Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377683 kertaa)

Poissa wilma

• Tukkaguru
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #195 : 16.08.11 - klo:10:38 »
Eikä! Tuota aito-omenaa on ihan pakko testata. Mä olen kauan aikaa jo toivonut jotain kirpeän hajuista tuotetta. Tai ainakin toivoisin että tuo omena voisi olla vähän erilainen tuoksun puolesta kuin muut tuotteet.

Itseasiassa olin viimeksi eilen kaupassa, enkä silloin ainakaan nähnyt noita aito-omena tuotteita  XZ hyllyllä. Harmi sinänsä.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #196 : 16.08.11 - klo:13:11 »
Oi, minuakin kiinnostaa, etenkin hoitoaine! Sulkeville hoitsikoille on paljon käyttöä, ja omenan tuoksukin houkuttelee. :)

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #197 : 16.08.11 - klo:13:50 »
En tajua miksi just tämä anti-age on ainut mikä saa mun luonnonkiharan erottumaan nätisti. Muilla hoitiksilla tulee yleensä vaan hattara tai lähmä. Pitää käyttää säästeliäästi nämä pullot, kun enempää tuota tuskin kovin helpolla enää löytää.

Omena-uutuutta pitää kyllä toiveikkaana heti kokeilla kun tulee vastaan.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #198 : 16.08.11 - klo:16:47 »
Omenantuoksuinen XZ! Tuota heti mulle kiitos! Ihanan syksyisiä olleet nää kaksi edellistä uutuutta, tää omena ja karpalo-kinuski. Onko joku jo ehtinyt testata? Tuoksuuko etikka läpi?
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #199 : 16.08.11 - klo:18:36 »
Munkin on pakko kyllä ostaa testaukseen nuo Omenat. :) Odotan tuoksultakin kyllä tosi paljon.. Vielä noita en ainakaan Prismasta bongannut, kun pari tuntia sitten siellä kävin. Mutta kertokaa jos joku bongaa jostain, varsinkin Tampereen alueelta.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #200 : 16.08.11 - klo:20:08 »
Oi, omena kuulostaa ja tuoksuu ja ajatuksen tasolla todella hyvältä! Uskaltaakohan omena-allerginenkin käyttämään tuollaista? Mietin vaan, että varmaan pelkkänä hajusteena ei luultavasti haittaisi, mutta voisiko omena olla jopa vaikuttava aineena? Onko omenalla kosteuttavia ominaisuuksia?  :D

Edit. Okei, siis vaikuttavana aineena on omenaviinietikka. Aika mielenkiintoinen aines oikeastaan ja luulenpa, ettei tarvitse pelätä ainakaan oireilua allergiani takia.  :P
« Viimeksi muokattu: 16.08.11 - klo:20:10 kirjoittanut purppura »

Poissa SC

• HAIRahtanut
« Vastaus #201 : 17.08.11 - klo:15:36 »
Toivon itsekin paljon tuolta Omenalta heti kun sen saan käsiini. Voin jo kuvitella kuinka kiva tuoksu se on. Jos päihittäisi Karpalo Kinuskin vielä :).

Mietin, että mitkä näistä XZ tuotteista on vanhempia, siis melkein olleet alusta asti, vai onko aina uusia tuotteita ja vanhojen valmistusta lopetetaan?
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #202 : 17.08.11 - klo:15:58 »
^ Aika tiuhaan noi XZ on uudistunut. Mun mielestä.  :) Vanhimpia on ainakin tyrni sarjan tuotteet, sekä aito, aito 2in1 ja muumi tuotteet. Xylitolitkin taitaa olla aika "vanha" tuoteperhe, tosin nekin uudistui joku aika sitten xylitol-hunajaksi.

Sinänsä ihan ok, että osa tuotteista lopetetaankin. Jos XZlla tulee samaa tahtia uutuuksia, niin niitä tuotteita on pian niin paljon ettei enää muista millaisia kokemuksia oli mistäkin.  :D Tuotteita on nyt jo melkein puolet enemmän kuin silloin, kun aloin XZ tuotteita käyttämään.

Tänään lähden etsimään aito-omenaa, ainakin anttilasta ja citymarketista. Toivottavasti löytyisi, vaikka vähän epäilen. Tänne perämettälle tuntuu nuo uutuudet tulevan aina vähän myöhässä.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #203 : 17.08.11 - klo:21:14 »
Omena hoitista täytyy kyllä testata! :) Olen nyt ihan innoissani käyttänyt Xylitol-Hunajaa, joka onkin eka tuttavuuteni XZ tuotteista. Haluan hoitikselta ennen kaikkea pehmeää lopputulosta ja siinä tuo on ollut ihan mainio.
1bMii, vaalennettu.

Takiainen

• Vieras
« Vastaus #204 : 17.08.11 - klo:21:47 »
Aito Omena kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta, toivottavasti ei sisällä liikaa oikeaa omenaa, olen sille hyvin allerginen. Toivottavasti ei sisällä myöskään liikaa oikeaa omenaa, tai sitten voi jäädä minulta testaamatta.  :(

Vanilla Cafe -shampoo on tullut nyt testattua kerran. Verrattuna Herbinan Biohajoavaan, tämä takutti vähemmän ja tuntui saavan aikaan jopa jotain kiiltoa, ainakin seuraavana aamuna oli todella kauniit hiukset! Tuuheuttavakin vaikutus oli ilmeinen, varmaankin pesevyytensä vuoksi, tosin sitähän tuo Herbinakin taitaa olla. Mun hiukset ei useimmiten ole moksiskaan pesevyydestä, hoidan niitä niin paljon sitten kaikella muulla että kyllä ne kestää. Lisäksi tykkään niistä enemmän ilmavina kuin liimalettinä. :) Mutta kaiken kaikkiaan, oikein mukava ostos, joka ei kauheasti opiskelijankaan budjettia rasittanut. Plussaa siitä, ettei ällömakea tuoksu jäänyt leijailemaan päähän!

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #205 : 19.08.11 - klo:07:30 »
Tuo karpalo-kinuski tuoksuu ihan huumaavalta, kävin sen eilettäin ostamassa. Aion kokeilla CO-pesuun ja tavallisena hoitoaineena, ostin nimittäin sen shampoonkin.

Aito Omena kuulostaa myös herkulliselta, mutta mitenkähän on sen omenaviinietikan kanssa, eikös se kuivata hiusta?
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #206 : 19.08.11 - klo:07:52 »
Ainakaan Kuopion Prismassa ei ollut eilen tuota omenaa  :P No tänne tuleekin kaikki aika myöhässä... Pitää tarkastaa vielä Cittarin valikoima. Sinne on tullut ainakin aikaisemmin uutuudet aikaisemmin kuin Prismaan ja keskustan liikkeisiin.

Kunis

• Vieras
« Vastaus #207 : 19.08.11 - klo:21:33 »
Oi, omenassa ei ole karkkituoksuja (kai). Minulla on kyllä kaappi täynnä hoitsikka-tyrnejä, mutta odotan myös tuota. Ja jes, siinä on valkoinen korkki. Kaipaan pienieleisiä puteleita.

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #208 : 23.08.11 - klo:04:52 »
Pesin eilen karpalolla hiukset, eli tein co-pesun. Ensinnäkin pakko kertoa että tykkään tästä hajusta ihan mielettömästi. Puolet pesunautinnosta oli vain tuoksua. Sitten toinen huomio, että tämä ei vaahdonnut eikä pessyt yhtä hyvin kuin tyrni.
Joko hoitoaine ei kerennyt vaikuttamaan kylliksi, koska tein vain hätäisellä vaikutusajalla, tai sitten metodini tähän on väärä.
No, jokatapauksessa, onpahan ihanat tuoksuvat hiukset. Ostan kuitenkin toisenkin putelin ja koetan vaikka tuunata tätä hoitsikkaa, yhtä ihana tuoksu kuin O&H.ssa.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa Sundance

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #209 : 23.08.11 - klo:21:20 »
Olen yrittänyt katsella kaikista kaupoista tuota Omenaa, mutta eipä ole näkynyt. Ehkei sitä sitten vielä edes ole missään - kukaan kun ei vielä ole käyttökokemuksia raportoinut.

OT: Bongasin tänään Sinimustan. Tuli ihan stalkkeriolo  ;D