Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 378175 kertaa)

Paikalla Margot

• Tukkaguru
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #240 : 07.09.11 - klo:10:08 »
Tykkäättekö muuten noista hoitosuihkeista?

Mä en odota suihkeilta mitään hoitotehoja, mutta musta on silti kiva, että hyllyssä on aina vähintään yksi hoitosuihke. Niillä voi vähentää pörröisyyttä, yrittää pelastaa puolilikaista tukkaa tai ihan vaan tuoda kivaa tuoksua. Tykkään Vanilla Café -suihkeesta. Olen sitä koulukuntaa, joka tykkää myös Suklaa-vaniljan tuoksusta, mutta se on kivempi vaan purkeista haisteltuna. Se jää mun makuun liian voimakkaan raskaana pään ympärille leijumaan.

Tyrni-suihke olis unelma, kunpa XZ tekisi sellaisen! Taidankin laittaa palautetta.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #241 : 07.09.11 - klo:18:49 »
Sain näytepussukan uudesta omppushampoosta ja ihan peruskamaa mun mielestä. Hiukset jäi tosin takkuisemman tuntuisiksi kuin yleensä, vaikka tavallisesti pesen hiukset Lactolinen pesunesteellä eikä sekään mitenkään hoitavimmista päästä ole  ;D Tuoksu oli kiva, mutta siinä on sellainen omituinen sivutuoksu joka on ollut kaikissa uusissa XZ-tuotteissa (vanilla cafe, karpalo-kinuski). En tiedä mikä se oikein on, mutta omaan nenään haisee omituiselta. En varmaan osta tätä jatkossa, paitsi hoitista voisi kokeilla kunhan edelliset loppuvat. Muuten tuoksu ei ollut mitenkään ärsyttävä eikä jäänyt hiuksiin. Antaisin tälle arvosanaksi 3/5.

Omppushampoista mielestäni kivempi on EHS:n omppu, joka on myös silikoniton.

Takiainen

• Vieras
« Vastaus #242 : 07.09.11 - klo:18:59 »
Hoitoainetta olen käytellyt nyt parissa pesussa. Ihan mukava hoitoaine, tuoksu ei tosiaan jää hiuksiin. Kiilto on maltillista mutta kyllä sen huomaa kun vertaa esimerkiksi Xylitol-Hunajaan, jossa ei mistään kiillosta voinut kyllä puhua ikinä. Kosteutustehoista en osaa oikein sanoa mitään, kyllä ne ihan ok:t on, mutta toisaalta hiukseni ovat aika helppohoitoiset eivätkä juuri vaadi suuresti tehoja.  :) Saatan ostaa toistekin, jos jatko on näin mukavaa.

Ja omena-allergikolle ei tullut oireita.

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #243 : 11.09.11 - klo:08:58 »
Nyt on CO:ttu toisen kerran Ompulla, jonka jälkeen Giovannin Smooth as Silkia ja Tigin Let it be jätettäväksi. En olosuhteiden takia muhittanut hoitoainetta, ja nyt hiukset tuntuvat melkein siltä, kuin syväputsarin jälkeen olisi jättänyt ilman hoitista. No ei ihan, mutta omppu tekee kyllä takkuuntuvimmat ja korpuimmat CO-hiukset ikinä. Ei osteta toiste.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #244 : 11.09.11 - klo:22:42 »
Onkos XZ Voimasta kellään kokemuksia?
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #245 : 12.09.11 - klo:10:00 »
Mä en oo oikein vakuuttunut tuosta omppuhoitiksesta mitenkään.. Mun yksilö ei edes juurikaan tuoksunut niinkuin shampoo ja se ei jättänyt mitään hoitiksen tunnetta hiuksiin, ihankuin koko ainetta ei olisi ollut. Hiuksetkin tuntuivat hoitista pois pestessä ihan liruilta ja tuntuivat todella karhealta ja takkuuntuvilta. Hiuksia harjatessa pesun jälkeen takkuja ei kuitenkaan ollut ja hiukset tuntuivat kivoilta. Joten ota tästä nyt sitten selvää ;D Täytyy siis käytellä uudemman kerran..
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #246 : 12.09.11 - klo:10:10 »
Täälläkin on nyt päästy testaamaan omenasarja ja mielestäni shampoo oli melko pesevä, oletin sen olevan hiukan hellävaraisempi, tuoksusta kyllä plussaa mutta muuten ei vaikuttanut kovinkaan erikoiselta. Hoitoaine oli mielestäni täysin mitäänsanomaton; hävisi hiuksiin, hiukset jäivät karheiksi ja hoitoaine haisi etikalle joka pisti minulla nenään samantien.. Eipä näistä jää kyllä vakikäyttöön kumpikaan.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #247 : 12.09.11 - klo:10:13 »
Aika jännä kuinka tosi monella tuntuu tuo omppuhoitis vain takuttavan tukkaa.  0_0 Mulla on ihan päinvastaisia kokemuksia siitä, ja mä olenkin jo pian käytellyt ensimmäisen shampoon ja hoitoaineen loppuun. Tästä taas huomaa kuinka erilaisissa hiuksissa kaikki vaikutukset on niin erilaisia.  :)

catjuska Mä olen muutaman kerran kokeillut pestä voimashampoolla, ja mun mielestä se on ihan perus XZ shampoo. Olisko ollut ihan pikkuriikkisen hellävaraisempi, mutta ero on todella pieni. Suurin ero muihin tuotteisiin  on  todella voimakas tuoksu. Tuoksuu lähinnä jollekkin miesten halvalle suihkusaippualle, rexonalle tmv. Lyhyesti todettuna ihan perus, silikoniton miesten shampoo jossa on voimakas tuoksu.  :)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #248 : 12.09.11 - klo:19:33 »
Tuo omppuhoitis on kyllä aika vekkuli tapaus. Tukan ollessa vielä kostea se tuntuu aika takkuiselta. Mutta kun tukka on kuiva ja hiukset on saanut selvitettyä, on ne tosi ihanat. Kiiltävät, sileät ja kosteutetun tuntuiset. Xylitol hoitis on ehkä vähän kosteuttavampi ja selvittävämpi, mutta mä tykkään tästä ompusta kyllä. Tuoksu ihan ookoo, ehkä jotenkin keinotekoinen? Shampoo odottaa vielä kokeilua.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #249 : 13.09.11 - klo:10:04 »
Omena hoitoaine muistuttaa mielestäni paljon ns. ekohoitoaineita. Omena häviää samalla tavalla hiuksiin eikä jätä niinkään sileää tunnetta, ainakaan pesun jälkeen. En ole ehkä nyt täysin ihastunut tähän uutuuteen, mutta eilisessä tehosekoituksessa toimi kyllä. Kerran olen nopeasti omenalla pessyt koko hiukset co-pesuna ja toisen kerran ehtinyt käyttää pelkkänä hoitoaineena. Jätettäviä en ole kummallakaan kerralla käyttänyt ja hiukset ovat mielestäni jääneet pörröisemmiksi. Hoitoaineenkin annan aina vaikuttaa sen 20 minuuttia.

Tyrniä voisin seuraavaksi kokeilla. Ihana tuoksu kyllä omena -hoitoaineessa on.  :)

Takiainen

• Vieras
« Vastaus #250 : 13.09.11 - klo:18:32 »
purppura on ihan oikeassa verratessaan ekohoitoaineisiin uutta Omena-hoitoainetta. Se tosiaan häviää hiuksiin, mutta kyllä vaikuttaa, hiukset tuntuvat kuivuessaan sileiltä ja näyttävät mukavan kiiltäviltä. Ihan toista kuin Xylitol-Hunaja, johon tätä ehkä muuten vertaisin, joka jätti hiukset karkeiksi ja jotenkin tunkkaisen näköisiksi. Selvittää takkuja minun mielestäni ihan mukavasti, ei tosin latvoista, jotka vaativatkin oman silikonirikkaan hoitoaineensa joka tapauksessa kun pysyvät paljon paremmassa kunnossa sillä tavalla.  :D

Mikä muuten olisi XZ:n hoitoaineista selvittävintä laatua?

Kunis

• Vieras
« Vastaus #251 : 13.09.11 - klo:19:08 »
Minulla ehdottomasti Tyrni, se on öljymäisempi ja liukkaampi kuin muut. Myöskin pieni määrä riittää.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #252 : 14.09.11 - klo:11:30 »
Meikäläinen kaiveli taas tuuheuttavat vanilla cafeet kaapista ja otti käyttöön.. Jäivät jossain vaiheessa paitsioon kun tuli uusia tuotteita testattavaksi vaan näköjään sitä sitten kuitenkin palaa aina näihin takaisin. Jostain syystä sopivat paksuille ja karheille hiuksille todella hyvin. Pesee sopivasti eikä tule takkuja, mutta myöskään otsahiukset eivät jää ällöttävän lähmäisiksi. Sopii hyvin myös päivittäiseen pesuun jota joudun harrastamaan kun käyn salilla päivittäin.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #253 : 14.09.11 - klo:11:57 »
Karpalo-kinuski hoitis on nykyään suosikkini, ja Tyrni kakkosena. Karpalo-kinuskilla saan pehmeät ja tuuheat hiukset. Hah, eilen jo mietin, että mitä jos XZ lopettaa tämän joku päivä ja sitten saa hamstrata miljoona pulloa. No eivät varmaan näin uutta tuotetta ihan heti lopeta.

Omena-tuotteet ovat mainoksen mukaan vihdoin saapuneet Anttiloihin, ainakaan täälläpäin en ole muualla kuin Citymarketissa nähnyt, mutten ostanut vielä.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #254 : 14.09.11 - klo:15:44 »
Mitenhän mun ei ole tullut tuota tyrniä edes kokeiltua... tykkään kyllä esim. sen tyrni muotovaahdon tuoksusta, eikä ole tullut näitä shampoita tullut edes nuuhkittua pullosta. Voisi olla kokeilemisen arvoinen!

Täälläkin oli cittariin tullut omput, en ole muualla nähnyt, mutta cittaristakin olivat loppuneet joten joudun vielä omiani odottelemaan.
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.