Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377678 kertaa)

Kata

• Vieras
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #255 : 15.09.11 - klo:21:42 »
Mikäköhän XZ:n shampoista olisi hellävarainen hiusvärille? Olen käyttänyt aikoinaan niin monta pulloa tyrniä, että jotakin muuta olisi kiva kokeilla.

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #256 : 16.09.11 - klo:17:22 »
Ostin tänään omppuhoitiksen. Selosteessa pullon takana mainostetaan, että hoitoaineessa olisi omenaviinietikkaa tuomaan kiiltoa etc... Selosteita en yleensä lue (enkä usko  ;) ) Mutta tämän selosteen ja INCIn luin ja hyvältä vaikutti. Mutta suurin syy ostopäätökseen oli ihana, raikas omenan tuoksu  <3 ja silikonittomuus. Tänään illalla testailemaan.
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa Marni

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #257 : 16.09.11 - klo:22:34 »
Omppushampoo ja -hoitis hankittu tännekin, ja muutamaan kertaan testattu. Shampoo pesee puhtaaksi, vähän narskuvaksi mutta ei mulla takuta juurikaan. Hoitoaine toimii muutaman minuutin pidolla vallan hyvin, tulee pehmeä ja jäntevä tukka. Huomenna tarkoituksena testata pidemmässä muhituksessa tehoja :)

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #258 : 17.09.11 - klo:12:31 »
Mikä muuten olisi XZ:n hoitoaineista selvittävintä laatua?

Mun mielestä Manga-hoitis selvittää suhteellisen hyvin. Oma tukkahan ei takkuunnu lainkaan, joten kokemukseni perustuu täysisn 7-v tyttäreni takkuuntuvaan tukkaan, pituutta oli reilut 50cm ja paksuuttakin löytyi (kunnes tytär halusi tukastaan eroon ja se leikattiin polkaksi). :D Mutta niin, tuo Manga selvitti tosi hyvin ollakseen silikoniton, en jostain syystä muista mitä käytettiin ennen tuota, mutta eron huomasi, kun tuohon vaihdettiin. Yllättäen myös purkki ja tuoksi olivat käyttäjän mieleen. Itse käyttelen tuota aina välillä huvikseni, saman sarjan shampoon kanssa tietysti ja tykkäilen kyllä.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #259 : 18.09.11 - klo:00:48 »
Wilma, mä kaupassa nuuhkuttelin kaupassa sitä Voimaa ja oot kyllä ihan oikeassa et hais halvalle partavedelle.. hyvä ettei tullu turhaan ostettua!
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #260 : 18.09.11 - klo:13:50 »
Hankin Omppushampoon - ja hoitiksen tämän ketjun innoittamana. Tuoksusta tykkäilen kovasti, ihanan raikas.  :-* Tuo shampoo ei kuitenkaan meinaa vaahdota kovin hyvin, sitä joutuu aika huolella lotraamaan jos haluaa saada vaahtoa aikaiseksi. Tässä päässä tuntuu myös ihan kuin lisänneen rasvoittumista, pesuväli on tihentynyt. Hoitoaine on ihan ookoo, ei lässäytä. Hoitotehot ei meinaa ihan riittää, hiukset ovat takuuvarmasti takussa pesun jälkeen.  :P
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #261 : 19.09.11 - klo:00:39 »
Koska omppuja ei ollut saatavilla ja mieli teki kokeilla jotain "uutta" (mulle uutta) XZ sarjaa, niin ostin sitten tyrni-shampoon ja hoitiksen. Ja kirosin itseni saman tien, että miksi ihmeessä en ole ostanut aiemmin näitä! Ihanasti pesi, jätti hiukset kivan tuntuisiksi ja hoitoaineen jäljiltä hiukset tuntui myös hyvältä. Kuivana olivat ilmavat ja pehmeät. Siispä jäävät kyllä nämä käyttöön :)
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Poissa eekki

• Haiven
  • *
« Vastaus #262 : 21.09.11 - klo:10:31 »
Aloitteleva juures täällä moi! Olen jo pitkään lukenut keskusteluja, mutta nyt vasta vaivauduin rekisteröitymään. Minäkin testasin omppuja ja Sanguinen tavoin huomasin, että hiukseni vaikuttaisivat rasvoittuvan tavallista nopeammin. Harmittaa, kun pitkään arvoin kaupassa omppujen ja vanilla cafeen välillä ja päädyin omppuihin, kun olivat uutuustuote. Vanilla cafeet olisivat sitten kuitenkin ehkä olleet paremmat tähän omaan liukkaaseen, ohueen ja sileään tukkaani.  :(

Onko kellään muulla ollut ompputuotteiden kanssa tuota rasvoittumisongelmaa?
« Viimeksi muokattu: 21.09.11 - klo:10:45 kirjoittanut eekki »

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #263 : 25.09.11 - klo:11:29 »
Kotikotona oli tervashampoota, joten päätin testata, vaikka ajattelinkin sen olevan jotain kamalaa myrkkyä. Haju olikin aika tyrmäävä, mutta yllättäen lopputulos Giovannin hoitoaineen kanssa (se jonka nimessä on silk tai smooth tai molemmat :D) oli aika sileä, ilmava ja helposti selvitettävä. Voisin ostaa itellekin silloin tällöin käytettäväksi. Vähän jäi pörröä, mutta niinhän kaikkien pesevien shampoiden kanssa.

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
« Vastaus #264 : 30.09.11 - klo:20:53 »
Oon pari kertaa käyttänyt Omena-hoitoainetta. Tykkään tuoksusta tosi paljon, rakastan muutenkin yleensä kaikkia omenantuoksuisia tuotteita, mutta tuo hoitoaine ei kyllä valitettavasti tuntunut riittävän hoitamaan mun tukkaa. Tukka oli loppujen lopuksi jotenkin räjähtäneen oloinen ja takkuinen, vaikka pidin kuitenkin jonkun aikaa sitä päässä.

No, eivät nuo muutkaan XZ:n hoitoaineet ole tehneet ihmeitä hiuksilleni, vaikka esim. karpalo-kinuski on toiminut ihan kohtuullisesti silloin tällöin käytettynä. En sitten tiedä kannattaisiko tuota omena-hoitista vaikka sekoittaa johonkin muuhun hoitikseen niin saisi kuitenkin nauttia siitä hyvästä tuoksusta.. Omena-shampoota en viitsi varmaan kokeilla ainakaan näillä näkymin, kuulostaa ainakin täältä lukemieni kommenttien perusteella ettei se välttämättä sovi hiuksilleni.

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #265 : 01.10.11 - klo:11:03 »
Olen käytellyt nyt melkeen pullollisen XZ normaalien hiusten hoitista, siis sitä Aitoa ja se on kyllä ollut ihan hyvää. Ostin sen vahingossa, luulin nappaavani Karpalo-kinuskia, jonka halusin ostaa tuoksun takia, joten pettymys tämä episodi silti oli. Mutta siis, tukkanihan ei ole vaativa, ihan pientä kuivumista (tai ainakin sen pelkoa) on etuosissa, mutta muutoin ei mitään ongelmaa. Mulla on toi hoitsikka monesti salilla matkassa, siinä samalla tulee saunottua ja saunaan yhdistettynä tulee kyllä hyvä tukka, kiiltävä ja pehmeä. Tuoksu tossa on sopivan neutraali, ei riitele semmoisen "perusshampoo" tuoksun kanssa, joka löytyy mm. Glissin Liquid Silkistä.

Retro

• Vieras
« Vastaus #266 : 01.10.11 - klo:14:50 »
Hankin Omppushampoon - ja hoitiksen tämän ketjun innoittamana. Tuoksusta tykkäilen kovasti, ihanan raikas.  :-* -- Tässä päässä tuntuu myös ihan kuin lisänneen rasvoittumista, pesuväli on tihentynyt.--
Minäkin testasin omppuja ja Sanguinen tavoin huomasin, että hiukseni vaikuttaisivat rasvoittuvan tavallista nopeammin.
Onko kellään muulla ollut ompputuotteiden kanssa tuota rasvoittumisongelmaa?
Mä olen kyllä valitettavasti huomannut myös tuota nopeampaa lähmäytymistä Omppujen kanssa. Tuoksu on kyllä ihana, harmi vaan että tehot ovat huonommat.
Paras kokeilemani XZ-pari on Tyrni, niitä käytin joskus useammankin purkin. Omppujen loputtua täytyy varmaan ottaa testiin Karpalo-Kinuski, joka on mulla vielä kokeilematta.

Poissa kraula

• HAIRahtanut
  • Learning to fly.
« Vastaus #267 : 02.10.11 - klo:13:05 »
Mäkin sain vihdoin testattua Karpalo-kinuskit, ja en voi sanoa tykkääväni. Tietynlainen lähmäävyys tuntuu olevan ainakin sh+ha yhteiskäytössä. Enkä tykkää shampoon lirusta koostumuksesta, ja tuotteiden tuoksukaan ei ole sellainen kuin odotin. Sen sijaan Vanilla Cafeista tykkään, se hoitoaine on ihan ykkönen ja toimii myös CO-pesussa.

Mun täytyy kyllä myös kokeilla Omput, juuresten kommenteista huolimatta.. ;)
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #268 : 02.10.11 - klo:18:06 »
Minusta omppuhoitis haisee aika pahalle, kun sitä hieroo käsissä ennen kuin levittää hiuksiin. Ehkä se omenaviinietikan tuoksu tulee esiin. Muuten ihan hyvä hoitis, saan hiuksista hieman sileämmät.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Kodira

• Haiven
  • *
« Vastaus #269 : 04.10.11 - klo:13:47 »
Nyt on ollut käytössä jo n. parisen kuukautta tuo karpalokinuskishampoo ja tykkään! Tuoksu on sanoinkuvaamattoman hyvä. Ei tosiaan ole mikään hoitavin shampoo, mutta ostaisin ehdottomasi uudestaan. Hyvä perusshampoo :)

Testissä ollut myös vanillacafen sprayhoitis, joka selvittää tukan yllättävän hyvin eikä tarvi paljoa kerralla. Tässäkin ihana tuoksu.

Niin himottais kokeilla uutta omppushampoota, mutta muiden kommenttien perusteella on tullut pieni epäilys kys. tuotteeseen vaikka eihän sitä tiedä miten se omassa tukassa toimii jos ei kokeile  ;D