Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377648 kertaa)

Poissa deko

• Tukkaguru
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #270 : 05.10.11 - klo:23:13 »
Diskasin omppu-setin.

Shampoo on minun maun mukainen eli sopivan pesevä, hoitiksesta ei pahaa sanaa eli tekee työnsä. Vaan ei tule mitään "WOW" -efektiä kummastakaan. Hyllystäni löytyy parempiakin.

Shampoo on suhteettoman mainio myös kylpyvaahtona :) eikä tarvitse pelätä saippuan vaurioita hiuksilleni eli se käytetään kylpyvaahtona ja käsisaippuana loppuun. Hoitis on jo melkein lopussa, (CO-käytössä se ei kauaa jaloissa pyöri), pursotin jämät shampoon sekaan eli kylpyvaahtoni on vähän hoitavampi.

Mutta.

Ihanan tuoksuiset ja vähän vähemmän rääkätylle tukalle varmasti ihan kokeilun arvoinen setti. Suosittelen vaikka itse en ihan kympillä pidäkään. Ja saatan heikkona hetkenä ostaa taas itsellenikin ;)
this too shall pass.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #271 : 06.10.11 - klo:19:08 »
Mä ostin kanssa jokin viikko sitten Omena-hoitiksen testiin. Jotenkin tuntuu, että se tosiaan rasvoittaa tukka vähän muita nopeammin. Pesen tukan joka toinen päivä, ja se kakkospäivä on aina ollut vähän nihkeä, mutta omppuhoitiksen jälkeen se on lähes sietämätön. Pari kertaa olen jopa suihkutellut kuivashampoota kampauksen pohjalle, jotta on kyennyt lähtemään töihin. Harmi vaan, olisin halunnut tykätä siitä, kun tuoksukin oli niin ihana, mutta ei kyllä sovi tälle päälle, kun ei edes hoida kunnolla :(
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #272 : 13.10.11 - klo:01:29 »
Mä liikun niin paljon että tulee pestyä hiukset päivittäin eli tuohon rasvoittumisongelmaan en juuri voi sanoa. Mutta silloin harvoin kun en pese joka päivä, niin kyllä sen toisen päivän iltana tuppaa olemaan likaiset hiukset pesin millä tahansa. Johtuu varmaan ylipäänsä tiheästä pesemisestä.

Mä en oikein kovasti tykännyt omppujen tuoksusta, minusta se ei ole raikas, vaan sellainen etikkainen. En tykkää. Shampoo kyllä on sopivan pesevä ja jättää hiukset ok tuntuisiksi. Hoitista mun päähän tuntuu kuluvan sorttia kuin sorttia aika reippaasti ja yks puteli ei montaa pesua kestä, mutta tuloksesta tykkään kyllä kun huuhtoo vähän huolimattomasti. Siis jättää hoitista vähän kuin jätettäväksi pesuvaiheessa. Hiukset tuntuu sileiltä ja kiiltäviltä, ja yllättävän pehmeiltä ollakseen luonnonkihartuvat.
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Retro

• Vieras
« Vastaus #273 : 13.10.11 - klo:17:40 »
Ostin Omppuihin pettyneenä kokeiluun Karpalo-Kinuski -duon ja tykästyin kyllä kovasti. Tuoksu on aika jännä, tuoksuu joltain karkilta tmv. mutten yhtään saa päähäni miltä. Ja se tuntu, shampoo pesee hyvin, muttei narskuvaksi ja hoitoaine oikeasti silottaa. Kuivana fiilis on sama, kuin Nivean (edesmenneen?) Straight & easyn jälkeen, sileä, takuton ja jämäkkä.  :ts

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #274 : 13.10.11 - klo:20:20 »
Voiko mun hiusten ritinä ja ihme kuivuminen johtua Omppu-sarjasta?  0_0 Tuntuu että aivan karseeseen kuntoon mennyt kun aloin käyttämään ko. tuotteita. Taitaa jäädä käyttämättä loppuun..
Mutta ehkäpä sitten voisi kokeilla Karpalo-kinuskia!
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

misteik

• Vieras
« Vastaus #275 : 14.10.11 - klo:22:18 »
Muhittelinpa tänään hiuksia yksinkertaisella oliiviöljy + karpalon jämät + turaus sekä omppua että tyrniä -sekoituksella. Voi että mikä kiilto! Kombolla ei muuten mitään erityisempiä vaikutuksia, yllättäen ei tosin edes lähmännyt, vaikka laitoin öljyä ihan reippaalla kädellä. Latvat olivatkin kyllä jo sen verran kuivat ja räjähtäneet että kaipasivat jo varmasti muhittelua. Nyt latvat tuntuvat ihanan pehmeiltä, harmi vain ettei se muuta mitenkään sitä tosiasiaa että ne ovat oikeasti aivan katastrofiaalisessa kunnossa kaikkine kymmenhaarasineen. :D

Poissa sininen kissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #276 : 19.10.11 - klo:11:32 »
Monen muun lailla minäkin hieman petyin Omena-sarjaan. Shampoo tuoksuu kyllä hyvälle ja pesuteho OK, ihan normi perusshampoota. Hoitoaineessa kitkerä sivuhaju, huono koostumus eikä hoitotehoja nimeksikään. En usko että ostan enää uudestaan. Tuosta rasvoittumisesta en osaa sanoa, mulla tuntuu muutenkin nyt rasvoittumisongelma pahentuneen, varmaan osittain pipokauden alkamisen vuoksi sekä kerrostusten poiskasvatuksen ja föönaamisen vähentämisen takia --> tukka makaa pitkin päätä.
1a Mii. Liukkaat ja lasimaiset, vaalennetut solisluumittaiset hiukset. Kasvatusta BSL:ään. Lempisarjat XZ ja Joico.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #277 : 19.10.11 - klo:11:49 »
Mielestäni molemmat, eli hoitis ja shampookin haisee pahalle. Etenkin hiustenpesun jälkeen, kun nuuhkii hiuksia niin yök, että se shampoo haisee. Viime kerralla koin sitten tuon rasvoittumisenkin, aivan likainen päänahka jo päivällä. Eli jää ostamatta uudelleen Omena-tuotteet.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #278 : 19.10.11 - klo:13:17 »
Mulla pelittää ompputuotteet hyvin. Hyvin peruskamaahan nuo on, shampoo pesee hyvin ja hoitoaineella tulee ihan ok. sileä tukka. Ainut iso miinus tuoksusta, joka alkaa kyllä tökkimään varsinkin jos pesee useana päivänä peräkkäin näillä tuotteilla. Muuten tykkään tuoksusta, vaikka se aika turhan voimakas onkin.

Mulla on tällä hetkellä kaapissa 8 XZn shampoota ja 9 hoitoainetta, eli käyttelen nuo kaikki loppuun ennenkuin ostelen uusia. Jatkossa käytän varmaan XZ tuotteita samalla kaavalla kuin nytkin, eli ostan muutaman sitä, muutaman tätä. Lemppari on edelleen karpalo-kinuski, mutta koska näissä tuotteissa ei nyt niin kamalasti ole mitään poikkeavuuksia kuin tuoksu, niin käyttelen kaikkia.  :)

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #279 : 19.10.11 - klo:14:36 »
Mulla on omenat toimineet yllättävän hyvin! Ensin näin pullot kaupassa ja meinasin jo ostaa, mutta en sitten malttanutkaan. Täältä lukemieni kommenttien jälkeen olin jo tyytyväinen, etten sortunut, mutta sitten jostain kumman syystä ostin pullot kuitenkin. ;D

Mun mielestä hajut ei ole yhtään niin ällöttävät ja voimakkaat kuin täältä lukeman perusteella olis voinut luulla. Shampoon tuoksu on ihan ok ja hoitis on ehkä vähän etikkainen, mutta ei häiritsevästi. Molemmat toimii tosi hyvin mun tukassa ja pesun jälkeen hiukset tuntuu tosi pehmeiltä, mutta ilmavilta. Ihmeellistä on se, että näillä mä pystyn jopa pesemään vain joka toinen päivä, kun muuten tukka on rasvainen joka päivä.

Takiainen

• Vieras
« Vastaus #280 : 19.10.11 - klo:17:22 »
Itse huomasin Omena-hoitoaineen rasvoittavan vaikutuksen vasta loppuvaiheessa, mutta ei se minulla ainakaan kovin voimakas ollut. Puolella päivällä nopeutti rasvoittumisprosessia, mutta käyn joka tapauksessa melkein joka päivä suihkussa liikuntaharrastusten takia, ettei se haitannut. En kuitenkaan välttämättä aio ostaa uudestaan, sillä se aiheutti lievää päänahan kutinaa. Olen omena-allergikko, ehkä tuossa sitten kuitenkin oli oikeastikin omenaa? Sinänsä yllättävää.

Poikaystävän luo ostin Suklaa-Vanilja-hoitoaineen. Tätä kuluu joka pesussa ihan hullut määrät mutta tuloksena on kyllä ihanan pehmeät ja sileät hiukset. Ja rauhoitti Omenan jälkeen kutiavan päänahan parissa pesussa. Jää tuoksumaan hiuksiin, muttei samalla tavalla epäilyttävänä teollisena tuoksuna kuin se on levitettäessä vaan ihan miellyttävänä. En silti riittoisuudesta ole kovin vaikuttunut.

Poissa sininen kissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #281 : 22.10.11 - klo:23:48 »
Monen muun lailla minäkin hieman petyin Omena-sarjaan. Shampoo tuoksuu kyllä hyvälle ja pesuteho OK, ihan normi perusshampoota. Hoitoaineessa kitkerä sivuhaju, huono koostumus eikä hoitotehoja nimeksikään. En usko että ostan enää uudestaan. Tuosta rasvoittumisesta en osaa sanoa, mulla tuntuu muutenkin nyt rasvoittumisongelma pahentuneen, varmaan osittain pipokauden alkamisen vuoksi sekä kerrostusten poiskasvatuksen ja föönaamisen vähentämisen takia --> tukka makaa pitkin päätä.

Tein CO-pesun Omena -hoitoaineella, ja siinä se toimi todella hyvin!  :ts  Emulgointivaiheessa jopa vaahtosi jännästi. Hiuksista tuli puhtaat, sileät ja kiiltävät. Pysyivät puhtaina yhtä kauan kuin shampoopesun jälkeen. CO-pesuihin taidan kyseisen hoitoaineen käyttääkin, kun pikahoitiksena ei toimi.
1a Mii. Liukkaat ja lasimaiset, vaalennetut solisluumittaiset hiukset. Kasvatusta BSL:ään. Lempisarjat XZ ja Joico.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #282 : 23.10.11 - klo:01:51 »
Ostin tänään hetken mielijohteesta tuota xylitol&hunaja ja tykkäsin kyllä. Tuoksu oli miellyttävä ja shamppoo vaahtosi ihanasti. Tehohoidonkin ostin mutten ole vielä sitä kokeillut, en tosin edes tiedä millaisia tuloksia lyhyelle tukalle siitä voipi odottaa  :D
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #283 : 23.10.11 - klo:14:49 »
Miä tykkään siitä omenashampoosta. Ostin sen, kun oli tarvetta jollekin ihan perus-shampoolle. Tuo jopa tuuheuttaa kivasti hiuksia, päänahan läheltä tosin hieman lässäyttää jos lykkää kampaamista ja ehkä rasvoittaa hiukset hieman nopeammin. Eli siis latvat ainakin tuntuu paksummilta  ;D
En tosin osta uudestaan ainakaan heti kun pullo loppuu, koska noita perustuotteita tulee vaihdeltua niin usein.
Suosittelen jos joku tykkää omenantuoksusta.

Poissa mar.ia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #284 : 25.10.11 - klo:20:18 »
Vihreä savi -hoitsikkaa tuli ostettua kun Kaisaniemen Tarjoustalossa oli useampi pullo. Aikaisemmin käytin yhden pullon tuota mutta se kului niin nopeasti etten oikein kerennyt edes muodostamaan käsitystä siitä. CO-pesuissa toimii ainakin ihan ok, mutta Xylitol-hunaja on silti siihen tarkoitukseen lemppari, Suklaa-vanilja sitten suosikki ihan hoitoaineena. Ajattelin napata sen Karpalo-kinuskin mukaan parin viikon ulkomaan reissulle niin saa sittten testata sitäkin :)
1b/F/ii
iHerb-alekoodi: UTI515