Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377653 kertaa)

Retro

• Vieras
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #285 : 26.10.11 - klo:21:57 »
Mblääääh, viimeisimmän armokokeilun jälkeen tulin siihen tulokseen, että taidanpa minäkin käyttää vessan pesemiseen tuon Omena-shampoon, hoitsikan saa varmaan sotkettua esim. IH:n (tai muuhun tehismuhitukseen). Ei vaan toimi tässä päässä, pesin eilen illalla ja jo tänään aamupäivällä tukka oli juurista lähmäinen ja pituuksista sellainen sähköisen liru.  :-X Onneksi ei ollut kallis kokeilu.

Poissa Wanda

• Tukkaguru
« Vastaus #286 : 27.10.11 - klo:11:34 »
^Mulla on ihan samanlaisia kokemuksia. Shampoo kyllä vaahtoaa kivasti, mutta rasvoittuminen on ihan järkyttävää ja hoitiksen tehot ei riitä poistamaan edes sähköisyyttä.

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #287 : 27.10.11 - klo:13:31 »
Kokeilin kylässä pitkästä aikaa Karpalo&Kinuski-shampoota ja hoitoainetta ja en kyllä edelleenkään tykänny. Inhoan sitä puolukan hajua ja hiukset jäivät lössähtäneiksi ja elottomiksi.

Vanilla Cafen kaksikkoa myös kokeiltu pari pesua ja kyllä tekee sen mitä lupaakin - tuuheuttaa. Tulee järjetön leijonanharja joka on oikeasti tuuhea ja tuntuu paksummalta. Ei vain jätä mun makuun tarpeeksi sileää tulosta, mutta kyllä noi loppuun käyttää. Haju ei ollut yhtään niin kauhea kuin pelkäsin, ihan vaniljalle tuoksuu.
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa bree hodge

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #288 : 28.10.11 - klo:06:16 »
Tuun minäkin tänne haukkumaan omena shamppoon. Takutti mulla niin vietävästi ja muutenkin oli ihan onnettoman tuntuista. En osta sitä enää. Uusi rakkauteni on ehs-koivu ja xz:t saa nyt jäädä joksikin aikaa.
kasvatan tukkaa ja lapsiani..

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #289 : 28.10.11 - klo:07:53 »
ihan hullua että xz luopui siitä vihreä savi sarjasta... se oli ainut ns. syväpuhdistava/rasvoittuvan hiuksiston tuote joka xz.lla oli, ja ottivat sen pois.. Noita hoitavia tuotteita sen sijaan alkaa olemaan jo aika monta (omena, xylitol, suklaa-vanilja, tyrni jne) hilseshampootakin löytyy kait kolme(?) erilaista. olisivat siis voineet pitää valikoimissa yhden vähän erilaisen tuotteen.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #290 : 28.10.11 - klo:08:10 »
^ Mä uskon että joku vastaava tulee, tuntuu vähän siltä että XZ vähän päivittelee näitä tuotteitaan.  :) Nykyään on tullut aika tiuhaan tahtiin uutuuksia, ja voihan sinne XZlle laittaa viestiä toiveista.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #291 : 28.10.11 - klo:11:16 »
^^ laitoinkin viestiä heti kun kuulin että vihreä savi poistuu, pahoittelivat ja kehottivat käyttämään vanilla-cafee sarjaa  ::) en jaksanut enää sitten vängätä ja sanoa että sitä olenkin jo käyttänyt mutta ei ole läheskään sama asia kuin se vihreä savi.

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #292 : 28.10.11 - klo:11:47 »
Ainakin ekan kerran perusteella omenatuotteet toimivat tässä päässä. Ei tosin mitään erityistä, mutta kivat perustuotteet. Shampoo pesi puhtaaksi ja hoitis selvitti, kun kunnolla laittoi. Enemmän pidän kuitenkin Karpalo & Kinuskista, jota olin menossa ostamaan, mutta hairahduin näihin omenoihin  :)

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #293 : 28.10.11 - klo:15:52 »
Minullakin omena-sarja (sekä shampoo että hoitoaine) toimii ihan hyvin. Sopii mukavasti esimerkiksi aamun pikasuihkuihin. Tuoksu on mielestäni aivan ihana, vaikkei juuri tukkaan jääkään. Ja vaikka tukkani onkin suht. rasvoittuvaa sorttia, niin ei se minun mielestäni rasvoitu yhtään nopeammin omenoiden käytön jälkeen. No, eri päille sopivat eri tuotteet.

Poissa elämänkevät

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • to live doesn't mean you're alive
« Vastaus #294 : 30.10.11 - klo:21:17 »
Ostin tänään citymarketin kaks viimestä xylitol-hunaja tehistä. Hyllyn reunassa hinta oli 3,11€ mutta kassakuitissa 4,6€...menin infoon ja sain hyvityksen. Sielä selittivät että se pakkaus uudistuu ja uusi hinta on on tuo 4,6€  :/
Onkohan se pelkkä pakkaus muuttunut vai muuttuukohan ainesosatki??? Ja ku hinta kerta nousee sen  puoltoista euroo nii toivottavasti pakkauskokokin sitten kasvaa. Oon kauhee nipo  ;D
Oman värin ja pituuden kasvattelua. Hennot hiukset, herkkä päänahka ja hiusväriallergia rajoitteina.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #295 : 31.10.11 - klo:21:39 »
Onko ne sun putilot sellaiset pyöreät vai tuubimaiset? Uusi pakkaus on tuubimainen ja pakkauskoko isompi.

Poissa elämänkevät

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • to live doesn't mean you're alive
« Vastaus #296 : 01.11.11 - klo:05:41 »
Pyöreätuubimaisia   :D Siis samanlaisia ku XZ:n kotisivulla
150ml näyttäs olevan.

tuommosia:

http://www.avainlippu.fi/service.cntum?pageId=153268
Oman värin ja pituuden kasvattelua. Hennot hiukset, herkkä päänahka ja hiusväriallergia rajoitteina.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #297 : 01.11.11 - klo:12:25 »
Mä tosiaan taisin pulittaa sen jonku 4,60€ sellaisesta tuubista, se on vielä sellainen hinta, että saatan maksaa. Mutta 6€ on jo  liikaa, vaikka oikeastaan ihan vain periaatteesta. ;D En halua tukea tätä bisnesideaa nostaa Xylitolitehiksen hintaa... :P

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #298 : 21.11.11 - klo:19:45 »
Äh. Ostin CO-hoitikseksi XZ:n Tyrniä kun muistelin, että moni olisi siitä tykännyt. Noh, hiukset eivät ole vielä ihan täysin kuivat, joten "täysi analyysi" lienee mahdoton, mutta niiden vaikutusten, mitä tähän mennessä olen huomannut, en todellakaan osta uudelleen. Itse CO:n jälkeen ennen varsinaista hoitoainetta hiukset tuntuivat etenkin latvoista ja niiden yläpuolelta tosi karheilta ja korpuilta, melkein kuin jotain vanhaa nuken hiusta.  >:( Säikähdin tätä ja toivoin, josko normaalisti mukavan sileän ja pehmeän tuloksen tekevät hoitoaine ja jätettävä pelastaisivat tilanteen. Latvoihin laitoin vielä vähän karitevoita kun tuntuivat niin korppuisilta. Alin 20 cm tuntuu vieläkin kuivalta.

Hoitoaineen koostumus oli melko lirua, ei sieltä pahimmasta päästä kuitenkaan. Minulla oli mielikuva, että joku oli sanonut tyrnihoitista tujuksi tavaraksi, joka ei tahdo tulla purkista ollenkaan ulos, mutta tuo tuli kyllä oikein sutjakasti. Tuoksuun petyin vähän, uimahallimainen "kosmetiikan tuoksu".
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa SC

• HAIRahtanut
« Vastaus #299 : 24.11.11 - klo:09:27 »
XZ Kinuski & Karpalo sai muutaman pesukerran (CO) jälkeen kuiviksi niin eilen jonkun juureksen inspiroimana sekoitin hunajaa hoitoaineeseen ja menin sekoitus päässä saunaan. Tuli todella kivat hiukset, eivät olleet kuivantuntuiset/takkuiset aamulla herättyäni  :)
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy