Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377670 kertaa)

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #30 : 13.11.10 - klo:17:22 »
Mä olen nyt aika ihastunut tuohon Vihreä savi-hoitikseen! Kahdesti sitä ehtinyt käyttämään yhdessä öljyhoitoshampoon kanssa, niin jopas on tullut kiiltävät hiukset! Ja ihanan pehmeät. Kyllä mä tuon hieman omituisen tuoksun kestän ja liimaisen koostumuksen jos lopputulos on noin kiva! Eilen levitin aineen päähän vähän eri tekniikalla niin se levittyi paremmin. Mutta silti, oudon oloinen koostumus siinä on silti. Pitääköhän tässä vielä hankkia sitä shampootakin ja kokeilla sitäkin...?  :-*
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Poissa Henrietta

• Hiushörhö
  • My circus, My monkeys
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #31 : 13.11.10 - klo:17:56 »
Eipä tunnu kaupoista löytyvän kuin vain osa XZ-sarjasta, haluaisin kokeilla Xylitol-hunajaa, mutta ei löydy ei. Olen etsinyt Halpahallista, Tokmannilta, S-marketista, Cittarista.. Tyrniäkään ei tunnu olevan, mutta sitä mulla onkin vielä jäljellä.
Onko tuo Xylitol joku poistuva tuote?
1b Fii

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #32 : 13.11.10 - klo:18:12 »
Mua kanssa vähän huolettaa nämä jutut ettei kaikkia tuotteita oikein ole ollut kaupoissa. Toivottavasti nämä vanhat ei poistu uusien tieltä, varsinkaan kun nämä vanilla cafeet ja karpalo-kinuskit ei ole tehneet mitään mainittavaa vaikutusta. Mä olen joskus käyttänyt tuota xylitol-hoitista ja muistelen ettei se silloin oikein hoitotehoiltaan riittänyt, musta tuntuu että hiusten kunnon parantuessa mun on alettava käymään näitä uudelleen läpi :) Mun hiukset on aika lailla erilaiset kuin muutama vuosi sitten. Mokomat jos katoavat sitten kaupoista...

LP_Alice

• Vieras
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #33 : 13.11.10 - klo:19:07 »
Jess äippä on ostanut kotiin tuota Vihreä Savi hoitsikkaa, tiedä mistä onkaan sitä löytänyt kun en itse ole koskaan sitä missään nähnyt! :D Lähtee tänään ehdottomasti CO-pesu testiin, vaikken CO pesuja ole tehnyt varmaan puoleen vuoteen. Päivittelen myöhemmin mielipiteitä. ;)

Edit. Noniin, nyt oli vihreät savet juuressa muhimassa sauna+suihku session ajan, pituuksiin ja latvoihin laitoin O&H:ta. Mielessä kävi, että tuleekohan tästä mitään, kun hiuslakkaa oli aika reippaasti juuressa. Mitä vielä! Täysin puhdasta tuli! :) Jostain ihmeen syystä hiukset olivat huuhdellessa takkuiset, saattoikohan johtua saunan lämmöstä? Joka tapauksessa hyvin CO-pesuissa toimiva, ja mukava mieto tuoksu. Käyttelen mielelläni toistekin!
« Viimeksi muokattu: 13.11.10 - klo:22:54 kirjoittanut Alice »

LP_Alice

• Vieras
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #34 : 16.11.10 - klo:13:27 »
Tulipa tuo karpalo&kinuski hankittua tänään, ja hyi ------ sitä hajua! :-X Kuvailisin tuota lähinnä erittäin muovisena puolukan hajuna.. Ei kyllä yhtään hyvä, mä odotin jotain ihanan ylimakeaa á la herbina marja spa mutta kinuskisena. Ygh. Pitänee kuitenkin vielä tulla sitten kommetoimaan tuon toimivuutta; tänään pääsee testiin. :D

Edit. Oikeastaan tuosta hajusta tulee mieleen, että marjaisan tuoksuiseen hoitsikkan olisi laittanut jotain härskiintynyttä öljyä. Toivottavasti ei jää hiuksiin samalaisena..

Edit2. Noniin, nyt on K&K testattu. Kun hoitsikkaa levittelin suihkussa hiuksiin shampoopesun jälkeen, huomasin, että levittäessä se ei selvitä ollenkaan. Piti läntätä hoitis vaan takkujen päälle ja hieroen toivoa, että sitä tulisi levitettyä mahdollisimman tasaisesti. Annoin vaikuttaa n. 5-10 minuuttia. Huuhtelussa huomasin, että onhan se vähän selvittänyt hiuksia, mutta ne tuntuivat jotenkin vähän kuivilta ja karheilta, joten laitoin teelusikallisen BG:ia vielä jätettäväksi. Tämä yhdistelmä toimi ainakin, hiukset kiiltää ja on pehmeet eikä ollut lätsäyttävää vaikutusta. Karpalo&kinuskia tuskin tulee kuitenkaan yksinään käytettyä. Tykkään enemmän Suklaa&vaniljasta, joka selvittää ja kosteuttaa paremmin.
« Viimeksi muokattu: 16.11.10 - klo:15:59 kirjoittanut Alice »

Poissa Kettusieni

• Hiushörhö
  • 1bMii
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #35 : 16.11.10 - klo:15:53 »
Ostin tässä jokin aika sitten Vihreä savi-hoitsikan, pitkään arvoin että otanko sen Xylitol-hunajan kun on kehuttu vai tuon.. No, tuossa luki jotain terapiasta ja sitä tarvitaan, joten mukaan lähti ;D Hiukset eivät ehkä rasvoitu yhtä nopeasti kuin aiemmin, mutta mitään ihmeitä tuo ei tee. Onkohan minun tukka vaan niin hyvässä kunnossa ettei mikään hoitoaine vaikuta mitenkään.. Heh. Seuraavaksi kokeiluun lähtevät Suklaa-vanilja ja tuo Xylitol-hunaja, jospa niillä olisi erilaisia vaikutuksia..

Olen ihan koukuttunut XZ:n tuotteisiin, ovat halvempiakin kuin jotkut Tigit niin voi ostella ilman järkyttäviä omantunnontuskia :D Heh.

Pisama

• Vieras
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #36 : 17.11.10 - klo:00:13 »
Tein tänään elämäni ensimmäisen Co-pesun tämän palstan innoittamana (kiitos vinkeistä kokeneemmille!) tuolla Karpalo & Kinuski hoittiksella. Tukasta tuli tosi kivan tuntuinen, on sileä ja pehmeä, eniten ihmettelen kuinka puhdasta voi tulla pelkällä hoitoaineella! Tosin hiukset haisee aivan kinuskiesanssille ja hoitsikkaa meni aikas paljon, vaikka tukka vain vähän yli olkapäiden oleva luonnonkiharapehko. :) mutta voin suositella, jos ei hieman hämyisä tuoksu häiritse!

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #37 : 17.11.10 - klo:00:24 »
^^Mäkin olen XZ nyt ottanut omakseni, eipä ole nyt vähään aikaan tullut ostettua muuta kuin sitä ja pari LV shampoota ja hoitista. Tänä iltana testasin tuota xylitolia ja nyt kun hiukset alkaa olla kuivat, ne on ihan pehmeän ja mukavan tuntuiset. Peilistä en ole katsonut mikä on kiilto mutta tunne on ainakin hyvä.

Minustakin tuntui että tuo vihreä savi rasvoitti hiuksia hitaammin, sillä tuli kyllä myös hyväntuntuiset hiukset, mutta rasvoittumiseen se vaikutti ainakin öljyhoitoshampoon kanssa käytettynä. Kyllä tässä varmaan tulee shoppailtua se shampookin kunhan pääsee kauppaan josta sitä löytyy ja kokeiltua sitten miten ne yhdessä toimii. Jännä juttu kyllä että vaikka mä tykkään käyttää noita ristiinkin ja varsinkin joko LV kosteuttavan shampoon kanssa (hajustamaton niin ei sekoitu kahta eri tuoksua oudoksi yhdistelmäksi) tai öljyhoitoshampoon kanssa, niin melkein parhaiten ne toimii aina pareittain samanlaiset. Tosin tuon öljyhoitoshampoon kanssa sopii melkeinpä mikä vaan :)

P.S. Tässä on se huono puoli että tulee pestyä hiuksia turhankin usein kun täytyy testailla uusia shampoita ja hoitiksia ja niiden yhdistelmiä... :(

Poissa Kettusieni

• Hiushörhö
  • 1bMii
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #38 : 17.11.10 - klo:07:57 »
P.S. Tässä on se huono puoli että tulee pestyä hiuksia turhankin usein kun täytyy testailla uusia shampoita ja hoitiksia ja niiden yhdistelmiä... :(

Minun on pakko pestä tukka kerran päivässä jos haluan lähteä yhtään mihinkään, hiusvärille ei tee hyvää mutta mieluummin puhdas tukka :D. Ja saapahan kokeiltua kaikkea.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #39 : 17.11.10 - klo:08:09 »
Minäkin ostin tuon karpalo & kinuskin, vaikka ensin ei ollut tarkoitus  ::) Ihan tavan pesuun sen ostin ja eilen testasin. Shampoona käytin Urtekram:in ruusua. Tukasta tuli sileä ja pehme  0_0 Ihan ihmettelin, sillä muistelin, että CZ:n hoitoaineet eivät toimi noin shampoon kanssa. Pitänee pitäskästä aikaa kokeilla myös muita...

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #40 : 17.11.10 - klo:09:32 »

Minun on pakko pestä tukka kerran päivässä jos haluan lähteä yhtään mihinkään, hiusvärille ei tee hyvää mutta mieluummin puhdas tukka :D. Ja saapahan kokeiltua kaikkea.

Juu on mulla viime aikoina ollut tuokin että on ollut vähän joka päivä menoa johonkin minne ei kehtaa likaisilla hiuksilla mennä... Työttömänä kun olen niin kotona kestää hieman likaisemmatkin hiukset ihan jo siksi että ajattelen että pesu kuluttaa hiusta mutta joku raja siinäkin.

Tuli muuten tosi kivat hiukset tuolla xylitol shampoolla + hoitiksella! Tämähän nyt on vallan mainiota, mitähän mä kokeilisin seuraavaksi kun nyt on tämäkin vanha tuttu todettu aiempaa toimivammaksi. *innostuu*

Pisama

• Vieras
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #41 : 17.11.10 - klo:14:14 »
Oon kans huomannu, että sitä oikein alkaa odottamaan millon tukka tulee likasen tuntuseks, että pääsee kokeilemaan taas jotain uutta.  ;D sorruin aamuisella kauppareissulla tuohon tyrnihoitsikkaan, siinä vähän iisimpi tuoksu kun k&k:ssa. Pitää vielä hehkuttaa että suklaa & vanilja hoitosuihke on kans aivan ihanaa (paitsi tuoksu). Kosteuttaa kivasti karheaa luonnonkiharaa.

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #42 : 17.11.10 - klo:16:26 »
^Täällä kanssa tuo suihke käytössä, mulle tuoksukin on hyvä, kun tykkään muutenkin noista suklaa-vaniljoiden tuoksusta. Sitä vaan täytyy annostella tosi varovasti ettei lähmää tai tule rasvoittuneen näköiset hiukset.

Poissa Katariina

• Tukkaguru
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #43 : 17.11.10 - klo:17:32 »
Oonko mä ainoa joka rrrrakastaa Karpalo&Kinuskia? Minusta se tuoksuu ihan sellaiselle puolukkajäädykkeelle mitä teen jouluisin jälkkäriksi.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa Horros

• Tukkaguru
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #44 : 17.11.10 - klo:18:12 »
Karpalokinuskia tuoksuttelin hieman kaupassa, en kuitenkaan ostanut kun hoitoaineista ei tällä hetkellä ole pulaa. Jos tuoksuu samalta kuin Manga niin tykkään kyllä ja paljon! Yhtä aikaa makea ja kuitenkin tarpeeksi raikas, ettei ala äklöttää.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :