Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377669 kertaa)

Kunis

• Vieras
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #300 : 24.11.11 - klo:14:52 »
^^ Riippuu tietty, mihin tuota tyrniä vertaa. Onhan nuo ihan tavallisen tukan tuotteita kuitenkin. Uusissa tosin minun mielestäni on lirumpi koostumus kun vanhemmissa, onko muut huomanneet samaa? INCI ei ole muuttunut ilmeisestikään. Mun tarvinee kyllä siirtyä johonkin vähemmän kosteuttavaan, menee jo liikahoitamiseksi nykyään.

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #301 : 26.11.11 - klo:23:29 »
Ajattelin antaa Omena shampoolle vielä tilaisuuden ja pesin sillä hiukset äsken. Ei olisi pitänyt, hiukset tuntui jotenkin karheilta jo heti kun huuhtelin sen pois ja tuntui takkuavan paljon herkemmin mitä yleensä. Sitten laitoin hiuksiin reilulla kädellä TRESemmen Naturals hoitista jota muhittelin ehkä vartin, pesin pois ja käytin loput Omena hoitiksesta pikana.
No se Naturals tuntui pelastavan pahimmalta karheudelta minkä shampoo jätti, mutta ei tämä pää silti perus pehmoinenkaan ole.

Eli ei enää Omppua tähän päähän! Jää kyllä loppu puteli käyttämättä tai sitten lahjoitan sen jollekin.
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

Roadrunner

• Vieras
« Vastaus #302 : 06.12.11 - klo:23:11 »
Olen nyt pari kertaa tehnyt CO-pesun tyrnihoitiksella ja oli kyllä viimeinen kerta. Hiukset ovat olleet jo seuraavana päivänä oikein littanat, limaiset ja rasvaiset. Kaiken kruunaa se että latvat ovat korppuiset, takkuuntuvat ja höttöiset :-X
Meinasin jo ottaa sakset käteen mutta totesin että täytyy kokeilla pesua vielä kunnon shampoolla ja käyttää jotain muuta hoitoainetta niin ehkä tämä rasvaisuus tästä lähtee.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #303 : 08.12.11 - klo:19:07 »
Mun on vähän pakko perua sanani omenahoitikseen liittyen.. Aloitin uudelleen sen käytön shampoon jälkeen ja hoitis tuntuu ihan erilaiselta kuin aiemmin! Ei jätä enää karheaa tunnetta niinkuin ennen vaan tukka tuntuu oikein mukavalta huuhtelun jälkeen. Tämän lisäksi tukka on ihanan takuton pesun jälkeen. :)
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa elämänkevät

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • to live doesn't mean you're alive
« Vastaus #304 : 17.12.11 - klo:12:06 »
Voi ei, luulin jo löytäneeni uuden lempparishampoon Vanilla Cafeesta  :-\  Tuoksusta tulee itselle mieleen dumle-karkit, ei takuta pestessä, eikä kuivata latvoja...mutta mutta, hiukset rasvottuu kahta kauheemmin...aamulla kun pesee, niin viimeistään illalla tuntuu päänahka jo margariinilla sivellyltä...

Mikähän XZ-voisi olla vähemmän rasvoittava? Harmi, kun sitä vihreää savea ei myydä enään...
Oman värin ja pituuden kasvattelua. Hennot hiukset, herkkä päänahka ja hiusväriallergia rajoitteina.

Kunis

• Vieras
« Vastaus #305 : 17.12.11 - klo:16:11 »
Hankin matkahoidoksi pitkästä aikaa Karpalo&kinuskia. Tykkään sittenkin paljon enemmän, kuin mitä muistelin, mutta railusti värjätyt niskahiukset takuttuivat ihan villeinä. No, tuuheutti kyllä mukavasti, askel tyrnistä kuivempaan. Mikäs sit ois tästä väliltä?

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #306 : 17.12.11 - klo:20:15 »
Mikähän XZ-voisi olla vähemmän rasvoittava? Harmi, kun sitä vihreää savea ei myydä enään...

Laita ihmeessä palautetta XZ:lle, että saataisiin Vihreä Savi takaisin! Mäkin olen sinne palautetta laittanut asiaan liittyen. Ja mitä useempi kyselisi tuon perään niin sitä parempi mahis saada se takaisin.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #307 : 18.12.11 - klo:00:48 »
Tuli hankittua karpalokinuski-shampoo ja en oikein tykkää. Hiukset on kyllä märät vielä, mutta huuhteluvaiheessa tuntuivat nihkeiltä ja takkuuntuvilta. Jotenkin tuon shampoon tuoksukin hävisi tyystin, kun sen vaahdotti.
Eli en odota hötöä parempaa lopputulosta, mutta kyllähän tuon pois käyttelee, kun hiukset ei paljon vaadi.

Kunis

• Vieras
« Vastaus #308 : 18.12.11 - klo:01:00 »
Noista Vihreä Savi -jutuista tuli mieleeni, kun jonkin uuden tuotteen lanseeraamiskilpailuun runoilin jotain siitä, miten uuden tuotteen pitäisi olla vastaava korvaaja kun tuo oli niin hyvä ja ja. Niin, siis enhän minä ole edes ikinä käyttänyt vihreetä savea. Mutta ihan teitä ajattelin <3

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #309 : 18.12.11 - klo:10:52 »
Mullekaan omena ei ole oikein toiminut. Shampoo on kyllä kiva, pesee sopivan puhtaaksi ja tuoksuu hyvältä, mutta ei ole mitenkään erikoinen. Hoitoaine taas on ihan yhtä tyhjän kanssa, ei silota, ei selvitä, ei mitään edes pitkällä vaikutusajalla. :/
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #310 : 18.12.11 - klo:11:19 »
Noista Vihreä Savi -jutuista tuli mieleeni, kun jonkin uuden tuotteen lanseeraamiskilpailuun runoilin jotain siitä, miten uuden tuotteen pitäisi olla vastaava korvaaja kun tuo oli niin hyvä ja ja. Niin, siis enhän minä ole edes ikinä käyttänyt vihreetä savea. Mutta ihan teitä ajattelin <3

Samis!  ;D Mäkään en siis ole Vihreää Savea koskaan edes kokeillut, mutta olen vakuuttunut teidän kommenteista, ja haluan sarjan takaisin.

Poissa elämänkevät

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • to live doesn't mean you're alive
« Vastaus #311 : 18.12.11 - klo:17:46 »

Samis!  ;D Mäkään en siis ole Vihreää Savea koskaan edes kokeillut, mutta olen vakuuttunut teidän kommenteista, ja haluan sarjan takaisin.

Haha, täälä sama homma! Lukenut vaan niin paljon positiivisia kommentteja  siitä, että olen syvästi vakuuttunut ja haluan sarjan takaisin omaankin käyttöön  ;D
Laitanpa siis minäkin palautetta menemään :)

Oman värin ja pituuden kasvattelua. Hennot hiukset, herkkä päänahka ja hiusväriallergia rajoitteina.

Poissa Venin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • It's all in your head
« Vastaus #312 : 27.12.11 - klo:22:13 »
Ostin pitkästä aikaa XZ xylitol-hunaja tehohoidon. Pitkästä aikaa siksi, koska aikoinaan ei tehnyt melkoisen rasittuneille hiuksilleni oikein mitään. Nyt kokeilin uudestaan (hieman skeptisenä) parempikuntoisella tukalla ja huh, ero on huomattava! Pehmoinen ja kiiltävä tukka tuli, latvoja myöten. Oikein mukava yllätys.
Vaalennettu, BSL. Oman värin kasvattelua.

Aroha

• Vieras
« Vastaus #313 : 28.12.11 - klo:18:15 »
Mä tykkään tosi paljon Vanilla Cafesta, tuuheutta tulee todella huomattavasti ja hoitoaineen tehokin riittää. Lisäksi onhan se nyt kivaa pestä hiukset karamellivanukkaalla :).

Poissa hairwreck

• HAIRahtanut
« Vastaus #314 : 28.12.11 - klo:20:19 »
Tänään ostin pitkästä aikaa XZ:aa, omenahoitoaineen ja karpalo-kinuskihoitoaineen. Muistelisin hirveesti tykänneeni tosta karpalo-kinuskista, hyvä vaan jos lätsäyttää tätä heinäkasaa :D Omenaa suunnittelin co-pesuihin, kun ei ilmeisesti ole mikään hoitavin..?
2b C ii mittana bsl, tavoite hyväkuntoinen mid-back