Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377675 kertaa)

Poissa The Siren

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #315 : 01.01.12 - klo:14:37 »
Sain lahjaksi XZ-Aito shampoon ja hoitoaineen :) Oikein hyviä ovat,hoitis sopii tosi hyvin co-pesuun.Aiemmin käytin Aito Omenaa,ensalkuun tykkäsin kovasti,mutta se alkoi sitten syyhyttämään päätä,ja tukka alkoi rasvottua ihan himovauhtia :-\.Tuolla Aidolla tulee ihanan puhdas ja pehmeä tukka.Eikä ole nyt tarvinnut raapia niskaa ruvelle.

Poissa Kitkat

• Haiven
  • *
« Vastaus #316 : 03.01.12 - klo:18:45 »
Ostin öljyhoitoshampoon ja tykästyin kyllä kovasti! Hiuksista tuli pehmeät ja suorat pesun jälkeen (yleensä tarvii laittaa pesun ja hoitoaineen jälkeen vielä hiuksiin jätettävää hoitsikkaa). Ja vaikka menin nukkumaan kosteissa hiuksissa, niin olivat aamulla suorat, kun yleensä ihan kamala kuiva takkupehko. Tästä tuli ehdoton lemppari  :l
Saa nähdä onko tuosta apua myös mun talvikuivaan päänahkaan  :)

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #317 : 03.01.12 - klo:18:59 »
^ on kyllä mainio tuote.

Minun talvikuiva päänahkani tykkää erittäin paljon öljyshampoosta. Pitäisikin ostaa taas purnukka talveksi. Toki käytän sen lisäksi tarvittaessa myös hoitista (letti on piiitkä) mutta jätettävien määrää saa tuntuvasti vähentää eikä päähanka hilseile niin paljoa. Tuoksukin on miellyttävä ja riittoisuus ok.
this too shall pass.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #318 : 04.01.12 - klo:21:44 »
Millainen puteli tuo öljyshamppoo on? En löytäny Bernerin sivuilta mitään mainintaa  0_0

"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa vilmalotta

• HAIRahtanut
« Vastaus #319 : 05.01.12 - klo:07:25 »
Millainen puteli tuo öljyshamppoo on? En löytäny Bernerin sivuilta mitään mainintaa  0_0

http://www.xz.fi/xz-original/oeljyhoitoshampoo-2in1/

Mäkin tykkään tästä.

Poissa Kodira

• Haiven
  • *
« Vastaus #320 : 09.01.12 - klo:09:08 »
Oli pakko ostaa tuo XZ tervashampoo kun jostain syystä tuli kauhea hinku nuuhkia ihanaa tervantuoksua. Yllättävän voimakas muuten kys. tuotteessa tuo tuoksu, mutta eipä haittaa ollenkaan päin vastoin  <3 Nyt on vasta kaksi pesua takana ja tukka on tosi pehmeä ihan  jopa pelkän shampoo pesun jälkeen (en aina jaksa laittaa mitään hoitoainetta). Saa nähdä mitä tämä tekee hiuksille ja päänahalle, tätä tosiaan mainostetaan hiuspohjaa tasapainottavana ja rauhoittavana tuotteena, pidemmällä aikavälillä. Ja juu tämä on hilseshampoo ilmeisesti, mutta minulla ei tosiaan hilsettä ole.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #321 : 09.01.12 - klo:09:34 »
Mä olen ihan rakastunut muumipeikko shampooseen :D se tuoksuu niin hyvälle ja pesuteho on juuri passeli! Pesee todella voimakkaasti ja vaikuttaa tehoiltaan samalta kuin Vihreä savi oli, paljon tuuheuttavampi kuin esim. sarjan vanilla-cafe. Ostin myös niiskuneiti suihkeen, sillä en käytä hoitoainetta ja lätkin vaan yleensä suihkun jälkeen jotain hiuksiin että saan harjattua ne läpi.. Mitään selvittävää vaikutusta suihkeella ei oikein ole, tosin ei se kyllä lässäytäkään, ja tuota käyttelee jo pelkästään tuoksunkin puolesta :) ihana mansikkainen tuoksu!

Tuoksu jää myös hennosti hiuksiin mikä on kiva :) Harmittaa aina kun pesee hiuksensa jollain ihanalla tuoksulla, ja sitten se ei kuitenkaan jää hiuksiin.

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #322 : 09.01.12 - klo:14:45 »
Täytyy vielä toisenkin kerran kokeilla, mutta itselleni öljyhoitoshampoo oli kerran kokeilun perusteella pettymys. Hiukset olivat pesun jälkeen ihan kuivat ja takkuiset. Ei sinänsä haittaa, kun hoitoainetta on pakko laittaa. Järkytyin kyllä pesutehosta, kun sai tuollaisen takkukasan aikaan.

Tyrnishampoosta tykkään kovasti, pesee hellästi, eikä takkukasaa synny.

Karpalo & kinuski-hoitoaine on ihan ok. Selvittää jokseenkin hyvin, muttei erityisen hoitava.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #323 : 10.01.12 - klo:19:09 »
^^ Niiskuneiti suihkeessa on kyllä aivan ihana tuoksu, ja itsekin käyttelin sitä lähinnä miedon mutta hyvän tuoksun takia.  :D

Onko vanilla cafe shampoo ollut aina kinuskin väristä? En ennen tykännyt vanilla cafe tuotteiden tuoksusta, mutta jotenkin olen nyt oppinut sietämään sitä. Pesin pitkästä aikaa kys. shampoolla, ja hämmästyin vähän kun shampoo näytti kädessä lähinnä kinuskikastikkeelta.  ;D Muut XZn shampoot on perus valkoisia, eli jotenkin oletin ja muistelin että tämäkin on.

Nykyään tulee käytettyä oikeastaan kaikkia mahdollisia XZn shampoita ja hoitoaineita, lukuunottamatta niitä miesten ja hilse tmv. shampoita. Tykkään kaikista tuotteista, musta on kiva vaihdella niitä aina välillä. Joillakin hoitoaineilla ei välttämättä tule kaikista siloisinta lopputulosta, mutta onneksi suihkittavilla saa sitten vähän korjattua ja toisaalta vähän "karheampi" tukka on välillä ihan kivakin.

XZn hylly oli lähicittarissa tosi tyhjillään, iso kolo ja mm. manga, muumi, suklaa-vanilja, aito ja xylitol-hunaja tuotteet puuttui kokonaan.  :-\ Toivottavasti tuotteiden paikkoja vain siirretään ja jatkossa kaikkia tuotteita saa niinkuin ennenkin.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #324 : 10.01.12 - klo:23:08 »
^hunajahoito on vedetty pois markkinoilta vaikka kuinka kauan aikaa sitten :)

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #325 : 12.01.12 - klo:16:12 »
^No se selittää :DD en oo käyttäny sitä muutamaan vuoteen ja olin unohtanu ko. hoitsikan, kunnes sitten muistin sen taas :p hö no onpas harmi :s
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Takiainen

• Vieras
« Vastaus #326 : 13.01.12 - klo:00:38 »
Täytyy kyllä sanoa, että Suklaa-Vanilja jotenkin toimii tässä päässä. Kuten olen jo mainostanut jossain muuallakin, ihoni on aika herkkä, joskin ei ihan samaa tasoa monen muun kanssa. Suklaa-vanilja vaan ei ikinä ärsytä ihoa. Ei millään ja lisäksi itse asiassa tykkään tuoksusta, vaikkei se ihan suoraan minusta suklaalta tuoksukaan. Käytän sitä toki yleensä yhdessä muiden, hoitavampien tuotteiden kanssa, mutta kyllä sillä joskus voi ihan pelkiltäänkin. Pelkään vain kauheasti allergisoituvani yhtäkkiä tälle, vaikkei se olekaan todennäköistä.

Poissa needja

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
    • little london bird
« Vastaus #327 : 15.01.12 - klo:12:55 »
Ostin alunperin Niiskuneidin selvityssuihketta peruukkien kampaamista varten, mutta aloinkin käyttämään sitä myös omissa hiuksissani. Suihkuttelen sitä suihkun jälkeen pyyhekuivaan tukkaan lämpösuojan kaveriksi ja tulee muuten silkkisen pehmeät hiukset!  <3
Puolipitkät, suklaanruskeat hiukset karamelliraidoilla
Välillä leikitään omalla tukalla, välillä peruukkien kanssa

http://www.littlelondonbird.fi

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #328 : 17.01.12 - klo:14:55 »
Hehee, olen vieläkin ihan in lööv tuohon muumipeikkoon ;D Osaisikohan kukaan verrata Niiskuneitiä ja Muumipeikkoa keskenään? Luin jonkun satunaisen kommentin niiskuneidistä, että joka pesulla käytettynä se ehkä vähän lähmää/ei tunnu pesevän hiuksia puhtaaksi..?

Pitäisi varmaan tunkea tuota Muumipeikkoa johonkin matkapakkaukseen, sillä ollaan duuniporukalla lähdössä laivalle ja vaikka paljon kehtaankin, niin en taida silti haluta että koko työporukka näkee että pesen hiukseni muumipeikolla ;D Toisaalta se tuskin yllättää ketään kun minut tuntevat.. Ainakin minulla on varmasti koko porukan hauskin shampoo :D

Päivitys 18.1.

Mukaan tarttui eilisellä kauppareissulla Niiskuneiti 2in1 shampoo kun se suorastaan hyppäsi silmiini ;) Shampoo on hellävaraisempaa kuin Muumipeikko, mutta siltikin mielestäni suht pesevää ja näkisin, että suurin osa kaipailee shampoon lisäksi vielä hoitoainetta. Minulle kuitenkin passasi oikein hyvin pelkkä shampoo ja pyyhekuiviin hiuksiin pesun jälkeen selvityssuihke. Hiukset oli helppo laittaa aamulla, itseasiassa kampaus onnistui paremmin kuin aikoihin, hiukset kääntyivät suorastaan itsestään haluamaani asentoon. Etuhiukset eivät jääneet lähmäisiksi ja lopputulos oli mukavan freesi kaikin puolin :) Siltikin mielestäni Muumipeikko tuoksuu paremmalle, Niiskuneidin tuoksu oli paljon muovisempi mansikka kuin esim. samannimisessä suihkeessa. Shampoo oli kivan helmiäisen vaaleanpunaista ja pakkaus pirteä :)

Pesin hiukset eilen salin jälkeen Niiskuneidillä, sekä aamulla ennen töihin lähtöä ja vaikuttaisi siltä, että Niiskuneiti on jopa enemmän minun juttu kuin tuo paljon hehkuttamani Muumipeikko. Käytän hiuksissani jonkin verran lakkaa, ja mielestäni hiukset puhdistuivat eilen illalla salilla hikoilunkin jälkeen oikein hyvin.
« Viimeksi muokattu: 18.01.12 - klo:11:20 kirjoittanut Neriana »

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #329 : 06.02.12 - klo:10:37 »
Olen tässä nyt jonkin aikaa pessyt XZ:n tyrni-shampoolla, enkä kyllä tykkää yhtään. :( Tuo on jotenkin ihan liian pesevää ja munkin rasvaletistäni tulee kuiva ja takkuinen. Mä alan tulla siihen tulokseen, että tästä sarjasta mulle sopivat vain hoito- ja selvityssuihkeet. Monia hoitiksiakin olen kokeillut, mutta ne on kaikki olleet aika mitäänsanomattomia...
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397