Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377651 kertaa)

Poissa deko

• Tukkaguru
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #345 : 09.03.12 - klo:19:32 »
^öljyhoitoshampoo ja sen kaveriksi joku hyvin kosteuttava hoitoaine. Yksi lemppareista, ei pese hiusta rutikuivaksi vaan jättää kosteutetun olon.

Kannattaa kiharien kanssa levitellä pesun aikana jotain "turhaa" hoitista latvoja kosteuttamaan ensin ja sitten samalla pestä tyvet shampoolla ja sitten vielä jotain hyvää hoitista pituuksiin (CWC-pesu), kiharat hyötyvät tästä pesumetodista vieläkin enemmän kuin kaikki muuta vaikka se onkin tosi monelle hyvä tapa.
this too shall pass.

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #346 : 10.03.12 - klo:15:09 »
Itselläni on luonnonkihara kuiva tukka ja öljyhoitoshampoo kuivattaa sen korpuksi. Öljyhoitoshampoossa on alcohol denat., kun taas tyrnissä ei sitä ole. Tyrni sitten taas ei kuivata tukkaani. En ole törmännyt XS-sarjassa shampooseen, joka korostaisi kiharaa, mutta tuota tyrniä käytän mielelläni. Tämäkin on niin yksilöllistä että ei se varmaan auta kun kokeilla ja todeta itse.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #347 : 10.03.12 - klo:17:30 »
^ Kovin tuntuu olevan subjektiivisia nämä hiustenhoitokokemukset. Tuo Tyrni-shampoo nimittäin kuivattaa jopa mun rasvoittuvia hiuksia ihan liikaa. :)
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #348 : 11.03.12 - klo:09:52 »
Mulla se Xylitoli-shampoo tuntuu korostavan kiharaa  :) Samoin se hoitoaine. Tuo onkin omalle kiharalle ja helposti kuivavalle päälle luottoshampoo.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #349 : 15.03.12 - klo:06:37 »
Kiitoksia mielipiteistä ja vinkeistä :) Kaikesta huolimatta päädyin jostain syystä Tyrni-shampooseen ja ainakin tällä erää olen ollut ostokseeni ihan tyytyväinen. Kiharaa se nyt ei korosta sen enempää kuin mikään muukaan kokeilemani shampoo, mutta muutoin tuote toimii ihan kivasti; hiukset kiiltää, toksuu raikkaalle ja jättää hiukset mukavan kuohkeiksi ja helpoiksi muotoilla, ilman että hiuksista tulee sellaiset liian höttöset. Ihmettelen vain itsekseni, että miten minun ei ole tullut kokeiltua tätä aiemmin, vaikka olen muutoin kahlannut koko XZ sarjan läpi  ::)

Pesun yhteydessä en käytä hoitoainetta, mutta jätettävää kylläkin (latvasuojaa) eikä ainakaan omat hiukset tunnu  tarvitsevan tämän shampoon kanssa pikahoitista.

Strix

• Vieras
« Vastaus #350 : 15.03.12 - klo:20:26 »
Käytin taas pitkästä aikaa tyrniöljyhoitoa. Annan sen istua päässäni puolesta tunnista tuntii ja pesin pois EHS-mustikkashampoolla, hoitoaineena käytin jotain fructiksen silikonittomista. Tulos on aina yhtä hyvä eikä lainkaan kuivattava. Tuon nykyisen loputtua tuskin olen heti ostamassa uutta. Ostin alunperin että voin käyttää aplikaattoria omien öljyseoituksten leivtykseen, mutta tuote itsessään ylittää odotuksen joka kerta. Kiharat tykkäävät <3

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #351 : 26.03.12 - klo:12:40 »
Mitenköhän en ole aiemmin hankkinut muumisuihketta? Oonhan sen olemassaolosta tiennyt ja kokeillut XZ:n suklaa-vaniljasuihkeen ja Herbinan MarjaSpa-sarjan suihkeen. Muumisuihke on näistä ehdottomasti parhaan tuoksuista, tulee mieleen metsämansikkajugurtti :-*

Kuivan tukan kampaaminen pesun jälkeen on alkanut osoittautua inhottavaksi puuhaksi, kun en viitsi sitä märkänä tai pyyhekuivanakaan edes kammata. Hommasin muumisuihkeen tuohon avuksi ja siinä hommassa se ainakin toimii. Hoitotehoja en tältä edes odota, selvittävät ominaisuudet riittää mainiosti.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #352 : 26.03.12 - klo:13:07 »
Herranen aika.. Onpas tyrnishampoo kulunut nopeasti loppuun! Olen tänne kirjoitellut shampoosta vain pari viikkoa sitten, ja shampoo on jo nyt loppu..  ::) Olen kyllä pessyt hiukset joka päivä ja välillä vaahdottanut pariinkin kertaan, mutta silti 2 viikkoa tuntuu todella lyhyeltä ajalta. Vaan ei sillä; olen ollut tosi tyytyväinen tuohon shampooseen ja uusi on jo ostettu tilalle :)

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #353 : 01.04.12 - klo:21:20 »
Ostin tuossa yks päivä Aito normaalin hiusten -shampoon. Mielestäni aiemmin en ole tuota käyttänyt. No tänään tuolla pesin ja voi herranjestas että oli pesevää! En oo ikinä noin pesevällä shampoolla tukkaani pessyt. Hiukset olivat kauheassa takussa ja narskuivat kunnolla. Tuoksu tuossa shampoossa on kyllä kiva.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Nan

• Haiven
  • *
« Vastaus #354 : 01.04.12 - klo:22:43 »
LUONNONkiharalle tukalleni ehdottomasti paras tuote on ollut XZ xylitol -sarjan shampoo+hoitoaine. Olen siis kokeillut myös kaiken maailman kampaamomössöjä. En voi kuin suositella! Ja niin, mulla tyrni kuivattaa tukan korpuksi.
3 a M ii/iii

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #355 : 25.04.12 - klo:17:29 »
Mulla on mennyt jotenkin ohi että XZ uudistaisi pullojensa ulkonäön ??? Kävin tänään Stockmannilla ja oli oikein pysähdyttävä katsomaan niitä pulloja kun olivat uudistaneet. Sen tarkemmin en tutkinut mutta toivottavasti sisältö ei ole muuttunut huonompaan.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #356 : 25.04.12 - klo:19:32 »
^Oho, hassun näköisiä puteleita :D En oo vielä nähnyt itse noita kaupassa, mutta nettisivuillakin (www.xz.fi) näkyy ne jo. Toivottavasti auttais ainakin hoitoaineiden kanssa siihen, että pullonloppu tulee käytettyä tyhjemmäksi. En ikinä jaksais avata niitä erikseen.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Heiku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #357 : 26.04.12 - klo:19:17 »
Rakastan XZ:n hiustenhoitotuotteita  <3  Ilman tätä foorumia en varmaan koskaan niitä olisi alkanut käyttämään ja nyt olen aivopessyt monet lähipiirini ihmiset niitä käyttämään. Suklaa&Vanilia hoitoaine on ihan ykkönen CO-pesuissa, Karpalo&Kinuski shamppoo ja hoitoaine tekevät hiuksista ihanan pehmoiset ja kiiltävät ja Xylitol&Hunaja-sarjan tuotteet ovat tämän kuivan kiharapehkon pelastajia. Hassuilta kyllä näyttivät nuo uudet pullot, voi mennä hetki että nuo hyllystä löytää kun ei ole tuollaisia tottunut etsimään :D

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #358 : 26.04.12 - klo:21:55 »
Onpa muuten jännän näköisiä nuo uudet putelit! Muumien lisäksi näyttää tulleen myös Risto Räppääjä 2 in 1 shampoo. Mulla ei varsinaiseti tuollaiselle shampoolle ole tarvetta, mutta voisin erikoisen tuoksun takia joskus ostaa kokeiluun. Tuoksu on "sitruunainen cola".  :D

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #359 : 29.04.12 - klo:16:45 »
Luulin jo, että on tullut uusia XZ-tuotteita, mutta olivatkin vain uudistuneet. Pullojen sisältö ei näyttänyt olevan muuttunut, kun vertailin uusia ja vanhoja.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini