Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 378180 kertaa)

Poissa tipson

• Tukkaguru
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #360 : 08.05.12 - klo:22:54 »
Ostin tänään pitkästä aikaa jotai suklaa&vanilja tuotteista eli sen hoitosuihkeen  <3 en muistanu että nää tuoksuu näin ihanille.
Niin ja ne vanhat putelit oli mun mielestä jotenkin sympaattisempia :)
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #361 : 09.05.12 - klo:15:13 »
Onpa muuten jännän näköisiä nuo uudet putelit! Muumien lisäksi näyttää tulleen myös Risto Räppääjä 2 in 1 shampoo. Mulla ei varsinaiseti tuollaiselle shampoolle ole tarvetta, mutta voisin erikoisen tuoksun takia joskus ostaa kokeiluun. Tuoksu on "sitruunainen cola".  :D

Mä ostin RR-shampoon, kun tuli tarvetta tavashampoolle. Tuoksu houkutteli, mutta tosiasiassa siinä ei kyllä tuoksu kumpikaan oikein (sitruuna no joo, vähän kummallisella sivutuoksulla, jonka voi hyvällä mielikuvituksella yhdistää colaan). Siinä on vähän luomushampoiden yrttityyppinen sivuvivahde. Jännä sinäänsä, kun muut sarjan tuoksut on kuitenkin enemmän sitä karkkiosastoa :D Hyvä perusshampoo kuitenkin, 2in1, mutta hoitista kaipaa, muttei tee mitään järkyttävää takkupalloa, eikä saa aikaan kutinaa. Käytettyä tulee!
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa versicolori

• Hiushörhö
« Vastaus #362 : 09.05.12 - klo:17:03 »
Ostin myös Risto Räppääjä shampoon hajun takia ja tykkään hirveästi  :) haistan selvästi colan, mutta pitempi aikainen haistelu tuo esiin aika omituisia vivahteita. Tänään tai huomena saa tietää, että miten aine käyttäytyy omassa päässä ja jääkö tästä joku jälkituoksu hiuksiin leijumaan.

Poissa SC

• HAIRahtanut
« Vastaus #363 : 10.05.12 - klo:08:36 »
Tuo Risto Räppääjä shampoo kuulostaa tuoksunsa puolesta ihan tosi kivalta ostoslistaehdokkaalta. Pitäisi kyllä kokeilla sarjan muitakin shampoita kun täällä niitä kehutaan. Kokeilussa kun on ollut vain erilaisia hoitoaineita.
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy

Poissa versicolori

• Hiushörhö
« Vastaus #364 : 10.05.12 - klo:09:02 »
RR-shampoo pääsi käyttöön ja hajusta sen verran, että hiuksia pestessä colan tuoksu haihtui. Ei tosiaan mikään karkkituoksu. Ei pahanhajuinen, mutta ihan hyvä ettei tämä jää hiuksiin tuoksumaan. Pesutehot toimi hyvin mulle, hiukset on pehmeät ja takuttomat.

Poissa tiikeri

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #365 : 11.05.12 - klo:06:17 »
Mä olen vuosien varrella käyttänyt useita XZ:n shamppoita ainakin: tyrni, xylitol, suklaa-vanilia ja karpalo-kinuski. Olen tykkäillyt kaikista ja käytellyt hyvillä mielin ainakin pullon loppuun vaikken uuttaa olisi ostanutkaan. Xylitol shampoota on kyllä kulunut jo useampi purkki.

Mutta nyt löysin inhokin nimittäin Aito Omena shampoo. Tuoksu on ihana mutta tää aiheuttaa mulla kauheeta päänahan kutinaa ja lisäksi hiukset tuntuu rasvoittuvan normaalia nopeammin. Melkoinen pettymys kyllä, lahjoitan tämän eteenpäin.
Olkamittainen hennattu paksu, kuivahko ja taipuisa tukka. Kasvatus käynnissä.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #366 : 11.05.12 - klo:23:26 »
Mutta nyt löysin inhokin nimittäin Aito Omena shampoo. Tuoksu on ihana mutta tää aiheuttaa mulla kauheeta päänahan kutinaa ja lisäksi hiukset tuntuu rasvoittuvan normaalia nopeammin. Melkoinen pettymys kyllä, lahjoitan tämän eteenpäin.

Täsmälleen sama kokemus minullakin. Tukka jäi IHAN länään ja päänahka oli heti rasvainen. Yhh...
1cFii, oma väri.

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #367 : 13.05.12 - klo:17:18 »
Mun piti sitten eilen ostaa tuo Risto Räppääjä, koska jälkikasvujen shampoo oli muutenkin lopuillaan. Tuoksu on jännä, ihan kuvauksen mukainen ja sopii myös pojille (omani 10-v ei valitellut tuoksua yhtään tyttömäiseksi). Pesin sitten itsekin tuolla eilen, en nyt tiedä oliko tuo mitenkään kummoinen, ei kyllä missään nimessä huonokaan. Perään laitoin Tresemmen Naturals -hoitsikkaa ja ihan hyvä tuli.

Retro

• Vieras
« Vastaus #368 : 13.05.12 - klo:22:45 »
Mulla tarttui Cittarin rallipäiviltä mukaan Vanilla Cafe-satsi (hoitikset ja shampoot oli 2 kpl/4 €), siis shampoo, hoitoaine ja hoitosuihke. Mulla on luonnontilassa oleva, lyhyt ja hyväkuntoinen tukka, joten ihmetehoja en kaipaa. Kokeilin noita tänään, mitään suurempaa tuuheutta en havainnut, mutta muuten olen ihan tyytyväinen, tukka jäi sileäksi ja pehmeäksi, eikä suihkekaan lähmännyt tai koppuroittanut yhtään. Olen aiemmin käyttänyt pullon hoitista silloin kun nuo ilmestyivät, mutta se oli luultavasti joku maanantaikappale, kun haju muuttui tosi paljon lyhyessä ajassa. Eipä se kyllä riittänyt käsiteltyä kuontaloa selvittämäänkään, mutta tosiaan, tämä toinen kierros vaikuttaa lupaavammalta. :ts

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #369 : 16.05.12 - klo:17:36 »
Uusia purkkeja ihmettelin kaupassa itsekin, entiset oli mukavempia. Uudet näyttävät jotenkin jykevämmiltä, onkohan niihin käytetty enemmän pakkausmateriaalia? Ainakin hinta oli hieman noussut Maxi-makasiinissa uudistuksen myötä :-\

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #370 : 28.05.12 - klo:20:36 »
Ostin miehelle Muumipeikko shampoon ja innostuin kokeilemaan sitä itsekin. Ihana tuoksu ja jostain syystä tykkään, että shampoo on koostumukseltaan tuollaista kirkasta ja läpinäkyvää. Pesi tehokkaasti, muttei jättänyt hiuksia takkukasaksi. Voisin siis hyvinkin käyttää tätä jatkossa. :)
1bMii, vaalennettu.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #371 : 05.06.12 - klo:19:17 »
Ostin Huurre-shampoon, kun on ollut tuota pään kutinaa taas ja en pidä XZ:n teho-shampoon tuoksusta.
Tykkään ihan hirveästi tuosta Huurteesta. Luulin, että se takuttaa koska on miehille tarkoitettu, mutta ei tuo takuta. Ja hiukset jää kivan ilmavaksi, toisin kuin muilla XZ:n shampoilla, mitkä on mulla lätsäyttäneet.
Viilentävä efekti on aika jännä, mutta ei oikeastaan häiritse.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #372 : 13.06.12 - klo:13:25 »
Lähetin XZ:lle tällaiset toiveet. En sitten tiiä, kuinka paljon oikeasti hyödyntävät palautteita tuotekehittelyssä, mutta tulipahan laitettua. :)

- Sarja rasvoittuville hiuksille nyt, kun Vihreä savi on lopetettu. Ilman alkoholia.

- Syväpuhdistava shampoo.

- Voidemainen jätettävä hoitoaine.

- Erittäin kosteuttava tehohoito.

- Kevyt muotoiluvoide, esim. suoristava. Alkoholiton.

Poissa elämänkevät

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • to live doesn't mean you're alive
« Vastaus #373 : 13.06.12 - klo:15:21 »
Lähetin XZ:lle tällaiset toiveet. En sitten tiiä, kuinka paljon oikeasti hyödyntävät palautteita tuotekehittelyssä, mutta tulipahan laitettua. :)

- Sarja rasvoittuville hiuksille nyt, kun Vihreä savi on lopetettu. Ilman alkoholia.

- Syväpuhdistava shampoo.

- Voidemainen jätettävä hoitoaine.

- Erittäin kosteuttava tehohoito.

- Kevyt muotoiluvoide, esim. suoristava. Alkoholiton.

Ehkä sitten kuuntelevat, jos useampi laittaa samankaltaista palautetta? Itseä meinaa harmittaa, etten päässyt kokeilemaan noita vihreä savi -tuotteita :/
Oman värin ja pituuden kasvattelua. Hennot hiukset, herkkä päänahka ja hiusväriallergia rajoitteina.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #374 : 15.06.12 - klo:12:47 »
Kyllä noita palautteita kannattaa laittaa, XZ näyttää uudistavan näitä tuotteita aika ripeään tahtiin ja varmasti palautteista on hyötyä!  :)

Huomasitteko muuten XZn sivuilla vuosilukukilpailun? Pyöreässä pullossa oleva mansikkashampoo näyttää mun mielestä jotenkin tosi hienolta! Ja mansikka shampoo kuulostaa hyvältä, harmi kun sitä ei enää valmisteta.  :D Muutenkin nuo vanhat XZn pullot on hauskan näköisiä.