Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 378181 kertaa)

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #375 : 15.06.12 - klo:12:55 »
^Olipas muuten hauskan näköinen pullo, jotenkin tosi futuristinen  ;D
Miä kyllä kaipailen sitä vihreäpulloista merilevä-sarjaa takaisin, tykkäsin siitä kovasti 90-luvulla - lähinnä tuoksun takia.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #376 : 15.06.12 - klo:16:25 »
En voinut vastustaa kiusausta. Ostin tarjoksesta Suklaa-vanija, Karpalo-kinuski ja Teho- shampoot. Lisäksi on aikaisemmin hankittu Xylitol-hunaja shampoo. Karpalo-kinuskia aion kokeilla tänään.

Xylitol-hunaja ei ole ehkä ohuelle ja helposti rasvoittuvalle tukalle se paras vaihtoehto. Hiukseni rasvoittuvat nopeammin, kun pesen Xylitol-hunajalla. Olen käyttänyt Suklaa-vanilja shampoota ja olen siten tottunut pesevämpään tuotteeseen.

Karpalo-kinuski shampoo testattu. Ei ainakaan ollut hyvin voimakkaasti pesevä, mutta pesi puhtaammaksi kuin Xylitol-hunaja. Ei mikään huono. Tuoksusta tykkäsin.

Edit. Viime aikoina olen saanut XZ-shampoolla pestessä todella kiiltävät hiukset. Edellisessä pesussa käytin Suklaa-vanilja shampoota ja hoitoainetta. Nyt kun käytin MOP:in shampoota ja hoitoainetta, niin ei tullut niin kiiltävä tulos. Tein kyllä viime viikolla askorbiinihappopesun, joten kiilto voi johtua siitäkin.
« Viimeksi muokattu: 12.07.12 - klo:21:42 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa The Siren

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #377 : 18.06.12 - klo:22:14 »
Tulin ostaneeksi Tyrni shampoon ja hoitoaineen.Ja onkin oikein hyvää tavaraa!Tukka on niin puhtoisen ja silkkisen näköinen ja tuntuinen :)Sopii hyvin co-pesuun mulle toi hoitoaine.Mun hiukset on noin vuosi sitten käsitelty Colour B4:llä,ja parilla vaalennuspesulla.Noi on vissiin tarkotettu värjätylle tukalle.No,käsittelyjähän tässä vielä taitaa olla,vaikkei ne nyt näykkään.Mutta siis oikein passelit tökötit onnistuin ostaan :D

Poissa elämänkevät

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • to live doesn't mean you're alive
« Vastaus #378 : 20.06.12 - klo:16:28 »
Ostin karpalo-kinuski ja xylitol hoitsikat ja suklaa-vanilja shampoon. Miks omaan nenään tuo suklaa-vanilja haisee ihan saippualle tuollai pullosta nuuhkittuna? Saas nähä haiseeko käyttäessäkin tuolta  :-X Karpalo-kinuski hoitsikka ainakin selvitti hyvin ja teki hiukset jotenkin vähä raskaammiksi. Tuoksu on aivan ihana, tulee mieleen puolukkarahka   :-*
Oman värin ja pituuden kasvattelua. Hennot hiukset, herkkä päänahka ja hiusväriallergia rajoitteina.

icemint

• Vieras
« Vastaus #379 : 24.06.12 - klo:23:58 »
Heippa!
Itsekin kokeillu muutamia XZ tuotteita tähän liukkaaseen tukkaani! Täytyy sanoa että kaikki on toiminu niinku on luvanneet. Eniten tykkäsin tyrnishampoosta&omppuhoitiksesta yhistelmänä. Tuli superkiiltävät ja pehmeät hiukset! :) Tyrnin jälkeen kokeilin Xylitol-hunajaa ja se oli vielä himppasen parempi kuin tyrni, ei takuttanut ollenkaan! 

Poissa N

• Haiven
  • *
« Vastaus #380 : 10.07.12 - klo:13:28 »
Ostin aikoinaan suosituksia paljon lukeneena XZ:n omenashampoon ja hoitiksen ja omille hiuksilleni ne sopivat erinomaisesti, etenkin shampoo. Eivät ne kuitenkaan ohita ikuista XZ-rakkauttani xylitol & hunajaa : )

Asun Pirkanmaalla ja tänään postissa tuli Tokmannin mainos (oletettavasti koskee kaikkia Pirkanmaan Tokmanneja?), jossa oli tarjouksessa XZ:n shampoot ja hoitikset 4kpl = 5e! Ei tosiaan mikään paha hinta, täytyy ehkä käydä hamstraamassa : )

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #381 : 10.07.12 - klo:13:44 »
^ Oho, tuohan on ihan passeli hinta kun XZn shampoot ja hoitoaineet maksaa n. 3€/kpl. Pitääkin käydä katsastamassa paikalliset halpiskaupat myös, jos löytyisi yhtä hyvällä tarjouksella.  :)

Karpalo-kinuskia ja Aitoa  käytän tällä hetkellä eniten XZn tuotteista. Molemmissa on aivan ihana tuoksu, karpalo-kinuski varsinkin tuoksuu aivan mustikkapiirakalle.  :D  <3

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #382 : 10.07.12 - klo:21:12 »
Meinasin kans just tulla hehkuttamaan tuota Tokmannin tarjousta :) Yleensä en osta XZ tuotteita ku niiden kosteustehot ei vaan riitä mun hiuksille, mutta nyt taidan käydä ostamassa kasan hoitsikoita hiusvärisekoituksiin ja osaksi tehohoitoja. Muuten ei varmaan tulisi ostettua, mutta tuolla hinnalla mulleki kelpaa!

Ostin jokin aika sitten XZ öljyhoitoshampoon kosteuttavaksi mutta kuitenki hiukan peseväksi shampooksi. Olin ajatellu koittaa tuota Glissin Liquid Silkin tilalle (jota käytän pesevämpänä shampoona) mutta öljyhoitoshampoo oliki sitte minusta paljon pesevämpi eikä yhtään niin hoitava. Ei se nyt ihan narskuvaksi hiuksia jättänyt mutta petyin kyllä hoitotehoihin. Joissakin tilanteissa menee mutta mulla tuskin tulee tuota käytettyä, onneksi mies käyttää mukisematta mun virheostokset  ::)

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #383 : 11.07.12 - klo:11:34 »
Jyväskylän keskustan Tokmannilla tuon alennuksen piiriin kuului vain ihan perusvalikoima, ei siis edes esim. Niiskuneiti-shampoo. Mutta niiden perustuotteidenkin alkuperäinen hinta oli 2,85/kpl, niin tuo neljä viidellä eurolla tulee tosi halvaksi :) Hain karpalo-kinuskia shampoon ja hoitiksen sekä tervashampoota tuoksun vuoksi ja yhden tyrnihoitiksen testiin, kun en muista, millaista se oli.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #384 : 13.07.12 - klo:16:40 »
XZ Suklaa-Vanilja hoitosuihke on mulla vakikäytössä. Tykkään suihkia latvoihin pesun jälkeen selvittämään hiuksia. Käytän tätä myös joskus kuivaan tukkaan, kun mulla menee joskus öisin ihan takuille hiukset (vaikka nukun hiukset nutturalla).

Minäkin tartuin tuohon Tokmannin tarjoukseen, ja hain Vapaa Valinnasta 2 shampoota ja 2 hoitoa: Omenat kokeiluun, ja lisäksi Karpalo-Kinuski hoitsikka ja Vanilla Cafe -shampoo. Jos en tykkää niin meni hukkaan vain viis euroa :)

Muoks: Tuota Suklaa-Vaniljaa oon suihkuttanut talvella myös pipon sisään, ettei hiukset sähköisty. Myös jotkut kaulahuivit ovat saaneet tuon käsittelyn :)
« Viimeksi muokattu: 16.07.12 - klo:22:22 kirjoittanut Elsinen »

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #385 : 15.07.12 - klo:22:48 »
Mäkin käytin hyväkseni tuon tarjouksen. Valitsin Vanilla Cafe -sampoon, jonka oon todennut hyväksi mun rasvoittuvalle tukalle, ja hoitiksista Suklaa-vaniljan, Karpalo-kinuskin ja Vanilla Cafen. Ekan oon todennut aika tehokkaaksi ja kahdesta jälkimmäisestä en oikein muista, joten otin testiin. Mulla on tukka vähän muuttunut, kun lopetin värjäämisen, joten pitää testailla hoitiksia uusiksi.

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
« Vastaus #386 : 17.07.12 - klo:22:37 »
Miekii kävin hamstraamassa ;D Tarjous oli tosin jo loppu, mutta koska siitä oli kuitenki vielä kyltti hyllyssä niin sain sillä vitosella. Olisin halunnu vanilla cafe shamppoon, kun en oo sitä ikinä kokeillu, mutta niitä ei enää ollu. Otin sitten 2 karpalo kinuski shampoota ja tyrni ja suklaa vanilja hoitikset :)
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #387 : 19.07.12 - klo:11:04 »
Omput koekäytetty! Shampoon tuoksusta tuli ekana mieleen HubbaBubba, mutta olikin sopivan kirpeän herkullinen. Ihanan runsas vaahto, joka levittyi hyvin, eikä takuttanut juuria. Hoitsikkaa pidin päässä sheivalujen ajan. Oon tottunut silikonipitoisten hoitoaineiden jättämään siloisuuteen, mutta tämäkin toimi oikein hyvin!  :ts

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #388 : 21.07.12 - klo:22:50 »
Xylitol-Hunaja shampoo testattu, ihanan tuoksuinen ja pesi hellävaraisesti. INCI näyttää erinomaiselta, oikein kosteuttava olikin ja piti lupauksensa.
Meinasin ensin ostaa värjätyille hiuksille tarkoitetun Tyrni-shampoon, hyvää sekin on, mutta tuoksusta en oikein pidä. Tosi hyvä tämä Xylitol-Hunaja sarja.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #389 : 05.08.12 - klo:21:40 »
Itsellä on käytössä Vanilja-kahvi-shampoo ja hoitoaineena tyvessä vanilja-kahvi-hoitoaine, pituuksissa vaihdellen xylitol-hunaja ja karpalo-kinuski. Rakastan tuon karpalo-kinuskin tuoksua, se on jotain niin taivaallista! Voisin seistä suihkussa nuuhkimassa sitä ikuisuuksia :3

...tänään sitten löysin Raision Myllyn Vapaavalinnasta (ilmeisesti poistomyyntitarjouksena) karpalo-kinuskit ja Aito Omena tarjouksessa 2 pulloa 2,5€. Ostin sitten karpalo-kinuskista shampoon ja hoitoaineen molemmat, pitää kokeilla sitä shampoota ja jos on hyvää niin käydä rohmuamassa lisää... :D
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram