Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377663 kertaa)

Poissa wilma

• Tukkaguru
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #390 : 06.08.12 - klo:19:05 »
^ Mä hamstrasin kans omppu shampoota ja karpalo-kinuski hoitoainetta kun robinhoodissa oli sama ale.  :) Mä en kylläkään usko että tuo on mikään poistomyyntitarjous, XZn shampoista tuppaa löytymään välillä tosi hyviä alennuksia just noista halpiskaupoista ja onhan omppu ja karpalo-kinuski tuotteet melko uusia tuotteita XZlta.

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #391 : 06.08.12 - klo:19:09 »
Sain lahjaksi tuon Niiskuneiti 2in1 shampoon, onko siitä mihinkään?
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #392 : 06.08.12 - klo:19:14 »
^^ Jos pullot oli vanhanmallisia, niin kyllä se varmaan oli poistomyynti. Sisällöt ei ole muuttumassa, mutta pullot kyllä.

Vanhat pullot:

Uudet pullot:

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #393 : 06.08.12 - klo:19:27 »
^ Ai niin, mä olin ihan unohtanut tuon että pullot muuttui!  :D Nuo uudet pullot on mun mielestä muuten jotenkin karsean näköiset, ei erotu edukseen markettien hiustenhoito-osastolta.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #394 : 06.08.12 - klo:19:30 »
Mä tykkäsin enemmän noiden vanhojen ulkonäöstä. Toi oli kiva, kun korkit oli eriväriset. Uuden hoitoaineputelin käyttäminen on tosin helpompaa kuin vanhan.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #395 : 06.08.12 - klo:19:31 »
Musta tuo uusi pullo on hyvä, etenkin hoitoaineessa, kun sitä vanhaa oli hankala puristaa ja saada tyhjäksi. Uutta on helpompi käyttää, mutta ulkonäkö on mun mielestä sekavampi. Tarkkaan saa lukea mikä putilo on mitäkin sarjaa, kun ei ole vielä oppinut suosikkipullojen ulkonäköä.

Mäkin kävin hakemassa 2 kipaletta omena- ja kinuskikarpalohoitsikoita. Se tarjous taisi loppua eilen sunnuntaina.

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #396 : 06.08.12 - klo:19:45 »
Joo, mun mielestä noi uudet pullot on kanssa melko kauheat :( Ulkoasu on jotenkin tunkkainen ja täyteen ahdettu, ja muotoilu on aika typerän näköinen. Vanhat olivat selkeämmät ja raikkaammat, vaikka se hoitoainepullon tyhjentäminen olikin aina vähän työn ja tuskan takana. En ole yleensä mitenkään muutosvastainen ihminen, mutta, uh, eikö noista uusista pakkauksista olisi voinut tehdä sekä toimivia että kivannäköisiä?

/designnörtti
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa eekki

• Haiven
  • *
« Vastaus #397 : 06.08.12 - klo:19:59 »
Minä myös kauhistelin noiden uusien pullojen ulkonäköä. Jotenkin vanhat pullot oli tosi herkullisen näköisiä ja ihanan värisiä (kaikki ne pinkit, turkoosit ja oranssit korkit yms.) Mutta näissä uusissa on tosi tylsät värit ja edessä vain jotain epämääräistä tekstiä, väriä ja kuvaa. Hankala erottaa eri sarjat toisistaan, eikä mikään noista kyllä satu kaupassa silmään houkuttelevana. Onneksi sain ostettua siitä aiemmasta Tokmannin tarjouksesta (neljä pulloa viidellä eurolla) karpalo-kinuskit ja xylitol-hunaja setit vielä vanhoissa pulloissa, niin saan ihastella niiitä vielä. :) Omaan ostopäätökseen vaikuttaa nimittäin sisällön lisäksi tosi paljon myös tuoksut ja ulkonäkö, eikä nuo uudet purkit kyllä yhtään houkuttele enää ostamaan xz:aa. Harmi sinänsä, koska tuoksut ja sisällöt noissa miellyttää.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #398 : 06.08.12 - klo:20:08 »
Minä aioin kyllä ostaa XZ-tuotteita jatkossakin. Ostin kuitenkin kolme pulloa Tokmannin kampanjasta sekä pari purkkia hoitoainetta normaalihinnalla, vanhanmallisia kaikki, enkä tarvitse ostaa uusia tuotteita pitkään aikaan.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #399 : 06.08.12 - klo:20:56 »
Sain lahjaksi tuon Niiskuneiti 2in1 shampoon, onko siitä mihinkään?
Se on yks mun XZ:n lempparishampoista :) Eikä vähiten tuoksun takia! Pesee just sopivasti, ei liikaa muttei tosiaan jää lähmäiseksikään. Ei oo myöskään niin lirua koostumukseltaan kuin esim. karpalo-kinuski tai mitä muistan xylitol-hunajan olleen.

Olikohan muuten tuon purkkiuudistuksen takia se Tokmannin kampanja? Ostin tervashampoota silloin pullon enkä kyllä muistanut sen olevan noin voimakkaan tuoksuista. Pesin toissapäivänä sillä ja tänään tukan vielä sen jälkeen eri shampoolla, vielä tuon tämänpäiväisenkin pesun jälkeen tuoksui tukka tervalta.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #400 : 07.08.12 - klo:09:47 »
^Luultavasti juuri purkkiuudistuksen vuoksi. Musta tuntuu että Tokmanni-ketjun kaupoissa on tosi usein valmistajien uudistuvia/poistuvia tuotteita kampanjatarjouksissa.

XZ-tuotteiden ulkoasu-uudistus oli musta vähän turha. Itse en kauheasti piittaa miltä halpistuotteet näyttävät, sen sijaan hinnakkaammilta tuotteilta odottaa myös kivaa ulkonäköä. XZ-merkistä tykkään myös kun se on kotimainen, hienoa kun Suomessakin osataan tehdä hyviä hiustuotteita! Sarjaan kaipaisin vielä jotain naamiota.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #401 : 10.08.12 - klo:17:38 »
Höh, musta XZ:n vanhat purkit oli ihanan pyöreitä :D. Noo, kyllä mä niitä purkkiuudistuksenkin jälkeen aion käyttää. Erityisen lähellä sydäntä on Vanilla Cafe sarja, erityisesti shamppoo jonka pesuteho on miun helposti rasvoittuvaan kuontaloon aivan yberhyvä ja letti näyttää vastapestyltä päiviä ollen ihana tuuhea :o. Ja se tuoksu <3. Mulla on myös todella herkkä huispohja ja monesta shamppoosta jää inhat kutinat, tää onneksi pitää hiuspohjankin suhteeellisen asioissa.

Löysin oikeastaan XZ:n ihan sattumalta, pidennysten jälkeen tuli käytettyä vain kampaamotuotteita, ja ulkomaan tilaus venhähti sen verran että päädyin valittamaan shamppoottomuuttani ja rahattomuuttani sisarelleni joka käski koittaa kyseistä sarjaa. Käytin myös omppu-hoitoainetta kun hiukset olivat vielä punaiset, kosteutti ihanasti ja käytän sitä edelleen silloin tällöin vaikkei voimakkaasti käsiteltyyn hiukseen riitäkkään kosteutusteho. Voin kyllä lämpimästi suositella tätä sarjaa, etenkin omppu- ja kahvilinjaa. Karpalo ja tyrnilinja tuoksahtivat omaan nenään liikaa.

Tuosta xylitol linjasta en olekkaan kuullut :o Täytynee käydä vapaa valinnassa tsekkaamassa hetimiten, nyt kun blondatut hiukset huutavat hoivaa. Monet tehohoidot jättää ne niin kovin raskaiksi, vaikkakin kosteutetuiksi, XZ:n kanssa en ole koskaan huomannut tätä ongelmaa.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Noel

• Vieras
« Vastaus #402 : 10.08.12 - klo:23:52 »
Täällä kanssa on ollut XZ xylitol-hunaja jo vuosia käytössä. Käytin myös samaista shampoota, mutta sitten siirryin sulfaattomiin. Tuo hoitoaine on kyllä hyvää kaikkien muhitushoitojen pohjana.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #403 : 13.08.12 - klo:20:50 »
Kyllästyin noihin silikoneilla kyllästettyihin ja kalliisiin shampoisiin ja hoitoaineisiin ja päätin kokeilla noita XZ-tuotteita. Tänään kävin saunassa ja kokeilin comboa Tyrni-shampoo, Xylitol-Hunaja tehohoito ja Vanilla Cafe-jätettävä hoitoaine. Tykkään lopputuloksesta kyllä. Hiukset olivat suihkun jälkeen helposti muotoiltavat ja mukavan jämäkän näköiset. Mitkään ekstrakiiltävät niistä ei tullut, mutta haitanneeko tuo nyt arkena. Sitten juhlatilaisuuksiin voi käyttää silareita sisältäviä kiiltotuotteita, mutta näin arkena voi mennä ihan hyvin näin. Huokuttaisi vielä kokeilla tuota Vanilla Cafe-shampoota ja Xylitol Hunaja hoitoainetta. Nyt on ostettuna nuo Tyrni-sarjan shampoo ja hoitoaine ja pitänee ne käyttää ensin pois.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #404 : 16.08.12 - klo:02:19 »
Ostin tänään tuota hunaja xylitol hoitsikkaa ja ai että :o Tuoksu on vähän hassu, ei liian voimakas eikä missään mielessä negatiivisesti outo, mutta ai että oli tehokasta miun vaalennuksen rasittamaan lettiin ja rauhoitti yleensä herkästi kutiavaa päänahkaa todella jo ekalla käyttökerralla. Tää tuote on tullut jäädäkseen :o!
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi