Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377649 kertaa)

Poissa FairyC

• Hiushörhö
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #405 : 16.08.12 - klo:11:57 »
Pitänee tänään kauppareissulla napata mukaan tuo Xylitol-Hunaja-hoitoaine. Päätin kyllä, että käytän tuon Tyrnin ensiksi loppuun, mutta voihan noita käyttää vuorotellen. Jotenkin nämä hiukset on aina sellaiset karheanoloiset, että tuollainen kosteuttava hoitoaine ei olisi ollenkaan pahitteeksi.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #406 : 17.08.12 - klo:15:51 »
Juuri eilen ostin sen Xylitol-Hunaja hoitoaineen ja päätin, että nyt saa noiden XZ-tuotteiden hamstraaminen riittää vähäksi aikaa. Tänään bongasin Tampereen Tullintorin Vapaa Valinnassa tarjouksen, että XZ-shampoita ja hoitoaineita sai 3kpl viidellä eurolla. Pakkohan tuo tarjous oli käyttää hyödyksi ja mukaan lähti öljyhoitoshampoo, Vanilla Cafe-shampoo ja Karpalo Kinuski-hoitoaine. Öljyhoitoshampoo on hyvä talvea varten ja tuota Vanilla Cafe-shampoota olen halunnut muutenkin kokeilla. Tuota Karpalo-Kinuskia voisi vaikka kokeilla sitten naamion jälkeen pikahoitiksena tms. Mutta jos noita XZ-tuotteita on vailla, kannattaa suunnistaa Vapaa Valintaan. Tosin osa hyllyistä oli ainakin tuossa paikassa jo tyhjillään.

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #407 : 17.08.12 - klo:15:54 »
Löysin suklaa & vanilja shampoon puolen litran pumppupullossa, tosi kätevä ja kiva juttu!  :)

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #408 : 17.08.12 - klo:21:50 »
^ Noita pumppupulloja oli joskus hetken aikaa myynnissä, just suklaa-vanilja shampoota mutta poistuivat kyllä aika nopiaa. Tässä ketjussa taisi olla puhetta aiheesta jos nyt oikein muistan.  :D

XZ kaikki shampoot ja hoitoaineet saisi olla kyllä isommissa pulloissa ja mielellään vielä pumppupulloissa. Mä aina välillä tyhjentelen noita shampoita sellaiseen Tigin pieneen pumppupulloon, mahtuu yksi shampoopullollinen kerrallaan.  :)

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #409 : 17.08.12 - klo:22:20 »
Ai on vai ollut ennenkin ja muitakin? Multa on mennyt kokonaan ohi... Saisi tulla kaikkia taas pumppupulloon. Ja hoitoaineita!! Tämä on nyt ilmeisesti joku uusi juttu, xz:n sivuille on ilmestynyt maininta ainoastaa suklaa & vaniljan kohdalle että shampoo saatavilla nyt perhekoossa.  :)

En ole kyllä missään muualla noita nähnyt kuin "mun Prismassa" johon ne on suunnilleen kuukauden sisällä ilmestyneet, huomasin viikko sitten ekaa kertaa ne.
« Viimeksi muokattu: 17.08.12 - klo:22:22 kirjoittanut Jekku »

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #410 : 17.08.12 - klo:22:26 »
^ Ennen on ollut siis myynnissä tuota suklaa-vanilja shampoota pumppupullosta, muita ei tietääkseni ole. Näköjään palannut takaisin!  :) Saisi kyllä tulla muutkin tuotteet noihin isompiin pulloihin... Mä en nyt tänään jaksa plarata kokonaan tätä XZ keskustelua, mutta olisko ollut viimetalvea kun ensimmäisen kerran tuli tuo suklaa-vanilja pumppupulloon? Joku parempimuistinen tarkentakoon.  ;D

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #411 : 17.08.12 - klo:22:29 »
Joo mä pläräsin jo ja löysinkin mainintoja, kuvittelin että tää oli joku ihan uusi juttu! Aika hyvin ne oli silloin pari vuotta sitten kiven alla kun en ikinä nähnyt missään... Ilmeisesti xz ei ole ottanut kuuleviin korviinsa sitä mistä oli täällä jo ollut aiemmin puhetta, että laittaisivat pumppupulloon hoitsikoita.  :-\ Kai sitä jo silloin joku niille ehdotti.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #412 : 22.08.12 - klo:00:09 »
Meillä oli vaparissa edelleen "kolme femmalla" tarjous, joten hamstrasin näitä vaihteeksi varastoon  ::).

Kokeilin tällä kertaa Öljyhoito2 in 1 shampoota ja tykkäsin. Käytin koko päähän, yleensä pesen shamppoolla vaan päänahan ja otsiksen. Tää oli ihan mukavan pesevä ja jätti hiukset mukavan pehmeiksi, kosteutetun tuntuisiksi ja silosiksi, muttei silottanut niitä ihan lättänäksi tai öljyisen tuntuisiksi. Päänahkakin tuntuu tykkäävän. Ainoa miinus oli se, että colormaskin väri lähti sen siljan tien / vaaleni huomattavasti juuresta kun vaahdotin oikein kunnolla. Onneksi kuitenkin edelleen taittoteho jäi eikä mitään oranssia katastrofia paljastunut alta vaan otsis taittoi toffeesta luonnonvaaleaan.

Käytin ihan tipan hoitoainetta kärsineisiin latvoihin jälkikäteen. Cafe&Vanillan seuraksi XZ suosikki shamppoisiin, siitäkin huolimatta että color maski sanoi soronoo. Koostumukseltaan selkeästi aika öljymäinen ja suht neutraali tuoksu. Vähemmän aikaa vievä öljyvaihtoehto, kuin se että istun tunnin eloveenat päässä, haha.
« Viimeksi muokattu: 22.08.12 - klo:00:24 kirjoittanut Aridith »
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #413 : 22.08.12 - klo:06:04 »
Itse kokeilin eilen Karpalo-Kinuski hoitoainetta. Oli mielestäni ihan hyvää tavaraa ja toi kyllä tähän pehkoon kivasti kiiltoakin.Kyllähän hiukset jäi hieman takkuun hoitoaineen huuhtelun jälkeen, mutta mitenkään pörröiset eivät olleet. Ei huonompi hoitoaine tuokaan.

Poissa nursetwiggy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #414 : 22.08.12 - klo:15:46 »
Nyt on kyllä pakko tulla ylistämään XZ:n Xylitol ja Hunaja-shampoota ja hoitsikkaa, niin mieletön uusi tuttavuus oli! Mulla on hyvin tyypilliset suomalaiset hiukset, eli vaikka hiusta on määrällisesti paljon, se on ohutta, liukasta, kestää huonosti värjäystä ja tuppaa lässähtämään pitkin päänahkaa. Viime aikoina hiusten latvat ovat olleet myös todella pahasti räjähtäneet aikaisemmista vaalennuksista johtuen. Latvat haaroittuvat, katkeilevat ja erityisesti takkuuntuvat keskenään.

Aikaisemmin oon vähät välittäny siitä onko shampoossa ja hoitsikassa silikonia vai ei. Oon käyttäny vuorotellen vaurioituneille hiuksille tarkotettuja tuotteita, vuorotellen tuuheuttavia. Vaurioituneiden hiusten tuotteiden lopputulos on ollut se, että hiukset ovat muuttuneet liukkaiksi ja pitkin päänahkaa valuviksi, eivätkä meinaa pysyä ryhdikkäinä edes tyvikohottajien ja kuivashampoon avulla. Parhaat tuuheuttavat taas ovat kyllä antaneet ryhtiä hiuksiin, mutta tehneet hiuksiin sellaisen ällöttävän tahmean kalvon, johon koko tuuheutusefekti taitaa perustuakin.

Tämä uusi XZ:n combo taas on saanut hiukset ihan uuteen eloon! Mun tukka on näillä pesun jäljiltä ihan käsittämättömän kimmoisa ja hyvällä tavalla ilmava, myöskin melko paljon kosteamman ja jotenkin "elävämmän" tuntuinen. Olen käyttänyt enää pikkuisen tyvikohottajaa föönatessa, suurimman osan ajasta olen jättänyt sekä kuivashampoon että lakan laittamatta. Jotenkin hiukset vaan ponnistaa juuresta asti enemmän pystyyn eikä valu pitkin päänahkaa. Nää vaan jollakin tavalla näyttää todella paljon tuuheemmilta kuin miltä koskiessa tuntuvat  ;D Lisäksi oon kiinnittäny huomiota siihen, että vaikka kaksihaaraset latvat nyt ei tietenkään mihinkään katoa, niin ne eivät enää takkuunnu kiinni toisiinsa tai näytä niin pahasti kuivalta korpulta.

Aivan mahtava löytö ja mihin hintaan vielä! Lähti kyllä saman tien kaikki meikäläisen kalliit kampaajalta ostetut shampoot ja hoitsikat kaappien nurkkiin pölyttymään.

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #415 : 22.08.12 - klo:15:49 »
Sun kannattaa vielä hommata noiden kaveriksi xylitol hunaja tehis, oon varma että sitten vasta oletkin ihastunut.  ;)

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #416 : 22.08.12 - klo:17:00 »
Oon koittanu tota tehistä löytää aika tuloksetta, minkä näköinen purkki se oikeen on?
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #417 : 22.08.12 - klo:19:47 »
^ Mahdetaanko sitä edes enää valmistaa? Kuvaa ei ole enää XZ:n sivuilla, mutta toisaalta siinä shampoon ja hoitoaineen kuvan alla mainitaan kuitenkin myös tehohoito. Joka tapauksessa se on/oli sellainen korkillaan seisova tuubi.

Poissa Angora

• HAIRahtanut
« Vastaus #418 : 22.08.12 - klo:20:11 »
^^^Nursetwiggyn hius kuulostaa kyllä ihan omaltani, joten voisin kokeilla nuita aineita. Koska XZ-sarjat on mulle aivan uusi tuttavuus, niin mietin vaan miten paljon ne haalistavat hiusväriä?
Sometimes I'm terrified of my heart; of its constant hunger for whatever it is it wants. The way it stops and starts. -Edgar Allan Poe

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #419 : 22.08.12 - klo:21:41 »
Ainakin Prismoissa oon nähnyt hunaja xylitol tehistä, ei sitä mun käsittääkseni lopettamassa olla. Se on tuubissa kuten suklaa & vanilja tehiskin.