Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377707 kertaa)

Poissa nursetwiggy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #420 : 22.08.12 - klo:23:59 »
^^Toistaiseksi ainakaan en ole huomannut, että haalistaisivat yhtään sen enempää kuin muutkaan perusshampoot. Ei tämä missään nimessä mitään väriä säästävää shampoota ole, mutta mulla tuppaavat vaalenemaan hiukset melko nopeasti värjäyksen jälkeen joka tapauksessa. Oikeastaan viime viikon aikana olen huomannut, että vaikka alla oleva kestoväri on haalistunut hieman, niin päälle isketty punainen värihoitis on säilynyt lähes samanlaisena.

Poissa Angora

• HAIRahtanut
« Vastaus #421 : 23.08.12 - klo:00:48 »
^Osaatko verrata Tigeihin tuossa suhteessa? Niitä olen nimittäin käytellyt tähän asti.
Sometimes I'm terrified of my heart; of its constant hunger for whatever it is it wants. The way it stops and starts. -Edgar Allan Poe

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #422 : 23.08.12 - klo:08:30 »
^Minun kokemukseni mukaan Tigin shampoot ovat hieman korputtavampia ja vetivät ainakin oman tukan takkuun. XZ taas pesee myöskin hyvin, mutta ei vesä tukkaa takkuun. Hiukset jäävät ilmaviksi ja puhtaiksi. Minulla on taipuisa luonnonkihara.

Ainut Tigin shampoo mikä on tuntunut hellävaraiselta on Oatmeal & Honey.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #423 : 23.08.12 - klo:10:55 »
Toivottavasti tuota Xylitol-Hunaja tehistä ei olla lopettamassa. Tosin löysin sitä kyllä ihan helposti tuolta paikallisesta MiniManista, joten josko nyt vaan pysyisi markkinoilla.

Minulla on hieman samankaltainen kokemus noista XZ-tuotteista, kuin NurseTwiggyllä ja en kyllä taida enää noihin kampaamotuotteisiin palata. Eilen juuri ihastelin, että miten helposti laitettavat nämä hiukset ovat, jopa yöunien jälkeen. Hiustenlaiton helppous on tärkeä asia näin vuorotyöläiselle, varsinkin jos aamuvuoroon kiirehtii. Ja ainakin tuon Karpalo-Kinuski hoitoaineen jäljiltä oli kiiltoakin hiuksissa mukavasti. Toki ei varmaan vielä mitään megakiiltoa, mutta näin arkena riittää tällaiset perushyväkuntoisen näköiset hiukset.

En tiedä, onko tarjous edelleen voimassa, mutta jos haluaa XZ-hiustuotteita kokeilla, niin VapaaValinnassa oli 3purkkia/5e. Ei ainakaan harmita hutiostos, jos ei tuotteista tykkääkään.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #424 : 23.08.12 - klo:17:25 »
Ostin ZX Teho-hilseshampoon. Toivottavasti vie hilseen mennessään.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa nursetwiggy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #425 : 27.08.12 - klo:00:46 »
Ostin sarjasta innostuneena XZ:n tyrniöljyhoidon, jota levitin ison annoksen koko päähän ihan juuresta latvoihin, hieroin päänahan kunnolla ja dippasin latvat vielä öljyyn ennenkuin letitin pehkon ja annoin koko hoidon muhia tunnin verran päässä. Tulos: hei hei kaksihaaraiset! Ihan älytöntä, mää oon nyt pari päivää kummastellut näitä hiuksia ja tullu siihen tulokseen että ei, näitä latvoja ei saa enää takkuun. Mun hiukset ei oo ollu vuosiin näin hyvässä kunnossa. Pari pesukertaakin ollut tässä välissä ja vaikutus tuntuu jatkuvan edelleen. Oon aikasemmin lätkiny päähän sekä kookos- että avocadoöljyä aina silloin tällöin, mutta kumpikaan ei tehnyt yhtä hyvää lopputulosta. Iso plussa myös siitä, että lämmetessään päänahassa tämä tyrniöljyhoito ei lähde valumaan pitkin niskaa ja ohimoita niinkuin pelkät puhtaat öljyt. Ainoa pieni miinus siitä, että haalistutti väriä vähän ja irrotti varsinkin tuota punaista sävytettä jonkun verran, mutta sitä nyt saa pullosta päähän lisää. Pääasia että mun hiukset vaikuttaa vihdoinkin siltä että ne saattaa vielä joskus ehkä kasvaakin superpitkiksi eikä vaan katkeile koko aikaa. Mä oon ihan käsittämättömän rakastunut tähän sarjaan tällä hetkellä.  :l

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #426 : 27.08.12 - klo:02:13 »
Ohhoh! :o Pitäisköhän itsekin kokeilla...Saan nykyisestä öljystä allergisen reaktion päänahkaan ja käsiinjoten en voi sitä käyttää koko päähän enkä kovin usein, mutta XZ:n tuotteet nyt ei ole kovin kuuluisia allergisoinnista. Nää vaalennetut latvat kaipaisi kovin kipeästi aina tehokkaita hoitoja. Öljyshampoo oli jo todella onnistunut ostos, mutten uskaltanut tätä vielä kokeilla. Ehkä nyt.

Millainen tuoksu siinä muuten on?
« Viimeksi muokattu: 27.08.12 - klo:02:19 kirjoittanut Aridith »
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #427 : 27.08.12 - klo:02:28 »
Tyrniöljyhoito on kyllä hyvä tuote, ainut (iso) miinus on mielestäni INCI:n muistaakseni heti kakkosena komeileva alcohol denat, joka tosin varmasti haihtuu nopeasti. Tämä tuote sisältää mm. risiiniöljyä joka on tosi hyvä päänahalle. Itse käytän tätä säännöllisesti sekoittamalla pienen määrän tyrniöljyhoitoa muihin luonnonöljyihin, mm. jojobaöljyyn tai risiiniöljyyn ja sitten levitän päänahkaan ja kostutettuihin hiuksiin ja annan muhia ennenkuin pesen shampoolla pois. Uskon, ettei toi alkoholi niin paljon kuivata, varsinkaan jos sekoittelee muihin öljyihin niin sekoittuvatpahan paremmin alkoholin vaikutuksesta.. ;) Pullo on myös kätevä, tuotteen loputtua käyttelen pulloa muiden öljyjen sekoitteluun ja päänahkaan levittämiseen. :)
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa nursetwiggy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #428 : 27.08.12 - klo:10:42 »
Millainen tuoksu siinä muuten on?
Vaikee sanoa tämän tason syysflunssassa, mutta ehkä vähän hedelmäinen josta haistaa pikkaisen tuon alkoholin kyllä läpi. Mulle tulee tästä mieleen lähinnä Passoa ;D

Tyrniöljyhoito on kyllä hyvä tuote, ainut (iso) miinus on mielestäni INCI:n muistaakseni heti kakkosena komeileva alcohol denat, joka tosin varmasti haihtuu nopeasti.
Tätä mäkin ihmettelin incia lukiessani, koska oletin nimen perusteella, että tää ois melko puhtaasti vaan öljyä. Toisaalta eipä puhdasta tyrniöljyä taideta ihan tuolla hinnalla kaupata ::) Mun hiukset tuntuu kyllä tällä hetkellä kaikkea muuta kuin kuivilta, joten luotan sokeasti siihen, että kaipa tuokin on sekaan ympätty ihan jostain hyvästä syystä.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #429 : 27.08.12 - klo:12:17 »
Täytyy ehdottomasti sitten kokeilla tuota. Onko tässä muuten sitä, että kun yleensä öljyjä käyttäessä hiukset ei meinaa kuivua -millään-? Eilen laitoin itse jotain gliss öljyä ja hiukset ei ole kuivat vieläkään. :/
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #430 : 27.08.12 - klo:12:23 »
^ Jos hiukset ei ole kuivat vieläkään niin sulla taitaa olla vielä sitä öljyä hiuksissa. Pese hiukset uudelleen kunnolla shampoolla.
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #431 : 27.08.12 - klo:12:47 »
Kävin jo kerran eilen pesemässä, täytynee jotain syväputsaria pistää nyt kun menee suihkuun.

Outolintu blogi

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #432 : 27.08.12 - klo:13:10 »
Tän keskustelun inspaamana ostin sitten tuon tyrniöljyhoidon :) Toivottavasti toimii!
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #433 : 27.08.12 - klo:19:55 »
Mulla on kans toi tyrniöljyhoito ja tykkään siitä tosi tosi kovasti! Nokkapullo on kätevä, tuoksu on ihana ja tehon kyllä huomaa, sen jälkeen tukka on ihanan sileä ja kiiltävä ja sellainen terveen tuntuinen. Siitä on myös kestänyt moneen käyttökertaan (bsl, keskipaksu) vaikka olen laittanut koko päähän ja hieronut.

Tuosta alkoholista sen verran, että olen kuullut, että jotkut öljyt eivät "toimi" ilman alkoholia ja alkoholihan myös sekoittaa öljyt toisiinsa. Sekä toimii säilöntäaineena? Eräs hammaslääkäri sanoi myös, että Listerinessä täytyy olla alkoholia koska sen sisältämät (eteeriset) öljyt eivät toimi ilman sitä. En tiedä paremmin mutta ei ole tyrniöljyhoito minun tukkaa kuivattanut, päin vastoin :)

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #434 : 27.08.12 - klo:21:03 »
Mulla myös pelkästään positiivia kokemuksia XZ:n tyrniöljyhoidosta. Nokkapullo on kätevä ja öljyn levittäminen vaivatonta, tuoksu tosiaan on hyvä ja tukka hoidon jälkeen pehmeä, superkiiltävä ja terveen näköinen.
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!