Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377713 kertaa)

Poissa Horros

• Tukkaguru
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #435 : 27.08.12 - klo:21:28 »
^Samoin, vaikka hiukseni ovat muuten varmasti niin koppurat ja kuivat kuin värjäämättömät/blondaamattomat hiukset voivat ylipäätään olla. En ole tosin käyttänyt tuota öljyä pariin vuoteen, varmaan kuultuani alcohol denatista ja säikähdettyäni sen takia (turhaan), mutta voisin varmasti ottaa tuon taas repertuaariini.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #436 : 28.08.12 - klo:22:26 »
Mä olen tainnut löytää sopivan kombon mun rasvoittuvalle päänahalle ja kainalopituiselle värjäämättömälle tukalle (lopetin värjäämisen reilu vuosi sitten). Vanilla Cafe -shampoo jättää tukan ilmavaksi eikä takuta. Tyrnihoitis taas on riittävän hoitava ja silottava. Satun vielä tykkäämään molempien tuoksusta.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #437 : 29.08.12 - klo:00:37 »
Mä oon vieläkin ihan fiiliksissä XZ:n xylitol ja hunaja sarjasta :o Tosin käytän shamppoona Vanilla&Cafeta, mutta hoitos ja tehis on kyllä ihan uskomatonta kamaa miun rääkätylle letille. Miten voi olla ihan muutaan euron tavara näin hyvää :o. Mulla on ollut ongelmana se, että nukkuessa hiukset menee kun heinäpelloksi vaikka on letillä, mutta tänään juuri ihastelin ilmavaa ja raikasta lettiäni peilistä, hiukset tuoksuukin edelleen tosi raikkaalle.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #438 : 02.09.12 - klo:14:25 »
Kokeilin eilen tuota XZ tyrniöljyä. Mitään yber suurta ihmettä 30min vaikutusajalla ei tapahtunut miun todella rääkättyihin hiuksiin, mutta selkeästi hiukset on todella kiiltävät, eloisammat ja oudolla tavalla jopa tuuheammat, liekö sitten tuonut rakennetta vähän. Ostin tän oikeastaan siksi, että halusin vielä vaalentaa väriä vähäsen ja tämä vaalensi kyllä loistavasti tuota kevytväriä. Tuoksu oli miellyttävä ja järjettömän helppo levittää, yleensä mulla on öljyt pitkin kylppäriä mutta tää levitty harjan kanssa ihan mahdisti :o! Hintansa väärti kyllä ja varmaan jää peilikaapin vakiokalustoon. Tästä riittää vamaankin miun ohueen vyötärömittaan ronskimmalla käytöllä vielä pariin ehkä kolmeen kertaan jos pihistelen.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #439 : 07.09.12 - klo:05:49 »
Minulla on sama kombo käytössä, Aridith ja on kyllä hyvä yhdistelmä. Itsellä on tällainen melko karkea hiuslaatu ja hyvin tuo hoitoaine kyllä riittää siloittamaan. Toki hiukset eivät ole mitenkään puhkikäsitellyt, joten en sitten tiedä, miten nämä tuotteet toimivat sellaisessa hiuksessa. Mutta tosi tyytyväinen olen, kun tuolla hinnalla voi löytää noinkin hyviä tuotteita. Täytyy sanoa, että aina se kallein tuote ei välttämättä ole paras.  Vielä pitäisi testata XZ-tyrnhiusilakka, josko sekin jäisi sitten vakikäyttöön.

Poissa tuulimaria

• Haiven
  • *
Vs: XZ-hiustuotteet/ sitruuna hunaja
« Vastaus #440 : 12.09.12 - klo:19:01 »
Löysin kaupasta tänään sitruuna hunaja shampoon ja hoitiksen vaalealle tukalle. Ihana pehmeä sitruunan tuoksu. Vielä ei kokemuksia. Xylitol-tehistä olin etsimässä, mutta ei löytynyt (kaupoista joissa sitä ennen on ollut).

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #441 : 12.09.12 - klo:19:18 »
Mä rakastuin XZ:n Xylitol & hunaja shampooseen. Tuoksu on aivan ihana ja shampoo pesee tukan hellästi ja jättää sen pehmeäksi ja todellakin kosteutetumman tuntuiseksi, eikä takuta ainakaan mun päätä ollenkaan.
Ehkä tästä on ostettava hoitiskin testiin, kun putiloita ei ainakaan ole hinnattu pilattu.
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

Poissa wilma

• Tukkaguru
Vs: XZ-hiustuotteet/ sitruuna hunaja
« Vastaus #442 : 12.09.12 - klo:21:35 »
Löysin kaupasta tänään sitruuna hunaja shampoon ja hoitiksen vaalealle tukalle. Ihana pehmeä sitruunan tuoksu. Vielä ei kokemuksia. Xylitol-tehistä olin etsimässä, mutta ei löytynyt (kaupoista joissa sitä ennen on ollut).

Sitruuna! Voi jee, mä olen pommittanut XZaa jo monta vuotta että haluan kirpeän tuoksuisen tuotteen, vihdoinkin mun toive toteutuu!  :D XZn sivuille ei näköjään ole päivittynyt tuo uusi tuote, mutta googlella löytyi kuva. Vaaleille hiuksille tarkoitettu tuote.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #443 : 12.09.12 - klo:22:16 »
Vaikuttaa hyvältä :o Menenkin hetimiten tonkimaan kaikki kaupat, jos vaikka löytyisi noita mun vaaleille kutreille. Tällaisen kuvauksen löysin tästä sarjasta:

"XZ:n tuoteperhe täydentyy syyskuussa erityisesti suomalaisille vaaleille, vaalennetuille ja raidoitetuille hiuksille kehitetyillä, XZ Sitruuna Hunaja -shampoolla ja -hoitoaineella. Tehoaineina käytetyt sitruuna- ja hunajayhdisteet auttavat kirkastamaan hiusten luonnollista sävyä, sekä kosteuttamaan ja hoitamaan kesän rasittamia hiuksia. Makean hunajainen sitrustuoksu virkistää hiustenpesuhetkeä.

Kesän ja lisääntyneen auringonvalon myötä hiukset voivat syksyllä tuntua rasittuneilta ja kuivilta. Hiusten käsittely, kuten värjääminen ja suoristaminen, yhdessä UV-säteilyn kanssa rasittavat hiuksia suojaavaa lipidikerrosta.

XZ Sitruuna Hunaja -shampoo ja -hoitoaine ovat kehitetty hoitamaan ja kirkastamaan erityisesti vaaleita tai vaalennettuja hiuksia. Tuotteiden sisältämät hoitavat ainesosat auttavat palauttamaan käsiteltyjen hiusten pintaan uuden suojaavan kerroksen.

Tuotteissa käytetty C-vitamiinia ja aminohappoja sisältävä sitruunauute sekä muut hoitavat ainesosat kirkastavat hiusten luonnollista sävyä ja tekevät hiuksista sileät ja terveen näköiset. Hoitava hunaja puolestaan toimii erinomaisena kosteuttajana erityisesti käsitellyille hiuksille. Hunajayhdiste silottaa hiuksen pintaa ja tekee niistä silkkisen ja kevyen tuntuiset. Shampoon ja hoitoaineen makean hunajainen sitrustuoksu piristää hiuksia pestessä."

Outolintu blogi

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #444 : 15.09.12 - klo:18:34 »
^Oi vitsi kuulostaa kyllä hyvälle, vaikka en aivan blondi olekaan niin aion kyllä kokeilla kun tulee vastaan! Voin jo kuvitella tuon tuoksun! Tuskin se nyt kuitenkaan vaalentaa tukkaa, pieni kirkastus ei ole ikinä pahaksi :)

Retro

• Vieras
« Vastaus #445 : 16.09.12 - klo:13:06 »
Ooh, kuulostaapa taas mukavalta uutuudelta tuo Sitruuna Hunaja, vaikken blondi olekaan.  :) Kirjoitelkaahan kokemuksia, kun kertyy.

Poissa elämänkevät

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • to live doesn't mean you're alive
« Vastaus #446 : 16.09.12 - klo:15:37 »
Missä ootte nähnyt tuota sitruuna-hunajaa myytävän? Löytyykö Tampereelta vielä?
Oon koittanu pitää silmät auki, mutten ole vielä törmännyt. Ja kokemuksiakin olisi kiva kuulla  :)
Oman värin ja pituuden kasvattelua. Hennot hiukset, herkkä päänahka ja hiusväriallergia rajoitteina.

Poissa Evela

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #447 : 16.09.12 - klo:16:44 »
^ Mä oon bongannut sitruuna-hunajaa ainakin Anttiloissa. On osunut silmään, vaikka itse olen ollut etsimässä ihan muuta :) Tosin Tampereesta en osaa sanoa.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajille: NEN947

Poissa Nala

• Hiushörhö
« Vastaus #448 : 16.09.12 - klo:19:13 »
Tampereelta löytyy ainakin Turtolan Citarista ;) Perjantaina huomasin ja tuli tuoksuteltua, vielä ei kuitenkaan päätynyt ostoskoriin asti.
Ensimmäisestä iHerbin alle 40$ tilauksesta 5$ alennusta ja yli 40$ tilauksesta 10$ alennusta koodilla IRA890

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #449 : 17.09.12 - klo:00:01 »
Hitsit kun minulla on tapana ostaa jättipulloja shampoista ja hoitsikoista, noita nimittäin tekisi mieli kokeilla! Entisiä on tällä hetkellä on vielä niin paljon jäljellä, etten uskalla ostaa lisää.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers