Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377667 kertaa)

Poissa wilma

• Tukkaguru
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #45 : 17.11.10 - klo:18:50 »
Oonko mä ainoa joka rrrrakastaa Karpalo&Kinuskia? Minusta se tuoksuu ihan sellaiselle puolukkajäädykkeelle mitä teen jouluisin jälkkäriksi.

Et ole  ;) Karpalo-kinuski on ainut näistä XZ "herkku tuoksuisista tuotteista" mistä pidän.  Olettehan muuten laittaneet XZ.lle toiveita uusista tuotteista? Sivuilla on kilpailu menossa ja samalla kun kertoo toivetuotteensa osallistuu tuotepaketin arvontaan  :) Jos saataisiin sen kunnon hiusnaamio/tehis pian kauppoihin!
« Viimeksi muokattu: 17.11.10 - klo:18:53 kirjoittanut wilma »

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #46 : 17.11.10 - klo:19:05 »
Minä en ole näitä uusia tuotteita kokeillut. Kaapit pursuavat jo muutenkin... Suklaa-vanilja-paketin ostin joskus ajat sitten, lahjaksi itselleni. Pakettiin kuului shampoo, hoitoaine ja hoitosuihke. Tykkään näistä kaikista. Aikaisemmin käytin jo yhden pullon hoitoainetta CO-pesuissa ja nyt menee jo toinen suihkutettava. Annostelen tuon suihkeen käsien kautta hiuksiin (lyhyt malli). On minulla jokin Kaste-hilseshampoo, josta pidän myös. Sillä tuntuu värikin kirkastuvan. Myös Vanilla-cafe- shampoo löytyy. Aika vähän olen sitä käyttänyt.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #47 : 17.11.10 - klo:22:09 »
^Tuo olis ehkä pidempiinkin hiuksiin kokeilemisen arvoinen keino, laittaa käsien kautta se suihke hiuksiin. Se suihke ei tule kovin sumuna vaan aika terävänä ja kastelevana niin sitä tulee helposti liikaa ja yhteen kohti.
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Pisama

• Vieras
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #48 : 17.11.10 - klo:22:22 »
Onkos muuten kenelläkään kokemuksia suklaa & vanilla hiusnaamiosta? Onko se jotenkin parempaa kun perus hoitsikka? Hintaa sillä oli parisen euroa enemmän kun XZ- hoitoaineilla. Entäs tyrniöljyhoito (pikkunen purkki semmoessa pahvikehikossa)??

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #49 : 18.11.10 - klo:09:37 »
^Tuosta tyrniöljyhoidosta on keskustelua aiemmin tässä ketjussa. Minäkin olen sitä joskus käyttänyt kaksi tai kolme pullollista, eikä se sillai tunnu mitenkään ihmeelliseltä, jättää hiukset aika karheiksi eli minusta se ainakin tuntui enempi rakennepaikkaavalta kuin kosteuttavalta?

Tuo suklaa-vanilja naamio tuntui samalta kuin se normi hoitis, ei ainakaan kummoisemmalta. Yhden putelin käytin ja kun sitä sai lotrata kuten hoitoaineita yleensäkin, ei ole tullut toista ostettua.

Pisama

• Vieras
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #50 : 18.11.10 - klo:10:16 »
Hyvä tietää ettei naamio ole sen kummoisempaa, muuten hypistelisin sitä siihen malliin tuolla kaupassa...  ;D

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #51 : 18.11.10 - klo:13:49 »
Eihän sitä kokeilematta tiedä mitä se omille hiuksille tekee ;) Täältä foorumilta löytyy aika monia tuotteita mitkä on tosi suosittuja ja useimmat tykkää, kuten Tigin O&H, mutta mulle se ei tee mitään ja inhoan sitä hajua.

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #52 : 22.11.10 - klo:22:02 »
Karpalo&kinuski testattu CO-pesussa. Tukka oli rasvainen ja öljytty ennen pesua, ja siltä se tuntui myös koko pesun ajan. Vaikka miten yritin vaahdottaa ja hieroa, edelleen tuntui rasvaiselta. Onneksi kuin ihmeen kaupalla tukka kuivuikin ihan normaaliksi, ei jäänyt rasvaiseksi ollenkaan :) tässä on neljäs pesun jälkeinen päivä menossa, ja edelleen on siedettävä pehko. Ei ole limainen, kummallista! :D ja tuoksu on ihana, tätä tulee levitettyä kuiviin latvoihinkin tuoksua tuomaan. Tykästyin KK:hon täysin!

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #53 : 23.11.10 - klo:17:30 »
Miä en ole löytänyt tuota karpalokinuskia mistään! En edes Citymarketista. Eli tein päätelmän, että niitä ei ole edes lanseerattu koko Suomeen.  >:( En edes asu missään maan pienimmässä kaupungissa.
Säästötalossa sen sijaan oli vielä sitä anti-age -sarjaa vaikka millä mitalla.

No, ei voi mitään.

Poissa bast

• Tukkaguru
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #54 : 23.11.10 - klo:17:40 »
^ Missä on anti-agea? Olen kaivannut sitä!
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Henrietta

• Hiushörhö
  • My circus, My monkeys
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #55 : 23.11.10 - klo:18:30 »
^^

Ainakin meidän lähi-cittarissa karpalokinuskit ei ole samassa hyllyssä kuin muut ZX shampoot/hoitsikat vaan ne oli sellaisessa pienemmässä pahvistandissa (vai mikä lie) vähän matkan päässä etten tosiaan meinannut edes löytää koko paikkaa ;)
1b Fii

Poissa Memi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #56 : 23.11.10 - klo:21:08 »
Testasin tänään tyrnihoitoaineen ja tuntu kyllä tehoavan tähän kuivaan ja ohueen pehkoon! Pörrösyys väheni puoleen siitä mitä normaalisti hiukseni ovat pesun jälkeen. Kosteutti ja teki hiukset pehmeiks ja helposti käsiteltäviks. Tykkään kovasti :)
1b M ii

leuka - hartiat - olkapäät - APL - BSL - midback

Poissa imaria

• HAIRahtanut
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #57 : 23.11.10 - klo:22:55 »
Mun täytyy valitettavasti ottaa vähän sanojani takaisin tuon karpalokinuskihoitoaineen kanssa. :( Eli ei toimi mulla yksinään pikahoitiksena ollenkaan, jättää jälkeensä tosi karhean tukan, ja takkuja tulee helposti. Tuoksu on ihana ja tykkään yli kaiken siitä koostumuksesta, joten sekoittelen esimerkiksi Tigin Fashionistan kanssa pikahoitoaineeksi ja muhitussekoituksiin mukaan.

Shampoo täytyy vielä testata. :)
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #58 : 23.11.10 - klo:23:43 »
Siis mitä multa on mennyt ohi? XZ:llä on ollut joku anti-age sarja?! Se on sitten ollut aikana ennen sitä kun mä olen alkanut näitä tuotteita enemmän käyttää...

Mulla jäi tuo karpalo-kinuski shampoo parin käyttökerran jälkeen odottamaan sitä että mies saa käytettyä loppuun mun edellisen hutiostokseni  :3 Sille ei tunnu olevan niin nuukaa millä hiuksensa pesee, ja eihän se niin vaikutakaan hiusten kuntoon jos muutaman kuukauden välein vetää tukan siiliksi.

Olen nyt löytänyt nämä xylitolit uudestaan, ja vieläpä hyvällä menestyksellä. Kiiltoa tulee ja mukavan tuntuiset hiukset. Tuntuu että hoitistakin tulee laitettua vähemmän kuin suklaa-vaniljaa vaikka mä olen kyllä melkoinen lotraaja...

Poissa Heleena

• Tukkaguru
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #59 : 24.11.10 - klo:20:28 »
^Mäkin olen käyttänyt viime pesuissa Xylitol-hoitoainetta, ja olen ihan ihmeissäni, miten sillä tulee niin sileät ja kiiltävät hiukset. Olen aiemmin käyttänyt Xylitolia yhden putelin co-pesuissa, ja kyllähän se niissä toimi tosi hyvin, mutta nyt pikahoitoaineena saan suorastaan erinomaisen tuloksen! Ei mulla näin loistavaa mielikuvaa ko. tuotteesta aiemmin ollut, mutta eipä se onneksi hintavaa ole, joten rahanmenosta ei tarvi huolestua.  :D
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!