Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377662 kertaa)

Poissa Evela

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #450 : 18.09.12 - klo:16:46 »
Testasin karpalo-kinuskin shampoon ja hoitoaineen. Tuoksusta tykkäsin, joten olisin toivonut näiden toimivan, mutta äh... Hiukset jäivät kyllä pehmeiksi ja kai näissä voi hyvällä tahdolla pientä kiiltoakin nähdä, mutta noin muuten lopputulos ei tosiaan ole sellainen kuin toivoisin. Nyt kuivuneina hiuksissa ei ole minkäänlaista ilmavuutta vaan ne "valuvat" päätä pitkin ohuen ja velton näköisinä. Oikeastaan tämä on juuri se tulos, johon aikaisemmin tyydyin pitkän aikaa ennen kuin löysin itselleni sopivat shampoot ja hoitoaineet ja tajusin, että asia voi olla toisinkin ;D No, onneksi putelit maksoivat alle 1,5 e/kpl niin ei niin kovin harmita hukkaan menneet rahat.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajille: NEN947

Poissa elämänkevät

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • to live doesn't mean you're alive
« Vastaus #451 : 18.09.12 - klo:19:05 »
Tampereelta löytyy ainakin Turtolan Citarista ;) Perjantaina huomasin ja tuli tuoksuteltua, vielä ei kuitenkaan päätynyt ostoskoriin asti.

Tää laiska odottelee, että nuo tulis keskustan tuntumaan... Turtola on muka niin kaukana  ::) Onkos se tuoksu sellanen esanssisitruuna, vai kenties makea tai jopa raikas?
Anttilasta en löytänyt XZ:aa ollenkaan. Mihkä ne on piilotettu, kun muka tarkkaankin syynäsin hyllyjä?
Oman värin ja pituuden kasvattelua. Hennot hiukset, herkkä päänahka ja hiusväriallergia rajoitteina.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #452 : 18.09.12 - klo:19:57 »
Mä ostin myös tänään tuota sitruuna-hunaja hoitoainetta, pitää aina testata kaikki XZn tuotteet, vaikka mulla onkin nyt "vääränlainen" tukka tälle hoitoaineelle.  ;D Tuoksu on pullosta nuuhkittuna melko mieto. Tuoksuu kirpeälle sitruunalle jossa on vähän makeahko tuoksu.  Hunaja tuoksuu myös aavistuksen läpi, sitruuna on kuitenkin se päätuoksu.

Plääh näitä uusia purkkeja muuten. En tykkää yhtään, tylsiä eikä näistä mun mielestä erota tarpeeksi hyvin että mikä on mikäkin. Taisin kyllä marmattaa aiheesta jo aiemminkin, mutta ärsyttää vaan. Onneksi jemmassa on vielä pari vanhaa karpalo-kinuskia piristämässä värikkäine korkkeineen mun suihkuhyllyä.  :D

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #453 : 18.09.12 - klo:20:40 »
^^ Ootko huomannut, että siinä pikkuhyllyn toisellakin puolella on vielä shampoita ja hoitoaineita? Siinä ne XZ:tkin on.

Mäkin haluaisin päästä testaamaan uutuuksia! Ainakaan Anttilassa ja Sokoksella ei noita ollut (siis Tampereella).

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #454 : 19.09.12 - klo:09:33 »
Ostin itse Anttilasta tuon uuden sitruuna-hoitoaineen  :P Tuoksu on minusta siinä kovin karkkimainen. Vielä en ole päässyt muuten testaamaan. Teki mieli ottaa se shampookin, mutta tuolla on vielä Tigin OH kulutettavana.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #455 : 19.09.12 - klo:17:16 »
Oi löysin Oulusta Anttilasta ja stockalta uutuuksia ja ostin shampoon ja hoitoaineen samantien, vaikka vanhojakin on käyttämättä hävyttömän paljon. Tuoksu on aika ihana, sellainen raikas sitruuna yhdistettynä makeaan hunajaan, mulla tulee mieleen sellainen sitruunaleivos! Huomenna aamulla pääsee kokeiluun :)

Piti muuten aika tarkkaan katsoa xz-hylly läpi että löytyi kun olivat vain siellä muiden seassa ja pullot ovat niin samannäköisiä..

Muoks. Eka pesu takana, shampoon vaahdotin kahdesti, tuntui hellävaraiselta kun tukka jäi tosi sileäksi eikä takuttanut. Hoitoaine siloitti ja selvitti yllättävän hyvin! Tukka on tosi sileä ja takuton eikä yhtään lähmäinen vaan ihan puhdas, huomenna sitten näkee pysyvätkö vielä puhtaina, mun tukassa kun ei heti pesun jälkeen ei ole eroa vaikka pesee millä, vasta seuraavana päivänä näkee sopiiko nää mulle.

Muoks2. Eilen aamulla siis pesin ja tukka on edelleen puhdas ja tosi sileä, ei vieläkään takkuja!  Omppujen kanssa tukka ei pysy  ihan näin puhtaana, päänahka alkaa rasvoittua nopeammin. Vanilla Café olisi ehkä mun päälle paras shampoo mutta tykkään käyttää välillä näitä kosteuttavia myös. Tässäpä yksi kokemus uutuuksista, multa peukku ylös ainakin näin yhden pesun jälkeen!  :ts
« Viimeksi muokattu: 21.09.12 - klo:16:42 kirjoittanut jewely »

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #456 : 23.09.12 - klo:14:06 »
Paljonkohan XZ-tuotteet yleensä maksavat? Näin sitruuna-hunajat Stockalla, mutta hyllyyn jäivät kappalehintaan 3,70e.  ::) Joskushan noissa on hyviä tarjouksia, jaksaisikohan odottaa sellaista...
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #457 : 23.09.12 - klo:15:12 »
^ Stockalla on aina vähän stockmann-extraa hinnoissa. Yleensä hinta on noin 2,90 euroa. Erilaisissa "halpakaupoissa" on vielä yleensä edullisempia, kuten 2,60e.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #458 : 24.09.12 - klo:13:04 »
2,90€ on suurinpiirtein se hinta mihin itsekin olen törmännyt. Välillä on sitten niitä tarjouksia että esim. 5€ kaksi tai joskus kolmekin XZ tuotetta. Anttilassa on mun mielestä aika usein XZn tuotteet tuolla 5e 2kpl alella, halpakaupoissa aina välillä sitten se 5e 3kpl ale.

Sitruuna-hunajaa nyt viikon käytellyt, ihan kelpo hoitoaine.  :) Aika siloittava mun mielestä, tulee mieleen karpalo-kinuski hoitoaine. Lopputulos on kuitenkin pehmeämpi eikä niin liukas mitä karpalo-kinuskilla. Tuoksu on kyllä aivan ihanan hurmaava, sellainen vastaleivotun sitruunamuffinssin/leivoksen tuoksu!  :D En ole huomannut että on vaikuttanut mun kupariin hiustenväriin millään tavalla. Ostan kyllä uudelleenkin! Mä olen aika huono kommentoimaan näitä XZn tuotteita kun tykkään kaikista, vaikka ne hieman erilaisia onkin.  :D Ehkä mulla on sitten vaan niin helppo tukka, että kaikki XZn tuotteet sopii hyvin kun lopputulos miellyttää aina.

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #459 : 24.09.12 - klo:17:07 »
Uudesta sitruuna-hunajasta ei ole vielä mitään edes XZ:n omilla nettisivuilla. Tulisi äkkiä tännekin kauppoihin niin pääsisi tutkimaan!  ;D

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #460 : 24.09.12 - klo:21:15 »
Törmäsin tänään paikallisessa Tarjoustalossa uutuushyllyyn ja nappasin molemmat mukaani. Edelliset kokemukset XZ:sta oli aika mitäänsanomattomia. Käytin joskus paljonkin näitä, mutta ehkä hiukset ovat nyt niin vaativat, että tarvitaan jotain spesialimpaa.

Viimeisimmät kokemukset:

Huurre-shampoo: Tämä on ilmeisesti miehille tarkoitettu (haju sen mukainen), mutta innostuin kesällä viilentävästä efektistä. Tämä kuivatti ja takutti aivan sairaasti. Enpä muista, milloin joku kokeilemani shampoo olisi samaan pystynyt!

Vanilja-suklaa -shampoo: Tämä oli joskus kutisevan päänahkani pelastus, mutta tällä kertaa sai päänahan kutisemaan erityisen paljon. Pitkin hampain käyttelen pois toisen shampoo kanssa.

Vihreä savi -hoitis: Muistin tämänkin jotenkin auttaneen päänahkaa, mutta oli tälle takkukasalle aika mitäänsanomaton tuote. Löysin Tarjoustalosta halvennuksella, enkä jää kaipaamaan.

Tyrni Öljyhoito: Tämä toimii erityisen hyvin päänahalle, mutta nyt vasta huomaan alkoholin räjäyttävän vaikutuksen. Olenkin sekoitellut pituuksia varten oliiviöljyä sekaan ja myös hoitissekoituksia levitellyt yhtäaikaa vaikuttamaan. Tuoksu on ihana!

Odotuksia on näille uusille on aika paljon, vaikken mitään ihmeitä odotakkaan. Keveyttä mielummin kuin rasvoittavaa kosteutusta (omena ja karpalo-kinuski saa tukan päätä myöten ilman erityistä hoitoa kuitenkaan). Tärkeää, ja hyvän shampoon tuntomerkki on, että ei ainakaan saa päänahkaan hilseilemään ja kutiamaan. Hoitis jos vähän selvittäis, eikä latistaisi tai rasvottaisi tukkaa. Aika pientä kuitenki ;) Katsotaan miten käy!
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #461 : 24.09.12 - klo:21:39 »
Kävin Vapaa Valinnasta hakemassa omani, mistään en löytänyt tavallisesta hyllystä tätä, ne on näköjää omassa ständissään jotenkin erikseen kaikkialla. Omani sain hintaan 2,90€.

Kokeilin tänään hoitista. Hiukset oli kamala kuiva harakanpesä sängyssä makaamisen jäljiltä. Teho oli kyllä erinomainen mun läpimädäksi pikavaalennettuun tukkaan. Hoiti ja selvitti, eikä jättänyt hiuksia lähmäisiksi. Tää tuntuu sopivan mulle jopa paremmin, kuin Hunaja&Xylitol. Hiukset päivänkin rällästämisen jälkeen kosteutetun tuntuiset ja sileät. En laittanut jätettävää enkä hoitosuihketta tällä kertaa, joten näiden kanssa varmasti vielä parempaa.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa N

• Haiven
  • *
« Vastaus #462 : 25.09.12 - klo:13:47 »
Minäkin kävin innolla poimimassa sitruuna-hunajat kaupasta mukaani. Näin kahden pesun jälkeen on kyllä sanottava, että vähän on mitäänsanomattomia nämä tuotteet :( Shampoo pesee ihan ok, hoitoaine selvittää ihan ok, mutta siinä se. Vaikka minulla onkin vaaleat hiukset, en huomannut värissä mitään kirkastumista. Aion kuitenkin käyttää ne loppuun asti ja katsoa sitten ostanko uudelleen vai en :)

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #463 : 25.09.12 - klo:16:54 »
Mulla osoittautui Sitruuna-Hunaja-setti ensimmäisen kokeilun jälkeen oikein toimiviksi. Shampoo pesi puhtaan tuntuiseksi, muttei kovasti takuttanut. Hoitis selvitti juuri sopivan paljon (ei kuitenkaan Tresemme Naturalsin veroisesti) ilman mitään lätsäytystä. Päivän pidon jälkeenkin tukka tuntuu sileältä ja kevyeltä. Mitään kutinoita tai tahmaantumista ei ole havaittavissa. Tuoksu oli aika makea sitruunainen, vähän lemon curd -tyyppinen. Värin kirkastumista ei juuri edellisenä päivänä 5.0 ruskeaksi värjätystä tukasta onneksi huomaa ;D Toivottavasti jatkuu sama linja!
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa elämänkevät

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • to live doesn't mean you're alive
« Vastaus #464 : 25.09.12 - klo:18:46 »
^^ Ootko huomannut, että siinä pikkuhyllyn toisellakin puolella on vielä shampoita ja hoitoaineita? Siinä ne XZ:tkin on.

Mäkin haluaisin päästä testaamaan uutuuksia! Ainakaan Anttilassa ja Sokoksella ei noita ollut (siis Tampereella).

Jahas, tää sokea ei ole älynnyt katsoa selkänsä taakse, thanks!  :3
Oon vaa ymmälläni tuijottanu siihen vasemman reunan hyllyyn, siis siihen saman seinämän vasempaan reunaan missä on hiusvärit, missä oli joskus nuo mangat ja muumit. Olenkin aina ihmetellyt että miten ei Anttilassa myydä XZ:lta muita ku vaan nuita "lasten" tuotteita  ::)
Oman värin ja pituuden kasvattelua. Hennot hiukset, herkkä päänahka ja hiusväriallergia rajoitteina.