Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377668 kertaa)

Poissa Evela

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #465 : 27.09.12 - klo:14:28 »
Olen nyt sekoitellut karpalo-kinuski-hoitista toiseen hoitikseen ja todennut, että pystyn käyttämään sen noin pois kunhan pidän huolen, että karpalo-kinuskia menee vain ihan latvoihin. Itse asiassa tukasta tulee aika kiva noin. Shampoolle tuskin keksin mitään käyttöä kun se yksinkertaisesti lätsäyttää koko kuontalon ihan totaalisesti.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajille: NEN947

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #466 : 27.09.12 - klo:15:35 »
Osaako joku verrata Sitruuna-hunajaa esim. hunaja&xylitoliin tai omenoihin? xylitol ja omena tekevät hiuksistani liian pehmeät ja höttöiset, eivät siis sovi ollenkaan.. XZ-sarjasta parhaimpia omalle päälle on vanilla-cafe tai lasten muumipeikkoshampoo (suhteellisen peseviä siis kumpikin..) Mille asteikolle sijoittuisi tämä sitruuna-hunaja? :)

Poissa elämänkevät

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • to live doesn't mean you're alive
« Vastaus #467 : 27.09.12 - klo:16:58 »
Sitruuna-hunajaa löytyi eilen Tampereen Anttilasta ja keskustorin Vapaa Valinnasta, vielä ei tullut ostettua kun tuoksu vähän tökki...ja muutenkin aika hyvät varastot nuita muita.

Haluiaisin kanssa tietää tuosta pesevyydestä. Mulla ainaki karpalo-kinuski ja xylitol-hunaja jättää päänahan jotenki lähmäseksi ja hiukset rasvottuu samana päivänä. Vanilla cafe on toistaseksi ollut sopivimmin pesevä shampoista, mutta se taas takuttaa nuo raidoitetut osuudet ihan säkkyrälle...
Oman värin ja pituuden kasvattelua. Hennot hiukset, herkkä päänahka ja hiusväriallergia rajoitteina.

Poissa Angora

• HAIRahtanut
« Vastaus #468 : 27.09.12 - klo:18:53 »
Meikkis heittää nyt hanskat tiskiin ja putelit roskiin (tai kavereille) tämän sarjan kanssa! Xylitol-hunajan pesevyys ei riitä omaan lasimaiseen (tai nykytermeillä vissiin vastustuskykyiseen) kuontaloon ja jopa vanilja-cafen kanssa etummaiset hiukset ovat rasvaisen oloiset jo pesupäivän iltana. Tigin Epic Volumin kanssa pystyin pitämään pesuvälin 2-3 kertaa viikkoon ja etuhiuksetkin pysyivät puhtaana jopa bailatessa seuraavan päivän iltaan. Kaiken lisäksi mun päänahka on alkanut hilseilemään. Xylitol-hunaja -hoitiksen varmaan käyttelen loppuun. Se toimii ihan ok.
Sometimes I'm terrified of my heart; of its constant hunger for whatever it is it wants. The way it stops and starts. -Edgar Allan Poe

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #469 : 28.09.12 - klo:13:23 »
Mäkin löysin viimein sitruuna-hunajan Tampereen keskustorin Vapaa-Valinnasta. Hoitis vaikuttaa ihanalta, aika samanlaiselta kuin suosikkini tyrni. Shampoo on vielä testaamatta. Tuoksut on kivat, mä tykkään makeista tuoksuista.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #470 : 29.09.12 - klo:16:41 »
Vertailua sitruuna&hunaja vs muut (:D):  Xz shampoista mulle paras on vanilla cafe koska pää rasvoittuu nopeasti ja tykkään pesevämmistä shampoista muutenkin, mutta käytän välillä myös kosteuttavampia shampoita. Mun päässä tyrnit ja karpalo&kinuskit on ihan ok, ei ihmeellisiä ja pitävät tukan puhtaana ehkä päivän tai korkeintaan kaksi,  omenat taas ei oikein sovi, tukka on jo samana päivänä likainen. Näihin verrattuna olin aika yllättynyt kuinka paljon tykkäsin sitruuna&hunajista, niillä kyllä pysyi pää kaksi-kolme päivää puhtaana vaikka ovatkin kosteuttavia ja hoitoaine oli ihanan siloittavaa. Xylitol&hunajaa en ole kokeillut. Sitruuna&hunaja ei myöskään takuttanut _yhtään_ ja piti tukan takuttomana sen kolme päivää. S&h myös tuntui tosi hellävaraisesti pesevältä mutta tukka olikin silti tosi puhdas (omppujen kanssa tukka jää vähän lähmäiseksi). Nyt ostin taas pitkästä aikaa vanilla cafen kaveriksi niin voi jatkaa vertailua.

Voi oppisimpa joskus kirjoittamaan tiivistettyjä kommentteja, toivottavasti tästä nyt joku sai vähän apua... :D

Poissa elämänkevät

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • to live doesn't mean you're alive
« Vastaus #471 : 29.09.12 - klo:19:46 »
Vertailua sitruuna&hunaja vs muut (:D):  Xz shampoista mulle paras on vanilla cafe koska pää rasvoittuu nopeasti ja tykkään pesevämmistä shampoista muutenkin, mutta käytän välillä myös kosteuttavampia shampoita. Mun päässä tyrnit ja karpalo&kinuskit on ihan ok, ei ihmeellisiä ja pitävät tukan puhtaana ehkä päivän tai korkeintaan kaksi,  omenat taas ei oikein sovi, tukka on jo samana päivänä likainen. Näihin verrattuna olin aika yllättynyt kuinka paljon tykkäsin sitruuna&hunajista, niillä kyllä pysyi pää kaksi-kolme päivää puhtaana vaikka ovatkin kosteuttavia ja hoitoaine oli ihanan siloittavaa. Xylitol&hunajaa en ole kokeillut. Sitruuna&hunaja ei myöskään takuttanut _yhtään_ ja piti tukan takuttomana sen kolme päivää. S&h myös tuntui tosi hellävaraisesti pesevältä mutta tukka olikin silti tosi puhdas (omppujen kanssa tukka jää vähän lähmäiseksi). Nyt ostin taas pitkästä aikaa vanilla cafen kaveriksi niin voi jatkaa vertailua.

Voi oppisimpa joskus kirjoittamaan tiivistettyjä kommentteja, toivottavasti tästä nyt joku sai vähän apua... :D

Tästä rohkaistuneena marssin huomenna ostamaan putelit sitruuna-hunaja shampoota ja hoitista :) Toivottavasti tuoksuun tottuu, kun vähän haiskahti esanssiselta omaan nenään (mulla on traumoja sitruunanmakuisesta proteiinijauheesta  :-X ). Pesin aamulla karpalo-kinuskilla hiukset ja nyt on jo päänahka tahmainen  >:( Hoitoaineista tyrni on ehdoton lemppari ja shampoista tuo vanilla cafe.
Oman värin ja pituuden kasvattelua. Hennot hiukset, herkkä päänahka ja hiusväriallergia rajoitteina.

Poissa vadelma

• Haiven
  • *
« Vastaus #472 : 01.10.12 - klo:12:08 »
Oma ensimmäinen kokemus sitruuna-hunaja -setistä oli varsin positiivinen. :) Jo shampoolla pestessä tukka tuntui vähemmän takkuavalta, ja hoitoaineen huuhtelun yhteydessä pituudetkin tuntuivat yllättävän sileiltä. Kosteana harjaaminen sujui jopa ilman jätettävää hoitoainetta ja selvittävää suihketta (joskin käytän niitä jokatapauksessa joka pesun jälkeen). Tykkäsin myös tuoksusta, ja ehdoton plussa silikonittomuudesta! Nää jää vakikäyttöön. Nyt kun näitä alkaisi saamaan vielä joka kaupungista, nämä pullot piti metsästää kissojen ja koirien kera...  :D
Hennot hiukset, vaalennettu, kasvatusta ja tehohoitoa.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #473 : 11.10.12 - klo:10:56 »
Ostin myös kokeiluun nuo Sitruuna&Hunajat. Äsken pesin ekaa kertaa niillä, että mahdoton vielä sanoa mitään, mutta vaikutti ihan hyvältä. Ei niin pesevä kuin Vanilla Cafe, mutta kumminkin teki puhdasta jälkeä. Ja tuoksusta on mahdoton sanoa vielä mitään kun olen kamalassa flunssassa enkä haista juuri mitään, mutta se pieni tuulahdus jonka haistoin oli kiva. Ja mulla ei yleensäkään jää shampoon tai hoitoaineen tuoksu hiukseen sen jälkeen kun se on kuivunut, joten eipä haittaa vaikka tuoksu ei niin miellyttäisikään...

Vähän tuo tuntui takuttavan, mutta ei sen enempää kuin mikään muukaan sh&ha -yhdistelmä mitä olen käyttänyt viime aikoina. Käytän oikeastaan pelkästään tuuheuttavia & hyvin peseviä, koska muuten hiukset lähmääntyy välittömästi. Esim. viime pesussa laitoin XZ:n karpalo&kinuski -hoitista ja eilen jo oli hiukset ihan rasvaisen näköiset... >:( mutta yritän kuitenkin käyttää noita pois kun olen ostanutkin.

Nyt vaikuttaa tuo sitruuna&hunaja vielä tosi positiiviselta kokemukselta, mutta katsotaan uudestaan ylihuomenna kun on pesupäivä että miltä silloin näyttää... :D
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa helka

• HAIRahtanut
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #474 : 20.10.12 - klo:14:04 »
Kokeilin nyt ensimmäistä kertaa sitruuna-hunajasampoota ja tykkään kovasti! Tuoksu on melko makea, mutta mieto eikä jää hiuksiin. Sampoo ei takuttanut juuri lainkaan verrattuna muihin käytössä oleviin sampoisiin (Urtekramin aloe vera ja NG:n vauvasampoo) ja varsinkin hoitiksen (NG:n henna) hiukset olivat tosi sileät ja pehmeät. Tämä jää kyllä käyttöön!
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #475 : 20.10.12 - klo:21:59 »
Sitruuna-hunaja todettu kelvokkaaksi CO-pesussa. Sopivan pehmeä, mutta puhdas tulos!
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa Venin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • It's all in your head
« Vastaus #476 : 21.10.12 - klo:13:50 »
Ostin tuon uuden muotoilusarjan Volume-hiuslakan, ja tää jäänee vakkariks! Suihku on hienojakoista ja pito hyvää (extra strong), eikä lähmää. Tuoksukin on  ihan hyvä, mieto. Iso koko, 400ml on myös tosi jees ni ei tarvii olla koko ajan ostamassa uutta pulloa. Ylimäärästä plussaa myös ulkonäöstä, väri ja muotoilu on kovasti ainakin omaan mieleen (toisin ku nuo uudet shampoo-ja hoitoainepurkit).
Vaalennettu, BSL. Oman värin kasvattelua.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #477 : 21.10.12 - klo:16:42 »
Tykkäsin tuon Sitruuna&Hunaja -shampoon ja hoitoaineen tuoksusta. Pesevyys ihan jees, hoitoteho ihan jees. Mutta mutta... jo seuraavana päivänä oli hiukset aivan lähmäiset ja rasvoittuneet.

Tätä en kyllä pistä heti tuotteiden piikkiin, koskapa viime aikoina on tuntunut että millä tahansa sh+ha -yhdistelmällä käy samoin... Saavat kyllä nuo sitruuna&hunajat vielä toisen mahdollisuuden, jahka ensin keksin syyn tälle äkilliselle ja järkyttävälle rasvoittumiselle...

Voiko antibioottikuuri aiheuttaa rasvoittumista? Olin äskettäin 10pv antibioottikuurilla korvatulehduksen ja flunssan takia. Kuuri tosin loppui jo, mutta sen aikana tuo rasvoittuminen alkoi...
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #478 : 21.10.12 - klo:22:03 »
Oih ja voih, xylitol hunaja tehohoito on kyllä aivan ihana!  :) Annoin sen muhia tunnin pyyhkeen sisällä ennen pesua, jonka jälkeen käytin samaa ainetta vielä pikahoitiksena, ja hiukset ovat pehmeät ja kevyet. Todella outo tunne raskaan ja jäykän hiuksen omaavalle. Olipas ihanaa löytää silikoniton tehohoito marketista, jota voi hyvillä mielin hinkutella päänahkaan asti. Uskoisin tämän naamion olevan optimaalinen niille hetkille, jolloin hiusten tulee olla käsiteltävät seuraavana päivänä, eikä ensivaikutelman mukaan lähmäistä ulkomuotoakaan hiukseen jää. Haluaisin kyllä vielä jokin päivä kokeilla myös sellaista tuotetta, joka pehmentää ja liruntaa tukan niin silkkiseksi, etteivät kampaukset pysy (toistaiseksi tuntematon olotila tässä päässä), mutta en tiedä onnistuuko tällainen silikoonivapaasti.

Punajuuri

• Vieras
« Vastaus #479 : 26.10.12 - klo:12:16 »
Mulle vakkarikäyttöön on jäänyt xylitol-hunaja sarjan hoitoaineet(myös tehis) ja satunnaisesti myös sampoo. Hiukset ovat ihanan pehmeät eivätkä mene pörröön, vaikka menisi kostealla kuontalolla nukkumaan. Silloin tällöin olen tehiksen joukkoon lorauttanut oliiviöljyä ja laittanut sitä lähinnä värjättyihin  latvoihin.

^^Etkä halua.  ;D Oikeasti tuskaista laittaa töihin hiuksia mitenkään, kun kaikkea joutuu korjailemaan, kun mikään ponnari, pinni tms. ei pysy.