Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377732 kertaa)

Poissa Empero

• Haiven
  • *
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #480 : 26.10.12 - klo:12:36 »
Xylitol-hunajan muistaakseni luvataan poistavan sähköisyyttä. Minkälaisia kokemuksia, poistaako oikeasti?
Nyt pakkasten alkaessa tästä sähköisyydestä tulee taas koko talven kestävä riesa  ;D
Pitkät suht. paksut, kerran tummanruskeasta parin sävyä vaalennetut hiukset.
Latvat vähän kuivuneet vaalennuksesta.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #481 : 26.10.12 - klo:18:13 »
Vinkki: Tokmanni-ketjun kaupoissa on nyt XZ:n tuotteet 2,50 euroa pullo. Hamstrasin mukaani kaikki suosikkihoitikseni eli Suklaa-vaniljan, Tyrnin ja Hunaja-Sitruunan. Unohdin kokonaan, että shampootakin ihminen tarvitsee. :D

Tarjous oli muistaakseni voimassa vielä tämän viikon loppuun. Oli sekä uusia että vanhoja pulloja, mutta niillä ei ollut hinta-eroa. Aidolla Omenalla oli vielä alhaisempi hinta, muistaakseni 1,50 euroa.

Varis

• Vieras
« Vastaus #482 : 27.10.12 - klo:09:42 »
Mä kokeilin noita sitruuna ja hunaja-shampoota ja hoitoainetta, ja pidin kyllä tuloksesta. Hiuksista tuli kivan jämäkät, ei ollenkaan litat. Shampoo ei takuttanut ja hoitoaine teki hiuksista pehmeät. Tuoksusta pidin myös, mukavan makea sitruuna. Näillä vähäisillä käyttökokemuksilla nuo ovat ehkä suosikkini kaikista xz-tuotteista.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #483 : 27.10.12 - klo:11:16 »
Minulla ei ole Sitruuna-hunaja -tuotteista kokemusta, mutta Vanilla-cafe-hoitoaine toimii hyvin co-pesussa ja lyhyellä vaikutusajalla. Torstaina pesin ja tänään vasta näyttää hiukset rasvaiselta.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Heiku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #484 : 02.11.12 - klo:14:52 »
Täällä oli anttilassa xylitolhunajat 2€ pullo ja nyt oli poistunut myös hyllypaikka..eikai tätä nyt olla lopettamassa?

Poissa mar.ia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #485 : 02.11.12 - klo:15:08 »
^ :o Toivottavasti ei, oon tässä kulutellut jemmoja siinä toivossa että pääsisin taas noihin käsiksi, ehdottomasti parhaat XZ:n tuotteet joita oon kokeillut. Pitänee käydä meidän kaupoista tsekkaamassa ja jos tilanne näyttää tuolta niin laitan kyselyä XZ:lle. Harvoin jaksan itkeä lopetettujen tuotteiden perään, mutta etenkin toi hoitoaine on parasta markettikamaa enkä halua luopua siitä...
1b/F/ii
iHerb-alekoodi: UTI515

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #486 : 03.11.12 - klo:13:11 »
Olen käyttänyt Sitruuna-hunaja-duoa nyt parin viikon ajan päivittäin, ja täytyy kyllä sanoa, että olen vähän pettynyt. :( Odotin paljon jämäkämpää lopputulosta, nyt hiukset ovat kyllä tavallaan pehmeät (mikä onkin mun hiusten suurin ongelma), mutta samalla päätä pitkin liimalettinä ja sellaiset kyllästyneen velton tuntuiset ja näköiset. Vihreä savi ja Xylitol-hunaja ovat olleet mulle paljon paremmat. Shampoo ei selvästikään ole tarpeeksi pesevä, jättääkin hiukset ihan hoitoaineen jälkituntuun, mikä on varmaan monille toivottavaa, mutta mulle ei. Käytän loppuun, mutta en osta uusia. Tuoksu on ihan hyvä, joku mainitsi sitruunavohvelin ja se onkin osuvasti sanottu.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #487 : 03.11.12 - klo:13:53 »
^^ Kuulostaa pahalta! Jos Xylitol-hunaja lopetetaan, en tiedä mitä sitä sitten Suomessa ostais. :/ Munkin ehdoton hoitislemppari tuo on ollut. Kosteuttava muttei latistava. Ja vielä kun se on ollut inhimillisen hintainen pakkausuudistuksesta huolimatta.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #488 : 03.11.12 - klo:23:35 »
Toivottavasti tuota Xylitol-Hunajaa ei olla lopettamassa, koska on myös minun lempparihoitoaine. Myöskin se naamio on todella hyvää tavaraa. Pitääpä käydä hamstraamassa, jos onkin niin että tuo tuote on poistumassa. :(

« Viimeksi muokattu: 04.11.12 - klo:00:03 kirjoittanut FairyC »

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #489 : 03.11.12 - klo:23:53 »
No voihan nenä, jos Xylitol-Hunaja poistuu  :( Shampoo on superhellästi pesevä ja tehis aivan mainio, täytyy jälkimmäistä ainakin varmistaa saavansa. Toivottavasti olisi vain joku muu syy taustalla.

Adina

• Vieras
« Vastaus #490 : 04.11.12 - klo:22:58 »
Laitoin kyselyä tuosta Xylitol-Hunaja-sarjasta XZ:lle. Toivottavasti tuotesarjaa ei lopeteta, on se vain niin hyvä!

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #491 : 05.11.12 - klo:10:56 »
Ei Xylitol-Hunajaa voida lopettaa!  0_0 Shampoo on aivan ihanaa ja tehis vielä ihanempaa! Tietääkö joku tästä enemmän vai joko pitää mennä hamstraamaan?
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #492 : 05.11.12 - klo:16:02 »
Mä laitoin perjantaina XZ:lle palautetta tuosta Xyltol-hunajasta. Tässä vastaus:

Hei,

Kiitos viestistäsi. Uudistamme koko ajan sarjaamme ja tuomme poistuvien
tuotteiden tilalle uusia. Xylitol-Hunaja kuuluu yhä valikoimiimme, eikä
ole poistumassa valikoimista.
Joskus kaupoissa uudistetaan valikoimaa ja tehdään tilaa uusille
tuotteille ja sen vuoksi tuotteita saatetaan myydä normaalia edullisemmin.

Ystävällisin terveisin,

XZ-tiimi,
Henna Nevasaari..
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #493 : 05.11.12 - klo:17:55 »
^ Huh, juureslaisten kollektiivinen paniikki vältetty. :)
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #494 : 05.11.12 - klo:18:07 »
Luojalle kiitos, ei tarvitse mennä hamstraamaan xylitol hunaja hoitsikoita kaappeja täyteen! :D XZ uudistaa kyllä sarjojaan koko ajan, toivottavasti saadaan uusia suosikkituotteita myyntiin. Itse toivoisin jotakin uutta tehohoitoa. :)