Olen niin rakastunut tuohon Suklaa-vaniljanaamioon!

Tukka imee sitä ihan hervottomat määrät, voisi laittaa vaikka puoli putkiloa.

En ole koskaan laittanut mitään näin järjettömiä määriä, paitsi CO-pesuun, ja niihinkin määriin tämä taisi jo yltää. Mutta kun tukka rakastaa sitä!

Tulee pehmeä, runsas ja kosteutetun tuntuinen tukka. Nyt olen löytänyt siitä vielä toisenkin puolen, toimii nimittäin todella todella todella hyvin jätettävänä! Aluksi laitoin tosi vähän kun pelkäsin liimalettiä, mutta mitä vielä, sinne upposi eikä mitään jäänyt näkyviin. Lisäilin pitkin päivää, enkä edelleenkään saanut lähmää aikaiseksi, pelkkää kiiltoa. Ja kiharat siloittuivat ihan taivaallisiksi!

Tuota laittaessa tuli hauska tunne, tukka tuntui jostain syystä tosi vahvalta ja paksulta jo laittamisvaiheessa.

Ja kiharat pompahtelivat... Koska tänään on pesupäivä, päätin sitten ettei haittaa vaikka menisi liikaa, ei mun tukkaa zumbassa kukaan kyylää.

Lotrattuani tukka tuntuu vähän "vahamaiselta" mutta näyttää hyvältä ja kiiltää aivan mielettömästi! Sipaisin tuota vielä päälaelle siloittamaan rönsyilevää ranskanlettiä, ja se kiilto

Olen myyty! Ja se oikeasti häviää tukkaan, nyt ei tunnu enää miltään, taidan lotrata vielä vähän... Vähänkö kivaa, laitan tuota pesun taas pesun jälkeen niin saa hoitaa seuraavaan pesukertaan asti.

Suosittelen kyllä varsinkin kiharapäitä kokeilemaan, tekee IHMEITÄ kiharoille. Olen rakastunut!

(Ennätysmäärä sydämiä yhdessä viestissä...)