Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377661 kertaa)

Poissa kemp

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #510 : 26.11.12 - klo:05:39 »
täällä olis yksi uusi xylitol-hunaja tehohoidon fani  <3
muuten noi XZ shampoot+hoitoaineet ei toimi mun hiuksissa, mutta toi tehohoito on aivan IHANA.

Poissa Tunturikarpalo

• HAIRahtanut
« Vastaus #511 : 28.11.12 - klo:21:16 »
Ostin ihan huvikseni kokeiluun tuon xylitol-hunajahoitiksen ja voi että, siitä tuli kyllä ihan ehdoton lemppari. <3 Täytyy ostaa se shampookin!
1a F ii

Poissa felka

• Haiven
  • *
« Vastaus #512 : 30.11.12 - klo:19:03 »
Ostin testaukseen sitruuna-shampoon ja hoitoaineen.

Tuoksu on todella kiva raikas sitruunainen.

Shampoo pesee hyvin mutta ei kuivata. Hilsettäni se ei poista eli käytän joka toinen pesu hilseshampooni kanssa.

Hoitoaine on ihan turha, ei selvitä eikä kosteuta. Ajattelin sekoittaa tähän jotain öljyä (rypsiöljyä jääkaapista?) jos siitä saisi parempaa. Jos ei niin käytän purkin loppuun CWC-pesun latvasuojahoitoaineena.

Kumpaakaan ei tarvitse ostaa toista kertaa mutta en kauheasti kadu ostostani. En myöskään suosittele.

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #513 : 01.12.12 - klo:08:41 »
Miten tuo Sitruuna-hunaja kirkastaa väriä, ts. toimiiko oikeasti?

Poissa Nemilie

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #514 : 01.12.12 - klo:18:26 »
Kokeilin ekaa kertaa Suklaa-vaniljanaamiota ja muhittelin saman tien yön yli, pelkäsin vähän tuoksua mutta eihän sitä elmukelmun ja pipon alta haistanut. ;D Aamulla pelkästään huuhtelin enkä pessyt, vähän on tukka rasvaisen näköinen mutta olisi jo muutenkin kun huomenna on taas pesupäivä... Eikä se rasvaisuus haittaa koska elämättömänä ihmisenä en mene viikonloppuna mihinkään. ;D Tukka tuntui tosi hoidetulta ja pehmeältä ja näytti ihanan runsaalta, kunnes pakkaselta suojaus takin sisään lässäytti sen. Ja hiukset tuoksuu ihanan miedosti Suklaa-vaniljalta, ei ollenkaan ällösti niin kuin pelkäsin vaan tosi herkullisesti. :D Päänahka vain alkoi kutittaa kauheasti tänään, mutta en ole varma pitääkö naamiota syyttää. Laitoin kyllä myös juuriin mutta en varsinaisesti päänahkaan, vaikka toki sitä sinnekin meni kun en purnukan ohjeistuksen takia yhtään pelännyt lähmiä ihan juureen asti. Olihan tuo muhitusaika aika pitkä päänahan kannalta, mutta uskoisin, että se kelmun + pipon aiheuttama hengittämättömyys on suurempi syyllinen, tai sitten pipo jota pidin tänään lenkillä, olen tosi herkkä kaikille kutittavaisille villoille ja hirveän kranttu niiden suhteen. :D Mutta, kutina talttui ponnarilla ja oli syy mikä tahansa tukka tuntuu niin ihanalta että naamio jää vakikäyttöön!

XZ-huumassani hankin myös Xylitol-hunajatehiksen ja Suklaa-vaniljajätettävän, kokeiluun pääsevät huomenna. :O Himoitsin myös Öljyhoitoshampoota, mutta koska olen aikeissa testata sulfaatittomuutta se jäi hyllylle. Jotenkin tuntuu että hommaan sen silti... ;D
« Viimeksi muokattu: 01.12.12 - klo:18:28 kirjoittanut Nemilie »

Poissa Shirley

• HAIRahtanut
« Vastaus #515 : 02.12.12 - klo:15:03 »
Kokeilin eilen ekaa kertaa XZ:n Vanilla Cafe -hoitoainetta ja kokemus oli ihan positiivinen. Hiukset näytti kiiltäviltä ja tuntui mukavan jämäköiltä ja sama tunne jatkuu vielä tänäänkin. Aika usein hiukset ovat seuraavana päivänä melkoista höttöpörröä, kun pidän niitä yöllä nutturalla. Tosin olen nyt vanhempien luona ja pesin hiukset kaivovedellä, jolloin hiukset tuntuvat muutenkin ihan erilaiselta. Pitäisikin testailla sitten uudemman kerran kun palaan kaupunkiin. Mutta ihan parasta tuossa Vanilla Cafessa on se tuoksu! <3

Niin ja shampoona käytin XZ Aitoa normaaleille hiuksille (puolukka). Tämä vaikutti aika pesevältä, jätti vähän karkean ja takkuisen tunteen. Ihan OK,  mutta ei ehkä jatkuvaan käyttöön. Xylitol-hunaja -shampoo on kuitenkin se suosikki noista XZ:n shampoista. Pitäisi varmaan kokeilla sitä hoitoainettakin.
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.

Poissa The Siren

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #516 : 02.12.12 - klo:19:08 »
Tietääkö joku,mikä on Sitruuna-Hunaja shampoon ja hoitoaineen ph-arvo?

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #517 : 02.12.12 - klo:22:09 »
Hamstarasin itselleni vanilla cafe hoitiksen myös kokeiluun, saas nähä!
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Nemilie

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #518 : 09.12.12 - klo:15:52 »
Olen niin rakastunut tuohon Suklaa-vaniljanaamioon! :l Tukka imee sitä ihan hervottomat määrät, voisi laittaa vaikka puoli putkiloa. :D En ole koskaan laittanut mitään näin järjettömiä määriä, paitsi CO-pesuun, ja niihinkin määriin tämä taisi jo yltää. Mutta kun tukka rakastaa sitä! <3 Tulee pehmeä, runsas ja kosteutetun tuntuinen tukka. Nyt olen löytänyt siitä vielä toisenkin puolen, toimii nimittäin todella todella todella hyvin jätettävänä! Aluksi laitoin tosi vähän kun pelkäsin liimalettiä, mutta mitä vielä, sinne upposi eikä mitään jäänyt näkyviin. Lisäilin pitkin päivää, enkä edelleenkään saanut lähmää aikaiseksi, pelkkää kiiltoa. Ja kiharat siloittuivat ihan taivaallisiksi! <3 Tuota laittaessa tuli hauska tunne, tukka tuntui jostain syystä tosi vahvalta ja paksulta jo laittamisvaiheessa. ;D Ja kiharat pompahtelivat... Koska tänään on pesupäivä, päätin sitten ettei haittaa vaikka menisi liikaa, ei mun tukkaa zumbassa kukaan kyylää. ;D Lotrattuani tukka tuntuu vähän "vahamaiselta" mutta näyttää hyvältä ja kiiltää aivan mielettömästi! Sipaisin tuota vielä päälaelle siloittamaan rönsyilevää ranskanlettiä, ja se kiilto  :o :l Olen myyty! Ja se oikeasti häviää tukkaan, nyt ei tunnu enää miltään, taidan lotrata vielä vähän... Vähänkö kivaa, laitan tuota pesun taas pesun jälkeen niin saa hoitaa seuraavaan pesukertaan asti. :D Suosittelen kyllä varsinkin kiharapäitä kokeilemaan, tekee IHMEITÄ kiharoille. Olen rakastunut! <3 (Ennätysmäärä sydämiä yhdessä viestissä...)

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #519 : 09.12.12 - klo:17:27 »
Ostin sitruuna-hunaja shampoon ja tykkään siinä ainakin tuoksusta, joka on tosi hyvän sitruunainen. Voisin mielelläni käyttää tämän tuoksuista suihkugeeliä. Shampoona tämä on ihan ok, mutta käytän mieluummin jotain hellempiä shampoita kuin XZ-shampoita.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Unnu

• Tukkaguru
« Vastaus #520 : 10.12.12 - klo:10:54 »
Oi! Multa oli tämä sitruuna-hunaja mennyt ihan ohi silmien, mutta pakko tuota on päästä testaamaan. :)

Olen nyt jonkin aikaa pessyt hiuksia pelkästään vanilja-suklaalla ja omenashampoolla ja nyt tuntuu, että olisi aika vaihtaa ihan toiseen merkkiin välillä. Hiukset tuntuvat olevan lättänät ja pään myötäiset, vaikka kuinka föönaisi tai muuten koittaisi tuuheutella. Pipoa tms en ole käyttänyt joten johtunee pääosin ihan shampoosta. Täytynee hankkia jotain vaihtelua valikoimiin vaikka sinänsä XZ-tuotteista tykkäänkin.
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #521 : 12.12.12 - klo:08:22 »
En ole huomannut omissa hiuksissa mitään eroa Suklaa-vanilja- ja Vanilla Cafe -hoitosuihkeiden välillä. VC:n pitäis tuuheuttaa? No tuoksu on eri, mutta tykkään siis kummastakin. Ei ole ollut yhtään sähköiset hiukset koko talvena, ja aamupörröä saa hyvin taltutettua.

Poissa waif

• Haiven
  • *
« Vastaus #522 : 12.12.12 - klo:09:54 »
Varmaan kaikki shampoot on tullu tältä merkiltä testattua ja aina palaan kastehelmi-hilseshampooseen. Hilsettä itselläni ei ole koskaan ollut, muuta kuin erittäin kuivattavista shampoista johtunuttua. Mulla on keskirasvottuva karvasto, joka ei kestä liian peseviä tuotteita. Kastehelmi pesee tosi puhtaaksi ja tuuheaksi jä pidentää pesuvälin kolmeen päivään. Koskaan ei se kuitenkaan ole jättänyt päänahkaa kuivaksi.
Tää on ehdottomasti mun lempparituote ja kiinnostus muihin shampoisiin on mennyt kokonaan :)

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #523 : 18.12.12 - klo:08:52 »
Oon nyt pari kertaa pessyt hiukset Sitruuna-hunaja shampoolla ja hoitoaineella. Tykkään! Tuoksu on mukavan raikas, shampoo pesee hyvin, muttei kuivata tai takuta. Hiuksiin (luonnonvaaleat) tulee ihana kiilto :) Hoitoaineen tehoista en kauheasti osaa sanoa, koska käytän aina pariakin jätettävää, mutta nää tais jäädä käyttöön!

Poissa Tunturikarpalo

• HAIRahtanut
« Vastaus #524 : 18.12.12 - klo:13:43 »
Ostin eilen ensimmäistä kertaa ikinä xylitol hunaja shampoon, hoitoainetta olenkin jo käyttänyt jonkin aikaa. Hiukset kyllä tuntuu ja näyttää tosi hyviltä! Kummallista se vaan, että xylitol hunajaa on jotenkin tosi nihkeästi saatavilla niin kuin täällä on jo aikaisemminkin pohdittu.
1a F ii