Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377730 kertaa)

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #540 : 04.01.13 - klo:12:04 »
Helsingin Kalliossa on ainakin Saiturin pörssissä Porthaninkadulla! :D
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Heiku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #541 : 04.01.13 - klo:12:59 »
Pitkän tauon jälkeen taas ostin karpalokinuski hoitiksen ja shamppoon ja en voi kuin ihmetellä, että miksi ihmeessä en näitä ole aikoihin ostanut  ;D toimii tässä tukassa erinomaisesti. Ajattelin myös pitkästä aikaa kokeilla taas CO- pesua joten sitä varten kylppärissä odottaa myös suklaavanilia hoitis.

marsuzioni

• Vieras
« Vastaus #542 : 04.01.13 - klo:21:14 »
juu, käytän aina saunassa pyyhettä  ::)

Test 2.0 Pesin nyt jollain Envilen hoitoaineella ensin hiukset (oli muute hyvää kamaa  0_0 mistä tätä saa!!?) Ja sit laitoin taas tuon vanilja suklaan latvoihin JA jätin suihkeen pois. Nyt tuntuu märkänäkin paljon pehmeämmältä EIKÄ narsku ;)

Noniin, tukka kuiva ja lopputulos: PEHMEÄ! Enemmän kiharalla ja niiiiiiiiiin kevyen tuntuinen! En tiedä kumpi hoitsikka sai tämän aikaan, mutta annan XZ:lle vielä mahdollisuuden karpalo-kinuskin kanssa :) Tai mikä on tästä sarjasta se kosteuttavin?

Eikö noita tehohoitoja enää myydä? :o

ainii, Prismassa oli 500ml pullo Vanilja-suklaa hoitsikkaa :)
« Viimeksi muokattu: 11.01.13 - klo:10:19 kirjoittanut ellen »

Poissa Heiku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #543 : 04.01.13 - klo:23:21 »
Mulla haluttais kauheasti kokeilla myös tuota sitruuna- hunaja comboa mutta mulla on tämmöinen kummallinen sitruuna-allergia joka hieman estää mua. Onkohan tuossa jotain sitruunaperäisiä ainesosia vai sitruunaa pelkästään hajusteena? Esim. Tigin eco-sarjan sitruunaa sisältävä muotoiluaine hiuksiin laitettuna saa tekee harteisiin ja kasvoihin (tai mihin tukka nyt koskeekaan) kutisevaa ihottumaa ihan muutamassa tunnissa joten vähän hirvittää kokeilla :D

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #544 : 05.01.13 - klo:16:28 »
Sitruuna-hunajahoitoaineesta on sanottava, että sen koostumus on kyllä aivan unelma. Jotenkin mulla on mielikuva, että XZ:t olisi sellaisia liruja, mutta tuo on täyteläistä ja kermaista. Hoitotehoissa ei tee mitään erityistä ja käytän mieluummin tehokkaampia hoitoaineita, mutta kyllä tämäkin riittävästi selvittää ja pehmittää, jos sitä tulee pikahoitiksena käytettynä. Käytän kuitenkin lähinnä esihoitiksena tai CO-pesussa, ainakin jälkimmäisessä tuo kaunista kiiltoa hiuksiin. Värinkirkastusominaisuuksia en ole kummemmin huomannut. Tuoksu on mieto ja mitäänsanomaton, ei ole jäänyt mieleen hyvässä eikä pahassa.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa eekki

• Haiven
  • *
« Vastaus #545 : 06.01.13 - klo:21:06 »
Kaivoin kaappien kätköistä kesällä tarjouksesta ostamani Xylitol-hunaja shampoon ja karpalo-kinuski hoitoaineen. Ja täytyy sanoa, että nykyiselle tukalleni toimivat loistavasti.  :) tukka on siis liukas, ohut, helposti lähmääntyvä ja lähes kokonaan omaa väriä. Pesevät juuri sopivasti, ei jää takkuja, mutta tukka on silti ilmava eikä lähmäänny niin kuin monilla silikonisilla kosteuttavilla ja kiiltoa lisäävillä tuotteilla. Lisäksi tuoksut on hyvät, tykkään aivan erityisen paljon tuosta karpalo-kinuskin tuoksusta!

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #546 : 06.01.13 - klo:21:34 »

Hyvä kuulla  :) . Testasin XZ vaniljasuklaa hoitoaineen, ja on kyllä laadukasta hintaansa nähden. Koostumuskin on sellainen kermaisen oloinen.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #547 : 09.01.13 - klo:01:12 »

Oikeasti hoitoainetta?! Shampootahan on ollut jo jonkin aikaa tuossa 500 ml:n pullossa, mutta luulin, ettei hoitista saataisi, kun ei "tavikset" sitä niin paljon kuluta. Iso pönikkä suklaa-vaniljaa olis kyllä ihana juttu, kun olen viime aikoina käyttänyt eniten sitä.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #548 : 13.01.13 - klo:15:02 »
Olen käyttänyt jonkin aikaa pikahoitiksena XZ-sarjan molempia tehiksiä. Suklaa-vanilja (naamio) tekee hiuksista lyhyelläkin vaikutusajalla pehmeät, selvitetyt ja muutenkin kivat, kun taas Xylitol-hunaja jättää takkuisemmaksi ja karheammaksi. Jätettävän jälkeen ja hiusten kuivuttua en kyllä huomaa suurta eroa. Jännä sinänsä, koska tavallisissa hoitiksissa olisin arvioinut nämä sarjat ihan päinvastoin!

Pitemmällä vaikutusajalla en ole testaillut kuin kerran-kaksi, joten siitä en osaa sanoa paljoakaan. Mitään muhitteluja en harrasta, eli "pitkä" aika on jotain 5-10min, sen minkä sheivaus, kuorinta yms. hoitotoimenpiteet kestävät. Ehkä Suklaa-vaniljassa en niinkään huomaa eroa vaikutusajalla, kun taas X-H on selvästi kivempi, jos saa vaikuttaa kauemmin päässä.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa hendigo

• Haiven
  • *
« Vastaus #549 : 27.01.13 - klo:19:26 »
Mie ainakii ihastuin vanilla cafeen  <3  :-*
Miun tukka ei tarvii kuitennikkaa mitää :-* überhoitavia, et tää oli tosi hyvä. Tukasta tuli pehmee ja kevyt.
Hoitoaine myös raikasti päänahan eikä tukkeuttanut.   ;)
Siis hoitoainetta ja shampoota olen käyttäny.
Shampoo ihan peruskamaa, mutta paljon paremmalla tuoksulla  :-*

Poissa Ellenia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #550 : 29.01.13 - klo:08:52 »
Ostin testimielessä suklaa-vanilja-suihkeen. Osaako joku heittää ulkomuistista, mihin sen siloittava ominaisuus perustuu, kun siinä ei silikonia ole?
Oman värin kasvatus ja leikkauslakko alkaneet 06/12
Mid back/1b/F/ii
Oma väri 4-tason ruskea (15 cm), pituudet blondattua
Suosikit: luonnonkosmetiikka, kookosöljy, Tangle Teezer

-JI-

• Vieras
« Vastaus #551 : 31.01.13 - klo:21:01 »
Marsuzioni, enliven tuotteita saa ainakin tokmanneista, se hoitoaine on ihan todella hyvä ja silikoniton.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #552 : 02.02.13 - klo:09:03 »
Suklaa-vanilja hoitoainetta olen oppinut käyttämään vähän kerrallaan, joku tippa riittää. Lätsäyttää hiukset ja tekee minulla rasvaisiksi jos laittaa yhtään liikaa. Ilmeisesti niin hoitavaa. Koostumus on ainakin paksu..

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #553 : 05.02.13 - klo:17:55 »
Tuo sitruuna-hunajahoitis on kyllä hoitavampaa kuin XZ:n hoitikset yleensä. Ostin sen CO-pesuun, mutta olikin liian hoitavaa siihen tarkoitukseen mun hiuksille. Hoitotehot on samanlaiset kuin Garnierin Pure Volume hoitiksessa, jota jotkut ovat moittineet liian lähmääväksi. Itse tykkään tuosta Garnierista myös ja käytän sitä latvoihin, joten XZ ei onneksi ollut ihan hutiostos. Myös tuoksu on kiva eikä liian stirusmainen, mutta hiusten vaaleuden korostaminen on kyllä ihan kukkua...  ::)

Poissa Crysania

• HAIRahtanut
  • hullu kissanainen
« Vastaus #554 : 09.02.13 - klo:18:34 »
En ole oikein ikinä vakuuttunut yhdestäkään XZ:n shampoosta, mutta näköjään näistä löytyi ihan mahtava poikkeus. Tuo Öljyhoitoshampoohan on suorastaan loistava! Minulla on jotenkin jäänyt mielikuva aiemmin tuosta shampoosta, että se olisi lähmännyt, mutta joko hiuspohjani on muuttunut tai sitten tuon shampoon koostumus on muuttunut. Nyt ei ole nimittäin tietoakaan, että se latistaisi ta lähmäisi liikaa vaan pesee tukan hellävaraisesti. Tällä tuntuu hiukset jäävän kuitenkin tuuheiksi, mutta hyväkuntoisiksi ja kiiltäviksi.  :-*