Minkähän takia löysin XZ öljyhoitoshampoon vasta nyt? Sehän on oikein mainio. Pesee hyvin, mutta selvittää hiukset samalla. Hiukset tuntuvat oikein mainioilta. Suosikkiyhdistelmäni tuon kanssa on hunajasitruunahoitis.
Tuohon candyqueenin kysymykseen... Olen itse kokeillut pauttiarallaa kaikki kampaamotuotemerkit läpi aikanaan, ja nyt käytän oikeastaan vain XZ:aa ja Tresemmeä. Satuin vaan jossain vaiheessa huomaamaan, ettei mun hiusten kunnossa ole mitään eroa käytänkö sitten Lanzaa vai Äkstsetaa. En sano ettenkö nyt ikinä kampaamotuotteita ostaisi, mutta nyt tuntuu sille, että pysyttelen näissä ja panostan muihin juttuihin. XZ mielyttää mua eritoten kotimaisuudellaan, sillä mulle on tärkeää edes jotenkin arkivalinnoissa tukea kotimaista liiketoimintaa. Osa tuotteista ei mun mielestä ole ollut kovin ihmeellisiä, esimerkiksi Omena-tuotteet eivät oikein sopineet mulle. Samaten tehohoidot ovat vähän ehkä ponnettomia. Mutta mun mielestäni XZ:lla on oikeasti tosi kiinnostava tuotevalikoima. Silikonittomuus on tosi hyvä juttu, ja kaikki noi karkkituoksuiset tuotteet ovat tosi kivoja. Omat suosikkini ovat öljyhoitoshampoo, hunajasitruunahoitis sekä karpalo-kinuskituotteet. Xylitol-hunaja-tehohoitoa meinaan kokeilla, jos nyt jostain löydän sitä ensin.