Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377645 kertaa)

Poissa Ellenia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #555 : 12.02.13 - klo:09:11 »
Ostin Omena-hoitsikan, tekeekö se oikeasti mitään? Oli ihastuttavan lyhyt inci-lista, joten sorruin. Sopiiko tämä kosteuttamaan rekkukäsittelyn jälkeen?
Oman värin kasvatus ja leikkauslakko alkaneet 06/12
Mid back/1b/F/ii
Oma väri 4-tason ruskea (15 cm), pituudet blondattua
Suosikit: luonnonkosmetiikka, kookosöljy, Tangle Teezer

Poissa Pulla

• Haiven
  • *
« Vastaus #556 : 18.02.13 - klo:19:49 »
Omena hoitoaine toi kivasti kiiltoa ja tuoksui hyvältä, mutta aiheutti pesuna päänahkaan kuivaa hilsettä.  :-\

Poissa Monty

• HAIRahtanut
« Vastaus #557 : 19.02.13 - klo:07:53 »
Mulla on salikassissa XZ Hunaja+Xylitol hoitoaine. Luonnollisesti kuntosalin suihku-olosuhteissa ei mitään tehohoitomuhituksia tehdä, mutta silti olen "peruspesussa" ollut aika pettynyt tuon hoitoaineen tehoon. Eilen sitten laitoin sitä ihan kunnolla (iso splörö) tukkaani joka on pitkähkö mutta liru ja kuiva, ja se tuntui tehoavan paljon paremmin, ja tukka on nyt ilmava ja pehmeä  :ts  Muuten pesutapa ja vaikutusaika oli sama kuin ennenkin´. Eli pihistely lopetettava ilmeisesti XZ hoitsikoiden kohdalla, jotta niistä on kunnolla apua?
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t

Poissa Ellenia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #558 : 20.02.13 - klo:08:46 »
Hmm, olen nyt käyttänyt kerran tuota omppu-hoitsikkaa ja hiukset jäivät aivan sairaan takkuisiksi! Käytän normisti Madaran kuivien hiusten hoitista, joka jättää aikalailla unelmanpehmeän lopputuloksen. Tekeekö tuo muilla noin?

En ole tosin käyttänyt hoitsikkaa luonnonkosmetiikan ulkopuolelta nyt viime kesän jälkeen kertaakaan, voiko sillä olla jotain merkitystä?
Mid back/1b/F/ii

Poissa janniina

• Hiushörhö
« Vastaus #559 : 20.02.13 - klo:09:49 »
Hmm, olen nyt käyttänyt kerran tuota omppu-hoitsikkaa ja hiukset jäivät aivan sairaan takkuisiksi! Käytän normisti Madaran kuivien hiusten hoitista, joka jättää aikalailla unelmanpehmeän lopputuloksen. Tekeekö tuo muilla noin?

En ole tosin käyttänyt hoitsikkaa luonnonkosmetiikan ulkopuolelta nyt viime kesän jälkeen kertaakaan, voiko sillä olla jotain merkitystä?

Laitatkohan sitä kunnolla, ihan nuukailematta? Jos laittaa tarpeeksi paljon sitä hiuksiin, niin lopputulos on ainakin omien kokemusteni mukaan ihanan pehmoinen.
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B

Poissa Ellenia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #560 : 20.02.13 - klo:10:20 »
Janniina, laitoin sitä ainakin tuplasti tavalliseen (Madara) määrään nähden :/ Ihan hirmuiset takut ja hiukset tuntuivat kuivilta.
Mid back/1b/F/ii

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #561 : 20.02.13 - klo:20:05 »
Mulla xylitol hunaja toimii huonommin punaiseksi värjättyyn, kuin mun blondauksella käristettyyn lettiin. Oon huomannut sitä käyttäessä, että hiusten täytyy oikeasti olla pyyhekuivat tai tuntuu, että hoitoaine valuu norona pois. Oon tosin löytänyt uuden rakkausen vanilla & cafe hoitoaineesta. Tuuheutus my ass, mutta jättää mun hiukset todella kivan tuntuisiksi, tuoksuu hyvälle ja lopputulos kestää. Käytän noita kahta "vuorotellen", ehkä kokeilen omppuhoitsikkaa seuraavana. Musta vanilla cafessa on myös mielyttävämpi inci, xylitoli tuntuu jotenkin vesimäiseltä aina välillä  :s

Tällä hetkellä mulle tärkeintä on perushoitiksessa, ettei se jätä lähmäämisen varaa, mutta kesyttää silti heinäpehkon koska pesen hiukset usein kiireessä eikä ole aikaa uusia lopputulosta jos käy "silariöveri" ja käytän aika paljon muotoilutuotteita tätä nykyään, en halua yhtään lisää shittiä kuormittamaan. Muhittelut on sitten asia erikseen :D. XZ on varma valinta mulle, ainakin nää kaksi hoitsikkaa, mulla on nimittäin alkanut jämähtää muotoilutuotteet hiukseen ja hoitoaine jämähtää niiden mukana kun kärpäspaperiin jos on yhtään tujumpaa tavaraa :s.
« Viimeksi muokattu: 20.02.13 - klo:20:09 kirjoittanut Aridith »
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa janniina

• Hiushörhö
« Vastaus #562 : 22.02.13 - klo:19:53 »
Janniina, laitoin sitä ainakin tuplasti tavalliseen (Madara) määrään nähden :/ Ihan hirmuiset takut ja hiukset tuntuivat kuivilta.

No jopas kummallista. Itselläni toimii oikein kivasti eikä tosiaan takuta, vaikka käyttäisin sitä ihan hoitoaineena.

CO-pesussa ainakin on minun hiuksilleni hyvä.
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B

Poissa candyqueen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #563 : 25.02.13 - klo:17:26 »
Mites, kun mä oon käyttäny "markettishampoita" viimeksi varmaan ala-asteella, mutta nyt olisin muuttamassa omaan huusholliin, ja raha-tilanne kiristyy, niin voisin kokeilla taas näitä äkstsetoja  :)
Teillä on varmaan kokemuksia myös kampaamotuotteista. Kysyisinkin, lieneekö marketti- ja kampaamotuotteilla suurtakin eroa?
Hiustenkasvatusprojekti: vetyperoksikäsitellyt hiukset naps- ja puhtaalta pöydältä aloitetaan!

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #564 : 25.02.13 - klo:17:51 »
^ Tästä on varmaan monia mielipiteitä, mutta mun mielestä perusshampoon laatu ei riipu siitä, onko tuote kampaamosta vai marketista. Huonoja silikonimössöjä on molemmissa, samoin kelpotuotteita. Mutta sitten jos haluaa vaikkapa superkosteuttavan sulfaatittoman shampoon, niin tuollaisia erikoisuuksia ei marketista löydä.

Poissa candyqueen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #565 : 25.02.13 - klo:18:07 »
Aivan  :) Entä sitten hoitikset? ja esim. tehikset  :D
Hiustenkasvatusprojekti: vetyperoksikäsitellyt hiukset naps- ja puhtaalta pöydältä aloitetaan!

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #566 : 25.02.13 - klo:18:14 »
Tosi tehokasta hoitista/tehistä ei marketissa kyllä oikein ole. Mun värjäämättömään tukkaan riittää XZ:t, mutta värjätessä ne ei tuntuneet riittäviltä.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #567 : 18.03.13 - klo:22:06 »
Minulla oli useampi XZ-shampoo kotona ja valitsin reissuun Vanilla Cafen, koska ajattelin pärjääväni siten ilman syväpuhdistavaa shampoota. Tuo ei ole pitkäaikaisessa käytössä paras mahdollinen tuote, jos pesee hiuset joka päivä, kuten minä tein. Kyllähän se jätti hiukset tuuheiksi, mutta ne tuntuivat myös kuivalta heinäkasalta. Enkä malttanut olla ostamatta syväpuhdistavaa shampoota, luonnonmukaista shampoota ja vielä Liquid Silk shampoota  :-[.

Edit. Minulla on lyhyet ja ohuet hiukset.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #568 : 19.03.13 - klo:07:31 »
Minkähän takia löysin XZ öljyhoitoshampoon vasta nyt? Sehän on oikein mainio. Pesee hyvin, mutta selvittää hiukset samalla. Hiukset tuntuvat oikein mainioilta. Suosikkiyhdistelmäni tuon kanssa on hunajasitruunahoitis.

Tuohon candyqueenin kysymykseen... Olen itse kokeillut pauttiarallaa kaikki kampaamotuotemerkit läpi aikanaan, ja nyt käytän oikeastaan vain XZ:aa ja Tresemmeä. Satuin vaan jossain vaiheessa huomaamaan, ettei mun hiusten kunnossa ole mitään eroa käytänkö sitten Lanzaa vai Äkstsetaa. En sano ettenkö nyt ikinä kampaamotuotteita ostaisi, mutta nyt tuntuu sille, että pysyttelen näissä ja panostan muihin juttuihin. XZ mielyttää mua eritoten kotimaisuudellaan, sillä mulle on tärkeää edes jotenkin arkivalinnoissa tukea kotimaista liiketoimintaa. Osa tuotteista ei mun mielestä ole ollut kovin ihmeellisiä, esimerkiksi Omena-tuotteet eivät oikein sopineet mulle. Samaten tehohoidot ovat vähän ehkä ponnettomia. Mutta mun mielestäni XZ:lla on oikeasti tosi kiinnostava tuotevalikoima. Silikonittomuus on tosi hyvä juttu, ja kaikki noi karkkituoksuiset tuotteet ovat tosi kivoja. Omat suosikkini ovat öljyhoitoshampoo, hunajasitruunahoitis sekä karpalo-kinuskituotteet. Xylitol-hunaja-tehohoitoa meinaan kokeilla, jos nyt jostain löydän sitä ensin.

Poissa DiiDii

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #569 : 19.03.13 - klo:09:42 »
Omena hoitis testattu, muuten ihan hyvä vaan tekee hiukset todella sähköisiksi, toki nämä ilmatkin vaikuttaa vaan tuo tuntuu vaan korostavan sähköisyyttä  :-\