Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377699 kertaa)

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #570 : 20.03.13 - klo:17:43 »
Minkälaista suklaa-vanilja tehohoito on xylitol-hunaja tehikseen verrattuna? Xylitol-hunaja alkaa uhkaavasti loppua ja toinen on pakko saada jos en sitten kokeile suklaa-vaniljaa vaihteeksi.. Tuo xylitol-hunaja on kyllä ihan rakkautta, toimii aina millä tahansa vaikutusajalla ja se tuubi kestikin mulla yllättävän kauan. Mä vaan en tykkää hirveästi siitä tuoksusta.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #571 : 09.04.13 - klo:23:52 »
Olen käyttänyt Aito Omenaa nyt kahdesti. Ensimmäisellä kerralla pikahoitoaineena ja nyt CO-pesussa. Pikahoitoaineena toimi hyvin, ei tullut lähmätukka. Saapa nähdä, miten on CO-pesun laita.

Edit. Ei lähmätukkaa :)
« Viimeksi muokattu: 10.04.13 - klo:14:16 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

icemint

• Vieras
« Vastaus #572 : 13.04.13 - klo:12:58 »
Vannoutuneena bonacure sarjan käyttäjänä menin ja ostin XZ karpalo-kinuski shampoon, koska muistelin sen olleen oikein mainiota joskus aiemmin. Miten kävikään; hiukset jäi pehmeiksi ja ei pörröisiksi mitä pelkäsin (koska on vaaleita raitoja melko paljon) Ei jäänyt suurempia takkuja pyyhekuivauksen jälkeen mikä on hyvä juttu. Suihkautin kuitenkin vielä sekaan bc:n moisture kickiä ja ihanat tuli.

Olen ihmeissäni miksen jatkanut  aiempaa kokeilua,nyt ainakin hävisi kaikki päänahka kutinat ja rasvoittumisongelmat kun tätä oon nyt vajaan viikon käyttänyt! Hoitosuihkeena tarvin kyllä silottavaa ja se tulee olemaan jokin bc:n kaltainen jatkossa ja koska en suihki päänahkaan vaan lähinnä latvoihin, niin ei tarvi pelätä että alkais kutista. :D 

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #573 : 14.04.13 - klo:14:43 »
Xylitol-Hunaja on kyllä mun päälle se ehdoton ykkönen. Shampoo on tosi hellävarainen ja vaikka hius rasvoittuukin sillä nopeammin ja kaipaa tehoputsauksen välillä, niin silti käytän tätä mieluiten. Hoitis on hyvä pikahoitiksena ja sekoituksissa, co-pesuissakin se on ok, mutta kuluu hurjaa vauhtia ja käytän siksi mieluummin esim. Tresemmen Naturalsia. Tehis on mainio :)

Muita XZ-tuotteita ei juurikaan tule hankittua, Omena-hoitis on ihan ok ja Suklaa-Vanilja co-pesuun, jos päänahka kaipaa rauhoittavaa hoitoa. Mulla on vielä jämät Vihreää Savea, se on co:ssa tosi hyvä, mutta ei täältä löydy enää msitään.

Dafina

• Vieras
« Vastaus #574 : 14.04.13 - klo:16:44 »
Kyllä pitää minunkin nyt kehua Xylitol-Hunaja -tuotteita. Hoitoainetta olen käyttänyt jo pidemmän aikaa, mutta shampoon hankin vasta hiljattain. Tehohoito on myös ollut pidemmän aikaa käytössä, oikein mainio sekin. Kaikki nämä kolme tuotetta sopivat tosi hyvin mun blondattuun ja kuivaan tukkaan ja hintakin miellyttää! Aion todellakin ostaa näitä jatkossa. :) Kesällä käytin myös XZ:n suklaa-vanilja -shampoota päänahan kutinaan ja toimi siihen hyvin. Suklaa-vanilja -hoitosuihke puolestaan oli pettymys, eikä tehnyt tukalleni oikein mitään. Tosiaan minulla onkin tosi kuiva tukka, joten ehkä jollekin muulle se saattaa sopia paremmin.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #575 : 09.06.13 - klo:20:22 »
Mainoksesta bongasin uudet XZ hiuksia vahvistavan mustaherukka shampoon ja hoitiksen. XZ-sivuilta ei vielä löytynyt mitään tietoa näistä, mutta varmasti tulee testattua kun kaupassa näen.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #576 : 09.06.13 - klo:21:20 »
^ Oi, kuulostaa ihanalta! Mustaherukan tuoksu voi olla aika ihana, jos se on onnistuneesti tehty.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #577 : 10.06.13 - klo:22:25 »
Mietinkin että koska tulee uusi XZ linja! :D Oon joihinkin XZ tuotteisiin ollut vähän pettynyt (esim. Aito omena) mutta aion kyllä mustaherukatkin testata, jospa ne yllättää :)

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #578 : 11.06.13 - klo:20:08 »
Mustaherukka shampoo ja hoitoaine kuulostaa ainakin kokeilemisen arvoisilta!  :) Varmaan pian ilmestyy XZn nettisivuille, sivusto oli näköjään uudistunut sitten viime käynnin.  :P

XZlla on näköjään myös minttu lime suihkushampoo- tuote. "kaikille hiustyypeille ja sopii niin hiusten kuin vartalonkin pesuun". Tuoksunsa puolesta tuo tuote hieman houkuttelisi, jos mintun tuoksu ei puske liian voimakkaasti läpi niin voisi olla aika mun tuoksuinen suihkusaippua..

Lempparit XZn tuotteista taitaa edelleen olla se aito shampoo, karpalo-kinuski sarja ja xylitol-hunaja. Näitä löytyy melkein poikkeuksetta aina suihkun hyllyiltä, välillä tulee ostettua jotain muuta, en ole kovin nirso XZn tuotteiden suhteen kun tuntuu että melkein mikä vaan näistä toimii mun tukassa.  :D

Poissa Jennq

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #579 : 12.06.13 - klo:21:45 »
Ostin jo kuukausi sitten kokeiltavaksi Karpalo & Kinuski shampoon ja hoitoaineen, mutta ei sopinut mun tukalle kovin hyvin. Tai no varmaan näitä ostaisin jos mun tukka ois paremmassa kunnossa, mutta se tarvii enemmän hoitavia tuotteita tällä hetkellä vaalennusten takia. Shampoosta ei ole pahaa sanottavaa, mutta hoitoainetta laittaessa tuntuu, että sitä pitää lisätä koko ajan ja se ei hoida tarpeeksi. Se tulee kuitenkin käytettyä loppuun cwc-pesun yhteydessä, kunhan laittaa jälkimmäisenä jotain hoitavampaa hoitoainetta :)
http://lifewithjennq.blogspot.fi
Uusin hiusaiheinen postaus 3.12 TRESemméstä!

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #580 : 17.06.13 - klo:08:38 »
Terva shampoo tuoksuu hyvältä, ja mikä parasta sen tuoksu jää tukkaan! Eilen pesin, käytin ihan erituoksuista hoitoainetta koska epäilin ettei shampoon haju kuitenkaan jää hiuksiin, ja nukuin yön yli tukka auki. Nyt kun nenän upottaa tukkaan niin terva tuoksuu edelleen. :D

Ilmeisesti tervashampoissa tervaa ei oikeasti ole kuin häivähdys, niin että tuote tuoksuu tervalta? Olen itse sotkenut hautatervaa tuoksuttoman shampoon joukkoon, ja saanut parilla tipalla n. desin shampoota muuttumaan hyytelömäiseksi. ;D Mietin, että jos lisään pari tippaa koko pullolliseen tervashampoota, niin se ei varmasti vielä muutu hyytelöksi, ja voisin ehkä saada tuoksun pysymään pitempään hiuksissa... puhumattakaan mahdollisista positiivisista vaikutuksista hulluun päänahkaani.
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Kunis

• Vieras
« Vastaus #581 : 17.06.13 - klo:17:08 »
^ Lievä ot: Itsekin tykkään tervashampoita, lähinnä käytän EHS:ää ja sitä tokmanneilta saatavaa, XZ:n shampoot kutittavat (liikaa sulfaattia?), ja olen harmitellut, kun tervahoitista ei valmisteta. Mahtaisikohan sellaistakin saada tehtyä itse? Inhottavaa peittää tervan tuoksu jollain kukka-aineella aina.

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #582 : 17.06.13 - klo:17:13 »
^ No eiköhän se toimisi jos sekottelisi hajuttomaan hoitikseen tervaa? En osaa yhtään sanoa kuinka kiinteäksi hoitis menee, mutta jos kokeilen niin voin kertoa...  Olisikin kohta tarvetta uudelle hoitoaineelle. ;D
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #583 : 18.06.13 - klo:21:11 »
Onko kukaan vielä bongannut uusia mustaherukkatuotteita Helsingistä?

Poissa Heidijohanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #584 : 18.06.13 - klo:22:11 »
Sitruuna-hunaja shampoo ja hoitis sekä vanilla-cafe shampoo ja hoitis vakikäytössä. Hoitoaine hoitaa riittävästi, liian hoitavat latistavat hiukseni ja välttelin hoitoaineen käyttöä ennen näitä juuri siitä syystä.

Lisäksi suklaa-vanilija naamio jota käytän satunnaisesti. Pitäisi kokeilla co-pesua sillä.