Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 378179 kertaa)

Poissa Nemilie

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #585 : 22.06.13 - klo:18:41 »
Ostin Tyrni-hoitsikan CO-pesuun UV-suojan takia, mutta ei sopinut tukalleni sitten yhtään. Teki hiuksista ihan karheat, takkuiset ja kaikkea muuta kuin hoidetun oloiset, ja kiharatkin sotki. Ostin tilalle Karpalo-Kinuskia, joka toimii paremmin, vaikkei läheskään yhtä hyvin kuin Xylitol-Hunaja. Tukka tuntuu  kyllä jämäkältä, mutta väärällä tavalla, ottaisin mieluummin ylihoidetun lättänän. ;D Kai tämän kesällä kestää kun on aikaa muhitella, talvella kun ei CO-pesun perään ehdi laittaa kunnon aineita niin täytyy siirtyä taas Xylitol-Hunajaan, vaikka haluaisin kyllä kokeilla Suklaa-Vaniljaa... On näiden ei-niin-hyvien hoitsikoiden poiskäytteleminen kyllä niin raivostuttavaa että ehkä jätän väliin. Helpommalla pääsisi kun vain heittäisi kaikki huonot roskiin että pääsisi ostamaan jotain kunnon tehistä ennen kuin tukkani ropisee lattialle. ::) Pitää varmaan käyttää sitä Tyrniä sheivaukseen.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #586 : 23.07.13 - klo:07:26 »
Onko kukaan bongannut uutta mustaherukkaa missään  ??? jotenkin hassua että XZ mainoksessa tuote näkyy, mutta siitä ei vielä ole mitään bernerin omilla sivuilla tai googlettamallakaan ei pahemmin tietoa löydy.. Ilmeisesti jo melkein pari kk kuitenkin pyörinyt tuo mainos...

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #587 : 23.07.13 - klo:11:27 »
Mä en ole bongannut missään. Laitoin XZ:n Facebook-profiiliinkin yksärin, mutta eivät vastanneet.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #588 : 23.07.13 - klo:11:48 »
^En minäkään muista nähneeni tuota.

Tulin tänne kirjoittamaan Muumi-suihkeesta. Pesin eilen hiukset Urtekramin Aloe Vera shampoolla ja sain aikaan melkoisen takkukasan. Laitoin käsien kautta muutaman suihkauksen Muumi-suihketta ja hieroin sitä latvoihin. Hiuksiin ei jäänyt takun takkua eikä tunnetta kuivuudesta  :l.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #589 : 23.07.13 - klo:13:40 »
Onkos kukaan bongannut ja testannut sitä minttu lime suihkushampoota? Kiinnostaisi vähän tuo tuoksu, että onko kamalan voimakas.. Onko se sitten miehelle suunnattu enemmänkin ???
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #590 : 24.07.13 - klo:10:05 »
XZ:lta vastattiin! Mustaherukat tulee elokuussa Sokoksiin ja syyskuussa Prismoihin ja S-marketteihin.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #591 : 25.07.13 - klo:16:11 »
Onkos kukaan bongannut ja testannut sitä minttu lime suihkushampoota? Kiinnostaisi vähän tuo tuoksu, että onko kamalan voimakas.. Onko se sitten miehelle suunnattu enemmänkin ???

Mä ostin tätä minttu-lime suihkushampoota ja en ole käyttänyt kertaakaan kun tuoksu tökkii, mies kyllä tykkäs tästä ja käyttikin heti sen pullon loppuun.  :)

Tuoksu on mun makuuni hieman miehekäs eikä mun mielestäni tuoksu yhtään mintulta tai limeltä, hieman erikoinen tuoksu, yllättävä XZn tuotteeksi. Mä en oikein innostunut tästä, mustaherukkatuotteet taitaa olla enemmän mulle suunnattuja.  :D

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #592 : 25.07.13 - klo:17:35 »
XZ:lta vastattiin! Mustaherukat tulee elokuussa Sokoksiin ja syyskuussa Prismoihin ja S-marketteihin.

Ihmeen aikaisin aloittivat sitten tuotteiden mainostamisen. Luulin jo nähneeni väärin, mutta on ne oikeastikin sitten tulossa myyntiin :D
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Shirley

• HAIRahtanut
« Vastaus #593 : 25.07.13 - klo:20:50 »
Millaisille hiuksille toi mustaherukka on tarkoitettu, onko kosteuttava vai mitä lupaa tehdä? En ole nähnyt mainosta, mutta mustaherukka kuulostaa mielenkiintoselta.
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #594 : 25.07.13 - klo:20:59 »
^ Mainoksesta tihrustin vain sen verran, että mustaherukka tuotteet lupaavat vahvistaa hiusta.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #595 : 30.07.13 - klo:22:23 »
Tampereen citymarketissa oli mustaherukkatuotteet myynnissä tänään. Olivat ikääntyneelle hiuslaadulle tjsp.  Mitä sekin sitten oikeasti tarkoittaa?
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #596 : 30.07.13 - klo:22:29 »
Samoin Hgin Ruoholahden CM:ssa oli noita. Mun mielestä siinä puhuttiin ohenevista hiuksista ja niissä taitaa lukea nimenomaan "vahvistava sampoo" ja "vahvistava hoitoaine". Tuoksu oli aika kiva, sellainen raikas ja ei liian makea mun nenääni.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #597 : 30.07.13 - klo:22:35 »
Vahvistavaa ja elinvoimaa antavaa sillä varmaan haetaan takaa, mutta tuskinpa on mitään syytä olla käyttämättä nuorellekaan hiukselle  :D Taidan käydä kotiuttamassa testiin nuo tällä viikolla, jos täältä Turusta vain löytyy, XZ on hyvä merkki.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #598 : 30.07.13 - klo:23:11 »
Oiskohan toi mustaherukka vihdoinkin korvaava tuote sille aikoja sitten kadonneelle anti-age hoitsikalle? Se teki mun tukalle ihmeitä, vaikka ikää ei niin kauheasti vielä olekaan. Pakko kokeilla heti kun tulee vastaan!
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #599 : 31.07.13 - klo:21:26 »
Minä kokeilin juuri ensimmäistä kertaa noita mustaherukoita. CM:sta löysin, kuten muutkin. Ovat siis suunnattuja ikääntyvälle ja ohenevalle tukalle, lupaavat vahvistusta, kosteutusta ja korjausta. Sisältävät jonkinlaisen määrän mustaherukansiemenöljyä.

Oma kuontaloni on hauras ja ohut, hiuspohja aika rasvoittuva. Ajattelin kokeilla näitä nimenomaan sen vahvistuksen toivossa, mutta suhtaudun näihin varauksella, koska hiuspohjani ei oikein hoitavuutta kestä.

Minulle nämä tuntuivat tosi kosteuttavilta (öljyn läsnäolon huomaa koostumuksessa, esim. shampoo vaahtoaa aika vähän). Jo pelkkä shampookin jätti huonokuntoisen tukan melko selvitetyksi, hoitoaine lisäsi jämäkkyyttä ja tuntui aika hoitavalta. En ole pitkään aikaan käyttänyt XZ-tuotteita, joten en oikein osaa kunnolla verrata näitä muihin, mutta incien perusteella luulisin näiden olevan aika lähellä karpalo-kinuskien tuntua (en ole karpalo-kinuskeja siis itse kokeillut, joten saatan puhua potaskaa). Hoitoaineessa ainakin on samanlainen "perusvoidepohja" kuin karpalo-kinuskin hoitiksessa. Nämä jättävät tukan kosteutetuksi, mutta ei höttöisen pehmeäksi, vaan ennemminkin vähän raskaan jämäkäksi. Tuntu on muutoin ihan kiva, mutta tässä ilmakuivatellessa luulen että shampoo on tosiaan liian hoitava ohuelle tukalleni ja rasvoittuvalle päänahalleni. Tulen ehkä hyötymään hoitoaineesta enemmän.

Tuotteiden tuoksu on minusta ihan hyvä, melko mieto, puhdas ja pehmeä mustaherukka, raikkaampi kuin makeimmat XZ-tuoksut, mutta ei sentään viileä tai kirpeä. En henkilökohtaisesti voi sietää ylimakeita tuoksuja, kuten suklaa-vanilja ja vanilla cafe, joten minusta näiden tuoksu on XZ-liigassa parhaimmistoa (tykkään kuitenkin xylitol-hunajan ja tyrnin tuoksuista enemmän). Mustaherukkatuoksujen sarjassa näiden tuoksu on myös mielestäni parhaasta päästä, en ole tykännyt esimerkiksi Cutrin Curlismin tai EHS mustikan (joo, tässä se on mustikka eikä mustaherukka) tyylisistä muovisista esanssituoksuista. Mainittakoon vielä, että shampoo on värjätty väriainein vaalean lilaksi, hoitoaine on valkoista.

Voisin kuvitella että näistä tykkäävät eniten ne, joilla on kuivahko ja hauras tukka ja normaali/kuiva päänahka. Eivät varmaankaan (ainakaan shampoo) ole paras valinta niille, jotka pelkäävät latistumista tai rasvoittumista.

Edit. Menin kyllä kommentoimaan liian varhain... Kokeiltuani shampoota ja hoitista erikseen huomasin että shampoo onkin ihan siedettävä, ja hoitoaine enemmän vastuussa latistuksesta. En voi kuin ihmetellä hoitiksen rasvapohjaa.
« Viimeksi muokattu: 23.05.14 - klo:21:30 kirjoittanut evergreen »
1cFii, oma väri.