Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 378186 kertaa)

Poissa irso

• HAIRahtanut
  • Nyrkillinen voita kattilaan ja kossu pakkaseen
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #60 : 24.11.10 - klo:21:46 »
Karpalo-kinuski testattu ja rakastuin tuoksuun, shampoosta sain näytepussin ja se ei nyt varsinaisesti vakuuttanut. Hoitoainetta tulee varmaan ostettua CO-pesuun (siihen sitä en vielä kerinny testaamaan), mun suht hyväkuntoiseen karvaan riitti yksinään shampoopesun jälkeen kun saunassa vartin verran muhittelin.
Vyötärömittainen hennattu piikkisuora karvasto.

Poissa bast

• Tukkaguru
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #61 : 24.11.10 - klo:23:43 »
Siis mitä multa on mennyt ohi? XZ:llä on ollut joku anti-age sarja?! Se on sitten ollut aikana ennen sitä kun mä olen alkanut näitä tuotteita enemmän käyttää...

On siitä varmaan vuosi tai pari kun viimeksi tuota kaupassa näin. Oli just hyvä mun kulahtaneille hiuksille.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #62 : 25.11.10 - klo:00:05 »
^ Mun äitini käytti kanssa tuota anti-age sarjaa. Sillä se auttoi hiustenlähtöön ja teki muuten karkeasta tukasta helpommin käsiteltävän ja pehmeän. Mikään muu XZ ei ole toiminut samalla lailla. Miksihän tuonkin valmistaminen lopetettiin, luulisi anti-age-juttujen menevän kaupaksi myös tukkatuotteissa, kun niin käy kaikilla kräämeilläkin. ::)
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
XZ-hiustuotteet
« Vastaus #63 : 25.11.10 - klo:11:15 »
^No niin minustakin tuntuisi että nuo anti-age tuotteet olis ihan kauppaansa tekeviä. En tiedä sitten onko XZ hakemassa jotain nuorekasta linjaa tai nuorempia käyttäjiä, päätellen näistä "herkkushampoista ja hoitiksista" ja Mangoista? Sitä paitsi nuo anti-age tuotteet kuulostais just siltä mistä munkin hiukset varmaan tykkäis. Onhan toki nykyisissäkin monia hyviä tuotteita ja aina vaan tekee mieli kokeilla uusia, kun hiusten kunto on parantunut ja näiden hoitotehot alkaa riittämään. Ahkerimpaan värjäysaikaan ne ei niinkään oikein riittäneetkään ja nyt samat tuotteet tekee positiivisia yllätyksiä!

Ostin Aito-hoitoaineen, sen puolukkaisen (?), siis punasävyisessä pullossa olevan. Tuoksu oli pullosta nuuhkittuna kiva, tänään pääsee sitten tätä testaamaan, en ole ennen käyttänyt joten ennakko-odotuksia ei ole.
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Pisama

• Vieras
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #64 : 29.11.10 - klo:13:31 »
Xylitol-Hunaja hoitis testattu täälläkin juuri CO-pesussa, minulla ei juuri selvittänyt hiuksia vaikka n. 25 minuuttia sitä muhittelin. Hiukset ennen pesua todella takussa/lakkaiset. Puhdasta tuli ja tuntui kostettavan, mutta Karpalo-Kinuski on vieläkin mun suosikki tähän mennessä.  :P

Poissa Kettusieni

• Hiushörhö
  • 1bMii
« Vastaus #65 : 29.11.10 - klo:13:49 »
Karpalo & kinuski-hoitoaine on omaan tukkaani vähän liian lässäyttävä, mutta tekee ihanan pehmeäksi ja helpoksi kammata. Ei vaan saa laittaa liian lähelle päänahkaa. Tuoksu on aivan ihana.

EDIT.
tekevät kai silikonin tavoin kalvon hiusten pinnalle.

Joo, tuon kalvon olen todellakin huomannut! Latvoissa se ei haittaa mitään, mutta pari kertaa olen erehtynyt laittamaan tyveen tuota ja tunne oli kamala.
« Viimeksi muokattu: 29.11.10 - klo:18:44 kirjoittanut Kettusieni »

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #66 : 29.11.10 - klo:15:11 »
Ei ollut Karpalo Kinuskista mihinkään CO-pesussakaan. :( Kuvittelin aluksi, että tykkäisin tästä tuotteesta, mutta tää on kyllä ollut karu pettymys. :D Haisee hirveälle, CO-pesuissa jättää hiukset likaisen tuntuisiksi ja sameiksi, pikahoitiksena tekee myös samean oloisiksi, ei selvitä eikä kosteuta vaan jättää hiukset karheiksi ja hieman tahmeiksi. Onnistuin jopa tekemään eräästä muhitteluseoksestani huonomman, kun lisäsin tuota reippaasti siihen jotta saisin putelin jotenkin kulumaan. Ynh.

Seuraavaksi testaan Xylitol-Hunajaa. :)

Poissa Lingon

• HAIRahtanut
« Vastaus #67 : 29.11.10 - klo:16:27 »
pikahoitiksena tekee myös samean oloisiksi, ei selvitä eikä kosteuta vaan jättää hiukset karheiksi ja hieman tahmeiksi.

Samoja kokemuksia Karpalo-kinuskista, ylivoimaisesti huonoin kokeilemistani XZ:n hoitoaineista. Tuoksukin on jotenkin etova. Suosikkeja taas on olleet Xylitol & Hunaja ja Vanilla Cafe, jotka jättää hiukset huomattavasti kivemman tuntuisiksi. Tykästyin kovasti myös Suklaa & Vanilja naamioon, jota taatusti tulee ostettua uusi purkki heti entisen loputtua. 

Poissa Frida

• HAIRahtanut
« Vastaus #68 : 29.11.10 - klo:16:56 »
Tuo Karpalo-kinuskihan sisältää triglyseridejä (?), tekevät kai silikonin tavoin kalvon hiusten pinnalle. Tai näin ainakin minulla. Minusta tuo hoitoaine selvittää todella hyvin ja tuntuu suojaavan hiuksia näin pakkaskeleillä.
Kainalopituiset, hennatut hiukset. Punatukka-shampoopala, öljyt ja iHerb<3

Poissa Lumo

• Haiven
  • *
« Vastaus #69 : 29.11.10 - klo:18:03 »
Näin tänään paikallisen S-Marketin hyllyssä Suklaa-vanilja shampoota 500ml pumppupullossa. Loistavaa! Vielä kun saisi hoitoainetta isommassa pakkauksessa niin sarja täyttäisi kaikki toiveeni.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #70 : 29.11.10 - klo:19:00 »
^
Oho! Mahtavaa!  :) Jospa tosiaan hoitoaineitakin saisi tuossa koossa...

Tuo Karpalo-kinuskihan sisältää triglyseridejä (?), tekevät kai silikonin tavoin kalvon hiusten pinnalle. Tai näin ainakin minulla. Minusta tuo hoitoaine selvittää todella hyvin ja tuntuu suojaavan hiuksia näin pakkaskeleillä.

Triglyseridit ovat kolmen rasvahapon ja glyserolin estereistä. Ihan perusrasvoja. Ja rasva/öljy hiuksen pinnalla estää kosteutta haihtumasta ulos.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #71 : 29.11.10 - klo:19:05 »
Näin tänään paikallisen S-Marketin hyllyssä Suklaa-vanilja shampoota 500ml pumppupullossa. Loistavaa! Vielä kun saisi hoitoainetta isommassa pakkauksessa niin sarja täyttäisi kaikki toiveeni.

Vau, tulispa tosiaan hoitsikoitakin samassa koossa! Just mietinkin, että se 200ml hoitista kuluu niin äkkiä, että isompi koko olisi hyvä.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #72 : 29.11.10 - klo:19:32 »
Todellakin, tuo Xylitol on ollut minun suosikkini CO-pesuissa. Sitä voisikin ostaa 500 ml, kun se pikkupurtilo menee minulla kolmessa/neljässä pesussa. Täytyy olla tarkkana seuraavan kerran Prisman hyllyillä
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #73 : 29.11.10 - klo:22:15 »
XZ anti age ja 500ml säästöpakkaukset ovat aivan uutta meikäläiselle! Kumpa tulisi hoitsikoihin tuo isompi koko, aivan liian nopeasti kuluu nuo purkit tätä menoa. CO-pesussa yksi purkki riittää vain kolmeen kertaan... noh, tuleepahan nopeammin testattua kaikki XZ hoitikset  ;D

Pisama

• Vieras
« Vastaus #74 : 29.11.10 - klo:22:22 »
Täällä kans bongattu 500ml suklaa-vaniljashampoopullo Prisman hyllystä Helsingissä!  :T