Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377733 kertaa)

Poissa Shirley

• HAIRahtanut
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #615 : 13.11.13 - klo:11:30 »
Mä tykkään mustaherukka-hoitoaineesta ainakin tähänastisten kokemusten perusteella. Se tekee itsellä pehmeät ja paremmin laskeutuvat hiukset eivätkä latvat mene niin herkästi höttöisen näköisiksi kuin monia muita hoitoaineita käytettäessä. Mulle taitavatkin sopia siis sellaiset hoitikset, jotka monille ovat liian lähmääviä. Sinällään kyllä erikoista, että mustaherukkaa markkinoidaan juuri vahvistavana sarjana, minusta kyse on enemmän kosteuttavista tuotteista. 

Sarjan shampootakin olen kokeillut, mutta siitä en osaa sanoa sen enempää kuin, että vaikuttaa ihan hyvältä perusshampoolta, kuten XZ:n tuotteet yleensäkin. Tuoksu on plussaa molemmissa tuotteissa. Se on sellainen imelä ja hedelmäkarkkimainen, mutta ustaherukkaa siitä ei tosin tunnista sitten millään.
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #616 : 28.11.13 - klo:15:01 »
Minä en pidä suklaa-vanilja hoitosuihkeesta ollenkaan. Haju on mielestäni paha, ja jättää hiukset tosi raskaiksi..
20 vuotta hiukset päässä!

Poissa janniina

• Hiushörhö
« Vastaus #617 : 28.11.13 - klo:16:15 »
Suklaa-vanilja hoitoaine on ihan luotto! Aina kun päänahka alkaa kutista (eli tällä lämpötilan vaihtelulla usein), ostan sitä pari purkkia ja CO-pesuilen sillä. Eip kutise enää :)
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #618 : 01.12.13 - klo:17:36 »
Mä pääsin nyt vihdoinkin testaamaan mustaherukkahoitoaineen, vaikka meinasin aluksi etten osta sitä muiden kommenttien perusteella. XZn tuotteet sopii mun tukalle kuitenkin yleensä todella hyvin, niin päätin testata.

Tukka on ehkä aavistuksen raskas, mutta ei yhtään lähmäisen tuntuinen kuitenkaan. Tukasta tuli erittäin pehmeä ja sileä, annoin hoitoaineen vaikuttaa saunan lämmössä (pesu ensin herbinan syväpuhdistavalla) ja lopputulos on kutakuinkin kuin tehiksen jälkeen mielestäni. Ei siis mitään pahaa sanottavaa, ainoastaan hyvää, tuoksukin oli ihan kiva hedelmäkarkkimainen.  :D

Tällä hetkellä tulee käytettyä XZlta eniten aito sarjaa sekä karpalo-kinuskia. XZtaa on löytynyt suihkuhyllystä oikestaan aina sen jälkeen, kun tutustuin kyseisiin tuotteisiin. Periaatteessa menee mitkä vain XZn shampoista ja hoitoainesta, en keksi mitään huonoa sanottavaa näistä ja vaihtelu virkistää toisinaan. Ehkä mulla on vaan helppo tukka hoitoaineiden ja shampoiden suhteen.  :D Hoitosuihkeista en sen sijaan ole tykännyt ja ne jääkin ihan suosiolla kaupan hyllylle nykyään.

höpönasu

• Vieras
« Vastaus #619 : 01.12.13 - klo:20:56 »
Minäkään en loppujen lopuks tykkää tosta suklaa-vanilja-hoitosuihkeen tuoksusta. Sillon tällön se menee mutta että sitä joka päivä käyttäs niin ei kyllä pysty... Perjantaina tuli ostettua Vanilla Café -shampoo, se tuoksui aivan järkyn hyvälle! Pitäs malttaa käyttää sininen EHS vaan eka loppuun. :P

Poissa ankisan

• Haiven
  • *
« Vastaus #620 : 20.12.13 - klo:15:55 »
Onko kukaan muu huomannut xylitol-hunaja -sarjan katoamista kaupoista? Voi olla et etsin vaan vääristä paikoista, mutta nuo tuntuu olevan kiven alla muihin XZ:n tuotteisiin verrattuna. Nyt kun tänään vielä bongasin kaikki kyseisen sarjan hiusmömmöt alennettuun hintaan HKI:n Ruoholahden Citymarketista, niin sain kasaan kaikki ainekset pakokauhuun. Eihän ne nyt voi lopettaa mun lemppareita, eihän?!  0_0
1bFii, blondattu reuhka, hitaasti pituutta keräten.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #621 : 20.12.13 - klo:15:57 »
^Täh-mmitä--eiii!! Ei kai sentään  :o Massahysteria levisi nanosekunnissa tännekin, huomenna kaupoille ni tarvii heti tarkistaa hyllyt!
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #622 : 20.12.13 - klo:16:42 »
Mäkin oon huomannut että sitä ei näy niin paljon kuin ennen. Mut siis joo, nyt paniikkihysteria! Huomenna menossa kaupoille, pitää hamstrata sitä hoitoainetta kaappeihin. Ehkä myös asiakasviestiä ja kyselyä Bernerille päin?
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
« Vastaus #623 : 20.12.13 - klo:23:42 »
Mä laitoin kysymyksen menemään, nyt sitten sydän tykyttäen odotellaan.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa catjuska

• Tukkaguru
« Vastaus #624 : 25.12.13 - klo:21:52 »
Nyt tulee perättäiset viestit, mutta juurekset.. mä olen pahoillani mahdollisesta joulun pilaamisesta  :( Sähköpostiini tuli Berneriltä tämmöinen viesti:

"Kiitos yhteydentotostasi.

Kyllä valitettavasti XZ Xylitol-Hunajan tuotanto on lopetettu.

Sitä on vielä viime viikolla toimitettu jotain määriä esim. Hongkong-tavarataloihin, sekä Inexille -joten S-ketjun marketeista niitä saattaa vielä löytyä.

Ihanaa Joulua!

Ystävällisin terveisin
Pipsa Hovinen"

Poissa versicolori

• Hiushörhö
« Vastaus #625 : 25.12.13 - klo:22:09 »
Oho, olipa odottamaton uutinen  :-\  mun mielessä Xylitol-Hunajat on muodostuneet jo XZ:n klassikoksi ja hoitoaine tutuksi luottotuotteeksi. Huomenna äkkiä kaupoille hakemaan ainakin sarjan hoitoaine talteen!

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #626 : 25.12.13 - klo:22:49 »
No voi nyt itku  :(
Xylitol-Hunaja on ollut lempparini, tosi ärsyttävää. En tiedä viitsinkö jemmaillakaaan niitä, kun korvaaja on kuitenkin löydettävä ennemmin tai myöhemmin... jos alennuksesssa ovat, niin tehistä ja shampoota voisi ostaa.

Pesin ja hoidin tänään tauon jälkeen Mustaherukoilla, näillä tulee kyllä ihan mukavaa jälkeä edelleen, hellä pesuteho ja valuva ja silikonimainen tuntu hoitiksen jälkeen.

Kaupoissa oli Aito Omenaa lahjasettinä ja ainakin täällä myytiin noita pakkauksia -20-30% alella (Sokos/Prisma ja CM), niin sellaisen saisi aika edukkaasti, jos tarvetta on.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #627 : 25.12.13 - klo:22:59 »
En ymmärrä, miksi tuo Xylitol-Hunaja sarja piti lopettaa? Tuo oli parhaimpia tuotteita XZ:lla. Eikö muka ollut menekkiä? Aika usein kun tuota ostin, pari pulloa oli vaan jäljellä. Mikä idea on lopettaa hyvät tuotteet.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #628 : 25.12.13 - klo:23:04 »
Xylitol-hunajassa on varmaan oikeasti hoitavia ainesosia, jotka maksavat rahaa. On kannattavampaa tehdä halvemmilla (huonommilla) aineilla tuotteita ja ottaa sama hinta. Mua kyllä ketuttaa ja paljon. Menen metsästämään perjantaina hoitoainetta ja tehistä. Kiitti vaan, Berner. :(
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #629 : 26.12.13 - klo:11:42 »
Ei voi käsittää. Xylitol-tehis on ollut yksi luottotuote pitkään. Tuleekohan tilalle jotain vastaavaa?