Mä pääsin nyt vihdoinkin testaamaan mustaherukkahoitoaineen, vaikka meinasin aluksi etten osta sitä muiden kommenttien perusteella. XZn tuotteet sopii mun tukalle kuitenkin yleensä todella hyvin, niin päätin testata.
Tukka on ehkä aavistuksen raskas, mutta ei yhtään lähmäisen tuntuinen kuitenkaan. Tukasta tuli erittäin pehmeä ja sileä, annoin hoitoaineen vaikuttaa saunan lämmössä (pesu ensin herbinan syväpuhdistavalla) ja lopputulos on kutakuinkin kuin tehiksen jälkeen mielestäni. Ei siis mitään pahaa sanottavaa, ainoastaan hyvää, tuoksukin oli ihan kiva hedelmäkarkkimainen.

Tällä hetkellä tulee käytettyä XZlta eniten aito sarjaa sekä karpalo-kinuskia. XZtaa on löytynyt suihkuhyllystä oikestaan aina sen jälkeen, kun tutustuin kyseisiin tuotteisiin. Periaatteessa menee mitkä vain XZn shampoista ja hoitoainesta, en keksi mitään huonoa sanottavaa näistä ja vaihtelu virkistää toisinaan. Ehkä mulla on vaan helppo tukka hoitoaineiden ja shampoiden suhteen.

Hoitosuihkeista en sen sijaan ole tykännyt ja ne jääkin ihan suosiolla kaupan hyllylle nykyään.