Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377698 kertaa)

Poissa Jennq

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #630 : 26.12.13 - klo:11:54 »
Höh, olen jo vaikka kuinka kauan aikonut ostaa Xylitol-Hunaja hiusnaamion, ja nyt se sitten lopetetaan :D pitää äkkiä käydä hamstraamassa jostain vähintään yksi...
http://lifewithjennq.blogspot.fi
Uusin hiusaiheinen postaus 3.12 TRESemméstä!

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #631 : 26.12.13 - klo:17:22 »
Eikä! En ois kyllä uskonu että lopettavat noin suositun sarjan :-\ Just ehdin tykästyä Xylitol-Hunaja tehikseen ja meillä on jo pitempään käytetty sarjan hoitista. Laittakaa muutki XZ:lle viestiä niin saadaan ehkä pidettyä Xylitol-Hunaja kaupoissa.

Jos tuo nyt oikeasti lopetetaan niin toivottavasti marketteihin tulee edes kunnolliset "osta 100 maksa 1" tarjoukset nii vois edullisesti saada useamman noita varastoon ;D

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #632 : 26.12.13 - klo:20:10 »
Taidanpa minäkin käydä etsimässä Xylitol-hunaja-tuotteita varastoon, jos niitä huomenna löydän. Oikeasti en tarvitsisi mitään  ::).
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #633 : 26.12.13 - klo:20:45 »
Muakin vähän harmittaa tuo uutinen xylitol-hunaja tuotteiden lopetuksesta. :( Itseasiassa just lähiaikoina olen käyttänyt xylitol-hunaja hoitoainetta piiitkästä aikaa, ja huomasin taas kuinka loistava tuote se on. Viime viikolla oli ainakin paikallisessa citymarketissa hyllyssä ihan normaalisti näitä tuotteita, pitänee käydä tällä viikolla ostamassa pari jemmaan.

XZ tuntuu nykyään uudistuvan ihan hirveän kovaa tahtia aiempiin vuosiin verrattuna. Toisaalta hyvä, mutta toisaalta harmittaa kyllä vanhojen hyvien tuotteiden katoaminen. Toivottavasti aito sarjaa ei mennä poistamaan, kuuluu myös lemppareihin.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #634 : 26.12.13 - klo:21:01 »
Vähän yllättävää. Mä en noita käytä, mutta pistää vähän pelottamaan, miten omien suosikkien jatkossa käy. Toivottavasti eivät lopeta Suklaa-vaniljaa, Tyrniä, Sitruuna-hunajaa tai Vanilla Cafeta.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #635 : 27.12.13 - klo:02:25 »
En kyllä ymmärrä Bernerin touhua alkuunkaan. Eri kaupoissa on aivan sattumanvarainen valikoima XZ-tuotteita myynnissä, vaihtelee tosi paljon, varmaan siksi kun tuotelinjoja on ihan liikaa ja uudistuminen ihan naurettavan nopeaa. Siitäpä ei sitten myynnin perusteella varmaan kauhean luotettavaa katsausta saa siihen, kuinka haluttuja mitkäkin tuotteet oikeasti ovat. Xylitol-hunajat olivat ainoita yhtään toimivia XZ-tuotteita meidän taloudessa, ja vaikuttivat muutenkin olevan suosituimpia, joten ihmetyttää kyllä kovasti. Kun EHS:n hunajahoitiskin vuosia sitten lopetettiin, niin eipä ole meikälle enää olemassa yhtäkään kotimaista luottotuotetta.
1cFii, oma väri.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #636 : 27.12.13 - klo:10:49 »
^Täysin totta. Tuollainen jatkuva uudistaminen ei ainakaan nosta vakituisesti menekkiä. Varsinkaan, kun suositut tuotteet lopetetaan. Saattaa johtaa jopa sarjan boikotointiin. Onneksi TResemmellä on ihan hyviä tuotteita..
Ymmärrän, että kosmetiikkabisneksessä uudistuminen on välttämättömyys, mutta sen voisi tehdä harkitummin, tuotteista joilla ei ole menekkiä. Eikö tämä ole päivän trendi ollut jonkin aikaa, kaikki sileeks vaan eikä mietitä? ::)

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #637 : 27.12.13 - klo:12:49 »
No höh, minä kun juuri hiljattain tulin johtopäätökseen, että xylitol-hunaja on ehdottomasti paras XZ:n sarjoista minun tukalleni. Hoitaa muttei lähmää, on raikkaalta tuoksuva ja muutenkin kiva. Kotona minulla on käytössä isot töniköt Tresemmeä, mutta xylitol-hunaja olisi todella hyvä duo matkoille. Saa nähdä, nappaanko purnukat mukaan, jos jossakin tulee vastaan.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #638 : 27.12.13 - klo:14:08 »
Taidanpa minäkin käydä etsimässä Xylitol-hunaja-tuotteita varastoon, jos niitä huomenna löydän. Oikeasti en tarvitsisi mitään  ::).

Ostamatta jäi, koska en viitsinyt parin tuotteen takia jonottaa kassalle. Joensuun Sokoksella oli vain yksi shampoopullo jäljellä, mutta Anttilassa ja Citymarketissa Xylitol-hunajaa ei varmasti ole ollut myynnissä ollenkaan. Olisin halunnut shampoon, hoitoaineen ja tehohoidon.

Ei mikään ihme, jos ei jotain tiettyä tuotetta myydä, kun niitä ei löydy mistään. Kuluttajana on alkanut ärsyttää, kun tiettyjä tuotteita saa metsästää monesta eri kaupasta  >:(.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #639 : 27.12.13 - klo:15:15 »
Mä ostin tänään kaksi hoitista ja kaksi tehistä. Ostan vielä tehistä jos Turussa tulee vastaan. Pitäisiköhän laittaa palautetta Bernerille...
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #640 : 27.12.13 - klo:15:19 »
^Ostitko nuokin Turusta ja jos, niin mistä? Olivatko alessa?

On harmittanut tämä uutinen vieläkin koko päivän, parhaat XZ-tuotteet  :(

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #641 : 27.12.13 - klo:15:21 »
Ei, Raumalta nämä. Turussa kokeilisin jotain Prismaa. Täällä oli Prismassa tehistäkin. Kaikki normihintaisia.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #642 : 27.12.13 - klo:16:20 »
Onko ne sitruuna-hunajat sitten millaisia? Ovatko edes yhtään samantyyppisiä kuin tuo lopetettu Xylitol-hunaja? Täytyy varmaan laittaa vähän palautetta Bernerille..
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #643 : 27.12.13 - klo:16:24 »
^Minulla on Sitruuna-hunaja -shampoo ja olen tykännyt siitä. Ei ole aivan yhtä pesevä kuin Suklaa-vanilja tai Vanilla Cafe. Tekisi mieli testata myös sarjan hoitoaine. Tuoksustakin tykkään  :P.

Edit. Kun olen kokeillut Xylitol-hunaja -shampoota, niin minulle se ei ole ollut tarpeeksi pesevä, vaan hiukset ovat rasvaiset jo seuraavana päivänä. Sitruuna-hunaja toimii minulla paremmin.
« Viimeksi muokattu: 27.12.13 - klo:23:09 kirjoittanut Marie Corelli »

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #644 : 27.12.13 - klo:18:04 »
Berneriltä vastattiin mun eiliseen palautteeseen ja viestiin vastannut työntekijäkin kertoi sarjan olleen suosikkinsa. Tilalle tulee kuulemma kuiville hiuksille tarkoitettu XZ Niittyvilla -tuotesarja; shampoo, hoitoaine ja tehohoito. Kivaa että tilalle tulee myös tehohoito, mutta oon käyttämieni tuotteiden tuoksun kanssa niin tarkka että pakko ostaa varmuuden vuoksi muutama pullo Xylitol-Hunajaa jemmaan jos tuo uuden sarjan tuoksu sattuisi tökkimään.

Ainakaan vielä ei oo näkynyt tarjouksia tai alennuksia Xylitol-Hunaja tuotteista. Kertokaa ihmeessä jos tulee vastaan niin pääsen rohmuamaan!