Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377703 kertaa)

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #645 : 27.12.13 - klo:18:06 »
Kuopiossa näytti ainakin olevan vielä ihan tavallisella hinnalla xylitol-hunajaa. Tehistä en ole tosin nähnyt enää missään, mutta shampoota ja hoitista oli vielä.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #646 : 27.12.13 - klo:19:30 »
Niittyvilla menee sitten ostoslistalle, mutta en kyllä erityisemmin välitä täsä uudistumistahdista  :-\

Tämän päivän ostoskierrokselta on sellaista raportoitavaa, että Turun Länsikeskuksen Prismssa oli runsaasti Xylitol-Hunajaa tavallisilla hinnoilla ja tavallisilla paikoilla, Cittarissa sen sijaan XZ-hyllyssä tyhjät paikat, joista oli hintalaputkin viety, joten oletettavasti ovat sieltä kokonaan poistuneet. Nopealla vilkaisulla en löytänyt myöskään mitään alelaatikkoa.

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #647 : 27.12.13 - klo:20:39 »
Mä kävin tämän ketjun innoittamana ostamassa pullon Xylitol-Hunajaa espoolaisesta K-marketista. Hyllyyn jäi enää pari shampoota, hoitoainetta oli runsaammin jäljellä.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #648 : 27.12.13 - klo:21:28 »
Hmm, pitäisköhän hamstrata kotimaisuuden nimessä muutama kappale tätä poisjäävää ihanuutta, kun sitä niin on kehuttu. Eivät ole koskaan olleet käytössä, mutta täytynee kokeilla. Harmi, että toimivia tuotteita lopetetaan :(

Onkohan syy tosiaan niin raadollinen kuin raaka-aineiden kalleus..? Jos tuote muuten on suosittu, kannattaisi ennemmin nostaa hintaa - vaikka parikymmentä senttiä... kuin tappaa koko lypsävä lehmä.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #649 : 27.12.13 - klo:21:57 »
^No niinpä! Kyllä mä voisin maksaa tuosta 0,50-1 euronkin enemmän, jos se sillä pysyisi valikoimissa. Kotimaista kosmetiikkateollisuutta on muutenkin niin vähän, ei ole kiva kun harvojenkin kohdalla käy sitten näin.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #650 : 27.12.13 - klo:23:05 »
Onko ne sitruuna-hunajat sitten millaisia? Ovatko edes yhtään samantyyppisiä kuin tuo lopetettu Xylitol-hunaja? Täytyy varmaan laittaa vähän palautetta Bernerille..

Mun mielestä sitruuna-hunajat on "raskaampia" eli hoitavampia ja lätsäyttävämpiä. Ainakin mun päässä.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #651 : 28.12.13 - klo:01:20 »
^ Mun kokemus noista sitruuna-hunajista oli aika outo. Mulla xylitol-hunajat ovat kyllä hoitavimpia, tai siis ainakin kosteuttavimpia ja pehmentävimpiä, öljyiset mustaherukat ovat ehkä olleet hoitavimpia, mutta sitruuna-hunajat lätsäyttivät pahiten. Tukka oli ihan liiska heti ekan kokeilun jälkeen, likaisen näköinen ja tuntuinen, mutta ei mitenkään kovin hoidettu tai terveen oloinen, vaan aika hankala ja sähköinen. Ei varmaan tarvitse erikseen sanoa, etten oikein tykännyt, heh...
1cFii, oma väri.

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #652 : 28.12.13 - klo:12:41 »
Lähi-Cittarissa (Oulu Raksila) oli merkitty Xylitol-Hunaja tuotteet erikseen alennustarroilla, mutta yhtään pulloa ei tietenkään enää ollut jäljellä kun menin paikan päälle :( Tehis oli alennuksessa 3 euroa ja shampoo/hoitoaine 2 euroa. Ehkä muissakin Citymarketeissa on samanlainen alennus :)

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #653 : 28.12.13 - klo:15:57 »
Käytiin kans toisessa Kuopion cittareista ja siellä oli kans nuo 2€ xylitol-hunajan kohdalla ja hyllyt tyhjät. Kaikkia muita laatuja oli ihan runsaasti normihinnoilla.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Shirley

• HAIRahtanut
« Vastaus #654 : 28.12.13 - klo:19:14 »
Hamstrasin minäkin sitten cittarista hyllyn viimeisen xylitol-hunaja -tehiksen. En olekaan tätä aiemmin kokeillut. Hoitoaine ja shampoo ovat olleet ihan hyviä, mutta mulle pitää  mieluiten olla sellainen lätsäyttävämpi vaihtoehto, ainakin talvella. Harmi silti, että sarja lopetetaan, toivottavasti niittyvilla-sarjasta on korvaajaksi.
1aFii, mid back -mittaiset, punaruskeat hiukset.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #655 : 30.12.13 - klo:14:23 »
Mä en oikein lämpene XZ:n tyrnishampoolle. Musta se ei pese kunnolla, tai ainakaan niin hyvin kuin ehkä toivoisin. Mulla on vähän ristiriitainen meininki, kun shampoo saisi olla suht pesevä, mutta hoitoaineissa täytyy löytyä tehoja. Tähän vaikuttaa ehkä se, että nykyään laitan melkeinpä joka pesun jälkeen lämpösuojaa, jonka poispesemiseen varmaan tarvitaan pesevämpi shampoo. (Toki käytän myös syväputsaria.) Mua hämmentää kun monet sanovat, että XZ:n shampoot ovat suht peseviä, mutta mulla ne ei tunnu olevan. Nyt kylppäristä löytyy melkein täydet Tyrni- ja Aito -shampoot, jotka molemmat on aika mitäänsanomattomia mun mielestä. Silti mua kuitenkin kuumottelee Vanilla Café-  ja Suklaa Vanilija -shampoot, ei vähiten tuoksun takia. Ootteko muuten huomanneet, että Suklaa Vanilija -shampoota on saatavana myös puolen litran pumppupullossa?

Mua kyllä yhä harmittaa toi Xylitol Hunaja. Vaikka hoitista ja tehistä on kaksi kumpaakin, tuntuu että tehistä pitäisi vielä hakea yksi purtilo lisää ihan vaan hamstrauksen nimessä. Sit en kyllä saisi ostaa mitään tehiksiä pitkään aikaan, kun muutenkin tuli vähän shopattua...
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #656 : 30.12.13 - klo:18:39 »
Mäkin tiesin tuosta pumppupullosta, olen tainnut jossain Prismassa nähdäkin. Harmi, ettei Suklaa-vaniljahoitista ole sellaisessa. Voisin ostaa.

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
« Vastaus #657 : 31.12.13 - klo:16:41 »
Hitsi teitä. Kävin tänään Prismassa ja piti ostaa yks xylitol hunaja shampoo ja kaks hoitoainetta ;D Lappeenrannan Prismassa oli noita + tehohoitoa vielä reilusti jäljellä, mut normaaliin hintaan.
Toi hoitoaine ainakin on ihana co pesussa. Tulee tosi pehmeet hiukset :-* Harmi, että lopettavat tuon sarjan :(
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/

Poissa janniina

• Hiushörhö
« Vastaus #658 : 31.12.13 - klo:17:11 »
Mäkin tiesin tuosta pumppupullosta, olen tainnut jossain Prismassa nähdäkin. Harmi, ettei Suklaa-vaniljahoitista ole sellaisessa. Voisin ostaa.

Mäkin ihmettelen kovasti, että miksei hoitista ole isossa pumppupullossa! Ostaisin!
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #659 : 02.01.14 - klo:13:33 »
Rovaniemen Cittarista löytyi vihdoin alennuspulloja joten ostin 2 tehohoitoa (niitä muuten jäi vielä hyllyyn, mutta muita sarjan tuotteita ei enää ollu jäljellä). Katselin useampia kauppoja mutta toistaiseksi Xylitol-Hunajaa on ollu tarjouksessa vain Citymarketeissa. Tänään hyllyssä oli jo Niittyvilla-shampoota ja pullosta nuuhkittuna se tuoksui hyvin samalta kuin Xylitol-Hunaja! En jäänyt tutkimaan incejä kun hyllyssä oli toistaiseksi vaan se shampoo.