Niittyvillat testattu. Koostumus on mun mielestä hieman erilaista sekä shampoossa että hoitoaineessa verrattuna xylitol-hunajaan. Tuoksu on suht sama, mulla tosin on muistikuva ettei xylitol-hunajat jääneet hiuksiin tuoksumaan? Nämä kyllä jäivät hieman, ei häiritsevästi.
Ainakin mulla on ollu XZ-shampoiden kanssa se ongelma, että saan helposti vahingossa puristettua pullosta liikaa tavaraa ulos. Niittyvillan shampoo ei ole XZ:n tapaan tällaista, vaan mun mielestä vähän ehkä tiiviimmän oloista? Hoitoaine hukkui tukkaan hetkessä, mutta mulla onkin nyt tosi kuiva hiuksisto enkä laittanut mitenkään järin paljoa. Huuhdellessa tuntui vähän siltä, ettei ole mitään poishuuhdeltavaa. Jätettävien jälkeen hiukset laskeutuivat kivasti. Ei mitään pahaa sanottavaa, mutta ei toisaalta mitään aivan erityisiäkään näin yhden käyttökerran perusteella.
Pitäis varmaan jo uskoa, ettei mulle yksistään riitä XZ:n hoitoaineet. Mustaherukkahoitiksessa oli yritystä, muuten ei mitään mahdollisuutta että vois joskus jättää laittamatta jätettäviä.