Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377658 kertaa)

Poissa malic

• HAIRahtanut
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #660 : 02.01.14 - klo:13:40 »
Mä kävin just yhden Citymarketin kiertämässä ja siellä oli hyllyssä jo Niittyvillat. Ostin testiin sekä shampoon että hoitiksen ja vielä lisäksi vähän tuota poistuvaa xylitol-hunajatehistä, vaikka lupailin etten siihen koskisi enää... No, kolme euroa tuubilta ei oo paljon. Niittyvillojen tuoksu on vähän ehkä voimakkaampi kuin xylitol-hunajan ja INCIssä hunaja on korkeammalla, eikä xylitolia luonnollisesti ole. Tuo voimakkaampi tuoksu voi kyllä olla vain mun kuvitelmaa tai sitä, että nää taitaa olla tuoreempia kuin aiemmin ostamani xylitol-hunajat.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #661 : 02.01.14 - klo:13:45 »
Kylläpäs nyt rupee kuumottelemaan toi Niittyvillan hakeminen kokeiluun. Näin ainakin jossain nettisivulla, että siihen tulee tehohoitokin.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #662 : 02.01.14 - klo:14:01 »
^Joo, korvaisko ton xylitol-hunajan tehiksen se uusi sit. Niitä ei täällä vielä ollut, oli vaan alennetulla hinnalla xylitol-hunajaa.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

höpönasu

• Vieras
« Vastaus #663 : 02.01.14 - klo:14:31 »
Hö, käytiin Tokmannilla ni siellä ei ainaka ollu xylitol-hunajaa. Jos sitä jostain muualta vielä kerkeis saada.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #664 : 02.01.14 - klo:14:33 »
^Sen spostin mukaan minkä Berneriltä sain, niin viimeiset erät olivat laittaneet S-ryhmälle ja Hong Kongeille, joten niistä saattaisi vielä löytyä  :) Alennetulla hinnalla en nähnyt kuin Citymarketeissa (Kuopion Anttilassa ei ollut enää ollenkaan) ja niissäkin vain toisessa oli muutama puteli hoitoainetta ja tehistä.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #665 : 02.01.14 - klo:18:30 »
Oulun stockalla oli myös Niittyvilla shampoo ja hoitoaine mutta ei tehohoitoa. En ostanut koska shampoota en tällä hetkellä tarvi ja yleensä XZ hoitoaineet ei oo niin erikoisia. Odotan tehohoitoa ja shampoon ostan kun edelliset loppuu :) Otin muuten kännykällä kuvan inceistä, voin yrittää laittaa kuvan kohta tähän.
Edit. linkki kuvaan. Laatu huononi mutta kaipa tuosta saa selvää :)

https://www.dropbox.com/s/uoreev3kh1c0b20/Photo%202.jpg
« Viimeksi muokattu: 02.01.14 - klo:19:01 kirjoittanut Jewely »

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #666 : 02.01.14 - klo:20:32 »
Ainakin incit näyttää hyvältä. :) Jos joku bongaa noita Helsingin keskustasta, saa vinkata!

Poissa Liina

• Hiushörhö
« Vastaus #667 : 03.01.14 - klo:13:09 »
Niityvilla shampoota ja hoitista saa Espoon Tapiolan Stockalta. Kiinnostaisi shampoo, mutta epäilen sen olevan liian hoitava mun nopeasti rasvottuvalle tukalle.
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #668 : 04.01.14 - klo:18:22 »
Oulussa pohjoispuolen Prismassa on ainakin vielä xylitol-hunajia täyteen hintaan useita purkkeja. Ostinpa yhden hoitiksen värinsekoituspohjaksi.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #669 : 04.01.14 - klo:20:40 »
Uudet Niittyvillat ostettu Helsingin keskustan Stockalta. :)

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #670 : 04.01.14 - klo:20:50 »
Ostin Prismasta normihinnalla muutamia Xylitol-Hunaja-tuotteita jemmaan (shampoon, hoitoaineen ja kaksi tehistä), ne olivat tosiaan ihan normaalisti hyllyssä eikä siellä ollut paikkoja uusille vielä.

Yleensäkin olen pitempään ihmetellyt Bernerin niukkaa linjaa uusien XZ-tuotteiden markkinoinnissa. Uudet tuotteet vain ilmestyvät ilman yhtäkään mainosta tai ilmoitusta, kaupoissa ei ole pahviständejä tms. ja kotisivuillekin ne tulevat viiveellä. En tietäisi näistä Niittyvilloista yhtään mitään ilman juurikasvua. Sama juttu Mustaherukoiden kanssa kesällä.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #671 : 04.01.14 - klo:21:13 »
Yleensäkin olen pitempään ihmetellyt Bernerin niukkaa linjaa uusien XZ-tuotteiden markkinoinnissa. Uudet tuotteet vain ilmestyvät ilman yhtäkään mainosta tai ilmoitusta, kaupoissa ei ole pahviständejä tms. ja kotisivuillekin ne tulevat viiveellä. En tietäisi näistä Niittyvilloista yhtään mitään ilman juurikasvua. Sama juttu Mustaherukoiden kanssa kesällä.

Samaa olen minäkin ihmetellyt... Muistaakseni silloin pari? vuotta sitten kun XZn omppu shampoo ja hoitoaine tuli myyntiin, niin niistä taisi olla nettisivuilla ensin pientä mainostusta ja ne olivat kaupassakin pahvistandissa. Samoin karpalo-kinuski sarja. Sen jälkeen on tuntunut, että uusia tuotteita on tullut kuin tykin suusta ja joitakin vanhoja vain poistuu sattumanvaraisesti.

Jotenkin näistä XZn tuotteista puuttuu sellainen loogisuus, mikä esim. Herbinan tuotteilla on. Kummatkin, XZ ja Herbina kuuluu mun vakkarimerkkeihin mitä kaupasta yleensä ostan kotiin ja vaikka kummastakin on positiiviset, hyvät kokemukset tuotteista, niin herbinan tuotteet on paljon selkeämmät nykyään kuin XZ.

Toisaalta, kiva että on paljon valinnanvaraa, mutta toisaalta ihmetyttää kyllä vähän. Nyt varsinkin kun alkaa miettimään, niin melko hassua toimintaa.  :D

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #672 : 04.01.14 - klo:23:35 »
Jotenkin näistä XZn tuotteista puuttuu sellainen loogisuus, mikä esim. Herbinan tuotteilla on.

Samaa mieltä! Kaipaan tuotemerkeiltä sitä, että eri tuotelinjoilla on selkeä tarkoitus ja että nimestäkin voi ehkä päätellä jo jotain. XZ:lla on ihan mitä sattuu, monien linjojen kohderyhmä on jotenkin epämääräinen, tai samoille hiustyypeille on monia linjoja, mutta joillekin ei mitään. En ymmärrä, miksi sellaisen firman, joka ei laita tuotteisiinsa mitään erityisen arvokkaita tai vaikuttavia ainesosia, on tarpeen tehdä sata ja yksi tuotelinjaa. Ne ovat kuitenkin enimmäkseen samaa tavaraa kaikki.
1cFii, oma väri.

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #673 : 05.01.14 - klo:11:24 »
Niittyvillat testattu. Koostumus on mun mielestä hieman erilaista sekä shampoossa että hoitoaineessa verrattuna xylitol-hunajaan. Tuoksu on suht sama, mulla tosin on muistikuva ettei xylitol-hunajat jääneet hiuksiin tuoksumaan? Nämä kyllä jäivät hieman, ei häiritsevästi.

Ainakin mulla on ollu XZ-shampoiden kanssa se ongelma, että saan helposti vahingossa puristettua pullosta liikaa tavaraa ulos. Niittyvillan shampoo ei ole XZ:n tapaan tällaista, vaan mun mielestä vähän ehkä tiiviimmän oloista? Hoitoaine hukkui tukkaan hetkessä, mutta mulla onkin nyt tosi kuiva hiuksisto enkä laittanut mitenkään järin paljoa. Huuhdellessa tuntui vähän siltä, ettei ole mitään poishuuhdeltavaa. Jätettävien jälkeen hiukset laskeutuivat kivasti. Ei mitään pahaa sanottavaa, mutta ei toisaalta mitään aivan erityisiäkään näin yhden käyttökerran perusteella.

Pitäis varmaan jo uskoa, ettei mulle yksistään riitä XZ:n hoitoaineet. Mustaherukkahoitiksessa oli yritystä, muuten ei mitään mahdollisuutta että vois joskus jättää laittamatta jätettäviä.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #674 : 05.01.14 - klo:12:05 »
^^Samaa mieltä minäkin! Miksi niitä tuotelinjoja tosiaan pitää olla niin monta kun niillä ei paljon ole eroja, yksi lupaa kiiltoa ja suojaa, toinen kosteutta ja kiiltoa ja kolmas pelkkää kosteutta? Ja lisäksi vielä ne aito-tuotteet ns. erikseen. Eikö riittäisi, että olisi muutama selkeä linja eri tyyppisille hiuksille ja että rasvoittuvien hiusten ja normaalien hiusten shampoissa olisi jotain eroakin. Eihän monella sarjalla ole kuin kosteuttavat tuotteet, tuuheuttavat tuotteet ja värjättyjen hiusten tuotteet, that's it. Tietty XZ:lla on sitten myös kaikki miesten tuotteet ja hilseshampoot jne, mutta noihin keltapulloisiin kaipaisin kyllä jotain selkeytystä.

Onko missään näkynyt Niittyvilla tehohoitoa vielä?