Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377660 kertaa)

jjjjjuulia

• Vieras
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #675 : 05.01.14 - klo:13:53 »
Moi!
Vihdoin sain aikaseks luotu tänne tunnuksen jee! Kauan oon jo seuraillu tätä ja löytäny ihan huipputuotteita.
Mun tukalle toi xylitol-hunajahoitis on ollu tosi hyvä ja sitä on tullu ostettua sillon tällön. Täältä luin tosta et se lopetetaan ja ryntäsin äkkiä s-markettiin hakemaan jemmaan ja kaikkii sarjan tuotteita oli vielä hyllyssä. :)

Poissa janniina

• Hiushörhö
« Vastaus #676 : 05.01.14 - klo:15:54 »
Pitäis varmaan jo uskoa, ettei mulle yksistään riitä XZ:n hoitoaineet. Mustaherukkahoitiksessa oli yritystä, muuten ei mitään mahdollisuutta että vois joskus jättää laittamatta jätettäviä.

Mä en ainakaan ole löytänyt ollenkaan mitään hoitoainetta miltään merkiltä, jota käytettyäni uskaltaisin jättää laittamatta jätettävät :D
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #677 : 05.01.14 - klo:17:07 »
^Mulla on semmosia kyllä, minkä jälkeen ei oo ihan pakko joka pesun jälkeen laittaa jätettävää. Käytän Alba Botanican jätettävää iHerbistä ja se tuntuu kerrostuvan, jos tosi pitkään käytän joka pesulla. Tietty XZ:aa vois tehostaa öljyillä, mut oon ollu laiska keksimään, mihin pulloon siirtäisin suuremmasta pullosta öljyä. :D
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa janniina

• Hiushörhö
« Vastaus #678 : 05.01.14 - klo:17:27 »
^Mulla on semmosia kyllä, minkä jälkeen ei oo ihan pakko joka pesun jälkeen laittaa jätettävää. Käytän Alba Botanican jätettävää iHerbistä ja se tuntuu kerrostuvan, jos tosi pitkään käytän joka pesulla. Tietty XZ:aa vois tehostaa öljyillä, mut oon ollu laiska keksimään, mihin pulloon siirtäisin suuremmasta pullosta öljyä. :D

Kerrostuva ei kuulosta kivalta ja just menin tilaamaan sitä muutama tunti sitten, apua! :/
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98

Poissa tuulimaria

• Haiven
  • *
« Vastaus #679 : 05.01.14 - klo:18:59 »
^^Samaa mieltä minäkin!

Onko missään näkynyt Niittyvilla tehohoitoa vielä?

Tehohoitoa löytyi ainakin Myyrmannin Citymarketista. Itsellä ei ollut nyt tarvetta, joten hyllyyn jäi. En tullut edes haistaneeksi.

Nakke N.

• Vieras
« Vastaus #680 : 06.01.14 - klo:17:57 »
Jos joku Lahden seudulla kaipaa Xylitol-hunajaa, niin Kärkkäisellä näkyi olevan muutama puteli sekä shampoota että hoitista täydellä hinnalla (2,60 eur). Tehohoitoja oli enää pari.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #681 : 06.01.14 - klo:18:26 »
XZ:lla on ihan mitä sattuu, monien linjojen kohderyhmä on jotenkin epämääräinen, tai samoille hiustyypeille on monia linjoja, mutta joillekin ei mitään.

Tää on muuten ihan totta! Vihreän saven lopettamisen jälkeen rasvaiselle tukalle ei ole mitään. Itse olen todennut Vanilla Cafe -shampoon parhaaksi, mutta sekin on oikeastaan tuuheuttava eikä rasvaiselle tukalle tarkoitettu.

Poissa janniina

• Hiushörhö
« Vastaus #682 : 06.01.14 - klo:19:51 »
Joskus olen kyllä koittanut tuota Xylitol-Hunajaa ja vaikkei se hirveästi minua ihmetyttänytkään, päädyin hamstraamaan pari Hyvinkään Prismasta. Siellä ne olivat normaaleissa hinnoissa ja hyllyssä oli enemmän näitä kuin muita, varmaan siinä kaikki mitä siellä myydään.

Ehkä vähän terästelen tuota avocadoöljyllä tai jollakin tai käyttelen pois ihan CO-pesussa, jossa varmaan kaikki XZ'n hoitoaineet (pl. mustaherukka) toimivat oikein mukavasti :)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #683 : 06.01.14 - klo:21:19 »
^^ Minäkin olen pari kertaa laittanut XZ:lle toivetta juuri rasvaiselle päänahalle tarkoitetusta shampoosta tai sarjasta, mutta ei ole näkynyt. Tuuheuttavatkaan ei toimi kaikilla, kun hauras hius karheutuu ja kuivuu niistä usein liikaa, vaikka hennossa tukassa ilmavuudesta tykkäisikin. Joillakin epäonnisilla kun tosiaan on rasvoittuvan päänahan ohella hauras hiuslaatu, muuten kai sitä voisi kaataa mitä tahansa mäntysuopaa päähänsä, heh... Muutenkin on tuntunut, että XZ:n shampoiden koostumukset ovat muuttuneet hoitavampaan suuntaan. Joku aiempi tyrnishampoon versio sopi mulle ihan hyvin, mutta jonkin (niistä lukuisista) uudistuksista jälkeen se tuntui lähinnä lismalta.
« Viimeksi muokattu: 06.01.14 - klo:21:22 kirjoittanut evergreen »
1cFii, oma väri.

Poissa elämänkevät

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • to live doesn't mean you're alive
« Vastaus #684 : 06.01.14 - klo:21:45 »
 Eikä! Mä oon ollu ihan uutispimennossa ku oon hädin tuskin koneelle ehtiny kuukausiin. Saako xylitol-hunajaa Tampereella enää mistään? Shampoo ei sovi mulle, jopa kuivat vaalennetut hiukset oli pesuaamun iltana klimpissä tyvestä,  nykyisiin värjäämättömiin en uskalla edes kokeilla. Mut tehohoito ja hoitoaine on suosikkeja...
Oman värin ja pituuden kasvattelua. Hennot hiukset, herkkä päänahka ja hiusväriallergia rajoitteina.

Poissa vadelma

• Haiven
  • *
« Vastaus #685 : 14.01.14 - klo:06:09 »
Niittyvillat testattu. Ei suurempia hurraa-huutoja ensi käyttämällä, mutta ei moitittavaakaan. Tehohoidosta odotin enemmänkin, jätti kyllä ihan ok lopputuloksen, mutta ehkäpä vaalennettu tukkani olisi kaivannut vielä enemmän kosteutusta. Moni normihoitoaine yltää samaan.
Hennot hiukset, vaalennettu, kasvatusta ja tehohoitoa.

Poissa janniina

• Hiushörhö
« Vastaus #686 : 21.01.14 - klo:21:44 »
Niittyvilla-hoitista testattu, varsin mitäänsanomaton kokemus :D Selvitti kivasti, mutta muuten vähän turha hoitis. CWCssö ja COssa luulisi toimivan.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #687 : 22.01.14 - klo:13:33 »
Mä taas olen tykännyt niittyvillasta, tekee mun tukasta todella pehmeän ja sileän. Ei ehkä ihan yhtä hyvä kuin xylitol-hunaja, mutta lähes yhtä hyvä. Mä ostan kyllä jatkossakin tätä ja tehohoitokin lähtee jossain vaiheessa testiin. Mun mielestä niittyvilla hoitoaineen tuoksu oli ihana, tuli ihan puhdas pyykki mieleen.  :D

Poissa moderninainen

• Haiven
  • *
« Vastaus #688 : 27.01.14 - klo:22:00 »
Pitänee ottaa tuo niittyvilla kokeiluun! Saakohan tuota paljon puhuttua xylitol-hunajaa enää mistään päin Helsinkiä? Tai lähinnä keskustasta tai Malmilta :D Alkaa kuulostaa sellaiselta ihmeaineelta, että pitää päästä kokeilemaan ;) Mites tuo tuoksu, onko se oikeasti hammastahna-hunaja..?
1bf11.Kuiva tukka kuivilla latvoilla. Lähes bsl pituisena. Hiustyylit vaihdelleet vuosien saatossa pitkästä lyhyeen, kaljuun ja rastoihin takaisin suoraan tukkaan, mutta aina punaiseksi värjättynä.

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #689 : 27.01.14 - klo:22:26 »
^ xylitol on sokeri, joten tuoksuu makealle, eikä sentään purkalle.

Todellinen FWP: Tukka on ollut muutaman viikon aivan jäätävässä kunnossa. Mikään luottohoitis ei ole tuntunut toimivan (ja ilmeisesti olen ostanut tietämättäni Tresemmen Natural-hoitiksen uudistunutta versiota) eli pituudet on aina jääneet takkuisiksi ja kuiviksi ja päänahka tietysti rasvoittuu pikavauhtia.

Päädyinpä sitten humektantti-keskustelusta inspiroituneena ostamaan Xylitol-hunaja-tehiksen. Tietysti tää toimii aivan täydellisesti! Selvittää ja pehmentää latvustoa, eikä ole liian lähmäävä päänahalle. Onneksi paikallisesta smarketista näitä vielä löytyy. Pitänee käydä hamsteroimassa.

Tänään kaupasta lähti mukaan Niittyvilla-shampoo, mutta unohtui ottaa mukaan suihkuun. Mutta tod.näk. huomenna sitten testiin!
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.