Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377656 kertaa)

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #720 : 13.05.14 - klo:10:07 »
Mä hamstrasin tuota xylitol-hunajaa loppukirissä melkein kymmenkunta pulloa  :-[  Oikeasti ihan nolottaa, miten joku voi hätääntyä tällä tavalla, etenkin kun nyt menee ikuisuus ennen kuin pääsee kokeilemaan muita shampoita ja hoitiksia.

Mutta täytyy kyllä kehaista XZ:n Terva-shampoota. Olin miehen porukoilla pihasaunassa ja en tiedä johtuiko se tuosta shampoosta, anoppilan vedestä vai niiden yhteisvaikutuksesta, mutta mun luonnonkihara meni melkein korkkiruuveille kuivattuaan.
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #721 : 14.05.14 - klo:01:30 »
Muutaman kerran on tullut testattua Niittyvilloja, ja kyllä ne ihan kelpo tuotteita on. Ei nyt mitään hirmu ihmeellisiä, mutta jättää hiukset ihan pehmeän tuntuisiksi. Omenoihin olen ihastunut, ja niiden raikkaasta tuoksusta tykkään. Päivällä tuli mieleen, että XZ voisi kehittää jonkun raikkaan appelsiinin tuoksuisen hiusjutun, mielellään sais olla shampoon ja hoitiksen lisäksi jätettävä suihke :)
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #722 : 14.05.14 - klo:12:16 »
^Oletko testannut Niittyvilla-tehohoitoa? Miten se eroaa XZ-tehohoidosta? Harmittaa, etten hamstrannut XZ-tehistä, se oli parasta niistä.. mutta loppuishan sekin aikanaan.

Poissa MNi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #723 : 14.05.14 - klo:19:36 »
Edelliset kampaamoshampoot kun on lähestulkoon lopussa, niin päätin käydä katsastamassa lähikaupan valikoimaa. XZ tuotteet oli 2kpl 4,50€ joten päädyin ostamaan Niittyvilla shampoon ja hoitoaineen.. Jotenkin on viime aikoina ollut sellasta ennen näkemätöntä päänahan kutinaa, ei siis mitenkään järkyttävää kutinaa, mutta kun sellasta vaivaa ei ole ollut niin se pistää heti silmään. Sitten tulee aina mieleen silikoni ja päätyy seuraavaksi taas silikonittomiin tuotteisiin.. XZ:sta mulla ei kauheen hyviä kokemuksia oo ollut, mutta tää tuntui kyllä yllättävän hyvälle ensimmäisen käyttökerran jälkeen.. Mahtaisivatko siis tällä kertaa kulua loppuun asti :)

Hoitosuihkeet ja tehonaamiot on ollu käytössä kyllä aina ok, mutta shampoiden ja hoitsikoiden kanssa on aina ollu joku ongelma. Mut joo, katotaas miten tällä kertaa käy!

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #724 : 15.05.14 - klo:00:46 »
^Oletko testannut Niittyvilla-tehohoitoa? Miten se eroaa XZ-tehohoidosta? Harmittaa, etten hamstrannut XZ-tehistä, se oli parasta niistä.. mutta loppuishan sekin aikanaan.

En ole, itse asiassa en ole ehkä edes huomannut että Niittyvilloista on tehohoitokin. Pitääpä katsoa seuraavan kerran kun muistaa kaupassa että kannattaisko ottaa kokeiluun!

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #725 : 15.05.14 - klo:09:54 »
^Joo, mietin samaa. INCI näytti aika samanlaiselta kuin XZ sarjan lopetetussa xylitol-hunaja tehohoidossa oli. Se tehohoito oli hyvää hiuksille! Harmi, että purkkeja alkaa jo olemaan..

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #726 : 15.05.14 - klo:18:48 »
^Mä en oo huomannut xylitol-hunaja-tehiksessä ja niittyvilla-tehiksessä mitään eroa, yhtä hyvää tavaraa! Sama tuoksukin :) Tuo on mun luottotehis ja käytän sitä n. kerran viikossa muiden tehiksien kanssa vaihdellen, mulla ei taidakaan olla nyt käytössä yhtään normaalia hoitoainetta.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #727 : 15.05.14 - klo:19:19 »
^Ok, kiva kuulla :). Tuo Niittyvilla-tehohoito menee ostoslistalle kyllä.

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #728 : 16.05.14 - klo:00:38 »
Jaa-a, ehkä se ei sitten houkuttele tällä hetkellä hankkimaan, koska muistelen ettei Xylitol-hunaja ollut niin erikoista kun käytin sitä vain yhden putelin.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #729 : 23.05.14 - klo:21:59 »
Muutamia kertoja Niittyvilla-hoitista testattuani olen kyllä sitä mieltä, että tämä jää kosteutustehoissa Xylitol-hunajasta jälkeen. Jotenkin tällä ei tule samanlaista jäntevyyttä ja vahvuuden tuntua. Pitää kai uskoa, että xylitol on hyvä kosteuttaja omalle tukalle, kun muutkin xylitolia sisältäneet tuotteet ovat tehneet hiuksista vahvan ja kosteutetun tuntuiset, ja tykkääpä ihokin Xylidermistä... Tulee väkisinkin mieleen, että kävikö koivusokeri vain liian kalliiksi, kun niittyvilloissa ei ole mitään parannusta entiseen, vaan ainoastaan köyhtynyt koostumus. Harmin paikka, kun olisipa niitä vähän kalliimmallakin ostanut.
1cFii, oma väri.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #730 : 24.05.14 - klo:16:20 »
^No höh. Taitaa jäädä sitten Niittyvilla-tehohoito hankkimatta, jos on huonompi kuitenkin. Hyvä tietää.. :)

Poissa MNi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #731 : 24.05.14 - klo:19:50 »
Täällä lähtee Niittyvilla tehis saunaan muhimaan.. Tuloksia sitten myöhemmin  :)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #732 : 24.05.14 - klo:19:51 »
^^ Mä en ole sitä tehistä käyttänyt (enkä xylitol-hunajankaan tehistä), mutta edellä ketjussa on taidettu vertailla niiden incejä ja todeta, että ovat aika samanlaiset. Ei se tehohoito siis välttämättä ole huonompi, älä ainakaan mun hoitisvalituksen takia hylkää!  ;)
1cFii, oma väri.

Poissa MNi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #733 : 25.05.14 - klo:14:24 »
Mulla oli Niittyvilla saunassa about 15min muhimassa villapipon alla. Huuhtoutui hyvin pois, eikä ollu "kuivunut" se aine saunassa tukkaan. Hiuksista jäi pehmeet ja ne oli normaalia helpompi kammata suoriks. Hiukset tuntu melko ilmavilta ja kuivukin nopsaan.. Ei oo siis pahaa sanottavaa  :)

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #734 : 25.05.14 - klo:20:31 »
Mää en oo pitkään aikaan kokenut XZ:n tuotteita kovinkaan sopivina itselleni, mutta nyt oon tykännyt, että Omena hoitoaine on tosi hyvä tuote hiuksilleni. Lopputulos on nätin kiiltävä ja selvittää takkujakin hyvin. :) Pitää nyt kyllä luopua vanhoista testikokemuksista ja ottaa muitakin XZ:n hoitoaineita kokeiltavaksi. Ihana kyllä tuo omenan tuoksu, omaa nenääni ovat jotenkin oudosti häirinneet tietynlaiset tuoksut viimeaikoina, mutta tuo on ollut vain raikas ja kiva! :)