Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377659 kertaa)

Poissa Tintu

• Tukkaguru
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #735 : 26.05.14 - klo:12:46 »
En ole XZ:n tuotteita käyttänyt pariin vuoteen koska tukka kaipaa hoitavampia, hellävaraisia shampoita ja extratuhteja hoitoaineita. Mutta eilen pesin uteliaisuudesta tukkani miehen käytössä olevalla Niittyvillalla (arvatkaa kuka sen sille osti :D ), paritin sen perushoitsikan kanssa ja ai että! Tukka oli kuin kaivovedellä pesty -ihan superpehmeä, litku ja lehmän nuolaisema ;D  Ehkei siis lätsäyttävyytensä vuoksi päivittäiseen käyttöön mutta eipä ole tukka noin käsittelemättömän tuntuinen ole ollut hetkeen.

Poissa mar.ia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #736 : 26.05.14 - klo:18:28 »
Xylitol-Hunajan ystävät! Saiturin Pörsseissä on kyseiset shampoo, hoitoaine ja tehohoito tarjouksessa lauantaihin asti, 3,95e/3 pulloa tai 1,39/kpl. Ajattelin käydä tehohoidon nappaamassa kun sitä on niin paljon kehuttu.
1b/F/ii
iHerb-alekoodi: UTI515

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #737 : 26.05.14 - klo:19:38 »
Voiko olla mahdollista, että jokin Xylitol-hunaja -shampoossa tai hoitoaineessa saa ihon kutisemaan? Käytin eilen kyseistä komboa ja sen jälkeen alkoi ihon kutina. Iho kutisi kasvoissa, kaulalla ja hiuspohjassa. Kyllähän tuossa hoitoaineessa on sitä allergisoivaa säilöntäainetta, joten teoriassa voi olla mahdollista, että iho reagoi siihen.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #738 : 26.05.14 - klo:21:18 »
Xylitol-Hunajan ystävät! Saiturin Pörsseissä on kyseiset shampoo, hoitoaine ja tehohoito tarjouksessa lauantaihin asti, 3,95e/3 pulloa tai 1,39/kpl. Ajattelin käydä tehohoidon nappaamassa kun sitä on niin paljon kehuttu.

Itken täällä taas sisäisesti kun en asu pk-seudulla... Varsinkin tuo tehohoito olisi nyt tosi edullinen. Kannattaa käydä hakemassa jos Saiturin Pörssi on lähistöllä!

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #739 : 27.05.14 - klo:00:37 »
^^ Tietenkin on mahdollista, ihan minkä tahansa tuotteen kohdalla! Eikä suinkaan pelkästään yhden säilöntäaineen takia, vaan hyviä kandidaatteja on ikävä kyllä pitkissä ainesosalistoissa runsaasti. XZ-tuotteethan eivät tosiaankaan ole tässä mielessä mistään turvallisimmasta päästä.
1cFii, oma väri.

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #740 : 27.05.14 - klo:10:16 »
Mä olen myös alkanut huomata, että monen XZ shampoon tai hoitiksen käyttökerran jälkeen on päänahka kutissut ja sitä on sitten yöllä raapinut niin että aamulla on paukama päänahassa. Inhottavaa raapia verille päänahka, eikä se ainakaan parane kun sitten tietämättään käyttää samaa tuotetta kohta uudestaan.
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #741 : 29.05.14 - klo:21:42 »
Mulla kiireisten päivien pelastuksena käytössä Muumi 2in1 shampoo. Tuoksuu niin hyvälle ja jättää tukan kirjaimellisesti raikkaan tuntuiseksi,eikä ole liian pesevä. Pitkäaikaisessa käytössä tää ei sovi mun tukalle, sillä ei ole tarpeeksi kosteuttava. Mutta silloin tällöin tätä on kiva käyttää! :)

Suklaa-vanilja hoitosuihke on ollut mulla vuosia käytössä, vaikka en tuoksusta pidäkään niin kosteuttaa ja antaa sopivasti tekstuuria mun tukalle.

Tyrni hoitsikka ja shampoo olivat suuri pettymys, ei tehnyt mun tukalle oikein mitään..
« Viimeksi muokattu: 29.05.14 - klo:21:47 kirjoittanut Nukkumatti »
20 vuotta hiukset päässä!

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #742 : 30.05.14 - klo:13:31 »
^Olen huomannut saman, että tuo XZ suklaa-vanilja hoitosuihke antaa tekstuuria hiuksille. Hiukset tuntuu jäntevämmiltä käytön jälkeen. Tuoksusta en niin välitä..

Poissa sininen kissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #743 : 30.05.14 - klo:22:42 »
Niittyvilla-sarja on ihana! Shampoo pesee hellävaraisesti mutta kuitenkin riittävän tehokkaasti, eikä takuta. Hoitoaine kosteuttaa. Tehohoito kosteuttaa todella hyvin. Tykkään enemmän kuin Xylitol-hunajasta.
1a Mii. Liukkaat ja lasimaiset, vaalennetut solisluumittaiset hiukset. Kasvatusta BSL:ään. Lempisarjat XZ ja Joico.

Poissa helka

• HAIRahtanut
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #744 : 01.06.14 - klo:18:24 »
Höh, Niittyvilla-shampoo kutittaa päänahkaa. Yleensä en ole kovin herkkä, mutta en keksi muutakaan selitystä tälle päänahan kutinalle. Harmi.
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #745 : 01.06.14 - klo:19:33 »
Mä valitin tästä jo aiemminkin, mutta nyt olen jo vähän häkeltynyt siitä, miten huono Niittyvilla-hoitis on Xylitol-Hunajaan nähden. Samojen shampoiden kanssa käytettynä lopputulos on aivan erilainen, Niittyvillalla kuiva ja leijaileva, kun Xylitol-Hunaja antoi pehmeyttä ja jämäkkyyttä. Ja mun tukka on sentään hento ja (tällä hetkellä) ohuehko, ei mikään pörröinen leijonanharja. No, kyllähän se incikin (omasta mielestäni) aika surkea on, että oma vika kun tuli silti kokeiltua. Ei kyllä tarvitse enää ostaa XZ:lta yhtään mitään, kun Xylitol-Hunaja-hoitis oli ainoa itselleni kelvollinen.
1cFii, oma väri.

Poissa helka

• HAIRahtanut
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #746 : 01.06.14 - klo:21:45 »
^ Mulla on vähän sama fiilis tuosta hoitoaineesta. Mun hiukset ei edes ole erityisen kuivat, mutta tuntuu, että tuo hoitoaine ei tee oikein mitään. Olen koettanut erilaisia annostuksia, eripituisia vaikutusaikoja jne., mutta tulos jää aina heikoksi.
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

höpönasu

• Vieras
« Vastaus #747 : 03.06.14 - klo:19:29 »
Samaistun ylläoleviin Niittyvilla-kokemuksista. Tuoksuu hyvälle, mutta jättää hiukset pörheiksi, ei hoidetuiksi.

Poissa MNi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #748 : 04.06.14 - klo:19:30 »
Mä taas oon ollut hyvin tyytyväinen siihen, että tartuin 2kpl 4,50e tarjoukseen marketissa ja otin Niittyvilla shampoon ja hoitoaineen  <3 Mulla rupes kutisemaan päänahka juuri kun edelliset kampaamoputelit lähenteli loppua ja selkeesti ne oli siihen syy. Niittyvilla shampoo ja hoitoaine lopetti kutinan kokonaan, ja ne hoitaa hiukset mukavan pehmeiks ja helposti selvitettäviksi. Tehohoito samasta sarjasta on käynyt lauantaisin saunamyssyn alla muhimassa, enkä keksi siitäkään huonoa sanaa.. Jopa mies pisti sitä tukkaansa  ;)

rubberbandgirl

• Vieras
« Vastaus #749 : 12.06.14 - klo:20:23 »
Ärsyttää kun Xylitol-hunaja -shampoota ei löydy enää lähikaupoista, Tokmannista eikä lähimmästä Prismastakaan, vaikka vastaavaa hoitoainetta kyllä on tarjolla. Xylitol-hunaja sattuu olemaan ainoa kokeilemani (sulfaatillinen) shampoo, joka ei ole liian pesevä minulle. Onkohan se vähitellen poistumassa valikoimista? XZ:n sivuilla se on yhä, viimeisenä. Epäilyttävää.