Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377729 kertaa)

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #75 : 30.11.10 - klo:22:01 »
No hittolainen! Kyllä se on huomenna koluttava kaupat läpi että joko täältä saisi suklaa-vaniljaa isommassa pullossa! Mainiota, vaikka hoitista enemmänkin kaipaisin isommassa pullossa, kuluu tosiaan toi normaalikokoinen niin nopeasti. Jee hyvä XZ!
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Poissa eveleen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #76 : 30.11.10 - klo:23:48 »
Suklaa-Vanilja shampoo on asiakaspalvelun mukaan tällä hetkellä ainoa tuote isommassa pakkauksessa mutta sanottiin, että "Laitan kuitenkin viestisi eteenpäin tuotekehitykseen, ja saattaa olla, että isompien pakkauksien valikoimamme kasvaakin jossain vaiheessa."

Toivossa isompien hoitoaineiden suhteen on hyvä elää ja varmasti suurempi määrä kyselyjä isommista hoitoainepakkauksista auttaisi asiaa enemmän :)
2b F ii

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #77 : 01.12.10 - klo:00:22 »
Käyn siis laittamassa kyselyä minäkin!

Edit. Voi mikä pettymys kun en löytänyt suklaa-vaniljaa pumppiksessa! Mutta kyselyä laitoin ja sieltä tulikin jo vastaus, että tuotekehitykseen menee viestiä eteenpäin.
« Viimeksi muokattu: 01.12.10 - klo:16:35 kirjoittanut SannaS »

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #78 : 01.12.10 - klo:18:41 »
Hahaa, mun on pakko myös laittaa kyselyä noista isoista 500ml tuotteista, jos edes vähän ajaisi asiaa eteenpäin  8)  Suklaa-vaniljaa metsästin tänään cittarista ja anttilasta, mies kun käyttää sitä ja on pitkään toivonut pumppupulloista shampoota. Annostelu olisi helpompaa, kaljuun päähän sitä shampoota ei tarvitse järin paljoa laittaa. Tänne perämettille asti ei ole vielä isot pullot ehtineet, kysäisin cittarin myyjältäkin asiaa eikä osannut sanoa mitään. Pitää olla skarppina ja napata heti kun löytyy.

Karpalo-kinuski hoitoaine on nyt kyllä yksi tämän talven pelastaja tälle tukalle. Mitä enemmän käytän, sitä enemmän pidän. Ajaa asiansa myös pikanaamiona saunassa, kun laittaa sekaan vähän LV,n kosteuttavaa hoitsikkaa.  :)

Poissa hilpsu

• HAIRahtanut
« Vastaus #79 : 01.12.10 - klo:18:57 »
Mäkin pistin, ehkä niitä jossain vaiheessa tulee kun riittävästi toivotaan  :D Tampereella kalevan prismassa näkyi pumppupulloja, mutta mä en tykkää yhtään suklaa-vaniljan tuoksusta eli hyllyyn jäi.

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #80 : 01.12.10 - klo:22:32 »
Löytyi Prismasta tänään sittenkin suklaa&vanilja 500ml pumppupullo. Ja laitoinpa juuri XZ:lle palautetta, toivottavasti tulisi myös hoitsikoihinkin tämä säästöpakkaus :P nyt kaikki muutkin vaan pommittamaan viesteillään, hoitsikat on myös saatava isompiin purkkeihin!  ;D

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #81 : 01.12.10 - klo:22:56 »
Paljonko noilla 500ml pulloilla on hintaa?

usagi

• Vieras
« Vastaus #82 : 02.12.10 - klo:20:27 »
^ Tuoksuu just eikä melkein tismalleen samalta  >:(. Mä en ite tykännyt yhtään mangojen hajusta ja nämä tuoksuivat ihan yhtä pahalta. Miksi tehdä kaksi samantuoksuista sarjaa?

Aivan.En oo pahemmin tuoteselosteita kattonut,mutta oisko Karpalo&Kinuski samaa juttua uudessa pullossa? :P
Xylitol-hunajakin kun oli ihan samaa kuin pelkkä xylitol aiemmin.
Noh,ostin just tota K&K:ta ja nyt se on päässä kun teen CO-pesun.Manga ei tehnyt ihmeitä, tekisköhän tää .
Ne Manga-tuotteet olis muuten olleet kivemmat niin että esim.shamppoo on manga ja hoitoaine anime :D .

edit: ei tehnyt ihmeitä, lätsäytti vaan. Luulisin että toi toimisi hyvin kuivien latvojen hoitamisessa muttei oikein muuten.
« Viimeksi muokattu: 03.12.10 - klo:11:50 kirjoittanut usagi »

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #83 : 02.12.10 - klo:21:02 »
Mä kanssa huutelin isompien hoitisputeleitten puolesta! Harmittaa ihan oikeasti kun merkin hoitoaineita kuluu huomattavasti enemmän mulla kuin shampoota.. Tosin en ole nyt pitkään aikaan käyttänyt XZ-shampoita. Sen sijaan suklaa-vanilja hoitis on mun suosikki kun sitä voi laittaa vaikka päänahkaankin, ilman että se kutittaisi tai aiheuttaisi hilseilyä. Kaikenlisäksi mua jotenkin ahdistaa se muovijätteen määrä mitä niistä nopeasti tyhjenevistä pulloista tulee...
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #84 : 03.12.10 - klo:01:08 »
^ Mua häiritsee kanssa se muovijäte. Miksiköhän hiusputeleita ei ole tehty niin, että ne voisi palauttaa samaan paikkaan limsapullojen kanssa?  ???
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #85 : 03.12.10 - klo:02:00 »
Mä vien tyhjät shampoo- ym. pullot muovinkeräykseen, tiedä sitten mihin ne sieltä menee... Siksikin olis kätevämpiä kyllä nuo isot pullot.

Poissa Hallonnikas

• Tukkaguru
« Vastaus #86 : 03.12.10 - klo:11:14 »
^ Vähän ot, mutta mä niin toivon että meillä olisi jotain muitakin keräyspisteitä tässä taloyhtiössä kuin paperi, pahvi ja bio... Lähimmät muovinkeräykset löytyy parin kilometrin päästä lähimmästä kauppakeskuksesta, lasi ja metalli miltei samanmoisen matkan päästä mutta täysin eri suunnasta. Kauheasti täälläpäin kannustetaan lajittelemaan. ::)

Mun mielestä olisi aika kova juttu, jos shampoita ja hoitoaineita saisi käydä ostamassa marketista irtokarkkityyliin. Kaikki mömmöt olisi isoissa purkeissa kaupassa ja sieltä voisi sitten pursottaa haluamaansa ainetta vaikka johonkin läpinäkyvään uudelleen käytettävään pulloon. Sitten punnittaisiin ja mentäisiin kassalle. ;D
1bFii. Omanvärinen, hartioille yltävä tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa. Kiukkuileva päänahka. Shampoopalojen kokeilua.

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #87 : 03.12.10 - klo:11:26 »
^Juu paluu entiseen, että kaikki tavarat on isoina köntteinä ja niistä sitten voi pyytää kauppiasta antamaan (tai annostella itse hedelmätiskityyliin) haluamansa määrän :) Tää on tällaista haaveilua joka ei varmaan koskaan toteudu ainakaan jos ei itse perusta jotain kampaamotuoteliikettä ja ala myymään tuotteitaan tuolla periaatteella...

Ei meilläkään ole taloyhtiössä kuin lasi, bio ja paperi, sinnekin tungetaan pahviakin ja roskikset pursuilee myös kaikkea minkä vois myös viedä kierrätyspisteeseen. Meiltä kilometrin päässä kaupan pihassa on sitten isommat keräyspisteet, eli se vaiva täytyy nähdä että vie kierrätystavaransa kauppaan asti. Ja miettii sen jälkeen meneekö ne edes sinne minne pitää.

No ettei ihan menis off topiciksi täysin, niin xylitol hoitis ja glissin liquid silk -shampoo teki aivan ihanat hiukset yhdessä :)

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #88 : 03.12.10 - klo:12:36 »
^^ Ainakin Ole hyvän shampoita ja hoitiksia saa ekokaupoista ostettua noin. Saisi olla yleisempikin käytäntö.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #89 : 03.12.10 - klo:19:27 »
Karpalo & kinuski tekivät minun paksuista hiuksistani ihan takkuiset ja sähköiset ja haperonoloiset, aivan järkyttävän erilaiset kuin mitä mitkään hiusaineet on saaneet aikaan pitkään aikaan. Eikä auttanut vaikka lisäsin hoitoaineeseen seuraavalla kerralla Tigin O&H:ta, joka yksinään toimii kuin unelma. Surku, tuoksu oli ihana.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.