Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377726 kertaa)

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #750 : 12.06.14 - klo:20:40 »
^

Nyt tulee perättäiset viestit, mutta juurekset.. mä olen pahoillani mahdollisesta joulun pilaamisesta  :( Sähköpostiini tuli Berneriltä tämmöinen viesti:

"Kiitos yhteydentotostasi.

Kyllä valitettavasti XZ Xylitol-Hunajan tuotanto on lopetettu.

Sitä on vielä viime viikolla toimitettu jotain määriä esim. Hongkong-tavarataloihin, sekä Inexille -joten S-ketjun marketeista niitä saattaa vielä löytyä.

Ihanaa Joulua!

Ystävällisin terveisin
Pipsa Hovinen"
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

rubberbandgirl

• Vieras
« Vastaus #751 : 13.06.14 - klo:13:48 »
^Aaaa multa on jäänyt tuo huomaamatta kun en ole selailllut foorumia kunnolla pitkään aikaan.

Ostin sen Xylitol-hunajan tilalle sitten Niittyvilla-shampoota, joka vaikuttaa yhden käyttökerran perusteella ihan kivalta eikä tuntunut ainakaan huuhteluvaiheessa liian pesevältä. Minusta se tuoksuu samalta kuin Xylitol-hunaja.

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #752 : 27.06.14 - klo:23:18 »
Ostin kokeiluun Niittyvilla -hoitiksen ja ei kyllä ollut mistään kotoisin :D Yleensä ostan vain Erisania (joskus harvoin LV) tai Urtekramin aloe veraa tai hajusteetonta hoitista ja etenkin Erisaniin verrattuna Niittyvillan tehot oli uskomattoman laimeat. Ei kovin kehuttavia pehmentäviä tai selvittäviä ominaisuuksia edes värjäämättömille hiuksille. Kaiken lisäksi tuoksu on todella vahva (ja kamala :D) eikä nenä kestä sitä. En edes tiedä miksi ostin hajustetun, kun niin harvoin kestän niitä :D Muistelin, että XZ:n tuotteissa on miedot tuoksut.
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #753 : 28.06.14 - klo:00:01 »
^ "Kiva" kuulla jonkun muunkin kokevan tuon tuoksun ongelmalliseksi. Minusta se on ihan järjettömän vahva ja ärsyttävä! Ottaa henkeen rankasti, ihan niin kuin jotain teollisuusmyrkkyä nuuhkaisisi, kun oikein porautuu keuhkoon jo korkkia raottamalla. Ja mä sentään käytän monia hajustettuja tuotteita päivittäin...
1cFii, oma väri.

Poissa anannas

• Tukkaguru
« Vastaus #754 : 01.07.14 - klo:22:30 »
Itselläni ei ole oikein mitään sanottavaa Niittyvillan tuoksusta, ei se mikään hyvä kyllä ollut - mutta siis jestas, minkä takkupehkon se saa aikaan!  0_0 Olen pitkään käyttänyt muita kuin XZ-tuotteita (joita puolestaan aiemmin käytin lähes yksinomaan) ja tänään kaivelin kaapista pitkästä aikaa tuon Niittyvilla shampoon ja hoitoaineen. Shampoolla tukka meni ihan hillittömäksi takkukasaksi, sellaiseksi pulleaksi hattaraksi ihan koko matkalta, eikä hoitoaine todellakaan aukonut sitä, vaikka aika hyvältä kyllä muuten tuntuikin. Oli pakko antaa tukan kuivuakin sellaisena yhtenä isona takkuna. Toisaalta ihan kiva, että kuivuttuaan hiukset ovatkin sitten tosi pöyheät ja ilmavat, kun kuivuivat niin erikoiseen asentoon.  ;D Tulos pysyi, vaikka harjasin luonnonharjasharjalla kevyesti solmuhörhelön auki... Melko erikoinen tulos kyllä, pakko sanoa!

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
« Vastaus #755 : 04.07.14 - klo:14:21 »
Ostin tänään Niittyvilla shampoon ja hoitoaineen, kun tarvitsin reissuun pienemmät pullot. Nyt sitten luin noita kommentteja ja tuli sellainen olo, että ei tainnut olla fiksu ostopäätös :D Noh, jos pari päivää noiden kanssa pärjää.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #756 : 08.08.14 - klo:18:33 »
Mäkin nappasin Niittyvilla hoitoaineen Cittarista kun siellä oli tarjous päällä, mutta en ole vielä kerennyt kokeilemaan... täällä on näemmä vähän ristiriitaisia tuloksia, pitää katsoa mitä oma kuontalo tykkää. Tuoksusta en osaa sanoa kuin että pullonsuusta nuuhkittuna tuoksui minusta ihan hyvältä... ??? toivotaan ettei mielipide muutu käytön myötä :D
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa Monfort

• Haiven
  • *
« Vastaus #757 : 11.08.14 - klo:10:13 »
Lueskelin iltapuhteina koko ketjun läpi, ja seuraava shampoo-ostos tulee ehdottomasti olemaan joko Mustaherukka tai Sitruuna Hunaja. Mustaherukka-shampoo kuulostaa tuotteena tosi hyvältä, mutta kuinka voimakkaasti se mahtaa tuoksua mustaherukalta? En tiedä mikä siinä on, mutta monet marjatuoksut ovat minun nenääni aivan kammottavia - esim. XZ Tyrni-hoitoaine oli CO-pesussa ihan ässä, mutta haju oli niin karmea, etten kyennyt ostamaan enää toista pulloa :P

Poissa ZEN

• HAIRahtanut
  • kaappikemisti
« Vastaus #758 : 11.08.14 - klo:10:31 »
^Ei se ainakaan mustaherukalta tuoksu. Semmoinen keinotekoinen ja vähän tunkkainen mustaherukka mun mielestä. Rohkeasti vaan kaupassa nuuhkaiset. ;)
Cogito ergo doleo.

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #759 : 12.08.14 - klo:02:10 »
^^mun mielestä se tuoksu ei ole edes marjainen, ainakin näin sen muistan. Jotenkin ehkä semmoisen kirpeän hedelmäkarkin oloinen. Se tyrnin tuoksu on minustakin ihan hirveä ja kaikkein kauhein siinä sarjassa se tuoksu on hiuslakassa.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #760 : 12.08.14 - klo:10:26 »
Testailin tuota Niittyvillaa eilen ja itse kyllä tykästyin siihen tuoksuun. Lisäksi hiukset tuntuivat tykkäävät, ehkä olivat kosteutuksen tarpeessa. Hiukset olivat sileät ja helpostikammattavat kuivuttuaan, ja tuntuvat vielä nukutun yön jälkeenkin puhtailta ja pehmeiltä. Täytyy jatkaa testailuja, toivottavasti tuo toimisi jatkossakin. Olen etsinyt suht huokeaa silikonitonta hoitoainetta silloin tällöin käytettäväksi, ehkä tässä on vastaus etsintöihini. (Normaalisti käytän shampoopalaa ja etikkahuuhtelua, mutta välillä täytyy käyttää syväputsaria ja sen kanssa tarvitsee kyllä sitten hoitoaineen ja latvasuojan.)
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa Monfort

• Haiven
  • *
« Vastaus #761 : 18.08.14 - klo:14:00 »
En millään muista onko tästä ollut jo juttua, mutta bongasin Hong Kongissa useampaakin XZ:n shampoota 500 ml pulloissa. Pullot olivat kumma kyllä sitä normaalia mallia, mutta tuplakoossa, eli siis eivät pumppupulloja. En ihan ymmärrä tätä uutta shampookokoa, koska varmaan suurin osa kuluttajista toivoisi nimenomaan hoitoainetta eikä shampoota isommassa pullossa, ja olisihan pumppupullo paljon käytännöllisempi.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #762 : 18.08.14 - klo:14:25 »
^ Citymarketissa on myös aina välillä ollut näitä 500ml shampoopulloja, olisikohan 4 eri shampoota ollut. Mäkään en oikein ymmärrä tuota pointtia että pelkkää shampoota isoissa pulloissa, myisi varmaan paremmin jos vieressä olisi hoitoaineita myös isossa koossa.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #763 : 18.08.14 - klo:19:55 »
Onko teidän mielestä Niittyvilla shampoo pesevämpi kuin edesmennyt Xylitol shampoo? Mulla tukka tuntuu jotenkin puhtaammalta ja ilmavammalta Niittyvillalla pesun jälkeen, eikä se rasvoitukaan yhtä nopeasti kuin Xylitolilla pesun jälkeen. Vai kuvittelenko vain...

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #764 : 03.09.14 - klo:22:53 »
Hei, sain vihdoin rekisteröidyttyä tänne palstalle vaikka varmaan nelisen vuotta olen säännöllisesti palstaa lukenut  :O

Mutta niin: huomasin tänään Anttilassa XZ:lta uuden shampoon: Teepuu! Se on rasvoittuville hiuksille ja takana lukeepi: Suunniteltu erityisesti rasvoittuvien hiusten ja päänahan hoitoon. Shampoo pesee tehokkaasti, mutta soveltuu silti päivittäiseen käyttöön. Teepuuöljyn, eucalyptuksen ja mentolin tuoksu virkistää. Hiukset ovat pesun jälkeen raikkaat ja ilmavat.

En vielä löytänyt putelista kuvaa edes Bernerin sivuilta, tulee varmaan lähiaikoina. Ostin purkin, mutta testaan varmaan vasta huomenna kun on tukanpesupäivä  :)  Tämä on ainakin minulle ihan tervetullut uutuus, sillä XZ:lla ei käsittääkseni oikein rasvoittuville hiuksile suunnaatua tuotetta ole (Vanilla cafe on aika toimiva rasvoittuville hiuksille kyllä). Eikös joskus muinoin ollut vihreä savi tms. rasvoittuvan päänahan ja hiusten shampoo?