Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 378182 kertaa)

Poissa Triina

• Tukkaguru
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #765 : 03.09.14 - klo:23:14 »
Tervetuloa Nakitar  :)

Kuulostaa mielenkiintoiselta, mulla on pitkän normaalimman kauden jälkeen ollut taas varmaan vuoden ajan selvästi rasvoittuvampi päänahka, niin tuota voisi kokeilla ainakin cwc-pesussa, ettei kuivata latvoja.

Aina nämä XZ:t tulevat ihan varkain hyllylle, onnetonta markkinointia...

Poissa versicolori

• Hiushörhö
« Vastaus #766 : 03.09.14 - klo:23:17 »
Oho, tuo teepuu kuulostaa tosiaan ihanalta! Pitääpä pitää silmällä, jos tältäkin suunnalta löytyisi  :)

Pari kuukautta sitten ostin Niittyvilla-sarjan hoitiksen enkä voi väittää ihastuneeni. Odotin kosteutusta ja pehmeyttä, mutta latva tuntuu enemmänkin karhealta ja kuivahtaneelta, tulee mieleen rakennepaikattu hius tai joku tuuheuttavan tuotteen jälkeinen tuntu. En tule ostamaan toista pullollista.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #767 : 03.09.14 - klo:23:22 »
Mä jo odottelinkin, että mikähän tämän syksyn XZ-uutuus mahtaa olla, kun joka vuosi on jotain tainnut ilmestyä... Tosin vähän kyllä mietiskelin, että jokohan ne tänä vuonna tulisivat järkiinsä ja ennemminkin siistisivät rönsyillyttä valikoimaa vähän! ;D Tässäkin ketjussa on kyllä kaipailtu rasvoittuvien hiusten tuotteita kovasti, joten kiva kuulla, että jotain sellaista on vihdoin tullut. Saisivat minun puolestani silti muilta osin typistää valikoimaa järkevämmäksi, kun tuotteita on nykyisellään niin paljon, että valikoimat kaupoissa ovat usein ärsyttävän sattumanvaraisia. Tai no, mitäpä se minua haittaa, kun luovutin XZ:n suhteen siinä kohti kun Xylitol-hunaja vaihtui Niittyvillaan! :D
1cFii, oma väri.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #768 : 03.09.14 - klo:23:31 »
^Puuttuu valikoimasta vielä tuoksuton herkän ihon shampoo. Tekisi mieli kokeilla tuota uutuutta, mutta kaapit pursuavat hiustenhoitotuotteita ja olen ostolakossa.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #769 : 03.09.14 - klo:23:37 »
^ Ehkä sellaista ei tule, kun Bernerillä on jo LV. Ei minustakaan siis XZ:n valikoima suinkaan kattava ole, vaan ennemminkin epämääräisiä tai samoille hiustyypeille suunnattuja tuotteita on liikaa, sen sijaan että olisi selkeä ja erilaiset tarpeet kunnolla huomioiva valikoima.
1cFii, oma väri.

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #770 : 03.09.14 - klo:23:51 »
Se on muuten totta, että XZ-sarjaa voisi hieman selkeyttää. Tuntuu että on paljon jotenkin samantyyppisiä shampoita, esim. omena-viinietikka, mustaherukka ja karpalo-kinuski ovat kaikki käsittääkseni kosteuttavia/vahvistavia/suojaavia. Plus niittyvilla on kosteuttava vielä sekin. Ja sitten on tosiaan rauhoittavaa (suklaa-vanilja), tuuheuttavaa, "perus aitoa", tervaa jne. :D Justiinsa tarkistin nettisivuilta, shampoita on 19  :o Mukana listauksessa oli tietty lasten Muumi-shampoot ja "miehekkäämmät" tervat ja hilseshampoot, mutta silti tuotteita on melkoisesti!

Tuoksu on tuossa uudessa teepuussa ainakin aivan ihanan raikas, oikein eucalyptuksinen ja mentolinen.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #771 : 07.09.14 - klo:16:20 »
Citymarketista löytyi tuo teepuu shamppoo. Ostin itse sen testiin. Voimakas teepuun haju siinä ainakin on.

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #772 : 07.09.14 - klo:23:58 »
No nyt olen ehtinyt itseasiassa pariin otteeseen jo pesemään pääni tuolla teepuu-xz:lla. Tuote on hyvä, en vielä osaa sanoa miltä tuntuu pidemmän päällä, mutta tuoksu on ihanan eucalyptuksinen (Pectus-pastillit!) ja jälki on puhdasta. Ekalla kerralla tuntui että shampoo vaahtosi jotenkin vähemmän kuin kuvittelin, mutta toisella kertaa vaahtotuntumakin tuntui tutummalta (tai sitten lotrasin vain reilummalla kädellä, lotraan yleensäkin ihan liikaa shampoota).

Summa summarum: xz-shampoista oikein toimiva, ostan varmasti toistekin. Ja ainakin sopii rasvoittuville hiuksille paremmin kuin "kiiltoa ja kosteutta" tuovat karpalo-kinuskit ja omena-viinietikat, jotka lösäyttävät hiukset heti kuivuttuaan rasvaisen oloisiksi. Tosin tämän pullon jälkeen voisin pitkästä aikaa ostaa suklaa-vaniljan, se on yksi lemppareistani.

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #773 : 12.09.14 - klo:19:25 »
On melko pitkä aika vierähtänyt siitä kun viimeksi olen XZ hoitoainetta ostanut. Ja nyt on vähän hämmentynyt fiilis: en tiedä onko kyse siitä että olen viime aikoina käyttänyt aika paljon silikonisia hoitoaineita ja ne vain toimisivat mun hiuksissa paremmin vai mikä on, mutta äskettäin ostamani omena-hoitis ei tee oikein mitään...

Aiemmin olen käyttänyt esim. suklaa-vanilja hoitoainetta ja silloin pidin siitä. Muistelen tuolloin myös, että moni XZ hoitis tuntui hyvin toistensa kaltaisilta eli tuoksua lukuunottamatta eivät juurikaan eronneet toisistaan. Siksi kai odotin omppuhoitiksenkin olevan edes ok-tuote, mutta eihän tämä tee oikein mitään ??? Ei silota eikä tunnu kosteuttavankaan. 
Ehkä joskus vielä testailen tuota suklaa-vaniljaa joka on hyvänä jäänyt mieleen, mutta jotenkin XZ-hoitoaineet eivät enää innosta...

Poissa Heiku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #774 : 12.09.14 - klo:21:21 »
^Mulla on samanlaiset fiilikset tuosta omppuhoitiksesta, ei tehnyt kyllä yhtään mitään (hyvää) mun tukalle. Muut hoitikset on mun mielestä edelleen ihan kelpotuotteita mutta tuo omppu on kyllä pohjanoteeraus. En kyllä ymmärrä millä perusteella se on kosteuttava :D

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #775 : 13.09.14 - klo:23:36 »
Oon kokeillut useita XZ:n hoitoaineita (ainakin omppu, vanilla cafe, sitruuna-hunaja, niittyvilla-tehis, karpalo, mustaherukka, suklaa-vanilja ja xylitol-hunaja-tehis) ja lähes kaikki ovat tuntuneet enemmän tai vähemmän samalta. Ihan kivalta, ei mitään erikoista. Kaksi positiivista poikkeusta kuitenkin on: suklaa-vanilja ja tuo xylitol-tehohoito. Suklaa-vanilja on silikonittomaksi hoitoaineeksi todella hyvin selvittävä ja siloittava.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #776 : 14.09.14 - klo:12:23 »
Mulla taas vaihtelee selkeästi, mitkä hoitikset toimii ja mitkä ei. Parhaat on suklaa-vanilja, tyrni ja sitruuna-hunaja. Suklaa-vanilja ehkä se kaikkein paras, koska tukka on sen jälkeen sileä ja pehmeä. Sitten taas osa jättää tukan ihan takkuiseksi ja kuivan oloiseksi.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #777 : 22.09.14 - klo:14:15 »
Ostin jokunen aika sitten niittyvilla-shampoon ja lätsäyttää kyllä hiukset aika huolella. Eli muistui mieleen, miksi lopetin aikoinaan XZ-shampoiden käytön. Head and shouldersilla olen pessyt jo toista vuotta ja vaikka kyseessä on kunnon silikonipommi, niin samanlaista likaisen oloista ja lentelevää tukkaa ei sillä saa aikaiseksi.

Tuoksu on tosi miellyttävä Niittyvillassa ja hiukset on helppo selvittää. Muuta hyvää en sitten keksikään, aika laimeatakin on. Joutuu kaksi kertaa vaahdottamaan isolla määrällä shampoota.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #778 : 30.09.14 - klo:00:44 »
Onko joku turkulainen juures nähnyt Teepuu-shampoota missään kaupassa? Prismoja ja Cittareita olen vilkuillut ja niissä ei ainakaan ole ollut.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #779 : 06.10.14 - klo:23:29 »
Vastaanpa itselleni, eli Wiklundin S-marketista löytyi, Sokoksen puolellakaan ei ollut. Tuoksu on pullossa ainakin tosi voimakas teepuu, toivottavasti olisi päänahalle hyvä ja raikastava ilman turhaa kuivattamista. Mulla on ollut ehkä vuoden verran tosi rasvoittuva ja helposti sellaisen töhnöisen tuntuinen päänahka, sitä ennen oli monta vuotta paljon kuivempi ja helpompi.