Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377697 kertaa)

Poissa Kauris

• Tukkaguru
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #795 : 05.04.15 - klo:18:35 »
Kiinnostaa, varsinkin hoitoaine ja jätettävä hoitoaine. :3
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #796 : 05.04.15 - klo:19:03 »
Tuo jätettävä hoitovoide kuulostaa toodella houkuttelevalle!

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #797 : 05.04.15 - klo:19:12 »
No häviäisiköhän se olemassa ollut sitruuna-hunajalinja sitten noiden tieltä... Toisaalta se valikoima on tähänkin asti ollut sekava ja päällekkäinen, joten mitäpäs tuostakaan, heh.
1cFii, oma väri.

Poissa Eleven

• Tukkaguru
« Vastaus #798 : 05.04.15 - klo:19:16 »
Menee kokeiluun kunhan löydän tuota jostain.
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #799 : 05.04.15 - klo:20:20 »
Taas nämä tulee ihan puskan takaa  ??? Onkohan kolmas kerta kun marmatan samaa tässä ketjussa.

Pitää tutustua kaupassa tarkemmin. En ole ollut viimeisimpiin uutuuksiin kovin tyytyväinen ja Niittyvilloja en edes kokeillut. Xylitol-Hunajaa on vielä viimeiset jemmat jäljellä, sitä tulee ikävä.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #800 : 05.04.15 - klo:20:38 »
Mä huomasin nämä uutuudet kaupassa ihan sattumalta, ja vähän itsekin kummaksuin mainonnan vähäisyyttä. Ihmettelinkin miten kukaan ei ollut näitä jo täällä maininnut :D
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #801 : 06.04.15 - klo:12:27 »
Taas nämä tulee ihan puskan takaa  ??? Onkohan kolmas kerta kun marmatan samaa tässä ketjussa.

Äläpä muuta sano! Mä ainakin olen niin pinttynyt tapoihini kauppareissuilla, että nappaan ne tutut tuotteet siitä hyllyltä enkä edes huomaa uutuuksia ellei niitä jotenkin korosteta sieltä. Ennen XZn uutuudet oli kivasti esillä aina pahvistandissa, nykyään ne hukkuu sinne hyllyyn kun sarjan tuotteita on jo niin paljon.
Mun mielestä XZn tuotteista saisi karsia osan jo poiskin, alkaa valikoima olemaan hieman sekava. Varsinkin kun vertaa entiseen todella selkeään linjaan.

Jokatapauksessa, menee kyllä ehdottomasti testiin koko setti. Hyvältä vaikuttaa, etenkin tuo hoitovoide.  :)

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #802 : 07.04.15 - klo:20:23 »
Facebookissa noille uutuuksille haettiin testaajia. En tullut valituksi arvonnassa, mutta ajattelin ostaa tuon hoitiksen ja hoitovoiteen. Shampoon taidan jättää väliin, koska olen taas mieltynyt hellävaraisiin sulfaatittomiin shampoisiin.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #803 : 13.04.15 - klo:00:30 »
Onko kukaan vielä kokeillut sitä uutta jätettävää hoitovoidetta? Oon vähän vilkuillut kaupassa, mutta en oo uskaltanut ostaa, kun XZ:t ovat olleet viime vuosina mulle ihan kuraa (paitsi edesmennyt xylitol-hunajahoitis, joka sekin oli kyllä ongelma tuoksun osalta).
1cFii, oma väri.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #804 : 13.04.15 - klo:15:18 »
^Mä olen nyt kahdesti kokeillut suihkun jälkeen märkiin hiuksiin ja kerran kokeilin myös kuiviin. Kosteuttaa minusta ihan kivasti ja selvittääkin vähän tukkaa mutta ei ihan mun vertailukohdan eli Alba Botanican veroisesti. Alba selvittää ja siloittaa enemmän ja XZ ei ole yhtä "liukasta". Se tuubin ohjeen mukainen herneen kokoinen määrä imeytyi hyvin myös kuivaan tukkaan ja latvat jäi pehmeiksi. Ihan pätevä kosteuttava markettijätettävä minusta ja hyvä tuoksu, tulee mieleen joku hedelmäkarkki :)

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #805 : 14.04.15 - klo:15:09 »
^ Voisin sanoa samat sanat. Kevyesti hoitava ja tuntuu, ettei ole pelkoa hiusten tahmaantumisesta vaikka laittaisi tätä enemmänkin tukkaan. Toimii mulla niin kuiviin kuin märkiinkin hiuksiin.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #806 : 16.04.15 - klo:14:27 »
Ihan pätevä kosteuttava markettijätettävä minusta ja hyvä tuoksu, tulee mieleen joku hedelmäkarkki :)

Samaa mieltä!  :) Mun mielestä tässä hoitovoiteessa on tosi hyvä hinta/laatu suhde. Vaikuttaa tosi riittoisalta, mulle riitti tosi pieni nokare latvoihin ja latvoista tuli pehmeät. Mä ostan tätä kyllä jatkossa uudestaankin.

Hedelmä shampoo ja hoitoaine oli ihan ok, itse tykkään kuitenkin enemmän niittyvilla ja aito sarjasta. Lopputuloksessa ei ollut mitään vikaa, mutta alkoi vain se tuoksu tökkimään. Tuoksu on siis hyvä, mutta pidemmän päälle se tökkii jostain syystä. Sama mulla on vanilla cafe ja suklaa-vanilja tuotteiden kanssa, niitä on kiva käyttää silloin tällöin mutta pidemmän päälle niiden tuoksussa on jotain joka tökkii.  :D 
Hedelmä sarjan hoitovoiteen tuoksu ei kuitenkaan ole niin häiritsevä, se on miedompi kuin esim. shampoossa.  :)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #807 : 16.04.15 - klo:19:00 »
Prismoissa noita kuulemma pitäis jo olla, Cittarissa vaan kai shampoota :) Ihanan tuoksuisia.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Liina

• Hiushörhö
« Vastaus #808 : 17.04.15 - klo:12:15 »
Metsästin monta kauppaa ennen kuin löysin Hedelmä hoitovoidetta. Lopulta löysin Helsingin City Centerin Anttilasta. Oikein kiva tuote! Sopii hyvin hennoille hiuksille, silottaa latvat, tuoksuu hyvältä, silikoniton. Mä käytän paljon jätettäviä ja pelkästään voidemaisia, joten tää on loistava lisä muuten surkeaan valikoimaan.
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet

Poissa Eleven

• Tukkaguru
« Vastaus #809 : 19.04.15 - klo:19:57 »
^ Kävin hakemassa hoitovoiteen juuri tuolta Citycenterin Anttilasta. Hyllyssä oli enää pari putelia voidetta ja shampoot oli jo myyty loppuun eli hyvin näyttää kauppansa tekevän tämä sarja. Hoitovoiteen INCI:

Aqua, Cetearyl Alcohol, Hydrogenated Polydecene, Dicaprylyl  Ether, Glycerin, Distearoylethyl Dimonium Chloride, Cetrimonium Chloride, Ceteareth-20, Citrus Limon (Lemon) Fruit Extract, Hydroxypropyltrimonium Honey, Polyquaternium-10, C10-40 Isoalkylamidopropylethyldimonium Ethosulfate, Dipropylene Glycol, Disodium EDTA, Propylene Glycol, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfym, Limonene, Tocopheryl Acetate, Linalool, 18 MEA Amidoamide.
« Viimeksi muokattu: 20.04.15 - klo:17:21 kirjoittanut Eleven »
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.