Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377723 kertaa)

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #810 : 20.04.15 - klo:17:16 »
Minäkin löysin ja ostin hoitovoidetta. Löytyi Leppävaaran Sellon Citymarketista, oli kaikkia sarjan tuotteita (sh, hoitoaine, hoitovoide) vielä joitakin puteleita jäljellä, mutta kauppansa olivat kyllä silti näköjään tehneet.

Saapa nähdä miten toimii!

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #811 : 20.04.15 - klo:22:05 »
Minäkin pääsin viimein kokeilemaan uutta hoitovoidetta. Laitoin kuiviin hiuksiin ja se oli ihan ok, on varmasti miellyttävämpi käyttää kosteisiin hiuksiin. Tuoksu on hyvä ja oikeastaan melko mieto, jos vertaa sarjan hoitosuihkeisiin.

Poissa Eleven

• Tukkaguru
« Vastaus #812 : 20.04.15 - klo:23:03 »
Tuoksua saisi mun puolesta voiteessa olla enemmänkin. Olen kokeillut sekä kosteisiin että kuiviin hiuksiin ja ollut ihan tyytyväinen lopputulokseen. Jos tukka hapsottaa, tällä sen saa liimattua sileäksi erittäin tehokkaasti, mutta koska tämä on aika tuhtia kamaa on yliannostelun seurauksena likainen ja lähmäinen tukka. Kannattaa siis aloittaa kevyesti ja lisätä tarpeen tullen!
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #813 : 21.04.15 - klo:19:06 »
Prismasta (Turku, Vanha Tampereentie) löytyi kaikkia sarjan tuotteita ja ostin ne kokeiluun. Varsinaisesti se hoitovoide kiinnostaa, mutta mielelläni testaan shampoon ja hoitoaineenkin. Tuoksu on kivan hedelmäinen.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #814 : 21.04.15 - klo:21:47 »
Hoitovoide toimii kosteisiin hiuksiin loistavasti! Latvat ovat pehmeät, ihan riittoisan tuntuista tavaraa. Olen samoilla linjoilla Elevenin kanssa, tuoksu on niin hyvä että se voisi olla voimakkaampikin. Shampoo tai/ja hoitoaine menee varmaan seuraavana ostoslistalle.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #815 : 22.04.15 - klo:13:17 »
Testasin koko setin ja ensivaikutelma oli oikein positiivinen, vaikka hoitoaine ehtikin vaikuttaa vain pari minuuttia :) Varsinkin hoitovoide jätti hiukset miellyttävän kosteutetuiksi ja latvat sileiksi lähmäämättä. Mulla on lyhyet hiukset, mutta käsittelen niitä aika paljon ja latva on siksi aika kovilla. Suihkemainen jätettävä ei riitä,  mutta latvasuojaa taas on hankala kohdistaa vain latvaan ja moni voidemainenkin on liian raskas. Nämä tuntuvat äkkiseltään arvioituna sopivan hyvin pikaiseen pesuun, mikä olisi tosi kiva juttu, koska joudun pesemään tukkaa usein runsaan muotoilutuotteiden käytön takia.

Tuoksu on kiva, pirteän hedelmäinen vailla tiskiainemaista sitrusta.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #816 : 22.04.15 - klo:14:27 »
Mulla on XZ shampoiden kanssa ollut ongelmana se, että ne ei pese tarpeeksi makuuni. Tukka on täytynyt pestä sitten joka päivä koska alkaa nopeasti lähmääntymään. Miten pesevä tuo uusi shampoo on?

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #817 : 22.04.15 - klo:15:09 »
Vaikea tietysti mitään kattavaa analyysiä yhdestä käyttökerrasta tehdä, mutta en usko tämän olevan yhtään sen pesevämpää kuin muutkaan, samaa hellää tasoa. On mun mielestä XZ-shampoille kauttaaltaan tyypillistä, että ovat kevyesti ja hellävaroen peseviä (ehkä Kaste, Terva tms. voi olla voimakkaampi, en ole kokeillut). Teepuukin on rasvoittuville hiuksille suunnattu, mutta myös se oli tosi mieto eikä muutenkaan sopinut itselleni.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #818 : 22.04.15 - klo:15:20 »
En innostunut uudesta hedelmähoitiksesta. Onneksi en ehtinyt ostaa itselleni vaan sain kokeilla muuten. Tuoksu on hyvä, mutta ei toiminut mulla oikein millään tavalla: ei ollut silottavaa tai pehmentävää tai oikeastaan mitään muutakaan positiivista mitä hoitis voisi toimiessaan hiuksille tehdä.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #819 : 23.04.15 - klo:14:02 »
Mun mielestä shampoo pesee about täydellisesti, ja mun ongelma on se että päänahka tuntuu nopeasti nuhjuiselta. Ei kuitenkaan takuta. Paras shampoo mihin olen törmännyt hetkeen!
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #820 : 23.04.15 - klo:17:22 »
^Okei, eli pakko ainakin testata  ;D

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #821 : 23.04.15 - klo:17:36 »
Mäkin ostin nyt tuon jätettävän hoitovoiteen. Testaan varmaan illalla. Tuoksua odotin vähän jännityksellä, ja ainakin tuubista haistettuna se ikävä kyllä aiheuttikin välittömän ällötyksen, joten itse olen ihan tyytyväinen, ettei se ole vahvempi! ;D Voi olla, että tuokin on jo mulle liikaa. Näitä voidemaisia vain on niin kovin harvassa, että pitää nyt ainakin kovasti yrittää tykätä...

Edit. Kyllä tämä ihan hyvältä tuotteelta vaikuttaa. Tuntuu käsissä tosi limaiselta, joten olen ehkä turhankin varovasti annostellut (ohuehkot hiukset ja tukkeutuva iho). Ei kuitenkaan vaikuta kovin herkästi lähmäävältä. Olen kuitenkin varmaan ainoa, joka ei tämän tuoksusta tykkää... Mulle tuoksu on lähestulkoon yököttävä. Onneksi se tuntuu haihtuvan melko nopeasti.
« Viimeksi muokattu: 25.04.15 - klo:00:43 kirjoittanut evergreen »
1cFii, oma väri.

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #822 : 25.04.15 - klo:15:49 »
^ Tuohan vaikuttaa ihan kokeilemisen arvoiselta. :) Mulla onkin just voidemainen jätettävä ihan lopuillaan, joten voisinpa testata tuon seuraavaksi.

Mä en ikinä ehtinyt kokeilla kehuttua Xylitol & Hunaja -tehistä, mutta huomasin niitä vielä Saiturinpörssin alelaarissa ja nappasin sitten yhden mukaani. Ja voi että, tuohan on oikeasti tosi hyvä tehis! Mun aiemmat kokemukset XZ:n hoitiksista on olleet vähän huonoja, joten en odottanut tuolta Xylitol & Hunajaltakaan kummempia, mutta yllätyinkin erittäin positiivisesti. Ihan muutaman minuutin vaikutusajalla hiuksista tulee todella pehmoiset ja kosteutetun tuntuiset. Täytyy kyllä ehdottomasti käydä tsekkaamassa, josko noita vielä löytyisi, ja hamstara useampi kappale.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #823 : 30.04.15 - klo:13:30 »
Takana on nyt joitakin käyttökertoja Hedelmä-tuotteilla ja periaatteessa tykkään kyllä kovastikin, mutta shampoon pesuteho on aika onneton. Se on hellävaraiseksikin shampooksi kevyt ja päänahka on tunkkaisen rasvoittuva tosi nopeasti. Hoitoaine silottaa kivasti nopeallakin vaikutusajalla ilman latistamista ja hoitovoide kosteuttaa latvoja ihan kunnolla ja levittyy todella helposti. Jätettävä onkin sarjan paras tuote. Tuoksu on ok, appelsiininen eikä jää liian voimakkaana hiuksiin.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #824 : 30.04.15 - klo:16:18 »
Onko muuten Sitruuna-hunaja -sarja poistunut, kun en ole niitä tuotteita nähnyt äskettäin? Tykkäsin shampoosta.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)