Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377728 kertaa)

Poissa MNi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #825 : 08.05.15 - klo:00:39 »
Ostin kanssa ton uuden jätettävän heti kun löytyi. Täytyy käyttää Sunsilk pois ja jatkaa sitten sillä.. Mutta tuoksusta tuli ihan mieleen Dermoshilin verigreippi tuotteet, ehkä vähän petyin kun odotin jotain kivempaa tuoksua  :D

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #826 : 08.05.15 - klo:11:47 »
Mä tykkään tuosta uudesta jätettävästä. Mun blondatut latvat ei enää takkuunnu samalla tavalla kuin ennen kun olen laittanut tuota suihkun jälkeen kosteisiin hiuksiin. Se tuoksu on vähän tyrmäävä mutta onneksi haihtuu hiuksista pian.

Hei muuten inci-lukutaitoiset ihmiset! Onko tuossa jätettävässä silikonia? Koitin katsoa mutta en osaa bongata kaikkia nimikkeitä silikoneille... ja yleensä XZ-tuotteissa lukee että "ei sisällä silikoneja tai silikoniyhdisteitä", mutta tuossa jätettävässä ei...
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #827 : 08.05.15 - klo:11:55 »
Onko muuten Sitruuna-hunaja -sarja poistunut, kun en ole niitä tuotteita nähnyt äskettäin? Tykkäsin shampoosta.

Just eilen näin paikallisessa Prismassa näitä sitruunatuotteita!  :) Prismassa tuntuu tällä hetkellä olevan paras valikoima XZaa... Tuntuu että tuotteita on niin paljon, että niitä on varmaan melkein mahdotonta pitää kaikkia hyllyssä samaan aikaan.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #828 : 08.05.15 - klo:11:58 »
Minullakin ollut pari kertaa nyt kokeilussa XZ uusi jätettävä ja itse en kyllä tykkää ollenkaan. Vaikka olen käyttänyt sitä tosi pieniä määriä ja vain pituuksiin, niin lähmää hiukset ihan huolella. Itsellä vielä paksut karheat hiukset, niin en osaa kuvitellakaan millaisen efektin aiheuttaa perussuomalaiseen lasimaiseen hiukseen.. Samalla tuote ei kuitenkaan selvitä edes hiuksia, tuntuu kuin jotain paksumpaa rasvaa levittelisi päähänsä.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #829 : 08.05.15 - klo:12:33 »
Mulla on se perinteisen hentoinen hiuslaatu ja ohut latvusto, mutta mä en silti ole kokenut tuota jätettävää lähmääväksi. Mulla se myös selvittää tehokkaasti ihan pienellä määrällä. Turhan silottavaksi olen sen kyllä kokenut jatkuvassa käytössä, mutta hiuksissa on ollut ihan puhdas tuntu, ei tahmaisuutta tai rasvaisuutta, eikä ainakaan pahaa latvojen klimppaantumista. Luulen että tuo on niin hyvä voidemainen jätettävä kuin mun hiuslaadulle mikään olisi.

Edit. Scoundrel, mä en ainakaan näe incissä yhtään silikonia.
« Viimeksi muokattu: 08.05.15 - klo:12:36 kirjoittanut evergreen »
1cFii, oma väri.

Poissa Liina

• Hiushörhö
« Vastaus #830 : 12.05.15 - klo:12:00 »
^^Outoa. Mullakin on tosi lasimainen hento hius (vaalennettu) eikä jätettävä lähmänny yhtään! Hiusten latvat imaisee sen tyytyväisesti. Ihan päivittäisessä käytössä voi olla liian silottava, sitä en ole kokeillu.
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet

grace

• Vieras
« Vastaus #831 : 15.05.15 - klo:19:29 »
Mä olen nyt kolmisen viikkoa käyttänyt koko Hedelmä-sarjaa. Mun täytyy varmaan luovuttaa näiden XZ:n uutuuksien kanssa, kun suurin osa niistä ei mulle sovi. Tuoksu Hedelmä-sarjassa on ihana, hedelmäkarkkinen. Shampoo on hellävarainen, mikä on ehkä ensimmäinen ongelma tässä päässä, hiukset ei puhdistu kunnolla. Ei näissä oikeastaan ole mitään yhtä moitittavaa asiaa, lopputulos vaan on outo. Puristan yleensä suihkussa lopuksi ylimääräiset vedet pois hiuksista ja vedän pyyhkeen päähän ja hetken päästä tukka on, no, pyyhekuiva. Hedelmien kanssa tukka ei tunnu kuivuvan ollenkaan, vartin pyyhkeilyn jälkeen saattaa vielä tippua vettä.  ??? Ja seuraavana päivänä tukka on jo lähmäinen. Jätettävä tulee varmaan käytettyä pikkuhiljaa, mutta shampoo ja hoitoaine siirtyy autuaammille laitumille.

Poissa verkku

• Haiven
  • *
« Vastaus #832 : 17.05.15 - klo:22:33 »
Onkohan suklaa-vanilja hoitoainetta muutettu jotenkin! Ostin sitä co-pesuun, kun päänahka oikutteli. Yllättäen hiuksista tulikin tosi liukkaan ja kosteutetun tuntuiset! Hiukset ei ole aiemmin tuntunut siltä suklaa-vaniljalla. Luulen että ihmeitä tekee ainesosalistassa neljäntenä oleva hunaja.
Voi toki myös olla että mun hiukset on paremmassa kunnossa kuin ennen  8) ;D

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #833 : 02.07.15 - klo:12:06 »
Minä kokeilin viimein Energisoiva hedelmä shampoota ja hoitoainetta. Tykkäsin shampoosta, sen tuoksu oli odotetusti hyvä eikä liian ällö, hoitoaineen koostumus taas oli vähän turhan litkua. Tosin koostumuksestaan huolimatta hoitoaine toimi ihan hyvin, tukka on sopivan siloinen ja takkuuntumaton sen ja jätettävän hoitovoiteen jäljiltä.

Poissa aurinkoinen_murmeli

• Haiven
  • *
« Vastaus #834 : 18.09.15 - klo:10:29 »
Onko kenelläkään kokemuksia noista vanilla cafe -tuotteista? Etenkin shampoosta? Peseekö hyvin?

Hyväkuntoista omaa väriä kun alkaa olla kasvanut vähän enemmän, niin käyttämäni superhoitavat shampoot ei oikein enää toimi, ja ajattelin pitkästä aikaa ottaa xz:n kokeiluun. Haluaisin shampoon, joka ei lätsäytä hyväkuntoista tukkaani ihan täysin, vaan pesee kunnolla puhtaaksi ja ilmavaksi. Ajattelin ostaa myös hoitoaineen kokeiluun välillä käytettväksi, mutta latvat ovat vielä kuivaa ja kärsinyttä käsiteltyä hiusta, joten ne tarvii kyllä myös silikoneja.

Aiemmin kokeilussa on ollut omppushampoo, josta en muista mitään. Käytin kyllä koko pullon, joten varmaan ihan ok perusshampoota oli. Muistan ostaneeni sen tuoksun perusteella  ;D Sitruuna-hunaja hoitoainettakin yhden pullon tuhosin, mutta se haju oli niin ällöttävä, etten uutta ostanut. Mielestäni oli kuitenkin ihan hyvä perus hoitoaine. Suklaa-vanilja hoitosuihke on ollut käytössä jo vuosia, ja ollutkin ihan luottotuotteeni, mutta ajattelin nyt kokeilla tuota vanilla cafe -sarjan suihketta välillä. Kenelläkään siitä kokemuksia?

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #835 : 18.09.15 - klo:12:13 »
Mulla ollut tuo vanilla cafe shamppoo iät ja ajat. Tosin ei juuri nyt, mutta viimeeksi suomessa käydessä sillä pesin ja ainakin mun tukka tykkäs. Se on sellainen aika tavallinen mitäänsanomaton shamppoo joka sopii kaiketi just tällaiselle värjäämättömälle pehkolle.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #836 : 28.09.15 - klo:12:53 »
Mä oon jonkin aikaa käyttänyt silloin tällöin tuota Hedelmä-sarjan hoitovoidetta. Sillä kyllä tosiaan tulee pehmeät ja sileät hiukset, mutta se yliannostuksen vaara on kyllä ainakin mulla ihan todellinen, vaikka mulla on melko kuivat latvat. Ihana tuote kyllä ja tuoksusta tykkään!
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Poissa Fishbones

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • Sukupuolikapinallinen
« Vastaus #837 : 28.09.15 - klo:21:22 »
Onkohan mulla jotenkin helposti imevät hiukset, kun en millään saa laitettua tota hedelmä hoitovoidetta liikaa ??? Eikä mulla edes ole järin kuivat hiukset, vaikken säännöllisesti käytäkkään mitään hoitoaineita.
Se neuvottu herneen kokoinen annostelu taas ei riitä mulla mihinkään kun on tajuttoman paljon hiuksia ;D

Mutta oon kyllä tosta hoitovoiteesta tykännyt, vaikken sitäkään ole edes joka viikko käyttänyt. Tuoksu on mukavan hedelmäinen, muttei liian ällömakea.
« Viimeksi muokattu: 30.09.15 - klo:13:58 kirjoittanut Fishbones »

Poissa Crysania

• HAIRahtanut
  • hullu kissanainen
« Vastaus #838 : 29.09.15 - klo:12:56 »
^Riippuu tosi paljon siitä kuinka paljon hiuksia on ja millainen hiusten laatu yleensä on, että kuinka paljon noita voidemaisia jätettäviä menee omaan tukkaan. Omaan piikkisuoraan ja suht harvahiuksiseen päähän tuo hernekin on useasti liikaa, mutta sitten toisaalla miehen pörheään luonnonkiharaan saa noita aineita holvata ihan surutta niin paljon kuin lähtee eikä välttämättä näy siltikään missään. ;D

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #839 : 29.09.15 - klo:18:43 »
Mäkin olen tykännyt tuosta Hedelmä-jätettävästä! Tuoksu on ihana ja on just sopivaa mun värjäämättömään pitkään polkkaan. Toivottavasti pysyy valikoimassa, koska muita hyviä voidemaisia markettijätettäviä ei taida ollakaan.

Hoitis taas oli jotenkin turhan lirua. Shampoota en ole kokeillut.