Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377679 kertaa)

Poissa Fishbones

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • Sukupuolikapinallinen
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #840 : 08.10.15 - klo:23:40 »
^^Voipi olla, Vaikken sitä aina tule ajatelleeksi, niin mulla on järkyn paljon hieman laineikkaita hiuksia ;D Yksi syistä värjäämisen lopettamiseenkin mulla oli ne kamalat rahamäärät jotka meni tän hiusmäärän värjäämiseen (joskus kampaaja valitteli, kun tupla-annos väriä riitti reiluun puoleen päähän).

Poissa korkkiruuvi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #841 : 18.12.15 - klo:22:26 »
Hedelmä jätettävä kiinnostaa nyt minuakin. Vähän mietityttää, jos on liian kevyt tarkoitettuun käyttöönsä mun luonnonkiharoille, joiden toivoisin vaan pitenevän. Sitten voi käyttää co-pesuissa, että todennäköisesti kokeilen.

Mulla oli XZ-sarjasta käytössä ensimmäisenä suklaa-vanilja shampoo ja hoitoaine. Ensimmäinen pesi hyvin muttei kuivaa päänahkaa ärsyttävästi, hoitoaine oli ihan hyvä silloisille lyhyille hiuksille poishuuhdeltavana ja co-pesussa. Tuoksu ei ollut suklainen tai vaniljainen vaan tympeän keinotekoinen.

Sitten kokeilin Vanilla Cafe shampoota ja hoitista. Oli pakko kokeilla, kun kuulemma tuoksuivat kuin Tigin Brunette Goddes (siinä shampoossa parasta oli se tuoksu). Todella tuoksuivat aika lailla elleivät täysin samalta, verrata ei voinut. Kumpikin toimi hiuksissani samoissa käyttötavoissa kuin em. XZ:t, mutta paremmin. Shampoo ja hoitis tekivät mukavan kuohkeaksi hiukset, lyhyestä puolipitkään. Sitten puteleiden tyhjennyttyä jäi käyttö kun piti kokeilla uutta. :) Nyt olen miettinyt palaamista noihin. 

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #842 : 19.12.15 - klo:11:21 »
Nappasin ostoskoriini teepuu-shampoon ja se on osoittaunut omille hiuksilleni ja hiuspohjalleni todella hyväksi näin yhden viikon kokemuksella. Hiuksista tulee sopivan kuohkeat, ilman kuitenkaan tunnetta ylipesevyydestä. 
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #843 : 23.12.15 - klo:22:12 »
Hedelmä-sarjan hoitoaine oli tosi hyvä CO-pesussa. Tuoksu oli (onneksi) miedompi kuin luulin, ja ihan kuin tuo hoitsikka olisi ollut koostumukseltaan ohuempaa kuin muut XZ:n hoitoaineet. Hiukset tuntuivat takkuisilta pesun jälkeen, mutta annoin kuivua vapaasti ja sen jälkeen lopputulos oli kiiltävä ja takuton. Hiusten taipuisuus korostui, eli nähtävästi kosteutti hiuksia ihan hyvin. Positiivinen käyttökokemus kaikin puolin, otan pidempään kokeiluun. :)

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #844 : 22.03.16 - klo:15:13 »
Kah, arvatkaapas taas mitä! XZ:ltä on tullut ihan puskista uudet shampoo+hoitoaine värjätyille hiuksille. Siloittaa+kosteuttaa. Raparperi-punaherukka. Ei ole osunut silmään, kun pakkaus on aika samansävyinen (punaista) kuin hedelmä-sarjassa.

En usko että itse tulee kokeiltua, kun en enää värjää tukkaani. Mutta taitaa olla perus-xz:aa, ilman silikonia.
"XZ Raparperi-punaherukka -shampoo auttaa pidentämään hiusvärin kestoa ja hoitaa, vahvistaa ja kosteuttaa käsiteltyjä hiuksia vähentäen niiden katkeilua. Shampoo myös suojaa hiuksia hiustenkuivaajan lämmöltä. Hiukset näyttävät kiiltäviltä, terveiltä ja luonnollisen ilmavilta. Raikkaassa tuoksussa yhdistyvät kirpeä raparperi ja marjaisa herukka."

(btw, myös miesten shampoita ja 2in1 -tuotteita on tainnut tulla liuta lisää. Ainakin nettisivuillaan on useampi uuden näköinen pullo?  0_0)

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #845 : 22.03.16 - klo:15:37 »
^Minua tuo kyllä kiinnostaa salaa ihan vain tuoksun vuoksi, vaikken värjääkään tukkaa. Pitääkin käydä nuuhkimassa! Olisikohan hoitoaineesta CO-pesuun? Nykyään käytän CO-pesuissa Niittyvillaa ja Omenaa, jotka molemmat ovat siihen hommaan ihan mainioita. Hieman tosin ihmetyttää tuo väite lämpösuojasta. Itse käytän kyllä jätettävää lämpösuojaa joka tapauksessa, kun en oikein luota siihen, että pois huuhdellun hoitoaineen suoja "riittäisi".

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #846 : 22.03.16 - klo:15:58 »
^^ Uutuuden tuoksu kuulostaa aivan ihanalta! Pakko ostaa kokeiluun  :)
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #847 : 22.03.16 - klo:16:04 »
Harmi ettei raparperi-punaherukasta ole näköjään naamiota. Sitä olisi kiinnostanut jopa kokeilla!

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #848 : 22.03.16 - klo:19:05 »
Ihan oikeesti nyt  ;D  0_0

Tämä on viides kerta tässä ketjussa, kun ihmettelen Bernerin täysin olematonta mainostusta (edelliset vaivihkaa vain hyllyille putkahtaneet tuotteet olivat Mustaherukka, Niittyvilla, Teepuu ja Energisoiva Hedelmä). Ilmeisesti puljulla menee niin hyvin sitten, että mitään mainostusta ei tarvita. En tajua, mitenkään!

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #849 : 22.03.16 - klo:19:20 »
Tota uutuutta on pakko kokeilla, vaikka XZ shampoot ei tunnukaan sopivan mun päänahalle. Ne ei tunnu pesevän tarpeeksi hyvin. Harmi koska se hedelmäshampoo tuoksuu ihanalle!

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #850 : 22.03.16 - klo:20:26 »
Hyvä kun huomasin nuo uudet XZ:t vielä Saiturin Pörssissä (siitä on näköjään tulossa mun vakkarikauppa  :3), en siis missään Sokosella/Prismassa/Cittarissa, jonne voisi kuvitella uutuuksien ekana tulevan. Eiköhän ne kohta jonkun pienen pahviständin saa marketteihin?

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #851 : 22.03.16 - klo:20:27 »
^Yleensä niillä ei ole ollut sitäkään, sieltä vaan jonain päivänä bongaa muiden tuotteiden kyljestä hyllyssä  :D Täytyy varmaan ostaa jossain vaiheessa testiin uutuudet.

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #852 : 22.03.16 - klo:20:44 »
Piti ihan etsiä XZ:n Facebook-sivutkin, vaikka muuten on päivityksiä maaliskuultakin, niin mitään mainintaa sielläkään ei ole uutuustuotteista. Vaikka en itse mikään markkinointi&mainonta -henkinen ihminen olekaan, niin vähän kyllä ihmetyttää tuollainen täysi mainitsemattomuus. 0_0

Tyrnithän ovat kanssa värjätyille hiuksille, mutta nämä uutuudet myydään varmaan hoitavampina ja silottavampina (+se lämpösuoja)?

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #853 : 22.03.16 - klo:22:03 »
Uusien tuotteiden tuoksu vaikuttaa niin herkulliselta, että taidan kokeilla uutta hoitoainetta CO-pesuihin. Ainakin muut XZ:n hoitoaineet ovat ajaneet asiansa siinä hyvin, joten en usko tuonkaan tuottavan pettymystä. Harmillista, että näitä uutuuksia ei mainosteta. XZ:lla on kuitenkin tosi miellyttäviä ja halpoja perustuotteita, joiden toivoisi pysyvän kauppojen hyllyllä. :)

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #854 : 23.03.16 - klo:13:44 »
Nyt oli Facebookissakin päivitys. Haluan kokeilla tuota hoitoainetta, tuoksuyhdistelmä kuulostaa kivalta. En kylläkään värjää tukkaa ja se on vaan polkkapituinen, mutta yleensä kaikki XZ:n hoitikset toimivat ihan kivasti tässä päässä.

Mikäs tällä hetkellä on sarjan hellävaraisin shampoo? Mulla on rasvoittuva päänahka, mutta yleensä hellät shampoot toimivat silti parhaiten.