Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377691 kertaa)

Poissa wilma

• Tukkaguru
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #855 : 23.03.16 - klo:15:18 »
Piti ihan etsiä XZ:n Facebook-sivutkin, vaikka muuten on päivityksiä maaliskuultakin, niin mitään mainintaa sielläkään ei ole uutuustuotteista. Vaikka en itse mikään markkinointi&mainonta -henkinen ihminen olekaan, niin vähän kyllä ihmetyttää tuollainen täysi mainitsemattomuus. 0_0

Tyrnithän ovat kanssa värjätyille hiuksille, mutta nämä uutuudet myydään varmaan hoitavampina ja silottavampina (+se lämpösuoja)?

Mun mielestä XZn logiikka näiden hiustuotteiden kanssa on ollut pidemmän aikaa jo tosi sekava. Vanhoja tuotteita poistuu yhtäkkiä, ja yhtäkkiä saattaa tulla vaikka kuinka monta uutuutta.  :D Uutuudet tulee myös yleensä huomattua vasta kaupan hyllyltä. :D

Raparperi-punaherukka kuulostaa kyllä tosi herkulliselta ja mielenkiintoiselta tuoksulta ja tuotteelta, pakko ostaa testiin heti kun tulee kauppoihin. :)

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #856 : 23.03.16 - klo:22:27 »
^^ Veikkaan että xz:n hellävaraisin shampoo saattaisi olla Niittyvilla  tai Suklaa-vanilja (se ainakin on "rauhoittava"-nimikkeellä). Mun oma mielikuva noista on, että Suklaa-vanilja olisi pesevämpi kuin Niittyvilla.

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #857 : 02.04.16 - klo:10:10 »
Onko Karpalo-Kinuski lopetettu? Se löytyy kyllä edelleen XZ:n sivuilta, mutta kaupoissa en ole nähnyt Saiturin pörssiä lukuun ottamatta. Toisaalta XZ-tuotteissa taitaa olla niin iso valikoima, että kaikkea ei saada kauppojen hyllyille.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #858 : 09.04.16 - klo:19:19 »
^ Mäkään en ole hetkeen nähnyt karpalo-kinuskia Prismassa enkä Citymarketissa. Harmi, koska tuo ja niittyvilla on mun lempparit joita käytän eniten. Onko joku bongaillut jo uusia tuotteita?

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #859 : 09.04.16 - klo:19:22 »
^Ainakaan itse en ole nähnyt, juuri eilen katsoin alueen suurimman Prisman hyllyt ja reilu viikko sitten CM:n. Ei ollut edes paikkaa hyllyssä.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #860 : 14.04.16 - klo:16:12 »
Sitä teepuujuttua ei ole XZ:n sivuilla, vaikka tää uusin raparperi-punaherukka on. Joko ne ehti senkin lopettaa? :D :D

Sinänsä mulle ihan sama, kunhan eivät lopeta suklaa-vaniljaa tai tyrniä.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #861 : 14.04.16 - klo:16:56 »
^ Ai teepuushampoota? On se shampoiden listassa, sivulla 2 (http://www.xz.fi/tuotteet/xz-teepuu-shampoo). Vai onko niillä ollut joitain muita teepuujuttuja, en ole hirveästi seurannut..?
1cFii, oma väri.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #862 : 15.04.16 - klo:18:17 »
^ No niinpä onkin! Taisin katsoa hoitoaineista, kun muistin, että siitä olisi ollut hoitoainekin.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #863 : 24.04.16 - klo:16:13 »
Löytyykö Turun seudulta vielä mistään raparperiuutuuksia?

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #864 : 24.04.16 - klo:21:05 »
Raparperi-punaherukka-sarjan hoitoaine (pk-seutulaisille: Jumbon Cittarista ainakin saa!) on nyt korkattu CO-käytössä, ja tästä taisi tulla uusi XZ-suosikkini! Ensiksikin, tuoksu on ihana! Se saattaa hieman jakaa mielipiteitä, joten kannattaa nuuhkaista kaupassa ennen ostamista. Aivan ihanan esanssinen raparperi, joka on kirpeä ja raikas muttei kuitenkaan ällömakea. Pidin hoitoainetta tukassa ehkä kymmenen-viisitoista minuuttia, ja pesun jälkeen levitin pyyhekuivaan tukkaan Energisoiva hedelmä -hoitovoidetta ja annoin kuivua itsestään. Nyt taipuisa tukkani vetää todella voimakkaasti kiharalle, mikä kertonee aika voimakkaista kosteustehoista. Harvemmin tukka näin kiharalle menee edes CO-pesun jälkeen.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #865 : 25.04.16 - klo:11:43 »
Mä löysin myös raparperi-punaherukka hoitoainetta Citymarketista tänään aamulla! Shampoota ei ollut hyllyssä lainkaan, vain hoitoainetta. Mä oisin halunnut ostaa myös shampoon kokeeksi niin jäi vähän harmittamaan ettei sitä ollut.
Tuoksu on tosiaankin pullosta nuuhkittuna tosi kirpeä, mä tykkään! Tuoksu muistuttaa mua jostain dermosilin tuotteesta, voisko jossain suihkusaippuassa olla tällainen tuoksu? Illalla lähtee hoitoaine testiin. :)

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #866 : 28.04.16 - klo:20:02 »
Cittarissa oli täälläkin pelkkää hoitoainetta. Jätin vielä sinne, kun haluan kokeilla samalla kertaa molempia ja halusin muutenkin äkkiä kaupasta ulos huonovointisuuden vuoksi. Tuoksu oli kivan raikkaankirpeä. Dermolla oli jokunen vuosi takaperin kesätuotteena raparperintuoksuinen suihkugeeli ja vartalovoide, muistuttaa ainakin jossain määrin niitä.

Poissa Liselle

• HAIRahtanut
« Vastaus #867 : 28.04.16 - klo:20:49 »
Ei löytyny vielä eilen ainakaan meijän Prismasta. Olis ollu vielä tarvetta shamppoolle ja hoitoaineelle. No onneks varsinkin hoitoaineet kuluu nopeesti, ehkä seuraavalla kerralaa löytyy jo :)
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #868 : 29.04.16 - klo:18:44 »
Cittarissa oli täälläkin pelkkää hoitoainetta. Jätin vielä sinne, kun haluan kokeilla samalla kertaa molempia ja halusin muutenkin äkkiä kaupasta ulos huonovointisuuden vuoksi. Tuoksu oli kivan raikkaankirpeä. Dermolla oli jokunen vuosi takaperin kesätuotteena raparperintuoksuinen suihkugeeli ja vartalovoide, muistuttaa ainakin jossain määrin niitä.

Hyvin muistettu, eli se oli varmaan juurikin tuo raparperi vartalovoide mikä mulle tuli mieleen tästä XZn hoitoaineesta! :D
Mä olen tätä hoitoainetta nyt testannut kaksi kertaa; kerran laitoin saunaan mennessä puhtaaseen tukkaan vaikuttamaan ja toisen kerran ihan normaalin pesun aikana. Tukka tuntui molempien kertojen jälkeen hieman raskaalta, mutta ei kuitenkaan lätsähtäneeltä. Vähän siinä rajoilla, onko tukka liian raskaan oloinen vai ei. Pitää testata enemmän, mutta näiden kahden kerran perusteella mun mielestä kosteuttavin ja siloittavin XZn hoitoaineista. Tuoksu on kyllä tosi kirpsakka ja yllättävän voimakas, jää tukkaan tuoksumaan hetkeksi aikaa.

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #869 : 29.04.16 - klo:19:44 »
Meidän K-marketissa taas oli pelkkää shampoota. :D Ostin testiin ja ihan hyvältä tuntuu, ei ole liian pesevä. Haluan testata hoitoainettakin. Kuulostaa ainakin teidän kuvailujen perusteella erittäin hyvältä.