Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 378173 kertaa)

Poissa Triina

• Tukkaguru
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #885 : 11.06.16 - klo:23:09 »
Ei niillä mitään valtavia eroja mun mielestä ole. Oikeastaan mä haluaisin suositella sulle EHS:n Plussaa, sitä vehnänalkio-omenaa. Se on tosi ihana, kosteuttava ja hoitava, mutta ei lähmää yhtään tippaa  :)

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #886 : 22.06.16 - klo:19:00 »
Ostin lopulta uutuudet niiden tultua lähi-Prisman hyllylle ja nämä sijoittuvat itselläni XZ-tuotteiden kärkipäähän :ts Ovat hoitavan oloisia, mutta eivät lätsäytä, tuoksu on herkullisen kirpeä. Etenkin hoitoaine oli tuntumaltaan tosi kosteuttavan oloinen, shampoo enemmän sellainen hellä perusshampoo, niissä on muutenkin melko vähäiset erot keskenään. Pesevää shampoota etsivälle tämä ei ole paras vaihtoehto.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #887 : 22.06.16 - klo:21:03 »
^Mikä tuo uutuus siis olikaan? Kuulostaa nimittäin hyvältä. Mä oon ihan sekaisin näistä XZ:n tuotteista kun sarjoja on niin monta.  :D Kiitos muuten EHS Plussa -suosituksestakin!
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #888 : 22.06.16 - klo:22:31 »
^Punaherukka-Raparperi!

Paikalla Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #889 : 25.06.16 - klo:23:38 »
Mä huomasin kans yhtäkkiä käyttäneeni loppuun nuo uutuudet. Yleensä mikään ei mulla lopu kovin nopeasti, kun käytän kaikkea sekaisin. Noissa on vaan ihana tuoksu ja ovat just sopivan hoitavia tämmöiseen käsittelemättömään polkkatukkaan. Ostan kyllä lisää. Tosin heti iski pelko, että kannattaako näihin kiintyä, kun XZ tuppaa uudistamaan valikoimaansa (=lopettamaan tuotteita) niin hurjalla tahdilla. :D

Edit: Ja sopivasti aiheeseen liittyen. Onko XZ muka lopettanut tyrnishampoon ja -hoitiksen vai olenko sokea, kun en näe niitä nettisivuilla? :o
« Viimeksi muokattu: 25.06.16 - klo:23:43 kirjoittanut Margot »

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #890 : 26.06.16 - klo:18:40 »
^Oiskohan tulleet nää uutuudet tilalle, eikös tyrnikin ollut värjätyille hiuksille?
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Paikalla Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #891 : 27.06.16 - klo:22:28 »
Nyt alkaa vähän pelottaa, että milloin lähtee suklaa-vanilja. :-X Sen tuoksu on mun suosikki.

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #892 : 10.07.16 - klo:15:29 »
Raparperi punaherukka sh+h pesee ja hoitaa ihan ok, mutta mun nenään ne haisee pistävälle hielle, varsinkin poishuuhdeltaessa haju on tosi voimakas. Outoa, koska pullosta nuuhkittuna tuoksu on ihan mielyttävä.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Paikalla keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #893 : 21.07.16 - klo:21:59 »
Mäkin ostin punaherukka-raparperit kokeiluun ja oon tykännyt tosi paljon. Shampoo tuntuu aika hellävaraiselta, pesuteho on kuivalle hiuslaadulle just passeli. Hoitis on mielestäni XZ:n parhain ja hoitavin. Yleensä mun tukkaan ei toimi mikään hoitis, jos se on silikoniton. Ei vaan silota tarpeeksi vaan jää takkua ja pörröä. Mutta tää uusi XZ toimii! Siis toki vaikutusaikaa pitää pidentää muutaman minuutin, pelkkä huljuttelu hoitsikalla ei riitä. Kuivattuaan hiukset on tosi sileät muttei lätsyt. Musta noissa tuotteissa on myös tuoksu tosi kiva, sellainen pirteä. Tulee ihan mieleen marjamehu. :)
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #894 : 17.08.16 - klo:14:24 »
Niittyvilla shampoo on ollut todellinen yllätys! Ja nimenomaan positiivisesti. Jo aiemmin olen todennut vastaavan tehohoidon todella hyväksi, mutta näin pitkään meni ennen kuin shampoota kokeilin... Allekirjoitan ihan täysin sen, että kuivien/värjättyjen hiusten lisäksi sopii todella hyvin myös mun herkälle päänahalle. Ei ole kaikista riittoisin shampoo, mutta se ei tämän hinnalla haittaa. Vielä en ole tehohoitoa ja shampoota käyttänyt yhdessä, mutta pian ostan shampoon rinnalle myös tosiaan sen tehiksen.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #895 : 29.08.16 - klo:13:13 »
Punaherukka-Raparperi shampoota ja hoitoainetta näkyy olevan saatavilla niissä isoissa pulloissa. Eikö XZ:lla vain suosituimmat tuotteet pääse noihin isoihin pulloihin?

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #896 : 04.09.16 - klo:14:51 »
Ostin punaherukka-raparperi shampoon ja ainakin ensikokeilulla tykkäsin. Tarvitsin silikonittoman ja hellävaraisen, mutta kuitenkin sulfaatilllisen shampoon ja tämä on kaikkea sitä. Pesee hyvin mutta ei narskuvaksi. Ei takuttanut yhtään ja tuoksukin oli hyvä. Vieläkin kyllä marmatan siitä että miksi XZ meni vuosia sitten vaihtamaan pullojen ulkonäöt. Ne vanhat oli niin paljon selkeämmät ja raikkaammat. Nää nykyiset ei ole missään määrin houkuttelevan näköiset vaan väritys ja fontit on ihan tuhnut.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Angora

• HAIRahtanut
« Vastaus #897 : 19.10.16 - klo:18:16 »
Testasin ensimmäistä kertaa Omena-hoitista ja en kyllä ymmärrä miten tän pitäisi tuoda mitään kiiltoa. Vaikka mulla on luonnostaankin jo aika kiiltävä, lasimainen tukka niin tämä kyllä sai sen päin vastoin harmaaksi ja jopa vähän hamppuisen näköiseksi. Käyttelen pois, mutta uudestaan en osta!
Sometimes I'm terrified of my heart; of its constant hunger for whatever it is it wants. The way it stops and starts. -Edgar Allan Poe

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #898 : 22.10.16 - klo:14:13 »
Punaherukka-raparperi shampoo toimii yksittäisissä pesuissa ihan hyvin, tuntuu tosi hellävaraiselta, mutta pitkään käytettäessä aikaansaa mun takaraivolle lähmäisen takkukasan. Olen yrittänyt huuhdella shampoon aina hyvin pois, mutta jotenkin siitä kertyy pidemmässä käytössä mun päähän jotain tavaraa.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #899 : 02.02.17 - klo:10:10 »
Citymarketin tarjouslehdessä oli XZ Mustikkashampoo, mikä näyttää olevan uutuus. Shampoo on 2017 kausituote eikä hoitoainetta ole myynnissä.