Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377686 kertaa)

Poissa Katariina

• Tukkaguru
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #90 : 04.12.10 - klo:09:06 »
Ostin Suklaa&vanilja hiusnaamion Trendi (lehden) jutun innoittamana. Testailin eilen ja mukavan pehmeät hiukset tuo jätti. Erityistä kosteutusta en huomannut.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Kunis

• Vieras
« Vastaus #91 : 06.12.10 - klo:14:02 »
^ Tuoksuu just eikä melkein tismalleen samalta  >:(. Mä en ite tykännyt yhtään mangojen hajusta ja nämä tuoksuivat ihan yhtä pahalta. Miksi tehdä kaksi samantuoksuista sarjaa?

Aivan.En oo pahemmin tuoteselosteita kattonut,mutta oisko Karpalo&Kinuski samaa juttua uudessa pullossa? :P

Ei se aiankaan suoraan ollut kopioitu. Manga sh:ta mulla ei ole koskaan ollut, mutta Manga ha-pönikän olen toki heittänyt jo menemään, mutta aikanani tarkistin itse tän saman, ja tässä karpalossa oli tuplasti pitempi lista. Samojen aineiden lisäksi siis ainakin triviaalisti kaikkea erilailla nimettyä lisäjuttua, lisäksi kaikkea "cranberry extract"-haipakkaa, jollaista mangassa ei ollut.

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #92 : 07.12.10 - klo:22:02 »
Jihuu, löysin niitä anti-ageing shampoita ja hoitiksia yhdestä kaupasta ja ostin pari pulloa hoitista ja pullon shampoota. En ole niitä koskaan kokeillut mutta täällä niistä ilmeisesti tykättiin niin ostin nyt sitten siltä varalta että minäkin pidän. Tuoksu oli aika jännä pullosta nuuhkittuna, aika erilainen kuin nämä muut kokeilemani XZ tuotteet, ei jotenkin ihan niin raikas, tuli vähän Dove mieleen. Tänä iltana menee sitten kokeiluun!  :ts
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #93 : 13.12.10 - klo:22:39 »
^Tuon anti-age -sarjan hoitoaine on ollut ainut XZ:n hoitis, mikä on lätsäyttämisen sijaan jämäköittänyt hiuksia. Tuoksu vaan oli liian voimakas ja parfyymimäinen.

Tuosta tulikin mieleen, että pääsi ihan unohtumaan miten Vanilla Cafe tuuheuttamisen sijaan tekee hiukset lötköiksi, joissa ei edes hiuslenkki pysy. Ei kyllä lunasta lupauksiaan. En sitten ekasta kerrasta uskonut, vaan piti ostaa toinen pullo.  ::)
Mulla on kai liian hyväkuntoinen tukka tällä hetkellä, kun melkein voisi luopua kokonaan hoitsikasta.

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #94 : 14.12.10 - klo:07:20 »
Anti-ageingit on kokeiltu ja tuoksu on tosiaan aika parfyymimainen ja voimakas. Hiuksista ja mukavan tuntuiset ja tosiaan jämäkämmän oloiset kuin muilla hoitoaineilla. Tuon tuoksunkin siis kestää.

Shampoo oli ihan liian pesevä ja sen käytöstä kyllä uskoin kerrasta että yhteen kertaan jää, mutta hoitoaine oli oikein hyvä ja ostin sitä tarjouksesta kaks pulloa lisää...

Miten niin vois vähä suunnitella pistävänsä ostoslakkoa pystyyn kun kaappi pursuilee muutenkin ja minä hamstraan neljä pulloa hoitista...

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #95 : 14.12.10 - klo:14:18 »
^^ Aito ja 2in öljyhoitoshampoo on mulla sellaisia mitä pystyn käyttämään pelkästään enkä tarvitse rinnalle hoitista.  :) Kuivuessaan tukka tuntuu ehkä vähän karheammalta kuin normaalisti hoitiksen kanssa, mutta kun kuivuu kokonaan niin hiukset on tosi jämäkät ja yllättävän kiiltävät. Välillä tuntuu että on vaan hyvä kun ei käytä aina hoitoainetta tai jätettäviä.. Ihan kun hiukset tuulettuisi jotenkin ? :D Hassua.
Kesällä pesin välillä pelkällä shampoolla, nyt talvella ei pysty kun tarvii jätettäviä ym.  :)
« Viimeksi muokattu: 14.12.10 - klo:14:20 kirjoittanut wilma »

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #96 : 14.12.10 - klo:15:30 »
^Mullakin tuo öljyhoitoshampoo jättää hiukset niin kivan tuntuisiksi pesuvaiheessa että tuntuu ettei välttämättä perään tarvis hoitoainetta. Mutta eipä sitä ole silti osannut olla laittamattakaan.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #97 : 14.12.10 - klo:16:29 »
Yleensä tunnutaan olevan sitä mieltä että XZ:n hoitoaineet kuluvat nopeasti, mutta mun pitää nyt esittää poikkeava kommentti.  ;D Mulla on ollut koko syksyn yksi Vanilla Cafe puteli CO-käytössä ja olen varmaan jo 3 viime pesua odottanut että se loppuisi, mutta aina sitä vaan riittää. Se ei toki ole ainut CO-hoitoaineeni, mutta silti. Nytkin kun olen aika varma ettei siellä voi olla kuin yhteen kertaan, niin eiköhän sinne taas jää jotain tavaraa. :P
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #98 : 16.12.10 - klo:15:11 »
^Noissa XZ hoitiksissakin on eroja koostumuksessa, kuinka paljon niitä tuntuu kuluvan. Ainakin tuo nyt viimeksi kokeilemani anti-ageing vaikuttaa kohtuu riittoisalta verrattuna vaikkapa suklaa-vaniljaan jota tuntuu pitävän lotrata kämmenellinen eli suunnilleen neljännespurkki kerrallaan  :-\

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #99 : 29.12.10 - klo:17:41 »
Pöh, minä olen vähän pettynyt Karpalo & Kinuski-hoitoaineeseen. Ostin CO-käyttöön, mutta se ei tunnu pesevän tarpeeksi. Vanilla Cafe vaahtosi paremmin. KK:lla hiuksista tulee kyllä tosi sileät. KK:n tuoksukin jää minulle tosi epämääräiseksi. Jokin pistävähkö makea, ei paha, mutta en oikein löydä siitä karpaloa enkä kinuskia.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt

Poissa Lemmy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #100 : 04.01.11 - klo:14:41 »
Onko kukaan testannut manga shampoota? En löytänyt haulla muuta kuin hoitiksen kommentteja. Sain ilmatteeks yhden pullon. Inci näyttää alusta muuten samalta xylitolin kanssa paitsi että kaikki kosteuttavat ainesosat puuttuu eli onkohan tuosta tuloksena hirmu takkupesä  ??? ???
Vaalennetut/raidoitetut, puoleen selkään olevat hiukset. Tukkamaniaa jo muutama vuosi, eikä loppua näy!

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #101 : 04.01.11 - klo:20:25 »
^ Mulle se oli vähän ylihoitava ja haisi pahalle, takkuun en saanut, mutta hiukset likaantui nopeammin.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Unnu

• Tukkaguru
« Vastaus #102 : 29.01.11 - klo:23:00 »
^^^ Jännää miten erilailla voi haistaa, minusta kinuski-karpalo taas tuoksuu tosi selkeästi karpalolle!  :l Kinuskia en niinkään löydä tai ainakaan en kinuskista perusta, ehkä toffee tms. olisi sopinut paremmin karpalolle kaveriksi. Shampoosta tykkään kyllä kovin, ei moittimista!
Voi vaan rakastaa ja toivoa parasta.

Poissa Lemmy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #103 : 30.01.11 - klo:11:10 »
Manga-shampoota olen nyt käyttänyt monta viikkoa ja yllätyin, että se on ihan hyvä tuote. Tuoksuu puolukalle, mikä on musta ihan kiva tuoksu. Vähän kyllä vetää takkuun, että en kyllä muuten vältt. ostaisi, mutta kivaa vaihtelua xylitolin kanssa.
Vaalennetut/raidoitetut, puoleen selkään olevat hiukset. Tukkamaniaa jo muutama vuosi, eikä loppua näy!

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #104 : 30.01.11 - klo:14:36 »
Mä oon yllättynyt ettei mua kiinnosta juurikaan toi karpalo-kinuski sarja. En tiedä mikä siinä on mutta se vaan koukuta mua kokeilemaan sitä kun se on kuitenkin hutiostos. Oon pari kertaa sitä tuoksutellut enkä mä siitä kyllä mitään kinuskia löydä, pelkkä karpalo. Shampoo mua ei niinkään kiinnosta, hoitista voisin kyllä ostaa jos se osuu eteeni jossakin kaupassa. ;D Mutta suuria odotuksia tuohon ei ole.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.