Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377677 kertaa)

Poissa wilma

• Tukkaguru
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #900 : 02.02.17 - klo:10:26 »
^ Piti ihan googlata ja eiköhän tämäkin lähde ostoskoriin kun vain kaupoista löytyy.  :)

https://www.berner.fi/2016/12/xz-mustikka-shampoo-juhlii-satavuotiasta-suomea/

Poissa helka

• HAIRahtanut
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #901 : 02.02.17 - klo:12:55 »
Onpa kaunis pullo!

The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

Poissa Nakitar

• Hiushörhö
« Vastaus #902 : 02.02.17 - klo:13:02 »
^ ihana pullo tosiaan (tykkään Sanna Manderin kuvituksista/kädenjäljestä) , ja jee että on normaaleille hiuksille  :ts Testiin menee, kunhan kaupasta bongaan.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #903 : 02.02.17 - klo:13:17 »
XZ kyllä hanskaa tämän lanseerauksen, voi elämä  ;D  ::)

Pitää testata ehdottomasti, toivottavasti tuoksu on parempi kuin EHS:n esanssinen aromi.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #904 : 02.02.17 - klo:14:23 »
XZ kyllä hanskaa tämän lanseerauksen, voi elämä  ;D  ::)

Mä kans mietin tätä lanseerausta, miten se voi kerta kerran jälkeen olla näin onnetonta.  ::) Varsinkin nyt kun on tälläinen Suomi 100v juhlatuote, luulisi että sen markkinointiin olisi edes panostettu vähän enemmän.  :D

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #905 : 14.02.17 - klo:08:32 »
Minulla näköjään hiuspohja reagoi taas näihin säiden vaihteluihin (välillä pakkasta ja kohta taas plussaa..) ja hiuspohja tuntuu välillä kuivalta sekä kutisee. Mietin, että olisin kokeillut XZ Teho hilseshampoota, XZ Teho hilseshampoota 2in1 tai XZ Tervaa. Onko kellään juureksella kokemusta näistä? Tuo XZ Tervahan on ollut valikoimissa jo tosi pitkään, mutta siitä löytyy todella huonosti käyttökokemuksia edes googlaamalla.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #906 : 02.03.17 - klo:14:06 »
Mä testasin XZn mustikkashampoon ja tykkään!  :) Ihanasti vaahtoava, hellävaraisesti pesevä. XZn tuotteista samanoloinen shampoo on mun mielestä ehkäpä Aito- shampoo tai Vanilla Cafe. Tuoksu on sellainen karkkimustikka joka muistuttaa etäisesti mustikan tuoksua. Ihan kiva kuitenkin tuoksuna, vaikkei mun nenääni tuoksukaan aidolta mustikalta.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #907 : 13.03.17 - klo:16:11 »
Mustikkashampoo ostettu, testattu ja hyväksi havaittu  :) Tämä on taattua XZ-laatua eli hellästi pesevä, ei kuivata, vaahtoaa runsaana ja tuntumaltaan miellyttävänä ja tuoksukin on ok, vaikka omaan nenääni se ei mustikkaa ole pahemmin nähnyt. Sellainen vähän mehumainen tai jäätelömäinen tuoksu ehkä.

Olisin toivonut tälle näkyvää mainoskampanjaa, mutta se on kyllä tämän merkin kohdalla aina täysin turha odotus.

Pitää kohta käydä ostamassa joku hoitoainekin, XZ on co-pesuihin parhaimpia mitä on.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #908 : 13.03.17 - klo:16:20 »
Mistä löysit tuota XZ mustikkashampoota (sä vissiin oot kans Turun suunnalla)?

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #909 : 13.03.17 - klo:16:36 »
^Ostin Forssan CM:sta, kun olin sielläpäin reissussa, mutta mun mielestä sitä oli Cittarissa täälläkin.

Poissa scoundrel

• HAIRahtanut
« Vastaus #910 : 13.03.17 - klo:22:35 »
pinkpepper, Kupittaan Citymarketissa tuota ainakin oli noin viikko sitten kun siellä kävin. Varmaan tosiaan muissakin Cittareissa.
1b F ii. Oma väri päässä, permanentti 4/18.
Ompelublogini | Hiusvärihistoriaani | @instagram

Poissa eveleen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #911 : 21.03.17 - klo:15:36 »
Ja lisää uutuuksia tulossa XZ-perheeseen - tällä kertaa sulfaatitonta shampoota, hoitoainetta ja latvaseerumia. Pitää muistaa seurailla lähimarketin hyllyjä, nämä voisi mielenkiinnosta napata kokeiluun.
2b F ii

Poissa Mirkka

• HAIRahtanut
« Vastaus #912 : 21.03.17 - klo:17:18 »
Ja lisää uutuuksia tulossa XZ-perheeseen - tällä kertaa sulfaatitonta shampoota, hoitoainetta ja latvaseerumia. Pitää muistaa seurailla lähimarketin hyllyjä, nämä voisi mielenkiinnosta napata kokeiluun.

Mielenkiintoisen olosia tuotteita. Sääli vaan että tähän mennessä en oo törmännyt yhteenkään XZ:n hiustuotteeseen minkä haju ei aiheuttais mulle päänsärkyä  :( Ja nimen perusteella noissakin on luultavasti sellainen essanssinen tuoksu mikä lyö naamaan heti ku korkin avaa.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #913 : 21.03.17 - klo:20:26 »
^^Kiitos vinkistä. Aika kauan on kestänyt saada sulfaatiton shampoo valikoimiin. Ostan varamasti kokeiluun ja uskoisin että tuo hajukin on mieleeni.

Ilahduttaa myös tieto että pakkaukset uudistuu kokonaan ja muuttuvat selkeämmiksi.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #914 : 21.03.17 - klo:22:07 »

Mielenkiintoisen olosia tuotteita. Sääli vaan että tähän mennessä en oo törmännyt yhteenkään XZ:n hiustuotteeseen minkä haju ei aiheuttais mulle päänsärkyä  :( Ja nimen perusteella noissakin on luultavasti sellainen essanssinen tuoksu mikä lyö naamaan heti ku korkin avaa.

Saisivat kehittää hajusteettomia tuotteita. On kyllä LV, mutta niiden hoitoaine on mineraaliöljyä sisältävä ja kokemukseni sellaisesta tuotteesta (Pantenen shampoo) oli rasvaletti.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)