Minä ostin Persikkanektari-shampoon ja testasin sen heti. Shampoo oli kirkasta ja vahtosi hyvin. Huuhdellessa hiukset tuntuivat jotenkin jänniltä ja epäilin, että huuhtoutuiko shampoo kunnolla hiuksista. Mitään lähmää ei kuitenkaan hiuksiin jäänyt. Tämä on selvästi vähemmän pesevä shampoo kuin esimerkiksi Vanilla Cafe. Hoitoaineena käytin tavallista EHS:ta. Hiukset ovat pehmeät ja sileät. Jo hoitoainetta levitettäessä tuntuivat hiukset olevan vähemmän takkuiset. Tykkäsin tuoksustakin, joka ei onneksi jää vahvana hiuksiin. Vähän jännitän, rasvoittuvatko hiukset tällä pestessä nopeammin.
Eilen illalla siis pesin hiukset ja eivätpä nämä nyt sen rasvaisemmat ole. Minusta syväpuhdistavan shampoon jälkeen saattaa olla paljon rasvaisempi tukka kuin tällä pestessä. Pehmoinen ja sileä tukka on ollut koko päivän. Minulla on muutenkin sileä, suora ja ohut hius. Täytyy pestä uudelleen ja kokeilla pelkän jätettävän kanssa tätä. Sitten sen näkee, onko tukka pesun jälkeen yhtä sotkua, jota saa selvitellä pitkään. Minun on pakko käyttää hoitoainetta, koska tukka on vaikea selvitettävä.
Tukka selvisi pesun jälkeen helpommin ja jätettävä (Gliss) riitti hyvin. Tämä jää kyllä vakituiseen käyttöön, sillä tykkään tästä enemmän kuin CO-pesusta ja Santen Lava Power-shampoosta (sulfaatiton). Plussaa erityisesti siitä, että tuoksu ei jää hiuksiin.
Tekstiä muokattu järkevämmäksi.