Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 377652 kertaa)

Poissa Margot

• Tukkaguru
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #930 : 02.05.17 - klo:18:53 »
Mä tykkään persikkanektarishampoosta. Pesee selkeästi hellävaraisemmin kuin muut XZ:n shampoot. Tuoksu on ihana, tosi makea. <3

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #931 : 02.05.17 - klo:19:29 »
Testasin just mustikkashampoon. Tuoksu oli vähän pettymys, muuten aika perus XZ-shampoo. Voisin ostaa toistekin, pullo on ainakin kivan näköinen.

Poissa anannas

• Tukkaguru
« Vastaus #932 : 03.05.17 - klo:11:41 »
Mun suosikit on Mustaherukka shampoo ja hoitoaine.  <3 Enpä enää juuri muita tuotteita hiustenpesuun viitsi käyttääkään; näillä (luonnostaan) hauraat ja pehmeät hiukseni jämäköityvät ihan selvästi ja pysyvät katkeilematta. Eron huomaa jo pestessä, hiuksia tuntuu irtoavan vähemmän ja ne tuntuvat jotenkin runsaammilta muutenkin. Käytän Mustaherukka-hoitista usein myös jätettävänä. Paljon toimivampia kuin monet kalliimmat kokeilemani tuotteet. Ainoa miinus tulee siitä, että nämä kuluvat minusta tosi nopeasti. Toisaalta, olen jo ihan pienestä asti tottunut hölväämään shampoota ja hoitista todennäköisesti ihan liikaa, enkä näytä oppivan tavasta pois millään.  ::)

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #933 : 24.05.17 - klo:20:03 »
Olen pessyt hiukset pitkään luonnonmukaisella shampoolla, mutta eilen pesin Vanilla Cafella ja hiukset tuntuivat puolet paksummilta pesun jälkeen. Olin yllättynyt. Mutta ne parabeenit sitten.
« Viimeksi muokattu: 25.05.17 - klo:10:02 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa janniina

• Hiushörhö
« Vastaus #934 : 27.05.17 - klo:15:49 »
Onko kukaan nähnyt Hyvinkää-Riihimäki-alueella tätä uutta sulfaatitonta shampoota? Olen kaivellut isompien kauppojen shampoohyllyjä, joko olen puusilmä tai sitten niitä ei vaan ole... :I
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B

Poissa Monty

• HAIRahtanut
« Vastaus #935 : 01.06.17 - klo:09:43 »
Riksun prismaan oli ilmestynyt
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #936 : 08.06.17 - klo:19:56 »
XZ:n persikkanektari hoitoaine käytetty loppuun ja ei mikään hullumpi tuote.  :ts Siloittaa ihan tarpeeksi, ei lätsäytä. Tuoksu oli tosi onnistunut, ei yhtään sellainen ällömakea vaan tosi miellyttävä ja kesäinen.

Poissa Mintsi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #937 : 27.06.17 - klo:13:29 »
Osaisko joku suositella xz:lta oikeasti kosteuttavaa hoitista? Kotona on tällä hetkellä vanilla-cafe (cwc-pesussa pesun ekana hoitiksena) ja pesikkanektari (lähinnä jätettävänä, mutta myös jälkimmäisenä). Hiukset kaipaavat kosteuttavampaa tuotetta. Mitään kallista en viitsi ostaa kun kuivat latvat lähtevät parin viikon päästä.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #938 : 27.06.17 - klo:13:52 »
^ Eiks toi Vanilla Cafe oo se tuuheuttavan shampoon pari? Voisin kuvitella, ettei oo kosteuttavin. Taipuisin suosittelemaan ehkä Niittyvillaa tai Omenaa.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #939 : 27.06.17 - klo:16:58 »
Mä  suosittelisin myös niittyvillaa, se on mun mielestä kosteuttavin hoitoaine xz.lta.

Poissa Mintsi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #940 : 27.06.17 - klo:19:03 »
Joo Vanilla-Cafe on tuuheuttava. Joskus ostin sen jostain syystä ja nyt yritän kuluttaa sitä pois juurikin CWC-pesun ekana hoitiksena. Siihen tuntuu käyvän kaikki hutiostoshoitikset erinomaisesti.

Pitää siis mönkiä kauppaan etsimään niittyvillaa kokeiluun. Kuluuhan sekin tarvittaessa CWC-pesussa, jos ei muuten sovi.

Poissa Mintsi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #941 : 11.07.17 - klo:15:52 »
Omena hoitista löytyi lähikaupasta, joten aloitin kokeilut sillä. Vaikuttaa kyllä hyvältä tavaralta. Hiukset tuntuivat aivan erilaisilta jo yhden käytön jälkeen. Sen jälkeen olenkin sekoitellut sitä suoravärinaamioon enkä ole kaivannut naamion jälkeen toista hoitista enää perään. Hieno homma.

Niittyvilla hoitis ja persikkanektari latvasuoja tarttuivat tänään matkaan Prismasta. Niittyvillankin siis testaan lähiaikoina. Saattaa olla, että omppu jää värinaamioihin ja niittyvilla pääsee "oikeisiin töihin". Sen tuoksu on minusta kivempi kuin omenan. Onneksi tuo omenakaan ei kamalasti jää hiuksiin.

Persikkanektari latvasuojan levittelin hiuksiin kun kotiuduin kaupasta. En varsinaisesti osaa sanoa sen tehosta mitään. Hyvin upposi aamulla pestyihin hiuksiin. Tuoksussa oli minusta liikaa kookosta, mutta se onneksi haihtuu aika äkkiä. Jään kiinnostuksella seuraamaan tekeekö mitään hiuksille. Nyt hiukset ainakin ovat mukavan selvät, mutta olivat sitä jo ennen latvasuojan levittämistä.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #942 : 12.07.17 - klo:08:40 »
En tiedä onko näissä XZ-shampoissa tapahtunut jokin muutos (vai lieneekö syy omassa hiuslaadussa) kun tuntuu, että shampoot ei pese riittävästi  ::) Ennen tykkäsin Vanilla Cafesta sekä Aito shampoosta, mutta nykyään tuntuu ettei tuotteet enää edes vaahtoa ja hiukset tuntuu jo pesun jälkeen lähmäisiltä vaikka vaahdotan pari kertaa pesun aikana. Pesen hiukset n. 2pv välein eikä pesuväli ole muuttunut. Nytkin kippasin Vanilla Cafen käsisaippuapulloon ja käyttelen sen käsisaippuana pois. Millaista sarjan Teepuu- shampoo ja Terva-shampoo on? Onko noiden pesutehosta kenellään antaa kommentteja?

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #943 : 12.07.17 - klo:09:01 »
^Minulla Vanilla cafe toimii ihan hyvin, mutta joudun föönaamaan hiukset, jotteivät rasvoittuisi niin nopeasti. Jos käytän sarjan hoitoainetta, niin tulos ei ole niin tuuhea. Ostin aikoinaan Xylitol-hunaja -tuotteita ja pesen välillä niillä. Föönauksen kanssa voisi pesuväli olla joka toinen päivä, mutta muuten on pestävä joka päivä. Vuorottelen luonnonmukaisten tuotteiden kanssa.

Aloin miettiä, että lätsäyttäisikö mikromuovi samalla tavalla kuin silikoni. Mikromuoviahan tuossa Vanilla Cafessa on. Vai sekö on tuotteen tuuheuttaja?
« Viimeksi muokattu: 12.07.17 - klo:09:06 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #944 : 12.07.17 - klo:10:40 »
Mä oon pitkään pessyt pelkästään Xz shampoilla ja tuskaillut kun tukka on heti seuraavana päivänä jo likainen. Täytyy varmaan ostaa jotain toista merkkiä kaveriksi. Harmi juttu, koska olisi kiva käyttää kotimaisia tuotteita.

Millä nimellä tuo mikromuovi löytyy incistä?