Kirjoittaja Aihe: XZ-hiustuotteet  (Luettu 378172 kertaa)

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
Vs: XZ-hiustuotteet
« Vastaus #945 : 12.07.17 - klo:10:51 »
^Käsitykseni mukaan VP/DMAPA Acrylates Copolymer on mikromuovi.

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/09/18/pesetko-kasvosi-muovirakeilla
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #946 : 25.07.17 - klo:19:56 »
Mustikkashampoota olen nyt melkein puoli pulloa käyttänyt ja on paras XZ-shampoo jota olen tähän mennessä kokeillut! Tuoksusta tykkään, mutta toivoisin että se jäisi jopa enemmänkin hiuksiin. Pesutehokin on minun makuun juuri sopiva: pesee pahimman lian pois, mutta ei kuivata tai jätä hiuksia narskuvaksi.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #947 : 31.08.17 - klo:18:32 »
Mä olen tykästynyt mustikkashampooseen ja käytän pääasiassa sitä ja niittyvillaa XZn tuotteista. Satuin bongaamaan tänään XZ:n mainoksen jostain somesta, että mustikkashampoon kaveriksi on nyt vihdoinkin tulossa mustikkahoitoaine. Jes! Toivottavasti löytyy pian kaupoista, niin pääsee testaamaan.

http://www.xz.fi/tuotteet/xz-mustikka-hoitoaine
« Viimeksi muokattu: 31.08.17 - klo:18:34 kirjoittanut wilma »

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #948 : 17.09.17 - klo:19:39 »
Mustikkahoitoaine oli yhtä hyvä kuin mustikkashampookin. Toinen puteli nyt menossa. Muistuttaa aika paljon niittyvillaa, mustikkahoitoaine tekee tukasta ehkä aavistuksen raskaamman mutta ei lätsäytä. Siloittaa ja kosteuttaa. Ei mitään suuria eroja näiden kahden välillä mun mielestä, tuoksu taitaa olla suurin ero.  :)

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #949 : 12.01.18 - klo:18:58 »
Minä ostin Persikkanektari-shampoon ja testasin sen heti. Shampoo oli kirkasta ja vahtosi hyvin. Huuhdellessa hiukset tuntuivat jotenkin jänniltä ja epäilin, että huuhtoutuiko shampoo kunnolla hiuksista. Mitään lähmää ei kuitenkaan hiuksiin jäänyt. Tykkäsin tuoksustakin, joka ei onneksi jää vahvana hiuksiin. Vähän jännitän, rasvoittuvatko hiukset tällä pestessä nopeammin.

Nyt kun olen käyttänyt tätä useamman kerran, niin enpä ole tyytyväinen. Pesin tällä eilen illalla ja tukka näytti jo aamulla rasvaiselta, mutta toisaalta mitään lähmää ei ole. Eikä ollut ensimmäinen kerta, kun tein tämän huomion. En todellakaan osta tuota toista kertaa. Kyllä tukan pitää pesun jälkeen näyttää puhtaalta.

Edit. Toinen hutiostos on Vanilla Cafe hoitoaine, joka lätsäyttää. Jos saman sarjan shampoolla on saanut tuuheutta, niin tuolla se sitten lähtee. Käytän muutenkin enemmän jätettäviä hoitoaineita.
« Viimeksi muokattu: 13.01.18 - klo:19:37 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #950 : 13.01.18 - klo:00:13 »
Minä tein mokan ja ostin vanilla cafe -shampoon. Niin kauhea lähmätukka tuli, että taitaa joutaa miehen käyttöön. Tonhan piti olla tuuheuttavaa, mutta kaukana siitä.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #951 : 11.02.18 - klo:16:17 »
Nyt on Niittyvilla-hoitoaine kokeiltu, eikä riitä alkuunkaan pitkien hiusteni talvisähköä taltuttamaan.
Ostin tämän vaihtoehdoksi Dermosilin erinomaiselle Argan-naamiolle ja myös LH-Beautyn Oliivi-hoitikselle, mutta ei vedä veroja kummallekaan.. tuon Oliivin haju on aika ikävän 'tiskinestemäinen', mutta muuten kelvollista.
Olen pettynyt... halusin tukea kotimaista kauneusteollisuutta ulkomaisten suuryritysten sijaan, mutta olisi ollut parempi valinta napata mukaan jokin Garnierin silikonipitoinen ja edullinen tuubi.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Mir

• HAIRahtanut
« Vastaus #952 : 07.03.18 - klo:07:31 »
Mä oon löytänyt uudelleen XZ:n tuotteet. <3 En moneen vuoteen käyttänyt niitä kun piti kokeilla kaikkea muuta jännittävää, mutta nyt on fiilis kuin olisi kotiin palannut kun tuttuja tuotteita löytyyy kylppäristä jälleen. Vanilla Cafe-hoitis on nyt käytössä ja toimii mainiosti omaan käsittelemättömään tukkaan. Niittyvilla-hoitista käytin ennen tätä ja sen tuoksu oli kyllä aika tyrmäävä, jäi tukkaankin leijailemaan seuraavaksi päiväksi!
1c F i
Tukka kasvaa - olkapäillä mennään <3

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #953 : 22.03.18 - klo:08:36 »
Herneproteiini shampoo ja hoitoaine, mitä ihmettä!? Alkaa XZ-uutuudet olla jo aika erikoisia... ;D Näin nuo siis kaupassa, mutten ehtinyt nuuhkaisemaan. Oletan/toivon etteivät kuitenkaan haise herneille ;)

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #954 : 22.03.18 - klo:09:20 »
 ;D Tämä on nyt sitten kahdeksas kerta tässä ketjussa, kun ihmettelen miten XZ:n uutuus tulee noin vain ilman mitään varoitusta hyllyille. Bernerin markkinointitaktiikka on käsittämätön.

Pitää kokeilla kyllä ehdottomasti. Viime aikoina olen tykänyt mustikasta, joka on hoitavimmasta päästä merkin tuotteita, vaikka erot ovatkin melko pieniä. Persikkanektarista en ole oikein tykännyt, se on niin mieto pesuteholtaan ja hoitoaine ei tee edes lyhyisiin hiuksiin mitään kummempaa. Raparperi-punaherukkaa voisi ostaa taas, siitäkin tykkäsin.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #955 : 22.03.18 - klo:18:14 »
Herneproteiini shampoo ja hoitoaine kuulosta kyllä tosi erikoisilta. Liekö vegeproteiinibuumi iskenyt myös hiustuotteisiin.  :O pitää kyllä ostaa testiin heti kun löytyy kaupoista! Tuoksu kiinnostaa nyt eniten.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #956 : 22.03.18 - klo:19:06 »
^ Soijaproteiiniahan on shampoissa ja hoitoaineissa ollut jo pitkään hyvinkin laajalti. :)

Mutta herneproteiini on selvästi viime aikojen lobatuinta tavaraa, on tullut hiljattain (näin palkokasviallergisena, köh) huomattua sen ilmestyminen ihonhoitotuotteisiin, shampoisiin, hoitoaineisiin ja esim. pakastepizzoihin... Ei hirveästi mieltä lämmitä.
1cFii, oma väri.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #957 : 02.04.18 - klo:10:43 »
Yhden käyttökerran kokemuksia XZ herneproteiini shampoosta ja hoitoaineesta: Shampoo on aika erilainen verrattuna XZ:n muihin, tämä on koostumukseltaan aika luirua. Pesee hiukset aika narskuvan puhtaaksi, tuli vähän sellainen fiilis kuin olisi pessyt hiukset jollain miedolla syväpuhdistavalla shampoolla.
Hoitoainetta hulahti tukkaan jotenkin tosi reilusti. Nyt kuivana tukka on pörröisempi ja hieman karheampi kuin yleensä.
Tuoksu näissä oli jotenkin aika erikoinen. Hoitoaineessa tuoksu oli selvästi voimakkaampi. Mä en oikein osaa verrata tätä tuoksua mihinkään. Sellainen hieman pistävän raikas tuoksu.

Poissa Happy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #958 : 11.05.18 - klo:15:48 »
Eka pesukerta persikkanektarin kanssa. En ole liiemmin persikantuoksuisten asioiden perään, mutta yllätyin ettei suihkussa haissut liikaa tai mitenkään epämiellyttävälle. Yllätyin että tavara itse oli ihan kirkasta ja ehkä jopa hieman geelimäistä. Vaahtosi tosiaan melko vähän, mutta tukka tuntuu puhtaalta. Sanoisin että ostan tätä uudestaanki!

Poissa LoveStory

• Haiven
  • *
« Vastaus #959 : 24.06.18 - klo:13:58 »
Olen pitkään pessyt suklaa vanilja-shampoolla ja halusin koittaa jotain uutta. Ostin rapaperi-punaherukka-shampoon ja ai hitsi, että se kuivattaa.  :-X