Kirjoittaja Aihe: Mádara  (Luettu 34492 kertaa)

Poissa Triina

• Tukkaguru
Vs: Mádara
« Vastaus #105 : 10.05.16 - klo:15:10 »
Madaran nettiputiikissa on tämän päivän kaikki tuotteet -40% + kaupan päälle yövoide yli 60 euron tilauksiin. En ole sarjaa koskaan käyttänyt, mutta tätä en voinut vastustaa. Suurin osa kasvovoiteista on itselleni sopimattomia, koska ne sisältävät jojobaa (tukkii pahasti), mutta ostoskoriin päätyi harkinnan jälkeen AHA Peel Mask, SOS Hydra Repair Intensive Serum, Gloss and Vibrancy shampoo ja hoitoaine, misellivesi ja DD Nokkonen Moisturising Mist. Olisin ostanut vielä käsivoiteen, mutta ne olivat loppu. Hintaa tälle satsille tuli 75 e ja kaupan päälle tuli tosiaan Regenerating Night Cream. Siinä on sitä jojobaa, joten joko olen pälli ja testaan silti ja kärsin finneistä tai sitten laitan vain suosiolla eteenpäin  :)

Nokkossuihketta on kehuttu blogeissa ja tuolta seerumilta odotan paljon. Onko kellään jälkimmäisestä kokemusta?

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #106 : 10.05.16 - klo:21:47 »
^Kiitos vinkistä!  :) Näin joku päivä mainoksen tuosta alesta, mutta olin ehtinyt jo unohtaa.

Kolmen Nourish & Repair-hoitsikan (melkein HG) lisäksi ostin tuon nokkossuihkeen ja pikkutuubin AHA Peel Maskia, kun sitä on täällä kehuttu.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #107 : 12.05.16 - klo:09:37 »
Huomasin myös nuo uudet SOS-tuotteet, niiden edelliset ei olleet oikeen tarpeeksi kosteuttavia, joten jätin sikseen. Mulla on ollut käytössä jo vuoden päivät Madaran syväkosteuttava voide kuivalle iholle ja se on ainoa tuote, joka ei rehellisesti aiheuta näpyn näpppyä, joskin talvisin ei saa pidettyä mun kuivia läikkiä kurissa, mutta eipä moni muukaan mömmö. Toi voide jättää kuitenkin ihanan pehmeän ja kuulaan ihon noin muuten. Pumppupullo vielä kätevä, kun tuotetta tulee juuri sopivasti. Täytynee tilata nyt noita SOS tuotteita, jos vaikka uudistus olisi tuonut mukanaan kosteutustehoa!
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #108 : 14.05.16 - klo:23:33 »
Olen käyttänyt kahta hoitoainetta koko purkit: Nourish&repair ja Gloss&vibrancy, ja molemmat ovat mulle vain ookoo. Ostin viime syksyn -40% -päiviltä. Nokkosvoide ja -suihke ovat hyviä, samoin pihlaja toimii mulla. Misellivedestä tulee kuumotusta ja kirvelyä, mutta ei niin pahasti, etteikö sitä voisi käyttää. En vain oikein keksi, mihin tuotetta tarvitsisin.  ;D
« Viimeksi muokattu: 15.05.16 - klo:17:11 kirjoittanut Quutti »
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa helmikuu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #109 : 15.05.16 - klo:10:53 »
Minä taas en oikein keksi mihin nokkossuihketta tarvitsisin :) Minusta tuote ei tee oikein mitään. Noh, kai sitä voi kasvoveden tapaan suihkia pesun jälkeen naamaan, mutta en ole oikein kasvovesiä aiemmin käyttänyt niin tuokaan ei vaikuta tuovan mitään lisäarvoa ihonhoitoon. En osta uudestaan.

Oon vähän miettinyt tuosta Shinglerin sarjasta, että kun hän on tuollainen luomun/ympäristöystävällisyyden puolesta puhuja, niin vähän hassua että sarjaan luodaan ns. turhia tuotteita, joita kuluttaa. Ei mikään kuluttaminen ole ympäristöystävällistä, vaikka olisikin luonnonkosmetiikkaa. Madarakin muovipakkauksissa jne. Noh, itsepähän tuonkin ostin ja varmaan monen mielestä on oikeinkin tarpeellinen. Mulla on nyt vaan joku angsti kun tein eilen vähän kosmetiikkainventaariota ja laitoin kasaan omistamani purtilot. Se muovipullojen määrä! Sitten aloin miettiä, minkälainen vuori tulisi jos kaikki elämäni aikana käyttämät kosmetiikan muovipakkaukset laitettais kasaan. Huh!

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #110 : 21.05.16 - klo:19:43 »
Mossasta ei taida olla erillistä keskustelua?

En ole ollut hirveän kiinnostunut Mossasta, kun kaikki alkoholi kipattiin vissiin Madaran tuotteista näihin :P, mutta uskaltauduin kokeilemaan putsaria (Cleansing Creme-Mousse) ja se vaikuttaa ihan hyvältä. Ihan tuore hankinta, joten en tiedä miten pidemmän päälle sopii. Oleellisin osin vastaa kuitenkin tarpeita: tuoksu on mieto ja haihtuva eikä ärsytä, aine huuhtoutuu iholta hyvin ja jättää puhtaan tunnun ilman rasvaa tai kalvoa. Mulla nämä kaksi asiaa toteutuvat varsin harvoin yhdessä, joten pisteet nyt ainakin siitä. Iho on siis rasvainen ja tukkeutuva, riesana laajat allergiat, ekseema ja rosaceataipumus, eli tyyppiä mahdoton yhtälö, vakiotunnusmerkkinä punainen väri.

Putsarin koostumus on geelivoidemainen, vaahtoutuu hyvin kevyesti, muistuttaa LRP:n Effaclar H -puhdistusvoidetta. Tuoksu on kirpakan herukkainen, ei jää iholle. Vertailun vuoksi sanottakoon, että Madaran omien putsareiden tuoksut ovat mulle allergisoivia, puhdistusmaito liian rasvainen (vaikka onkin lajissaan hyvä) ja vaahto taas vähän ärsyttävä.
1cFii, oma väri.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #111 : 12.07.16 - klo:17:13 »
Onko Triina ehtinyt testata SOS-seerumia? Kuulen mielelläni kokemuksia myös sarjan muista tuotteista, mikäli joku on kokeillut. :)

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #112 : 12.07.16 - klo:21:21 »
^Karkkipäivässä oli muuten juuri postaus tuosta seerumista ja muista tuotteista, jos et ole blogia lukenut :)

http://karkkipaiva.indiedays.com/2016/07/10/nyt-piisaa-syvakosteutta-madaran-ihanat-sos-tuotteet/

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #113 : 21.07.16 - klo:08:16 »
Onko Triina ehtinyt testata SOS-seerumia? Kuulen mielelläni kokemuksia myös sarjan muista tuotteista, mikäli joku on kokeillut. :)

Olen käyttänyt hetken aikaa tuota seerumia. Tehot vaikuttavat hyviltä, tällä saa selvästi kosteutta iholle ja illalla laitettuna kasvoilla on helea ja todella hyvälle tuotteelle ominainen plumping aamulla. Ei ole myöskään millään lailla ärsyttänyt ihoa, tuoksu on melko neutraali. Pumppupullo on toimiva ja laadukas.

Ainoa miinus on makuuni hiukan liian tuhdin voidemainen koostumus. Haluan seerumini mieluiten vesimäisinä, ohuina ja ihoon hetkessä uppoavina, tämä on enemmänkin notkeaa voidetta. Se kyllä levittyy ihan hyvin ja imeytyy kohtalaisesti, mutta omaan makuuni ja kerrostamista ajatellen tuntu on hiukan liian selvä. Aamuisin en tätä halua laittaa, iltakäytössä oikein hyvä.

Nokkossuihkeesta tykkään, sitä on kiva suihkia kasvoveden asemasta tai sen jälkeen virkistämään ja kosteuttamaan kasvoja, boostaa esim. seerumia tai muuta hoitotuotetta hyvin. Kosteuttaa hyvin. Tuoksu on kevyen yrttinen, ihan miellyttävä.

Misellivesi on ollut pettymys. Se on ok ja toimiva tuote, puhdistaa riittävästi, ei kuivata jne. mutta siinä ei ole mitään sellaista erityistä, mitä parissa muussa kokeilemassani misellivedessä on. Pullon korkki ei ole optimaalinen, tippa jää helposti valumaan kylkeä pitkin, kun tätä yrittää saada vanulle. Hintaa tällä on todella suolaisesti, n. 17 € ja pullokin on vain 100 ml. Itse ostin -40% alesta ja sekin tuntuu tyyriiltä näin keskinkertaisesta tuotteesta. Voisin kokeilla huomattavasti edullisempaa Mossaa seuraavaksi, tosin vuoroaan odottaa ensin iso pullo toisen merkin misellivettä.

Mossasta testasin näytepussin verran Youth Defence Purity Cleansing Crème-Mousse puhdistusvaahtoa, tykkäsin ainakin kertakokeilun perusteella. Voidemainen tuote muodostaa pehmeän kermaista vaahtoa ja tuntuu hyvältä kasvoilla. Meikkiä ei ollut sinä päivänä, joten puhdistustehosta en osaa sanoa.

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #114 : 22.07.16 - klo:10:37 »
Minä taas en oikein keksi mihin nokkossuihketta tarvitsisin :) Minusta tuote ei tee oikein mitään. Noh, kai sitä voi kasvoveden tapaan suihkia pesun jälkeen naamaan, mutta en ole oikein kasvovesiä aiemmin käyttänyt niin tuokaan ei vaikuta tuovan mitään lisäarvoa ihonhoitoon. En osta uudestaan.

Minä taas en oikein keksi mihin nokkossuihketta tarvitsisin :) Minusta tuote ei tee oikein mitään. Noh, kai sitä voi kasvoveden tapaan suihkia pesun jälkeen naamaan, mutta en ole oikein kasvovesiä aiemmin käyttänyt niin tuokaan ei vaikuta tuovan mitään lisäarvoa ihonhoitoon. En osta uudestaan...
Oon vähän miettinyt tuosta Shinglerin sarjasta, että kun hän on tuollainen luomun/ympäristöystävällisyyden puolesta puhuja, niin vähän hassua että sarjaan luodaan ns. turhia tuotteita, joita kuluttaa. Ei mikään kuluttaminen ole ympäristöystävällistä, vaikka olisikin luonnonkosmetiikkaa. Madarakin muovipakkauksissa jne....

Mua kanssa mietityttää mun suhde tähän suihkeeseen, vaikka ostin just toisen :P. Tykkään tästä mineraalimeikin "kiinnittäjänä" ja en jaksanut etsiä toista. Siitä pisteet, että on luonnonkosmetiikkaa joo. Ja toimii hyvin myös jos on ollut meikit naamassa aamusta iltaan (tai istuu koko päivän bussissa tms.) ja on muhjunen olo, niin tää raikastaa kivasti. MUTTA ihmettelen, että tää joskus puhtaalle iholle laitettuna kirvelee ja laittaa kuumottaan (tästähän oli aiemminkin keskustelua tässä ketjussa). Mulle käy näin usein kun laitan paljaalle iholle, eli ei toimi kasvovetenä tai "hoitonesteenä". Nolottaa, kun kaverillekin kävi näin, kun suihkin tätä sen naamaan "raikastamiseksi" :P
Meikin päälle suihkittuna on ihan ok. En tiedä tuleeko hankittua tätä enää, vai löydänkö halvemman yhtä hyvän. Toisaalta mua ei haittaa maksaa vähän ekstraa, jos kyse on läheltä tulevasta luonnonkosmetiikasta... (oman sain alennuksesta ja oli jotain 13,70 kai, mutta 18e on musta liikaa...)
Tekisin jonkun suihkeen itse, mutten tiedä säilyiskö sellainen itsetehty laukussa :P Kotona käytettävät suihkeet voi tietty pitää jääkaapissa, mutta mulle tän pointti on just se, että sitä voi pitää mukana.

Poissa helka

• HAIRahtanut
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #115 : 01.08.16 - klo:20:46 »
Olen kerran testannut Madaran misellivettä eikä tämä taida sopia iholleni sen sisältämän taikapähkinän vuoksi. Ihoa alkoi kuumottaa, ja näin on tapahtunut toisenkin tuotteen kanssa, jossa taikapähkinää on ollut.
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #116 : 09.08.16 - klo:00:44 »
Mulle nokkossuihke on ollut hyvä! Pehmentää ja kosteuttaa sekä raikastaa ihoa, pidän tuoksustakin. Toisaalta ei tuo nyt varsinaisesti mikään HG ole, pärjäisin ilman, mutta ei tule mieleen, että tuota selkeästi parempiakaan kasvovesiä olisin käyttänyt.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #117 : 08.09.16 - klo:17:56 »
-40%-alepäivä on 13.9. tulossa!

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #118 : 08.09.16 - klo:19:26 »
^ Voi kiitos tiedosta, olin tekemässä tilausta tänään, mutta maltan ehkä odottaa vielä! :)
« Viimeksi muokattu: 08.09.16 - klo:19:27 kirjoittanut elly »

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #119 : 10.09.16 - klo:22:19 »
Pidemmän käytön myötä täytyy todeta, että SOS-seerumi ei ole mun juttu  :( Se jättää epämukavan kalvomaisen tunteen iholle ja nyt kun ilmojen kylmettyä nahka on selvästi kesäkelejä kuivempi, niin tämä vain korostuu. Iho tuntuu kiristävän kelmun peittämältä ja todella ikävältä levittämisen jälkeen. Kalliiseen hintaansa nähden iso pettymys siis. Muiden tuotteiden alla tämä toimii jotenkuten, mutta kosmeettinen miellyttävyys on isossa roolissa itselleni.

Misellivesi oli myös pettymys, siitä kirjoitinkin jo aiemmin. Nokkossuihke on kuitenkin ollut oikein hyvää :) Hiustuotteet ovat vielä korkkaamatta.