Kirjoittaja Aihe: Mádara  (Luettu 34407 kertaa)

Poissa helka

• HAIRahtanut
  • As long as god isn't involved and there's beer
Vs: Mádara
« Vastaus #120 : 13.09.16 - klo:09:01 »
Tilasin alesta AHA-kuorintanaamion ja pihlajavoiteen. AHA-naamio on hyväksi havaittu ja säännöllisessä käytössä ja pihlajavoiteen tilasin yövoiteeksi. Käyttämäni Lumenen Bright Now Sleeping Cream on juuri sopivasti loppumassa eli pääsen testailemaan pihlajavoidetta piakkoin.
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #121 : 16.09.16 - klo:21:59 »
Mä vähän innostuin ja tilasin -40% alesta 2x SOS-kasvovoiteen, SOS-seerumin, tasapainottavan kasvoveden ja Become organic-paketin, jossa puhdistusvaahto ja matkakokoisena Regenerating night cream ja Deep moisture fluid. Sain uuden kosteuttavan naamion kaupan päälle, kun ostokset oli yli 70€ (89,88€). Vanhan mallinen SOS-kasvovoide on ollut paras kasvovoide ikinä mun pintakuivalle iholle ja nyt on kovat odotukset näille uusille tuotteille. Ehdin jo testata kasvovettä ja vaikutti olevan ok. Nyt voin heittää Lumenen keltaisessa purtilossa olevan kasvoveden roskiin, kun se kuumottaa iholla. Tuo kosteuttava naamio on nyt iholla ja se ihan humahtaen imeytyi ihoon, vaikka laitoin ihon reilusti. Eipä tarvitse pyyhkiä pois, kun kasvot ei jäänyt edes tahmeiksi tämän jäljiltä.

Poissa ilona

• HAIRahtanut
« Vastaus #122 : 03.10.16 - klo:11:23 »
Onko jollain tietoa kuinka usein Madaralla on näitä -40% aletempauksia?

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #123 : 03.10.16 - klo:11:29 »
^Pari kertaa vuodessa, edellinen oli toukokuussa.

Poissa ilona

• HAIRahtanut
« Vastaus #124 : 03.10.16 - klo:22:22 »
Jes, kiitti Triina! Täytyy hankkiutua jollekin postituslistalle, niin saa infoa asiasta. Ainakin AHA-kuorintaa ja hiustuotteita voisi tilata seuraavalla kerralla kun ale tulee taas.

Poissa eveleen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #125 : 04.10.16 - klo:10:46 »
Syyskuun puolenvälin paikkeilla oli myös nettikaupan alekampanja, seuraava taitaa olla sitten taas kevään puolella.
2b F ii

Poissa slala

• HAIRahtanut
« Vastaus #126 : 08.12.16 - klo:09:38 »
Mádaran nettikaupassa on tänään taas -40% alepäivä! SOS-sarjan voiteet on mun nykyisiä luottotuotteita enkä ostanut edellisestä alepäivästä tarpeeksi, joten tää tuli ihan tarpeeseen. :)

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #127 : 11.03.17 - klo:11:01 »
Tietääkö kukaan paljonko tuossa aha-kuorinnassa on happopitoisuus? Olen käyttänyt cosrxin aha-kuorintaa, jossa on 7% glykolihappoa ja se on mulle liian mietoa.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #128 : 16.03.17 - klo:17:57 »
^Mulla on uusi pakkaus tuota aha-kuorintaa, ja kääntelin ja vääntelin tuon pakkausselosteen läpi enkä huomannut kyllä mainintaa happopitoisuudesta. Mä en oikein itse tiedä mitä mieltä olen tuosta vielä. En ole tottunut happokuorintoihin, ja kieltämättä toi tuntui aluksi aika hurjalta. Tosin huuhtelemisen jälkeen iho on siloinen ja kuulas.

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #129 : 20.03.17 - klo:06:41 »
Kävin eilen etsimässä tietoa ihan jostain muusta asiasta, ja eksyin Karkkipäivän arvosteluun Mádaran detox-mutanaamiosta. Juttu kiinnosti, ja iltapäivällä Stockmannilla käydessäni kävin huvikseni tsekkaamassa Mádaran hyllyn. Kas, siellähän se naamio oli ja vielä kivasti alennuksessa.

Kokeilin sitä illalla. Annoin naamion vaikuttaa 10 minuuttia. Kun menin peilin eteen, huomasin mutakuoressa pikkuruisia reikiä ihohuokosten kohdalla: koko naamio oli siis kuin kauttaaltaan neulalla rei'itetty. Pesin mudan pois, ja yllätyin iloisesti. Kasvot olivat heti huomattavasti tasaisemmat, sileämmät. Suurin osa ihohuokosista oli pienentynyt aivan huomaamattomiksi.

Todella lämmin suositus. Minulla on siis kevyesti pintakuiva sekaiho, johon helposti kerääntyy niin ulkoisia kuin sisäisiäkin epäpuhtauksia.
« Viimeksi muokattu: 20.03.17 - klo:07:07 kirjoittanut kleio »
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #130 : 20.03.17 - klo:12:07 »
Mäkin olin aika yllättynyt miten toi naamio tavallaan tuntuu oikein imeytyvän tukkeutuneisiin huokosiin ja siitä naamion pinnasta tulee just sellainen rei'itetty. Toi on mulla kyllä mustapäiden poistoon ja ihohuokosten supistamiseen ihan ykkönen.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #131 : 20.03.17 - klo:19:01 »
Minäkin olen nimenomaan karkkipäivän innoittamana ostanut tuon samaisen naamion, ja olen myös tykännyt. Mulla ongelma on vain se, etten tahdo muistaa käyttää näitä säännöllisesti. Melkeinpä pitäisi kalenteriin laittaa ylös viikoittaiset savinaamiopäivät ;D

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #132 : 20.03.17 - klo:19:37 »
Nuo Madaran naamiot ovat aivan parhaita. Mulla on se detox mutanaamio, aha-naamio ja sos-kosteuttava naamio. Käytän noita viikoittain ja iho tykkää. Kosteuttavaa käytän melkein joka ilta ja annan sen vaikuttaa koko yön. Ei ole onneksi niin rasvainen koostumus ja aamulla iho on tosi tasainen ja pehmeä. Ei voi kun kehua  :T
toi mutanaamio on muuten jännä. Aivan reikäinen koko nenänpää ja mulla alkaa vielä kutittamaan ihoa, mutta iho on ihanan raikas naamion jälkeen.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #133 : 20.03.17 - klo:20:02 »
Toi sos-kosteuttava on kyllä kans hyvä. Mä laitan sen just yleensä kuorinnan tai mutanaamion jälkeen koko yöksi vaikuttamaan ja iho on tosi sileä aamulla. Koostumus on just sopivan kosteuttava, mutta ei liian raskas. Myös se rakeellinen kuorintanaamio on tosi hyvä. Siinä on ihan reilusti pieniä kuorivia rakeita, mutta ei ole yhtään niin raastava, kuin jotkut kokeilemani raekuorinna, joissa on esim. jotain siemeniä. Tykkään kyllä yleensä levittää ton kosteille kasvoille, niin liukuu paremmin, kun tarkoitus olisi kai ensin levittää kuivana ja sitten veden avulla hireoa kasvoihin, jotta tuote muuttuu maitomaiseksi. Mutta tosi kiva kuorinta kyllä, sopii mun herkälle iholle ja täydentää hyvin sitä aha-kuorintaa, kun välillä on ihan kiva käyttää rakeellistakin kuorintaa. Tämä sopisi varmaan hyvin, jos haluaa vaihtaa mikromuovia sisältävän rakeellisen kuorinnan luomumpaan.  :)

Mulla on tosiaan ollut se aha-kuorinta käytössä muutaman vuoden ja loput ostin puoleen hintaan yhden nettikaupan poistomyynnistä n. kolme kuukautta sitten. Ajattelin, että testaan mitkä on parhaat, mutta tykkään näistä kaikista niin paljon, että varmasti tulee ostettua uudet...  ;D

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #134 : 20.03.17 - klo:20:32 »
Annatteko muuten tuon savinaamion kuivaa iholle vai pidättekö sen kosteana?