Kirjoittaja Aihe: Mádara  (Luettu 34408 kertaa)

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
Vs: Mádara
« Vastaus #135 : 20.03.17 - klo:21:03 »
^Mä annan kuivua ja sitten kostutan märällä liinalla ennen pois pesemistä, niin lähtee paremmin. Joskus olen "unohtanut" naamaan vähän liian pitkäksi aikaa, niin otsa on hiukan punoittanut.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #136 : 21.03.17 - klo:08:05 »
Annan myös kuivua, mutta vaihtelen vaikutusaikaa. Joskus pidän vain ihan lyhyen aikaa, että on ehtinyt kuivua ja sitten pesen heti pois.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #137 : 25.03.17 - klo:19:07 »
Okei. Olipa vaan Karkkipäivän Sanni maininnut Madaran mutanaamiota koskevan postauksen kommenteissa:

"Muta ja turve vaativat kosteutta toimiakseen parhaiten, kosteus pitää ne ”aktiivisina”. Eli turve- ja mutanaamiot tulee pitää vaikutusaikanakin kosteina jos haluaa parhaat mahdolliset tehot. Eli pintaa kannattaa suihkutella vedellä (sumutinpullo) tai taputella kostutetuilla sormilla."

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #138 : 25.03.17 - klo:19:29 »
^ Hyvä kun kopsasit tänne. Olen lukenut ton postauksen, mutta Karkkipäivässä on aina niin rönsyilevä kommenttiboksi, että se jää usein lukematta, enkä ollut bongannut tota. Täytyy kokeilla seuraavalla kerralla. En tosin varmaan tarvitse kuin yhden kotutuksen, mulla naamio kuivuu vasta ihan vaikutusajan loppupuolella.

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #139 : 06.04.17 - klo:09:16 »
Ensi viikon tiistaina (11.4.) Madaran nettikaupassa on taas kaikki tuotteet -40 prosenttia :) Minulla on edelleen AHA-kuorintaa yksi purkki odottamassa avaamista, joten en varmaan viitsi hamstrata tässä vaiheessa, vaikka mainio tuote onkin kyseessä.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #140 : 06.04.17 - klo:09:29 »
^ Kiitti vinkistä! Itse oon vastikään vasta löytänyt kyseisen merkin, joten monta kiinnostavaa tuotetta on ostoslistalla. :)
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #141 : 12.04.17 - klo:18:17 »
^^ Onko noita alepäiviä siis tyyliin kerran vuoteen? Hitto kun menin nyt missaamaan eilisen, tuolla alennuksella olisi voinut tilatakin :(

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #142 : 12.04.17 - klo:18:26 »
^Kahdesti vuodessa, syksyllä varmaankin seuraava. Tilaa uutiskirje, niin saat ajoissa tiedon tulevasta :)

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #143 : 12.04.17 - klo:20:44 »
Bongasin mun fb-feedistä tämän mainoksen, mutten oikein hahmota, että koskeeko myös Suomea. Käsittääkseni noilta enkunkielisiltä sivuilta voi kuitenkin tilata myös Suomeen.

https://www.madaracosmetics.com/en/40-sale?utm_source=facebook&utm_medium=rem-banner&utm_campaign=april-sale-2017
« Viimeksi muokattu: 12.04.17 - klo:20:53 kirjoittanut Peachtwist »

Poissa Mermaid

• HAIRahtanut
« Vastaus #144 : 13.04.17 - klo:08:05 »
^Ei voi. Siellä lukee, että niissä maissa, joissa on omat nettikaupat, kuten Suomessa, tilaus pitää tehdä sieltä oman maan nettikaupan kautta.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #145 : 15.04.17 - klo:16:08 »
Madaran Moisturising Lotion normal/dry skin vartalovoide tuntuu varsin mainiolta. Se jopa rauhoittaa mun kaikenlaisista ärtymyksistä kärsivää ihoani. Ei ole kyllä ollenkaan riittoisaa kamaa, jos pitkä miinus. Purkki on aika reilusti muovia sisältävä pumppupakkaus, niin näiden kuluttaminen sarjana ei tunnu edes kovin ekologiselta :(

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #146 : 17.04.17 - klo:20:01 »
Olen käyttänyt jo yli puolet AHA peel mask tuubista enkä voi sanoa tykkääväni tästä… Selvästi ihoa kihelmöi aina käytön aikana, mutta tuo kihelmöinti ei haittaisi, jos sen vastapainoksi saisin esim. heleän ihon… Kuitenkaan naamion poishuuhtelun jälkeen ihossa ei ole huomattavissa mitään muuta kuin punoitus kasvojeni herkimmillä alueilla. (Siksi nykyään en tätä käytäkään koko kasvoilla, vaan yleensä vain t-alueella.)
Harmittaa että maksoin tästä vielä normaalin hinnan.

Poissa Evakkosiili

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #147 : 29.04.17 - klo:16:46 »
Mä en huomaa AHA-naamiolla mitään vaikutusta ellen jätä sitä naamalle yli puoleksi tunniksi tai yhdistä raekuorintaan. Tämänkään jälkeen en ole varma onko ihon väri tasoittunut vai kuvittelenko.

Onkohan mun kappale susi vai omistanko vain teräspärstän?
Hiusmäärittelyn mukaan 1b, M, iii. Tällä hetkellä värinä 7.43 ja pituutta hartiamitan verran.

Poissa Mintsi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #148 : 01.05.17 - klo:19:52 »
Mun iholle toi AHA-naamio on melkoisen ärjyä tavaraa. Sileää jälkeä se tekee, mutta ei sitä iholla voi montaa hetkeä pitää tai tuloksena on helakan punainen ja kirvelevä iho. Olenkin viimeaikoina pitänyt sitä iholla ihan muutaman minuutin. Olen laittanut sen naamaan ja sen jälkeen painunut suunnilleen suoraan suihkuun. Yleensäkin kastelen ensin hiukset ja sitten vasta kasvot, joten ehtii olla iholla tosiaan pari minuuttia. Ei ole minusta hintansa väärti, mutta käytän kyllä tuon näytetuubin loppuun.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #149 : 19.09.17 - klo:13:33 »
Madaran seuraava -40% alepäivä on 26.9. Yli 70 euron tilauksiin saa lisäksi kaupan päälle Smart Antioxidants eye creamin.

Mulla ei ole itselläni nyt tarvetta millekään erityiselle, keväällä varmaan täydennän varastoja.