Kirjoittaja Aihe: Mádara  (Luettu 34405 kertaa)

Poissa maaju

• HAIRahtanut
Vs: Mádara
« Vastaus #15 : 26.03.11 - klo:18:08 »
Voi harmi kun olis päässyt tuonne messuille :/

Mulla on ollut toi syväpuhdistusvaahto ja se vaan kestää ja kestää ja oon tykännyt siitä tosi paljon. Kuten sanottua niin vajaa painallus riittäisi ;)
my.oriflame.fi/kauneudellesi

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #16 : 26.03.11 - klo:20:57 »
Käsitin että alekupongin saa vain 1000 ensimmäistä.. En tiiä sit kuinka suositut messut ovat olleet, ite ehdin sinne vasta huomenna. Oon dödöstä tykännyt niin paljon että ajattelin äitille äitienpäiväksi ostaa sellasen, joten hyvä tietää että siellä on aleja. Paitsi että eiks se dödö oo about kympin hintainen muutenkin, alle 12€ eniveis..? Mutta se käsivoidepaketti kuulostaa myös hyvältä!

Testasin muuten sitä huuli"kiiltoa" Sokoksella, olipa aika ällö kokemus. Huulilla tuntui todella vaseliinimaiselta ja tuoksu oli älyttömän voimakas ja makea, sellanen hubbabubbamainen. Pyyhin aika nopeasti pois.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #17 : 26.03.11 - klo:21:38 »
Käsitin että alekupongin saa vain 1000 ensimmäistä..
Juu niin saakin, mutta näytti niitä & kasseja olevan vielä kun mä lähdin iltapäivällä. Olihan siellä porukkaa, mutta toisaalta tila on suht pieni. Dödön normihinta on joo 10-12e paikkeilla, riippuu paikasta - mä olen ostanut Mádarani Sokokselta ja Stockalta. Kaikista tuotteista oli siis pikkuinen ale heidän normihinnoistaan, mutta ale kuitenkin. Kävin just alkuviikosta Sokoksella katselemassa tuotteita ja onneksi en ostanut silloin, kun sain vähän edullisemmin tuolta - olisin siis ostanut dödön ja putsarin jokatapauksessa.
« Viimeksi muokattu: 26.03.11 - klo:21:40 kirjoittanut funky_chicken »

Poissa Lauris

• Hiushörhö
« Vastaus #18 : 28.03.11 - klo:21:07 »
Mádara-kokemukseni:

Hellävarainen puhdistusmaito: putsaa hellävaraisesti mutta tarpeeksi tehokkaasti, ei kuivata. Tuoksu on kuitenkin makuuni liian voimakas, muistuttaa karvasmantelia.

Pehmentävä kasvovesi: mieto tuoksu, hyvä lyhyt inci, rauhoittaa ihon ja puhdistaa hyvin viimeiset meikinjäämät. Parhaita kokeilemiani kasvovesiä!

Syväkosteuttava voide: ihmeen kevyt kuivan ja erittäin kuivan ihon voiteeksi, en pärjää tällä pakkaskeleillä. Imeytyy hyvin, jättää iholle samettisen pinnan ja sopii meikin alle. Pakkaus on kätevä ja hygieeninen. Tässäkin tuoksu on turhan voimakas.

Yrttideodorantti: loistava luomudeo, lähes tuoksuton ja pitää!

Summa summarum: haluaisin kovasti tykätä sarjasta, mutta tuotteiden tuoksut tökkivät niin pahasti, etten aio ostaa puhdistusmaitoa ja kasvovoidetta uudelleen. Olen kokeillut testeristä myös käsivoidetta, jossa oli sama tuoksuongelma. Viiimeksi kampaajalla hiukseni pestiin Mádaran shampoolla ja hoitoaineella, joissa oli samoin todella vahva yrttituoksu. Deodorantti saattaa jäädä vakiokäyttöön, on vaan mielestäni kallis (n. 10 - 12 euroa).           

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #19 : 04.04.11 - klo:19:24 »
Multa löytyy Regenerating Night cream sekä Deep Moisture Cream. Tosiaan ihan kivan tuntuisia ja iho voi mainiosti. Kuitenkaan en usko, että noissa oikein riittää potku talveksi. Sen verran nopeasti imeytyviä ja kevyen oloisia ovat kuitenkin. En myöskään ihan hirveästi välitä noista tuoksuista, jotka toki ovat varsin luonnolliset. Mutta eivät oikein omaa nenääni viehätä.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #20 : 05.04.11 - klo:21:22 »
Sain tämän sarjan käsivoidenäytteen Sokoksesta erästä toista käsivoidetta ostaessani. Kätevä pikkutuubi mukaan reppuun. Tuoksu herttaisen niittyinen. Kuin kesäkukkia.  :) En ehkä välittäisi tuoksutella sitä säännöllisesti, mutta pari kertaa viikossa ei kyllästytä.
Kokeilematta vielä sekaihon päivävoide (fluid), jonka tuoksu tuntui nuuhkaistuna todella vahvalta.. ei ainakaan yöllä huvita nuuhkia sitä tyynyliinasta.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Katiss

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #21 : 06.04.11 - klo:01:53 »
Mulla on uudistava huulivoide, syväkosteuttava käsivoide ja syväkosteuttava ihosuojan näytepurtilo. Käsivoide on hyvä - kuljetan sitä töissäkin, mutta on iltaisin vielä parempi vege glyseriinin kanssa. Kasvoille tarkoitettua ihosuojaa oon käyttänyt myös käsille. Naama ei vaan kestä ilmeisesti mitään muuta, kuin öljyjä ja geelejä. On käsille tosin oikeen hyvä.
 Mutta huulivoide :l ihan parasta. Sitkeesti välillä (n. kerran vuodessa) aktivoitunut huuliherpesarpikin parantui näkymättömiin. I`m in love <3

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #22 : 24.04.11 - klo:22:17 »
Huomasin Ekolossa Madaran kaksi sävyttävää päivävoidetta, vaaleanpunainen Moon flower ja pronssisempi Sun flower. Molemmat vaikuttivat kivoilta! Yritin testata sävyjä, mutta en oikein onnistunut huomaamaan eroa kasvoilla laitettuani voiteita eri kohtiin. Kämmenselällä sävyero oli selvä ja levittämisen jälkeen näkyi hohdetta, mutten osaa sanoa oliko se erityisen hileistä. Aika epäinformatiivinen kokeilu siis! :) Joka tapauksessa käyttökokemukset kiinnostaisivat!

Tässä näkyy tuotteet, suomenkielisillä sivuilla ei näitä ollutkaan:

http://www.madaracosmetics.lv/en/products/face-moisturise.html
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #23 : 24.04.11 - klo:22:58 »
Mä käytin viime kesänä aivan onnessani sitä Sun Floweria. Sain sellasen 5ml näyteputkilon siitä, ja silläpä pärjäili aika yllättävän pitkään. Olin itserusketellut itseni tummempihipiäiseksi mitä olen nyt, ja sävy oli tosi hyvä. Ihosta tuli melkeinpä täydellisen näköinen tuon kanssa, ne kimalteet sulautuu iholla sellaseksi kuultavaksi luonnollisen hohtavaksi pinnaksi. Irtopuuteria päälle ja avot! Sain kavereiltanikin kehuja kuinka hyvältä iho näytti tolla combolla. Ihoni rasvoittui sen verran enemmän viime kesän helteissä, että käytin tota sävytetyn päivävoiteen tyyliin, ja iho tykkäsi. Normi arkipäivänä olin töissä suurimman osan valoisasta ajasta, ja 10min kävelymatkan metrolle takia en suojakertoimia sitten alle laittanut. Ostinkin täysikokoisen Sun Flowerin ensi kesäksi taannoin Ruohonjuuren synttärialesta. Tuoksu tossa myös on ihana. Edit. Tämä siis sulautuu iholle yllättävän hyvin, niinkuin itsekin Quutti totesit. Moon Flower on vähän vaaleampisävyinen kuin Sun Flower.

Korkkasin käsivoiteen tossa vajaa viikko sitten. Tuoksu aiheutti ensijärkytystä: voimakas karvasmanteli joka iholla hetken oltuaan muuttuu lakritsin tuoksuksi :D Pehmentää kyllä käsiä hyvin.

Vaahtomainen kasvoputsarikin on päässyt käyttöön. Siihen en ihan yhdy, etteikö toi kuivattaisi ollenkaan, mutta siis yllättävän vähän ollakseen vaahtomainen. Kaikki meikit lähtee kerralla. Yksi painallus on vähän niukka ja en pysty olemaan satavarma päätyykö sitä kaikkialle, mutta sellainen 1.5 painallusta on aika passeli. Vaikuttaa tosi riittoisalta. Kesää kohden oikein hyvä putsari!
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Retro

• Vieras
« Vastaus #24 : 04.05.11 - klo:19:48 »
Ei tullut minusta ja Mádaran kasvotuotteista ystäviä.  :( Olen nyt reilun kuukauden käyttänyt syväpuhdistusvaahtoa, sekaihon kasvovettä ja fluidia, eikä aikoihin ole ollut naama näin huonossa kunnossa. Mulla on kyllä ollut jotain muutakin häikkää (hormonit  ::)), mutta Mádarat ei omalta osaltaan auttaneet asiaa yhtään. Mustapäät riehuu ja nyt on alkanut ilmestyä myös miliumeja, joita on ollut herra ties koska viimeksi. Täytyy siis vaihtaa.

Dödöön olen kyllä ollut tyytyväinen, ei tuoksu juuri millekään ja on pitänyt erinomaisesti myös pyöräillyt työmatkat. Omistan myös ecobody Kiinteyttävän voiteen ja täytyy sanoa, että reidet tuntuvat kyllä sileämmiltä... Tuskin tulee ostettua uudestaan kuitenkaan.

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #25 : 04.05.11 - klo:20:16 »
Tilasin kokeiluun setin, jossa puhdistusvaahto, yövoide ja värillinen päivävoide sun flower. Alle kahdenkympin hinta sai lankeamaan, vaikka pelkäänkin pahasti että jojoba tukkii taas ihoni. Netistä löysin että sun flower sopisi keltapohjaiselle/lämpimälle iholle ja moon flower pinkkipohjaiselle/kylmälle. Joten passeli setti kokeiluun! Lisäilen kokemuksia jahka niitä ehtii kertyä.

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #26 : 04.05.11 - klo:23:06 »
Mulla on samanlaista kokemusta kuin Mayalla. En vaan ole (halunnut) ajatella ihon kunnon johtuvan Madarasta. En tietty ihan varma voi olla johtuuko tämä niistä, mutta iho on mennyt koko ajan huonompaan päin, näppyä pukkaa koko ajan ja mullakin on tullut yksi milium poskeen ja niitä mulla ei ole ennen ollut, vaikka epäpuhdas iho onkin. Kaikki toki vaikuttaa kaikkeen, mut tuntuu, että täytyy laittaa ihonhoitotuotteet vaihtoon
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #27 : 05.05.11 - klo:07:08 »
Mä olen kanssa hyvän alun jälkeen pettynyt Madaraan. Mun iho ei vaan kaiketi pidä luonnonkosmetiikasta, ja epäilen että kaikenmoiset kasviuutteet ärsyttävät sitä. Kasvojen iho on ihan hyperkuiva ja ärtyneen punakka. Jopa pieniä haavaumia on tullut, eikä toi voide ainakaan auta asiaa mitenkään. Ei tunnu lainkaan kosteuttavalle ja pehmittävälle tähän ihoon. Sääli kyllä, aluksi pidin näistä.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #28 : 05.05.11 - klo:07:45 »
Minulle, yllättäen, madara sopii yhä. En tosin voidetta käytä (en raaskinut ostaa näytteen loputtua, kun pelkäsin ettei todennököisesti sekään sovi) vaan puhdistusvaahtoa ja kasvovettä. Voiteena minulla on DermaE Pygnogenol gel, DermaE A-vitamin gel tai Basan, mikään muu kuin geeli ei pidemmän päälle vain toimi ihollani. Eli ei väliä onko mineraaliöljyjä vai luonnonöljyjä, tukkii enivei  :P

Ulpulle alle: Suosittelen kyllä :) Tuota A-vitamiinia käytän öisin ja Pygnogenolia päivisin, monta purkkia jo molempia tullut käyteltyä  :l
« Viimeksi muokattu: 05.05.11 - klo:13:54 kirjoittanut Nea/ Fashioned in Finland »
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #29 : 05.05.11 - klo:13:46 »
^ Tämä menee nyt ot, mut mä ajattelin tilata noita Derma E:n tuotteita vähän niinkuin sun innoittamana.  :) Pycnogenol gel/creme,  Vitamin A Wrinkle Treatment ja Hyaluronic & Pycnogel Eye Creme kiinnostavat kovasti (ja moni muukin tuote).  ;)
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö